معرفی و بررسی بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید و آیفون

بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

استفاده از کاهش دهنده پینگ، عملکرد شما را در بازی‌های رقابتی بهبود می‌بخشد و به FPS کمک می‌کند. ما لیستی از بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید و ایفون را برای بهبود تاخیر شما تهیه کرده ایم. در ادامه با معرفی برنامه کاهش پینگ گوشی همراه ما باشید.

نرم افزار کاهش پینگ اندروید یک برنامه است که ترافیک شبکه شما را برای بازی بهینه می‌کند. نرم افزار کاهش پینگ رایگان اندروید این کار را با تغییر مسیر اتصال اینترنت شما به سرور دیگری که از نظر فیزیکی به سرور بازی نزدیک‌تر است، انجام می‌دهد. بنابراین، اگر مشکل پینگ بالا از سمت شما باشد، استفاده از بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید، آن را برطرف می‌کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر مشکلی در سمت سرور وجود داشته باشد، مانند سرورهای شلوغ یا ساعات تعمیر و نگهداری، این برنامه‌ها به شما کمکی نمی‌کنند. در ادامه با معرفی بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید و ایفون همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید و ایفون

کاهش دهنده‌های پینگ در واقع کار را به خوبی انجام می‌دهند. برنامه های کاهش پینگ گوشی امروزی تلاش می‌کنند کامپیوتر شما را بهینه کنند تا بسته‌ها را به مؤثرترین شکل ممکن ارسال کند. در زیر بهترین برنامه برای کاهش پینگ فری فایر آورده شده است.

1. Private Internet Access ؛ از بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید

بهترین برنامه های کاهش پینگ ایفون

Private Internet Access (PIA) که توسط Kape Technologies توسعه یافته است، بهترین سرویس کاهش پینگ رایگان برای بازی و کاهش پینگ شما است. همچنین بهترین کاهش دهنده پینگ برای Fortnite، League of Legends و PUBG Mobile است.

PIA با رمزگذاری ترافیک داده‌های شما و هدایت آن به سرورهای ایمن کار می‌کند. جدا از رفع مشکلات پینگ، PIA IP شما را از سایر بازیکنان پنهان می‌کند، از هویت آنلاین شما محافظت می‌کند، شما را ناشناس نگه می‌دارد و از گوشی و کامپیوتر شما در برابر حملات DDoS دفاع می‌کند.

علاوه بر این، می‌توانید تحریم‌های IP را دور بزنید و بازی‌هایی را که در منطقه شما در دسترس نیستند، از حالت بلاک خارج کنید. PIA یکی از معدود خدمات با حالت انتقال پورت بومی است که برای میزبانی سرورهای بازی از طریق VPN مورد نیاز است.

اگر در حین اتصال به PIA با مشکل تاخیر مواجه هستید، باید از سرورهای مختلف برای کاهش پینگ و افزایش FPS استفاده کنید. برای کمک به کاهش مشکلات تاخیر، نزدیک‌ترین منطقه به شما و نزدیک‌ترین منطقه به سروری که به آن متصل می‌شوید، و همچنین پورت‌ها و پروتکل‌ها را در برنامه تعویض کنید.

2. NordVPN

برنامه کاهش پینگ گوشی

NordVPN در حال حاضر برخی از سریع ترین و امن ترین سرورهای جهان را ارائه می‌دهد و بهترین برنامه برای پایین اوردن پینگ بازی کالاف دیوتی موبایل است. جدا از ویژگی‌های سطح بالای حریم خصوصی، یک ابزار عالی برای کاهش تاخیر و پینگ است.

عملکردهای مبتنی بر بازی و تکنیک‌های حفاظتی قدرتمند آن، آن را به یک انتخاب عالی برای بازی‌های چندنفره و یک کاهش‌دهنده پینگ عالی برای بازی‌های آنلاین مانند Minecraft تبدیل می‌کند، همچنین می‌تواند FPS پایین و لگ را در بازی برطرف کند. جدا از رفع مشکلات پینگ، تجربه آنلاین شما را با محافظت از شما در برابر حملات DDoS بهبود می‌بخشد.

تست پینگ NordVPN پینگ‌های بالاتری را نسبت به PIA نشان می‌دهد زیرا از مسیر Double VPN استفاده می‌کند. سرعت دانلود NordVPN بسیار سریع و ثابت است و زمانی که FPS بالایی را تجربه می‌کنید و می‌خواهید مکان سرور را تغییر دهید، ایده آل است. خوشبختانه، اگر از NordVPN استفاده می‌کنید، داده‌های ترافیک شما کاملا خصوصی خواهد بود، بنابراین ارائه دهنده اینترنت شما نمی‌تواند شما را به هیچ وجه محدود کند.

