معرفی سریال کره ای ضربان قلب (Heartbeat 2023) ؛ تنها یک روز مانده به انسان شدن!

سریال کره ای ضربان قلب / سریال Heartbeat 2023
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای ضربان قلب درامی کمدی – رمانتیک و فانتزی است که داستان یک خون آشام از دوران چوسان را روایت می‌کند که به شدت می‌خواهد انسان شود و با زنی بی‌احساس از دوران مدرن ملاقات می‌کند. با معرفی سریال Heartbeat 2023 همراه ما بمانید.

سریال Heartbeat 2023 با کارگردانی لی هیون سوک (Lee Hyun-seok) و نویسندگی کیم هانا (Kim Ha-na) محصول شبکه KBS2 است. پس از آثاری مانند سریال مارمالاد نارنجی (2015) محصول شبکه KBS، دادستان خون آشام (2011) محصول شبکه OCN، خون (2015) محصول شبکه KBS2 و سریال دانشمند شبگرد (2015) محصول شبکه MBC، این‌بار نوبت به سریالی دیگر از شبکه KBS2 رسیده است که دل مخاطبان را از آن خود کند. شاید در وهله اول داستان سریال ضربان قلب آشنا و تکراری بنظر برسد، ولی به لطف بازی تکیون و اتفاقات بامزه‌ای که در هر قسمت از درام رخ می‌دهد، با یک سریال سبک و لذت‌بخش سر و کار داریم که لحظات شادی را برای ما رقم می‌زند. با بررسی سریال کره ای ضربان قلب همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای ضربان قلب

سریال کره ای ضربان قلب / سریال Heartbeat 2023

در خلاصه سریال ضربان قلب کره ای آمده است که سون وو هیول خون آشامی است که آرزو دارد به انسانی با یک قلب واقعی تبدیل شود، اما تنها یک روز پیش از اینکه خواب 100 ساله‌اش تمام شود و به رویایش دست یابد، نیمه انسان از خواب بیدار می‌شود. در همین حال، جو این هی یک بانوی امروزی است که هیچ همدردی و رحمی به وو هیول نشان نمی‌دهد و فقط می‌خواهد زندگی‌اش را به دور از هر دردسری سپری کند. حالا که سرنوشت آن‌ها را گرد هم آورده است، آیا این دو نفر عشق را پیدا می‌کنند و یاد می‌گیرند که از یکدیگر مراقبت کنند؟

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای ضربان قلب

بیایید با هنرپیشه های سریال ضربان قلب کره ای آشنا شویم.

اوک تکیون در نقش وو هیول

هنرپیشه های سریال ضربان قلب کره ای / بازیگران سریال کره ای ضربان قلب

تکیون مدل، بازیگر و خواننده عضو گروه 2PM است. او متولد است 27 دسامبر 1988 است و در آثار دیگری مانند سریال “Blind 2022″، سریال “Secret Royal Inspector & Joy 2021″، سریال “Vincenzo 2021” و سریال “The Game: Towards Zero ” نیز حضور دارد.

وون جی آن در نقش این هه در سریال Heartbeat 2023

وون جی آن متولد 17 آگوست 1999 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال ” D.P.  2021-2023″، سریال “If You Wish Upon Me 2022” و سریال “Hope or Dope  2022” نیز بازی کرده است.

یون سو هی در نقش هه وون / هه سون

بررسی سریال کره ای ضربان قلب / معرفی سریال Heartbeat 2023

یون سو هی متولد 7 می 1993 است. این هنرمند در درام های دیگری مانند سریال “Ghost Doctor 2022″، سریال “Witch’s Love 2018” و سریال “The Emperor: Owner of the Mask  2017” نیز نقش‌آفرینی کرده است.

پارک کانگ هیون در نقش دو شیک در سریال کره ای ضربان قلب

نمرات سریال ضربان قلب کره ای / ژانر سریال Heartbeat 2023

پارک کانگ هیون خواننده موزیکال و بازیگر متولد 27 دسامبر 1983 است.سریال کره ای ضربان قلب اولین حضور او به عنوان یک بازیگر است اما می‌توانید او را در برنامه “Phantom Singer Season 2″ و ” Phantom Singer: All Stars ” دنبال کنید.

