نقد و بررسی گوشی آنر مجیک V2؛ باریک‌ترین گوشی تاشونده در دنیا

گوشی آنر مجیک v2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

باریک‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند دنیا را کمپانی چینی آنر ساخته است. اگر تصور می‌کنید که گوشی‌های چینی با محصولات پرچم‌دار دنیا قابل مقایسه نیستند، سخت در اشتباهید. گوشی آنر مجیک V2 نسخه‌ای از گوشی‌های تاشونده و هوشمند است که این تصور را رد می‌کند. هم اکنون گوشی آنر مجیک وی دو یکی از پرچمداران دنیاست.

پیشرفت‌های فناوری، دنیا را به سمت طراحی محصولات متفاوت و خاص سوق داده است. گوشی و تلفن همراه از جمله محصولاتی است که در گذر زمان کامل‌تر، حرفه‌ای‌تر و هم‌چنین لوکس‌تر می‌شوند. یکی از انواع گوشی که توانسته جایگاه شاخصی پیدا کند، گوشی‌های تاشو هستند. گوشی آنر مجیک V2 یکی از این موارد پر امتیاز می‌باشد که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. می‌گویند که گوشی آنر مجیک وی دو باریک‌ترین گوشی تاشو است، آیا این ادعا حقیقت دارد؟ در ادامه این مطلب پلازا، اطلاعات جامعی در رابطه با گوشی آنر Magic V2 دریافت خواهید کرد.

فهرست مطالب

معرفی گوشی آنر مجیک V2

گوشی آنر مجیک V2 جزو گوشی‌های نسل سوم طراحی شده از سوی شرکت جهانی آنر است. اغلب تلفن‌های همراه تاشونده، پس از تا شدن ضخامت زیادی پیدا کرده و کاربر را کمی اذیت می‌کنند. اتفاق خوبی که در مورد آنر مجیک وی دو رقم خورده است، کاهش این ضخامت می‌باشد. از این روست که در حال حاضر، در حیطه باریک‌ترین و کم ضخامت‌ترین گوشی‌های دنیا قرار دارد.

گوشی honor magic v2

البته کاهش ضخامت بدنه حاکی از این موضوع نیست که سیستم درونی ضعیفی دارد. بلکه اغلب قطعات سخت‌افزاری به کار رفته در آن پرچم‌دار بوده و عملکرد بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارند. در معرفی و رونمایی از این محصول، برخورداری از گواهی IP مطرح نبوده و چیزی مبنی بر این موضوع گزارش نگردیده است. البته کمپانی آنر اعلام کرده است که این محصول تا حدودی در برابر قطره‌های آب می‌تواند مقاومت نماید و تا حدی ضد آب است.

معرفی و عرضه گوشی آنر Magic v2 در سال 2023 در ماه جولای، روز دوازدهم انجام گرفت. اما تاریخ عرضه ی گوشی آنر مجیک V2 به بازار متعلق به چند روز بعد در 27 جولای می‌باشد. به عبارتی دیگر، کاربران این محصول مدت زمان بسیار کوتاهی منتظر این محصول جدید بودند. در نمای کلی، یک گوشی حرفه‌ای می‌باشد که طراحی شاهکاری دارد.

طراحی گوشی آنر Magic V2

نحوه طراحی بخش‌های درونی و بدنه گوشی آنر مجیک V2 بی‌نظیر و استثنایی است. این گوشی که از سیستم عامل اندروید نوع 13 بهره می‌برد، طراحی پریمیوم دارد. بخش دوربین که در قسمت پشت تلفن جای گرفته است توسط یک جزیره همراه با شکل هندسی مستطیل حمایت می‌شود. این محصول در حالت بسته نزدیک به یک سانتی‌متر ضخامت دارد و البته وقتی باز می‌شود، ضخامت بدنه به 4.7 سانتی‌متر می‌رسد.

گوشی جدید آنر magic v2

یک مدل از گوشی آنر Magic V2 دارای بخش پشتی شیشه‌ای و مدل دیگر چرمی است. البته شایان ذکر است که در بخش جلویی هر دو مدل، شیشه به کار گرفته‌اند. نمونه کاملا شیشه‌ای دارای وزن بیشتری در قیاس با نمونه ترکیبی چرمی و شیشه‌ای است. نگران باز و بسته شدن متوالی این گوشی نباشید، زیرا با داشتن لولای تیتانیومی پیشرفته خود، مقاومت زیادی پیدا نموده است.