3. ExpressVPN

نرم افزار کاهش پینگ رایگان اندروید

با هزاران سرور که در 94 کشور مختلف پخش شده اند، ExpressVPN یک برنامه کاهش پینگ گوشی بهینه سازی شده برای بازی است که می‌تواند با موفقیت به شما در کاهش پینگ برای هر بازی، صرف نظر از موقعیت مکانی شما، کمک کند.

هنگامی که به ExpressVPN متصل می شوید، ترافیک شما از طریق یکی از سرورهای آن هدایت می‌شود. این یک اتصال امن و رمزگذاری شده ایجاد می‌کند و خطر ردیابی یا هک شدن را کاهش می‌دهد. اگر یک گیمر هستید، احتمالاً می‌دانید که برخی از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی در تلاش برای حفظ داده‌ها، ترافیک شما را کاهش می‌دهند، اما اگر به ExpressVPN متصل شوید، این اتفاق نمی‌افتد.

می‌توانید از آن برای افزایش سرعت اینترنت استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید از بازی خود نهایت استفاده را ببرید، توصیه می‌شود به صورت دستی مکان سروری را جستجو کنید که به سرورهای بازی خاص شما نزدیک تر است. همچنین باید اشاره کنیم که ExpressVPN دارای ویژگی تقسیم تونل است. اگر آن را فعال کنید، می‌توانید انتخاب کنید که کدام برنامه‌ها از اتصال VPN مستقیما استفاده کنند.

این به شما امکان می‌دهد ترافیک VPN را به سمت بازی خود اولویت بندی کنید و به طور بالقوه می‌تواند نرخ پینگ را بهبود بخشد. ExpressVPN همچنین طیف گسترده ای از پروتکل‌های VPN را ارائه می‌دهد که می‌توانید برای اتصال از آن‌ها استفاده کنید. اگر تنظیمات پیش فرض را حفظ کنید، ExpressVPN به طور خودکار بهترین پروتکل را برای شما انتخاب می‌کند.

علاوه بر این، ExpressVPN پروتکل مخصوص به خود را نیز ارائه می‌دهد: Lightway. این پروتکل برای ارائه سریع ترین اینترنت ساخته شده است و به عنوان یکی از امن ترین و سریع ترین پروتکل‌ها ارزیابی شده است که آن را برای پینگ ایده آل می‌کند.

4. Kill Ping ؛ از بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید

نرم افزار کاهش پینگ رایگان اندروید

Kill Ping یک GPN است که به طور خودکار سریعترین مسیر را برای سرور بازی شما انتخاب می‌کند تا پینگ شما را کاهش دهد. این تضمین می‌کند که تأخیر شما تا حد امکان کم باشد. این یک کاهش دهنده پینگ عالی برای League of Legends است که به شما امکان می‌دهد از انواع بازی بدون نگرانی از تاخیر لذت ببرید. رقابت کنید و ارزش خود را ثابت کنید در حالی که کیل پینگ مراقب همه چیز است.

باید توجه داشته باشید که این برنامه برخلاف VPN، نمی‌تواند آدرس IP شما را مخفی کند، موقعیت جغرافیایی شما را تغییر دهد یا ترافیک بازی شما را رمزگذاری کند تا شما را ایمن نگه دارد. این نرم افزار فقط با کامپیوترهای ویندوزی سازگار است، به این معنی که می‌توانید آن را به صورت موازی با یک بازی ویندوزی یا پلتفرم بازی مانند Steam اجرا کنید.

Kill Ping به شما امکان می‌دهد مکان سرور خود را هر چند وقت یکبار که دوست دارید تغییر دهید. این برنامه کاهش پینگ گوشی بیش از 100 سرور در 30 مکان دارد. شما می‌توانید به صورت دستی سرور خود را انتخاب کنید یا به نرم افزار اجازه دهید به طور خودکار بهینه ترین را برای شبکه و مکان شما انتخاب کند.

این نرم افزار 99.99% آپتایم را در همه زمان‌ها در سراسر جهان تضمین می‌کند. سرورهای آن‌ها همه مناطق را به گونه ای پوشش می‌دهند که بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی شما، عملکرد بهینه را دریافت می‌کنید.

5. WTFast

بهترین سرویس کاهش پینگ رایگان

WTFast یک GPN مانند Kill Ping و یک کاهش دهنده پینگ برتر برای Valorant است که برای بهینه سازی داده‌های اتصال بازی شما و بهبود تجربه بازی شما با کاهش زمان پینگ طراحی شده است. این یک تقویت کننده پینگ plug-and-play است که نیازی به جستجوی سرور بازی و سپس اتصال به سرور WTFast مربوطه ندارد. در عوض، کل فرآیند خودکار است. شما فقط باید بازی را انتخاب کنید و با WTFast در حال اجرا در پس زمینه شروع کنید.