بررسی و نقد سریال Heartbeat 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

این سریال یک خون آشام خوش‌تیپ و جذاب از دوران چوسون را معرفی می‌کند که در شوق انسان شدن به سر می‌برد و به او توصیه شده تا برای رسیدن به چنین رویایی باید 100 سال بی وقفه در تابوتی از جنس زالزالک مرموز بخوابد. به سرعت به دوران مدرن می‌رویم. یک دختر فضول در تابوت خاص را می‌بیند و بی‌خبر از همه جا آن را یک روز زودتر باز می‌کند و خون آشام را از خواب زمستانی 99 سال و 364 روزه خود بیدار می‌کند. علی‌رغم گذراندن یک دوران طولانی و پر فراز و نشیب در داخل تابوت برای چندین سال، ووهیول تنها یک روز  مانده تا رسیدن به رویای دیرینش، از خواب بیدار می‌شود و با دختری عجیب رو به رو می‌شود. بیدار شدن ووهیول کافی است تا سریال کره ای ضربان قلب تبدیل به یک نمایش پر از دعواهای خنده‌دار و دیالوگ‌های باورنکردنی شود.

در این درام لحظات خنده‌دار زیادی وجود دارد. صحنه‌های کمدی و مواجهه یک خون آشام که چشمانش را پس از 99 سال باز کرده و به زمان حال آمده و با دنیای مدرن رو به رو شده، اما تلاش می‌کند که همه چیز را کاملا عادی جلوه دهد، طبیعی و غیراجباری به نظر می‌رسد و تمام سکانس‌ها به سادگی توسط بازیگران، از اصلی تا فرعی، اجرا می‌شود و لحظات شادی را برای بینندگان ایجاد می‌کند. با این حال، تکیون که نقش خون‌آشام ما را بازی می‌کند، با ظاهر جذاب و حس طنز خیره‌کننده‌اش، برجسته است.

سریال Heartbeat 2023 وو هیول، خون آشامی که قلبش هرگز یک بار هم به تپش نیفتاده است، اما به شدت می‌خواهد طعم گرمای انسانی را بیشتر از خون بچشد و این هه، زنی خونسرد که قلبش عاری از هرگونه محبت است و از ارتباطات معنی‌دار اجتناب می‌کند را به تصویر می‌کشد. به بیان ساده، برخورد تصادفی خون آشامی را روایت می‌کند که بیشتر شبیه یک انسان رفتار می‌کند و انسانی که بیشتر شبیه یک خون آشام به نظر می‌رسد.

سریال کره ای ضربان قلب / سریال Heartbeat 2023

اگرچه خونخواران به طور بی‌پروا با بوی خون انسان هیجان زده می‌شوند، اما وو هیول موفق می‌شود تشنگی خود را سرکوب کند. او همچنین از انسان‌ها در مقابل خون آشام‌هایی که افراد بی‌دفاع را به خطر می‌اندازند، محافظت می‌کند. شاید سال‌هایی که او صرف مشاهده موجودات فانی در زندگی عادی و روزمره‌شان کرده است، نوعی حس انسانیت را در او شکل داده باشد و این همان چیزی است که شما را به شخصیت او جذب می‌کند.

مهمتر از همه، او مشتاق است دوباره با هه سون، زنی از دوران چوسان که او را از دست شکارچیان خون آشام نجات داد و دانه‌های کنجکاوی را پس از توصیف این که قلب انسان هنگام عاشقی تکان می‌خورد در ذهنش کاشت دوباره ملاقات کند. او در تمام این سال‌ها به قلب خون آشام خود نگاه می‌کرد که هرگز به تپش نیفتاده است و تنها آرزویش احساس کردن واقعی تپش قلب است! از این رو، ماموریت شخصی او برای تبدیل شدن به یک انسان کامل با کمک آقای کو، یک مرد گربه‌ای مرموز آغاز می‌شود. متأسفانه، نتیجه دل‌خواه او توسط زنی خراب می‌شود که یک روز زودتر تابوتش را باز می‌کند و اتفاقاً از نسل آقای جو است، خدمتکار وفاداری که او 99 سال پیش همه چیز را در ارتباط با مدیریت عمارت خود به او سپرده بود.

