معرفی بهترین ربات های دانلود از یوتیوب

بهترین ربات دانلود از یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به محدودیت دسترسی به یوتیوب برای ما ایرانی‌ها و البته مصرف حجم اینترنت برای مشاهده‌ی ویدیوها، خیلی از کاربران تمایل دارند تا ویدیوهای مورد نظر خود را بتوانند دانلود کنند تا در زمان مدنظر، به آن دسترسی داشته باشند. خوشبختانه این موضوع از طریق سایت‌ها و ربات دانلود از یوتیوب امکان‌پذیر است.

یوتیوب یکی از بهترین منابع موجود است که به وسیله آن می‌توان به بهترین موسیقی‌های منتشر شده، مباحثه‌های علمی، تحلیلات مختلف در خصوص اتفاقات روز جهان، آموزش انواع هنر‌ها و …. دسترسی داشت. به دلیل کیفیت بالای یوتیوب چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ محتوا، رو به روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. به دنبال این اتفاق طبیعتا تعداد محتواهای منتشر شده در کانال‌های مطرح آن نیز بهتر و بیشتر می‌شود.

اما مسئله‌ای که همیشه کاربران را اذیت می‌کند این است که امکان دانلود مستقیم برای فیلم‌های یوتیوب وجود ندارد. به همین دلیل برای بازبینی ویدیو مجبورید دوباره به اپلیکیشن رفته و به دنبال ویدیو مدنظر بگردید. اما این مسئله با روی کار آمدن انواع ربات دانلود از یوتیوب تلگرام آنچنان نگران کننده نیست. در ادامه‌ی این مقاله سعی کردیم بهترین ربات های دانلود از یوتیوب را معرفی کنیم، پس در ادامه این مطالب همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

نحوه کار با ربات دانلود از یوتیوب

قبل از اینکه به معرفی بهترین ربات دانلود یوتیوب در تلگرام و دیگر ربات‌های موجود در این زمینه بپردازیم؛ بهتر است نحوه کار با تمامی این ربات‌ها را آموزش دهیم. عمدتا تمامی این ربات‌ها شیوه کار یکسانی دارند که در چند مرحله زیر خلاصه شده است. این مراحل عبارت‌اند از:

  1. در ابتدا وارد تلگرام شده و نام ربات مدنظر را سرچ کرده و آن را پیدا کنید. سپس با زدن دکمه Start، ربات را راه‌اندازی کنید.
  2. حال وارد یوتیوب شوید و برروی سه نقطه پایین فیلم مدنظر خود کلیک کرده و گزینه Share را انتخاب کنید.
  3. حال از گزینه‌های پیش رو بر روی گزینه Copy link کلیک نمایید.
  4. در این مرحله باید وارد تلگرام شوید و در صفحه ربات مدنظر، لینک کپی کرده را، Paste نمایید و آن را ارسال کنید.
  5. حال در مرحله آخر باید منتظر بمانید تا فیلم مدنظر فرستاده شود تا بتوانید آن را دانلود کنید.

بهترین ربات های دانلود از یوتیوب

برای آشنایی با بهترین و جدیدترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

1. ربات YoutubeDL

ربات دانلود از یوتیوب

اگر به دنبال یک ربات دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا می‌گردید این ربات مختص شماست. در ربات YoutubeDL می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر ویدیوهای یوتیوب خود را دانلود نمایید. علاوه بر این مورد این ربات کاربردهای دیگری را نیز در اختیار شما قرار  می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • این ربات در کنار دانلود کردن ویدیو به فرمت mp4 می‌تواند جایگزین یک ربات دانلود از یوتیوب موزیک نیز شود و صدای ویدیو را جدا کرده و با فرمت mp3 در اختیارتان قرار دهد. (برای این مورد بعد از ارسال لینک باید بر روی گزینه Audio only کلیک کنید)
  • در این ربات قادر خواهید بود تا ویدیو مدنظر خود را در انواع کیفیت‌ها و با quality انتخابی‌تان دانلود نمایید. (برای انتخاب کیفیت کافی است بعد از اشتراک لینک ویدیو، از گزینه‌های پیش رو گزینه advanced options را انتخاب نمایید)
  • کاربرد دیگری که این ربات ارائه می‌دهد امکان ادیت ویدیو از جنبه‌های متفاوت است. (برای ادیت کردن ویدیو خود باید بعد از انتخاب کیفیت و ارسال ویدیو توسط ربات، گزینه Edit Video را انتخاب نمایید)