این ابزار یک تقویت کننده پینگ عالی برای رایانه شخصی است که دارای یک برنامه اختصاصی برای ویندوز است. به علاوه، برای ایجاد روترهای آماده بازی با ایسوس همکاری کرد. همچنین می‌توان آن را روی دستگاه‌های تلفن همراه اندروید و iOS نصب کرد.

WTFast از بیش از 1500 بازی از جمله برخی از محبوب ترین عناوین پشتیبانی می‌کند. اگر می خواهید بازی خاصی را انجام دهید که هنوز پشتیبانی نمی‌شود، می‌توانید با تیم WTFast تماس بگیرید و درخواست خود را ارسال کنید. برخلاف سایر نرم افزارهای کاهش پینگ که در این لیست ذکر شده است، این GPN داده‌های ترافیک شما را پنهان نمی‌کند. به دلایل امنیتی، آن‌ها فعالیت کاربران شبکه خود را ذخیره می‌کنند. در نتیجه، از محدودیت‌های جغرافیایی نیز فراتر نمی‌رود.

6. NoPing

بهترین برنامه برای کاهش پینگ فری فایر

NoPing یک برنامه اختصاصی مبتنی بر بازی است که اتصال شما را اسکن می‌کند و بهترین و سریع ترین مسیری را که می‌توانید برای کاهش پینگ به آن متصل شوید، پیدا می‌کند. این برنامه توسط بازیکنان حرفه‌ای بازی‌های آنلاین مختلف از جمله Fortnite، League of Legends، CS GO و COD استفاده می‌شود و ثابت شده است که مشکلات پینگ و تأخیر را با موفقیت برطرف می‌کند.

این ابزار اتصال شما و همچنین سرورهای بازی را که می‌خواهید بازی کنید، اسکن می‌کند و فهرستی از بهترین سرورهایی را که می‌توانید به آن‌ها متصل شوید، بر اساس نرخ پینگ ارائه می‌دهد. برای استفاده از آن فقط بازی خود را به پلتفرم‌ها اضافه کنید، اجازه دهید پیکربندی شما را اسکن کند و Optimize Game را انتخاب کنید. دسترسی به بیش از 15000 سرور اختصاصی در سراسر جهان را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، این برنامه می‌تواند به مشکلات تاخیر در بیش از 1000 بازی مختلف، از جمله همه بازی‌های آنلاین کلاسیک و محبوب مانند LoL، Ragnarok Transcendence، COD یا DOTA 2 کمک کند. همچنین باید اشاره کنیم که این تثبیت کننده پینگ می‌تواند بازی‌های دارای محدودیت جغرافیایی را نیز باز کنند.

NoPing به لطف تعداد زیادی سرور در سراسر جهان، به کاربران امکان می‌دهد مکان سرور را انتخاب کنند و همزمان نرخ پینگ را بهبود بخشند.

7. از بهترین برنامه های کاهش پینگ اندروید: Razer Cortex

نرم افزار کاهش پینگ اندروید

این یک نرم افزار رایگان برای کاهش پینگ است که بهترین تجربه بازی ممکن را برای شما فراهم می‌کند، از جمله توانایی یافتن بهترین سرعت بازی، تقویت کننده بازی برای کامپیوتر و دستگاه تلفن همراه شما و موارد دیگر. رابط Razer Cortex رابطی است که حتی یک کاربر مبتدی هم در درک آن مشکل کمی خواهد داشت، علیرغم این واقعیت که همچنان پیشرفته و جذاب است.

علاوه بر این، یک کاهش دهنده پینگ عالی برای علاقه مندان به League of Legends است. Razer Cortex می‌تواند عملکرد دستگاه شما را با آدرس‌دهی و پایان دادن به فرآیندها در پس‌زمینه بهبود دهد. علاوه بر این، Razer Cortex: GAME BOOSTER بلافاصله در شروع بازی فعال می شود و پس از اتمام بازی ها، به طور خودکار دستگاه شما را به حالت قبل باز می‌گرداند.

جمع بندی

شما یک برنامه کاهش پینگ گوشی رایگان پیدا نخواهید کرد که کار خود را به خوبی یک ابزار پریمیوم انجام دهد. به این دلیل که VPNهای پولی و GPN باید سرورهای خصوصی را اجاره کنند تا به درستی کار کنند. از طرف دیگر، اگر معمولاً بازی‌های چند نفره را در مرورگر وب خود بازی می‌کنید، می‌توانید مرورگر بازطراحی شده Opera One را بررسی کنید. این دارای یک VPN داخلی و ویژگی‌های زیادی است که تجربه شما را کارآمدتر و دلپذیرتر می‌کند. نظر خود را درباره بهترین برنامه های کاهش پینگ ایفون با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402