این حادثه رقت‌انگیز، دو غریبه را به درگیری‌ها و مشاجره‌های خنده دار زیادی از جمله مالکیت عمارت دیرینه می‌کشاند. از سوی دیگر، این هه که از نوادگان نسل باتلر جو است، زن مستقلی است که از بیرون قوی به نظر می‌رسد و عمل می‌کند، اما در درون آسیب‌پذیر است، شخصیتی واقع‌گرا که هر کسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. او از آن دسته شخصیت‌هایی است که به دلیل گذشته دردناکش از محبت انسانی دوری می‌کند، اما در عین حال آرزوی شناخته شدن و دوست داشته شدن را دارد، اگرچه سرکوب شده است.

نقد سریال Heartbeat 2023 / داستان سریال کره ای ضربان قلب

او که خودکفا است، به نظر می‌رسد از تنها زندگی کردن راضی است و عادت دارد از دیگران کمک نگیرد. او به تنهایی تلاش می‌کند، به تنهایی مبارزه می‌کند و به تنهایی از خودش حمایت می‌کند. پیشینه خانوادگی و شرایط زندگی، او را به عنوان یک زن با اراده آهنین، خونسرد و قاطع ساخته است. حتی در مواجهه با بی عدالتی شخصی و اجتماعی، او از حق دفاع می‌کند و سکوت نمی‌کند. با این حال پس از از دست دادن دو چیز ضروری در زندگی، یعنی شغل فروتنانه‌اش در مدرسه و همچنین خانه‌اش که بخاطر کلاهبرداری از دست داده، یک روز به‌طور غیرمنتظره‌ای از خواب بیدار می‌شود و چیز جدیدی به دست می‌آورد: یک عمارت اجدادی و یک خون آشام مرموز که فوراً هم‌خانه، دشمن و شریک جنایت او می‌شود.

خانه قدیمی کلید ارتباط بین این خون‌آشام و انسان خونسرد است که قرار است معمایی مربوط به آن آهسته آهسته آشکار شود و به نظر می‌رسد تنها آقای کو همان مرد گربه‌ای، از آن خبر دارد. تکیون پس از تحت تاثیر قرار دادن بینندگان با نمایش شخصیت شرور و نمادین خود در سریال Vincenzo محصول سال 2021، با بازی قانع کننده خود به عنوان خون آشام قدرتمند و کمیک در سریال Heartbeat 2023 دوباره قلب‌ها را مجذوب خود می‌کند. او به طور یکپارچه نقش بصری یک خون آشام را از قد طلسم کننده تا حس خوب مد به رخ می‌کشد و این شخصیت را در موقعیت‌های مختلف به خوبی به نمایش در می‌آورد.

تکیون هنگام عصبانیت دیوانگی را نشان می‌دهد، هنگام سرگردانی در دنیای مدرن، معصومیتی کودکانه را به تصویر می‌کشد، آسیب پذیری را در مواقع ناامیدی به تصویر در می‌آورد، و با انرژی کمدی و احمقانه و مقاومت‌ناپذیر خود به صفحه نمایش جذابیت می‌بخشد. او کاملاً سون وو هیول را به یک شخصیت تخیلی جذاب تبدیل می‌کند که همه مشتاقند ببینند می‌تواند عشق واقعی را تجربه کند یا خیر.

احتمالا خیلی از بیننده‌ها برای اولین بار شاهد بازی وون جی آن در سریال D.P بودند که نامزدی بهترین بازیگر زن جدید را در جوایز کارگردانی در سال 2022 به ارمغان آورد. با این حال، در سریال If You Wish Upon Me محصول 2022 بود که او توجه مخاطبان را به خاطر بازی جذابش از یک شخصیت تنها و بدبخت به خود جلب کرد، که این موضوع باعث شد او برنده جایزه بهترین بازیگر زن تازه کار در جوایز 2022 کره شود.