این لولا طراحی پیوسته و یکپارچه‌ای دارد و از چرخ دنده جهت به حرکت درآوردن آن استفاده نمی‌شود. شاید به واسطه همین پوشش سه بعدی پرینت است که گفته می‌شود اگر این گوشی تاشو تا 400000 بار نیز باز و بسته شود، هیچ مشکلی بروز پیدا نمی‌کند. بدنه این محصول ضمن باریک بودن، سبک و کم وزن است و در اغلب موارد، در حین کار منجر به خستگی یا آزار و اذیت جسمانی کاربر خود نخواهد شد.

مشخصات گوشی آنر مجیک V2

شناخت گوشی آنر مجیک V2 منحصر به طراحی بدنه و رتبه بندی آن در دنیا نیست. بلکه در ارائه مشخصات گوشی آنر Magic V2 بخش‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد توجه هستند. زیرا این عوامل در کنار هم قادرند تا عملکرد اصلی محصول را تعریف کنند. به طور مثال جالب است که بدانید تمامی قطعات درونی توسط پوشش P2i استتار شده‌ است. یک پوشش محافظت کننده و قدرتمند که از پاشش آب بر روی قطعات و آسیب رساندن به آن‌ها ممانعت می‌نماید.

در این‌جا متوجه خواهید شد که برخی از بخش‌ها خاص گوشی آنر Magic V2 هستند. مثلا باریک بودن این محصول استفاده از پیچ‌های کوتاه را طلب می‌کرد که کمپانی آنر آن‌ها را سفارش داده است. اگر قصد دارید تا با جدیدترین گوشی آنر و باریک‌ترین گوشی دنیا آشنا شوید، هر کدام از مشخصات زیر می‌تواند شما را راهنمایی نماید.

نمایشگر گوشی تاشو آنر مجیک V2

نمایشگر گوشی آنر مجیک V2 از یک بخش اصلی و یک بخش بیرونی تشکیل شده است که هر کدام مشخصات اختصاصی دارند. شاید این سوال مطرح شود که چرا این مدل از تلفن‌های همراه دو نمایشگر دارند؟ به دلیل استفاده از فناوری تاشو، در شرایط بسته و باز، به نمایشگرهای مناسبی نیاز دارند. بدین طریق در هر حالتی می‌توان از قابلیت‌های آنر مجیک وی دو بهره گرفت. هر دو نمایشگر از محتوای IMAX پشتیبانی نموده و قادرند تا ا میلیارد رنگ را به خوبی از هم متمایز نمایند.

نمایشگر اصلی گوشی آنر مجیک V2 ابعاد 7.92 اینچی دارد و پنل به کار رفته در آن از نوع Foldable LTPO OLED است که به واسطه حضور این پنل، نرخ نوسازی نمایش در محدوده 1 الی 120 هرتز متغیر شده است. ضمن برخورداری از رزولوشن مطلوب 2156 در 2344، بیشترین روشنایی صفحه نیز در حدود 1600 نیت برآورد شده است. تصاویر گوشی آنر Magic V2 با توجه به قدرت تفکیک نمایشگر کیفیت بالایی دارند.

گوشی جدید honor

با این تفاسیر، اشعه‌های نورانی خورشید را نیز می‌تواند تحمل کند و در چنین شرایطی نیز می‌توان صفحه را به خوبی روئیت کرد. قلم استایلوس بر روی این صفحه نمایشی به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ورود این قلم بلامانع است. صفحه‌ای یکدست و بزرگ که تنها یک حفره کوچک روی آن قرار گرفته است. این حفره کوچک منفذی است که متناسب با نصب دوربین سلفی همران با توان 16 مگاپیکسلی می‌باشد.

نمایشگر دوم یا نمایشگر بیرونی گوشی آنر Magic V2 با داشتن ابعاد 6.43 اینچی، نسبت به نمایشگر اصلی ابعاد کمتری دارد. اما فناوری استفاده شده در هر دو کاملا یکسان است. رزولوشن 2376 در 1060، متعلق به این صفحه بوده و حداکثر میزان روشنایی قابل قبول در آن 2500 نیت است که رقمی شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. اگر کاربر بخواهد از قلم استایلوس در این صفحه استفاده کند، هیچ مانعی وجود ندارد. ضمن این که نرخ نوسازی آن در حدود 120 هرتز قرار گرفته است و متغیر خواهد بود.