به غیر از موارد بالا، باید اشاره کنیم که برای دسترسی به این ربات لازم نیست تا در هیچ گروه یا کانالی عضو شوید و این مورد می‌تواند یک ویژگی مثبت برای این ربات باشد.

2. ربات 🇺🇦YoutubeDL

بهترین ربات های دانلود از یوتیوب

یکی دیگر از ربات‌هایی که در لیست بهترین ربات های دانلود از یوتیوب قرار می‌گیرد ربات ytbdownbot است. البته دلیل این قرارگیری به دلیل کاربردهای فراوان این ربات نیست بلکه به دلیل رابط کاربری ساده آن است. این ربات بعد از ارسال لینک در همان لحظه ویدیو را برای شما ارسال می‌کند و نه زمان خاصی را از شما می‌گیرد و نه مجبورتان می‌کند تا حتما در یک کانال خاص عضو شوید. البته این ربات دانلود از یوتیوب از تنظیمات پیشرفته‌ای مانند تنظیم کیفیت ویدیو، ادیت ویدیو و تبدیل آن به نسخه صوتی بهره‌مند نیست.

3. Dl_YouTube_Robot

جدیدترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

این ربات نیز به دلیل در اختیار قرار دادن انواع کیفیت‌ها در هنگام دانلود، در لیست بهترین ربات های دانلود از یوتیوب قرار می‌گیرد. این ربات نیز مانند ربات اول امکان جداسازی صدا از ویدیو را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به غیر از این مورد با انتخاب گزینه ((جستجوی کانال یوتیوب)) می‌توانید با تایپ اسم چنل مدنظر خود، ضمن دریافت اطلاعات چنل مثل تعداد سابسکرایب‌ها، تاریخ عضویت، توضیحات چنل و… بنر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته آن را دانلود نمایید.

تنها نکته موجود در خصوص این ربات این است که اگر بخواهید از آن به عنوان یک ربات دانلود از یوتیوب رایگان استفاده کنید، باید در یک کانال که پشتیبان این ربات محسوب می‌شود، عضو باشید.

4. YouTube_Downloader1bot

ربات دانلود از یوتیوب تلگرام

این ربات دانلود از یوتیوب نیز مانند ربات‌هایی که معرفی کردیم ضمن داشتن یک رابط کاربری ساده، ویدیو شما را با فرمت‌های mp3، mp4 و ogg و با کیفیت‌های متفاوت، برای دانلود آماده می‌نماید. به غیر از این مورد، ربات دانلود از یوتیوب می‌تواند ویدیو شما را نسبت به ثانیه شروع و پایانی که خودتان انتخاب کردید کات کرده و ارسال نماید.

سخن پایانی

یوتیوب امروزه به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های موجود تبدیل شده، به طوری که ساعت‌های زیادی از وقت افراد در این برنامه سپری می‌شود. در این مقاله سعی کردیم تا انواع ربات‌ دانلود از یوتیوب که ضمن رایگان بودن، کیفیت بالایی را نیز ارائه می‌دهند، معرفی کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این ربات‌ها موسیقی‌های مورد علاقه خود در یوتیوب را در گوشی خود ذخیره کنید، یا فیلم‌هایی که دوست دارید برای همیشه به آن دسترسی داشته باشید را دانلود و سیو نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402