با توجه به بازی او در سه نقش مختلف، باید بگویم که اگر تکلیف درستی به او داده شود، آن چه را که لازم است برای قرار گرفتن در ردیف بازیگران بزرگ تلویزیون دارد. و همه کاملاً مشتاقیم تا اجرای او را در فصل دوم سریال Squid Game ببینیم. زمان درخشش او قطعا فرا خواهد رسید. در همین حال، او کاملاً صاحب نقش این هه در سریال ضربان قلب است و به خوبی با حماقت هم‌خانه خون آشام خود مطابقت دارد و با توجه با ژانر سریال Heartbeat 2023 که کمدی – رمانتیک است، یک زوج کمدی رمانتیک هماهنگ و غیرکلیشه‌ای روی صفحه ایجاد می‌کند. تکیون و جی آن با هم سریال Heartbeat را به یکی از جذاب‌ترین و لذت‌بخش ترین درام‌های کره‌ای سال تبدیل کردند و باید منتظر پروژه های جدید آن‌ها باشیم. نمرات سریال ضربان قلب کره ای نیز در سایت آی‌ام‌دی‌بی 7.3 از 10 و در سایت مای دراما لیست 7.5 از 10 است.

سخن آخر

سریال کره ای ضربان قلب درامی سرگرم‌کننده است که با شخصیت‌های دوست داشتنی و قوس داستانی جذابش شما را شگفت‌زده می‌کند. این قطعا یک کمدی رمانتیک است که باید تماشا کنید! تعداد قسمت های سریال کره ای ضربان قلب 16 اپیزود حدودا 60 دقیقه‌ای است. پس اگر به ژانر یا بازیگران این درام علاقه دارید، دانلود سریال Heartbeat 2023 و دیدن آن‌ را فراموش نکنید. اگر این سریال را دیده‌اید می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا در میان بگذارید. ممنون که با مقاله‌‌ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران7 دیدگاه
avatar
Azi
.
20 مهر 1402، 16:27
پاسخ
0
4
خیلی جذاب بود ، ولی قسمت آخرش به فدری غمگین بود ک آدم دلش میخواد زار بزنه گریه کنه.
avatar
کیدراما ❤️
.
11 شهریور 1402، 23:52
پاسخ
0
3
عاشق این سریال شدم ولی وقتی پسره آخرش مرد یه ساعت سرش گریه کردم ..آخه بیچاره خیلی تلاش کرد که انسان بشه 😭😭
avatar
الیناز صابری
.
13 شهریور 1402، 09:46
پاسخ
0
4
@کیدراما ❤️
واقعا از یک سریال کمدی رمانتیک انتظار همچین پایانی نداشتیم :)
avatar
یونی
.
08 شهریور 1402، 15:13
پاسخ
0
4
(اسپویل قسمت آخر) خیلی بده 16 قسمت نگاه میکنی به امید اینک ادم بشه اخرش میمیره وقتی مرد همه به خوبی و خوشی میرسن برای اونایی ک میخان دوبله هم ببینن برنامه گپ فیلم دوبله شده شو گذاشته
avatar
الیناز صابری
.
09 شهریور 1402، 09:35
پاسخ
0
2
@یونی
لطفا وقتی میخواین اخر یک سریال رو اسپویل کنین حتما اول نظرتون بنویسین :)
avatar
ویولا
.
08 شهریور 1402، 09:27
پاسخ
0
3
فیلم عالی و فوق‌العاده ای خیلی خوب و فانتزی بود از نظر من عالیییییی ی بود خیلی خوبه حتما ببنید
avatar
الیناز صابری
.
09 شهریور 1402، 09:34
پاسخ
0
1
@ویولا
مرسی از همراهیتون
avatar
آرمی
.
08 شهریور 1402، 00:38
پاسخ
0
4
واقعا فوق العاده بود حرف نداشت اما آخرش جدا خیلی بد تموم شد ایشالا که فصل دوم داشته باشه
avatar
Fatima
.
13 شهریور 1402، 07:34
پاسخ
0
2
@آرمی
اسپویل ولی اخرش دوباره اومد تو سریال اگه متوجه شده باشین به انوان یه انسان برگشت پیشه دوست دخترش
avatar
الیناز صابری
.
08 شهریور 1402، 09:23
پاسخ
0
1
@آرمی
بعید میدونم فصل دو داشته باشه، هیچ حرفی ازش نشده.
نمایش 2 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402