پردازنده ی گوشی آنر Magic V2

یکی دیگر از ویژگی های گوشی موبایل آنر مجیک وی ۲ داشتن تراشه‌های قدرتمند و پردازش بهینه اطلاعات درونی سیستم است. عملکرد اصلی و حیاتی گوشی آنر مجیک V2 توسط چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می‌شود و در حقیقت قلب گوشی محسوب خواهد شد. هسته اصلی در این محصول، ضمن داشتن قابلیت پردازش بیشتر، از سرعت تجزیه و تحلیل بیشتری نیز بهره می‌برد.

گوشی باکیفیت honor magic v2

هسته اصلی پرایم با نام Cortex X3 همین بخش سریع و قدرتمند در گوشی آنر مجیک V2 است. قبل از عرضه این گوشی تاشو، کاربران انتظار داشتند که این تراشه بتواند فرکانس حدود 3.18 گیگاهرتز را پشتیبانی کند. اما بعد از عرضه متوجه شدند که تراشه چیپست در این محصول از فرکانس بیشتر یعنی 3.36 گیگاهرتز حمایت می‌نماید. یک تراشه با نسخه‌ای تقویت شده که معمولا در محصولات رده بالا به چشم می‌خورد.

تراشه اصلی در این گوشی تاشو فرایند ساخت 4 نانومتری دارد و در کنار خود از یک تراشه ثانویه نیز کمک می‌گیرد. پردازنده اصلی دارای 8 هسته بوده که در کنار هم اطلاعات دریافتی را به خوبی پردازش می‌نمایند. پردازنده گرافیکی گوشی آنر Magic V2 از نوع Adreno 740 است و خصوصیات تکمیل کننده‌ای دارد. به همین دلیل است که علاوه بر ظاهر، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عملکرد محصول جدید آنر هستیم.

دوربین گوشی موبایل آنر مجیک V2

دوربین پشتی گوشی آنر مجیک V2 پیکربندی عمودی همراه با سه عدد دوربین کاربردی دارد. این سه دوربین با عناوین واید/استاندارد، اولتراواید و تله فوتو نام‌گذاری شده‌اند. دو دوربین اول، واید/استاندارد و اولتراواید، هر دو 50 مگاپیکسلی هستند. اما سومین دوربین توان کمتری دارد و 20 مگاپیکسلی است. حداکثر رزولوشن برآورد شده برای این سیستم، 4K است. ضمن این‌که لرزش‌گیر الکترونیکی و لرزش‌گیر اپتیکال برای تصویر برداری و فیلمبرداری دوربین پشت نیز در نظر گرفته شده است.

موبایل تاشو آنر مجیک v2

در معرفی مشخصات دوربین واید/استاندارد از گوشی آنر Magic V2 از حضور لنز واید صحبت می‌شود. علاوه بر لرزش‌گیر اپتیکال، از دو نوع فوکوس خودکار و فوکوس همراه با تشخیص فاز بهره می‌برد. دیافراگم این دوربین f/1.9 است که در کنار سایر بخش‌ها عملکرد مناسبی دارد. دوربین اولتراواید با نمونه واید/استاندارد دارای اختلافاتی است و لنز اولتراواید دارد. دیافراگم در آن f/2.0 بوده و دارای قدرت فوکوس خودکار است.

آیا می‌دانستید که دوربین تله فوتو از بزرگنمایی 2.5 برابری بهره می‌برد؟ دیافراگم در آن f/2.4 است و مجهز به لنز تله فوتو می‌باشد. در کنار بزرگنمایی اپتیکال از لرزش‌گیر اپتیکال در مرحله تصویر برداری نیز برخوردار است. بخش فوکوس گوشی آنر مجیک V2 همراه با قدرت تشخیص فاز کار می‌کند. البته دوربین سلفی با قدرت 16 مگاپیکسل، لنز واید و دیافراگم f/2.2 نیز مطرح است.

شارژدهی گوشی آنر مجیک V2

در گوشی آنر مجیک V2 از یک باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده‌اند که توسط سازنده پلمپ شده است و قابلیت تعویض ندارد. ظرفیت گزارش شده برای این باتری در حدود 5000 میلی آمپر است و شرایط لازم برای شارژ سریع و فوری آن نیز مقرر گردیده است. جنس این باتری از ترکیبات سیلیکونی کربنی است و به همین دلیل ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی را از خود ارائه می‌دهد. برای شارژ معمول و عادی آن از درگاه تایپ سی، توان 66 واتی را پشتیبانی می‌نماید.

