لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول با ۴ روش سریع

لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول یکی از دردسرهایی است که خیلی از کاربران اعتباری یا دائمی این اپراتور با آن مواجه هستند و در صورتی که حواسمان به آن نباشد می‌تواند از نظر مالی خسارت زیادی را به ما وارد کند. با پلازا همراه باشید تا با روش‌های مختلف لغو کردن تمدید خودکار این بسته‌ها از جمله کد و اپلیکیشن، آشنا شویم.

قیمت چند برابری که سرویس‌های دیتا و اینترنت همراهی که اپراتورها ارائه می‌کنند، ما را مجبور می‌کند که کنترل شدیدی روی نحوه مصرف خود از این بسته‌ها داشته باشیم. لغو خودکار بسته‌های اینترنت همراه اول یکی از اقدامات مهم و موثری است که در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند. در ادامه این مطلب، با هم روش‌های لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول را بررسی خواهیم کرد و بهترین گزینه ها برای این کار را خواهیم دید.

فهرست مطالب

روش های لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول

خیلی از اپراتور ها به بهانه راحتی کاربران طرح فعالسازی خودکار بسته های اینترنتی پس از اتمام را برای تمامی کاربران فعال کرده اند. بر اساس این طرح وقتی که بسته اینترنت شما تمام شود، اپراتور به صورت خودکار همان بسته قبلی را برای شما تمدید کرده و آن را در صورت حساب شما منظور کرده و یا از اعتبار شما کسر می کنند.

در صورتی که بخواهیم طریقه لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول را به ترتیب از ساده ترین روش تا آخر با هم ببینیم داستان از این قرار خواهد بود.

کد دستوری لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

کدی که به عنوان کد لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول وجود دارد، یک کد دو مرحله‌ای است که بعد از گرفتن شماره کد، لازم است آن را تایید کرده و بعد از بررسی نتیجه از طریق پیامک به شما ابلاغ خواهد شد.

برای استفاده از کد دستوری لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول لازم است که یکی از کدهای #۱۸*۱۰۰* یا #۳۲۸*۱۰* را از طریق تلفن همراه خود شماره گیری کنید:

شماره گیری کدهای دستوری برای لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول

سپس از شما خواسته می‌شود که عملیات لغو سرویس خودکار بسته اینترنت همراه اول را تایید کنید:

درخواست تایید

بعد از وارد کردن عدد ۱ برای تایید (باید لاتین باشد) و انتخاب تایید، باید منتظر پیامک قطع تمدید خودکار بسته باشید. این درخواست معمولا در کمتر از ۵ دقیقه تایید می‌شود:

تایید نهایی عملیات

لغو تمدید خودکار اینترنت با اپلیکیشن همراه من

یکی دیگر از روش های مطمئنی که می توانید برای لغو خودکار بسته از آن استفاده کنید، استفاده از اپلیکیشن رسمی همراه اول یعنی همراه من است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید:

  • دانلود اپلیکیشن همراه من برای: اندروید
  • نسخه تحت وب اپلیکیشن همراه من برای: iOS

برای لغو تمدید خودکار بسته اینترنت از طریق همراه من، لازم است که بعد از ورود به محیط برنامه از منوهای پایین، گزینه بسته‌ها را انتخاب کنید. این گزینه عموما در وسط قرار گرفته است. سپس شما می‌توانید بسته های خود را مشاهده کنید که اگر بسته‌ای با تمدید خودکار داشته باشید، بعد از بسته فعلی شما آن را نمایش می دهد.

روش چهارم – اپلیکیشن همراه من

با انتخاب بسته دوم گزینه ای به نام لغو تمدید خودکار در پایین صفحه به شما ارائه می شود که می توانید با انتخاب آن بسته دوم را حذف کرده و عملیات لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول را به اتمام برسانید.

عدم تمدید خودکار اینترنت همراه اول با استفاده از پیامک

یکی دیگر از روش های خوب برای لغو کردن تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول استفاده از سرویس پیام کوتاه یا SMS است. برای این کار باید عدد ۸ لاتین را به سرشماره ۸۰۸۰ پیامک کنید. وقتی که این کار را انجام دادید، تقریبا ۱۰ دقیقه طول می کشد تا نتیجه به شما اعلام شود. بعد از تایید، پیامکی مانند تصویر زیر را از سرشماره رسمی همراه اول دریافت می کنید.

لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول با پیامک

دقت داشته باشید شماره های زیادی را برای ۸۰۸۰ نفرستید و حتما از صحت دستوری که به آن می دهید مطمئن باشید، در غیر این صورت شما با طرح های عجیب و غریب تر و هزینه دار تری نسبت به تمدید خودکار بسته اینترنت مواجه خواهید شد!

یکی از روش های دیگری که می توانید برای لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول از ان استفاده کنید این است که اپراتور های پشتیبان همراه اول تماس گرفته و از آنها درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهند. اگر از سایر روش ها نتیجه نگرفتید، این روش می تواند مشکل شما را به صورت کامل برطرف کند. پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول دائمی به اینجا آمده اید و نگران صورتحساب خود در انتهای ماه هستید، از این روش استفاده کنید که قطعیت بیشتری را داشته باشد.

برای استفاده از این روش لازم است با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و از اپراتور بخواهید که طرح تمدید خودکار بسته را برای شما لغو کند:

لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول با تماس با اپراتور

دقت داشته باشید این خط شما را به تلفن گویا متصل خواهد کرد و شما باید از گزینه های ارائه شده، گزینه پشتیبانی را انتخاب کنید. همینطور حتما تماس را از همان خطی برقرار کرده که قرار است کار لغو خودکار بسته اینترنت همراه اول را روی آن انجام دهید و آمادگی ارائه اطلاعاتی مانند کد ملی و یا تاریخ تولد شخصی که سند خط به نام آن است را داشته باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله با هم به بررسی روش های لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول پرداختیم و دیدیم برای اینکه از شر بسته های مزاحمی که خودشان، خودشان را تمدید می کنند و خرج اضافی روی دست ما می گذارند راحت شویم، باید چه کارهایی را انجام دهیم. باید گفت که امروزه لغو این بسته ها همان کابوسی که یکی دو سال پیش با آن مواجه بودیم نیست و راه های مطمئن و زیادی برای این منظور ارائه شده است که همه آنها نیز به درستی کار می کنند. شما می توانید با شماره گیری یک کد دستوری کوتاه، ارسال یک پیامک ساده و یا حتی با استفاده از اپلیکیشن همراه من به سادگی بسته های خود را مدیریت کنید. در صورتی که نظری در این خصوص دارید، خوشحال می شویم آن را با ما درمیان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402