Honor magic v2

البته چنان‌چه در شرایط شارژ معکوس قرار بگیرد، توان این باتری در حد 5 وات قرار می‌گیرد. ضمن حمایت از OTG، به صورت بی‌سیم نمی‌تواند شارژ شود. این بخش یک درگاه اتصال اصلی با نام USB دارد و از استاندارد DisplayPort 1.2 نیز حمایت نموده است. به طور کلی در طراحی بخش سخت افزار گوشی آنر Magic V2 دقت بسیار زیادی لحاظ شده است. توان شارژدهی گوشی آنر Magic V2 در سطح مطلوبی بهینه گشته و در نهایت بهترین سیستم جهت کارکرد طولانی مدت دستگاه تعبیه شده است.

حافظه داخلی و رم گوشی آنر Magic V2

در بررسی گوشی آنر مجیک وی 2 با سه مدل متفاوت که در بخش حافظه و میزان فضای ذخیره‌سازی با هم فرق دارند، مواجه خواهیم شد. مدل پایه این نمونه از گوشی‌ها داری حافظه داخلی 256 گیگابایت در کنار رم 12 گیگابایتی است که به عنوان ارزان‌ترین مدل نیز مورد بحث است. در مدل دوم همان رم را در ترکیب با فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی می‌بینیم.

اما قوی‌ترین مدل گوشی آنر مجیک V2 سومین نمونه است که در آن رم 16 گیگابایتی با حافظه 1 ترابایتی هماهنگ می‌شود. این سه نمونه شرایط خرید را برای متقاضیان مختلف تسهیل نموده‌اند و بدین ترتیب هر قشری به راحتی می‌تواند متناسب با جیب خود خرید کند. یکی از مزایای گوشی آنر مجیک V2 همین مورد محسوب می‌گردد. البته این سری از گوشی‌های تاشو هنوز راهی بازار جهانی نشده‌اند و بایستی طرفداران منتظر نسخه جهانی آن باشند.

در حال حاضر بازار چین این مدل از گوشی‌های هوشمند را برای کاربران خود عرضه می‌نماید. قیمت گوشی آنر مجیک V2 متناسب با میزان حافظه داخلی محصول متغیر است. با افزایش فضای ذخیره‌سازی خواهید دید که قیمت پایه خرید و فروش گوشی آنر Magic V2 نیز به سطوح بالا صعود می‌نماید. شایان ذکر است که این محصول فضایی جهت نصب و قرارگیری کارت حافظه ندارد. در واقع از حافظه داخلی خوبی بهره می‌برد.

مشخصات فنی گوشی آنر Magic V2

در گوشی آنر مجیک V2 سنسورهای گوناگونی کارگزاری شده است و مسیرهای ارتباطی متنوعی جهت ایجاد ارتباط با دستگاه‌های دیگر برقرار گردیده است. حسگر مجاورت، شتاب سنج و ژیروسکوپ از جمله سنسورها و حسگرهای به کار رفته در این محصول است. علاوه بر این موارد، از قابلیت حسگر اثر انگشت نیز بهره‌مند است که در لبه کناری گوشی هوشمند به خوبی کار گذاشته شده است.

وای فای سه بانده در کنار وای فای دایرکت دارد که کاربردهای زیادی را برای فرد به ارمغان می‌آورد. البته مسیر ارتباطی این گوشی تاشو منحصر به وای فای نیست و بلوتوث نیز دارد. از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و فضای اختصاصی جهت قرار گرفتن دو عدد سیم کارت دارد. از برنامه‌های منحصر به فرد ردیابی و GPS نیز برخوردار می‌باشد.

شایان ذکر است که سیستم عامل آن با رابط کاربری MagicOS 7.1 عرضه شده است. برای ساخت فریم طراحی شده برای گوشی آنر Magic V2 از ترکیب فلز_آلیاژ منیزیم ساخته شده است. این گوشی چینی و تاشو فناوری‌های زیادی را درون خود گنجانده است و به یکی از برترین تلفن‌های هوشمند دنیا مبدل شده است. البته یکی از معایب گوشی آنر مجیک وی ۲ این است که هنوز شرایط لازم جهت عرضه در سطح جهان را ندارد.

همچنین بخوانید :

مشخصات گوشی آنر مجیک v2

صدای گوشی آنر مجیک V2

در صدا و بخش بلندگوی گوشی آنر مجیک V2 ایرادی مشاهده نشده است و از این حیث در سطح مناسبی جهت استفاده قرار دارد. بلندگوی این گوشی از نوع استریو دوگانه است و جهت خروجی صدا در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد. برخورداری از اسپیکر معرفی شده منجر شده است تا ویژگی‌های صوتی این سری از گوشی‌ها برای مخاطب رضایت بخش واقع شود. در خروجی صدا با فرکانس 192 کیلوهرتز مواجه می‌شوید. البته صدای خارج شده معادل با 24 بیت است.

قیمت گوشی آنر مجیک وی 2

یکی از المان‌های مهم جهت خرید گوشی آنر مجیک V2، قیمت تمام شده و هزینه خرید آن محسوب می‌شود. ضمن این‌که به نظر می‌رسد این محصول با طراحی متفاوت خود چندان ارزان هم نباشد. یکی از اقدامات متقاوت کمپانی آنر، طراحی سه مدل متفاوت از محصول جدید خود است. همان طور که در بخش حافظه گوشی آنر Magic V2 بحث شد، آن چه که این مدل‌ها را از هم متمایز نموده است، میزان حافظه داخلی در آن‌ها است.

در حقیقت، فضای ذخیره‌سازی آن‌ها تفاوت فاحشی با هم دارد. این اقدام کمپانی چینی، توانمندی کاربران خود را جهت خرید محصول هوشمند جدید نشانه گرفته است. در واقع، با ارزیابی قدرت خرید مخاطبان خود، چنین تغییراتی را اعمال نموده است. در حال حاضر این سری از گوشی‌های تاشو و البته هوشمند با سه قیمت مختلف 1250، 1400 و 1670 دلار در بازار چین ورود پیدا کرده‌اند.

گوشی پرطرفدار آنر مجیک v2

توجه کنید که با افزایش ظرفیت حافظه، قیمت نیز بیشتر شده است. تصور می‌شود که تشخیص مدلی از گوشی آنر مجیک v2 که حافظه بیشتری نسبت به بقیه دارد، کار سختی نیست. حالا دیگر خریداران بر اساس دو فاکتور حافظه و قیمت از میان این سه مدل اقدام به گزینش می‌نمایند. محصول فوق چیزی کمتر از محصولات قدرتمند و گران دنیا ندارد.

 

آیا گوشی آنر مجیک v2 گزینه مناسبی برای خرید است؟

با بررسی مشخصات متنوع گوشی آنر Magic V2، این محصول را چگونه ارزیابی می‌نمایید؟ آیا از دید شما در زمره دستگاه‌هایی است که ارزش خرید کردن را دارد؟ البته در شرایط کنونی، محصول معرفی شده شرایط مناسبی را در بازار چین جهت عرضه پیدا نموده است و تا چندی بعد خبری از عرضه جهانی آن نخواهد بود. بیایید مزایا و معایب این محصول را سبک و سنگین کنیم و ببینیم کدام مورد قابل چشم‌پوشی است.

مزایا

در نگاه اول، ظاهر زیبا و بدنه گوشی آنر مجیک V2 هوش از سر خریدار می‌برد. داشتن طراحی زیبا، حس خوبی را به کاربران این گروه از محصولات هوشمند انتقال خواهد داد و جزو مزایای آن تلقی شده است. کیفیت و رزولوشن صفحه نمایشی منجر به ارتقا جایگاه این محصول شده است و قدرت تفکیک مناسبی دارد. عمر و دوام باتری شارژ شده نیز از جمله امتیازات گوشی آنر Magic V2 است که حتی میتواند تا دو روز شارژ خود را نگهداری نماید که این مورد عملکرد فوق‌العاده‌ای است.

معایب

در وهله اول توجه کنید که ابعاد و وزن گوشی آنر مجیک V2 در حیطه‌ای قرار دارد که احتمال خستگی مچ دست را بیشتر کرده است. البته در قیاس بین مشخصات فنی و وزن، شاهد خواهید بود که شرایط بی‌نظیری دارد. اما هم‌چنان امکان دارد که کاربر خود را آزار دهد. البته باید گفت که این عیب قابل چشم‌پوشی خواهد بود. منتها در بخش بلندگو، خبری از جک 3.5 میلی‌متری نیست و این یک ایراد مهم قلمداد شده است. ضمن این‌که انتظارات کاربران از دوربین، به خصوص در بخش تله فوتو را برآورده نمی‌کند.

جمع‌بندی

در این مطلب، گوشی آنر مجیک V2 به خوبی نقد و بررسی شد. تمامی مشخصات فنی و ساختاری آن در کنار نحوه طراحی معرفی شد و چیزی از قلم نیفتاد. به طور کلی، خرید گوشی آنر Magic V2 ارزش اقتصادی بالایی دارد و می‌توان از تمامی قابلیت‌های آن به خوبی بهره برد. در سایت ما می‌توانید به صورت کامل و تخصصی، در مورد بخش‌های مختلف این محصول اطلاعات کسب کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402