گوشی میکس فولد ۳ شیائومی؛ بهترین گوشی تاشو یا یک آزمایش ناقص؟

گوشی میکس فولد ۳ شیائومی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

Xiaomi Mix Fold3 گوشی تاشو جدید شیائومی است. اگر می‌خواهید درباره گوشی شیائومی میکس فولد ۳ اطلاعات بیشتری کسب کنید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

آیا تا به حال آرزو داشته اید که گوشی هوشمندی داشته باشید که با یک تا شدن ساده به تبلت تبدیل شود؟ دستگاهی که می تواند بهترین های هر دو دنیا را به شما ارائه دهد؛ یک صفحه نمایش بزرگ و جذاب برای تماشای فیلم، بازی، یا کار بر روی اسناد، و اندازه جمع و جور و قابل حمل برای برقراری تماس، ارسال پیام یا مرور وب؟ ابزاری که بتواند عملکرد، طراحی، نمایشگر، دوربین و عمر باتری را در یک بسته بندی شیک و زیبا ترکیب کند؟ اگر جواب شما مثبت است، پس با پلازا همراه باشید تا با گوشی میکس فولد ۳ شیائومی، جدیدترین گوشی هوشمند تاشو از غول فناوری چینی آشنا شوید.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی شیائومی میکس فولد ۳

  • SoC:  کوالکام Snapdragon 8 Gen 2
  • پردازنده: یک هسته 3.2 گیگاهرتزی Cortex-X2، چهار هسته 2.8 گیگاهرتزی Cortex-A710 و سه هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A510
  • GPU: کوالکام Adreno 740
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1ترابایت
  • سیستم عامل و رابط کاربری: اندروید 13, MIUI Fold 14
  • نمایشگر (داخلی): اندازه 8.03 اینچ تاشو LTPO OLED ، 1916 * 2160 پیکسل
  • نمایش (بیرونی): اندازه 6.56 اینچ, 1080 * 2520 و AMOLED
  • دوربین اصلی: سه گانه: 50 مگاپیکسل (واید)، 10 مگاپیکسل (تله فوتو/ماکرو)، لنز مایع، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 3.2 برابر؛ 10 مگاپیکسل (تله فوتو)، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 5 برابر؛ لنزهای 12 مگاپیکسلی (فوق عریض)، Leica
  • دوربین سلفی:20 مگاپیکسل (واید) دوربین جلد: 20 مگاپیکسل (واید)
  • باتری: Li-Po 4800 میلی آمپر ساعت

معرفی گوشی میکس فولد ۳ شیائومی

اگر گیمر هستید، می‌توانید از اجرای بازی‌های سطح بالا روی صفحه‌نمایش داخلی بزرگ و روشن 8.03 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، HDR10+، Dolby Vision و Corning Gorilla Glass Victus 2 لذت ببرید.

اگر عکاس یا فیلمبردار هستید، می توانید با سیستم دوربین چهارگانه با لنزهای لایکا، عکس ها و فیلم های خیره کننده بگیرید. و در نهایت اگر دانشجو یا بیزینس‌من هستید، می توانید از Xiaomi Mix Fold 3 به عنوان یک لپ‌تاپ یا تبلت کوچک برای کارهای مختلف و اداری استفاده کنید.

گوشی شیائومی میکس فولد ۳

شما می توانید از حالت تقسیم صفحه، حالت دسکتاپ و پنجره های شناور برای انجام چند کار و کار بر روی چندین برنامه به طور همزمان استفاده کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را بر روی صفحه نمایش داخلی بزرگ با حالت‌ها و ویژگی‌های مختلفی مانند حالت شب، حالت حرفه‌ای، حالت vlog، حرکت آهسته، تایم لپس، نوردهی طولانی، کلون، ویدیوی دوگانه و غیره ویرایش کنید.

در ادامه به معرفی مشخصات و برخی از ویژگی‌های گوشی Xiaomi Mix Fold3 می‌پردازیم.

دوربین گوشی شیائومی میکس فولد ۳

Xiaomi Mix Fold 3 یک گوشی هوشمند تاشو است که دارای سیستم دوربین چهارگانه با لنزهای لایکا است. دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. این دوربین می‌تواند ویدیوهایی تا رزولوشن 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه یا وضوح 4K تا 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین اصلی نیز از زوم دیجیتال 2 برابری در حالت 4K پشتیبانی می کند، اما کیفیت آن چندان خوب نیست.

گوشی Xiaomi Mix Fold3

دوربین های اضافی Mix Fold 3 شامل دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فاصله کانونی معادل 15 میلی متر و لنز f/2.2، دوربین 10 مگاپیکسلی نزدیک تله فوتو با فاصله کانونی معادل 75 میلی متر، OIS و دیافراگم f/2.0 است. و یک دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با فاصله کانونی معادل 115 میلی‌متر و لنز f/2.923. دوربین فوق عریض می تواند تا رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند، در حالی که دوربین های تله فوتو فقط می توانند با وضوح 1080p با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند. دوربین های تله فوتو به ترتیب زوم اپتیکال 3.2 و 5 برابری ارائه می دهند و همچنین می توانند برای حالت پرتره و عکاسی ماکرو استفاده شوند.

همچنین بخوانید :

دوربین سلفی

گوشی Xiaomi Mix Fold3 همچنین دارای یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در هر دو صفحه نمایش داخلی و پوشش است. دوربین سلفی صفحه نمایش داخلی در زیر صفحه پنهان است، در حالی که دوربین سلفی صفحه نمایش پوششی در یک بریدگی سوراخ قرار دارد. هر دو دوربین سلفی می‌توانند با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند.

برنامه دوربین گوشی میکس فولد ۳ شیائومی حالت ها و ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد، مانند حالت شب، حالت حرفه ای، حالت vlog، حرکت آهسته، تایم لپس، نوردهی طولانی، کلون، ویدیوی دوگانه و موارد دیگر. برنامه دوربین همچنین از حالت تقسیم صفحه، حالت دسکتاپ و پنجره های شناور برای نمایشگر تاشو پشتیبانی می کند

طراحی گوشی Xiaomi Mix Fold3

شیائومی میکس فولد 3 یک گوشی هوشمند تاشو است که طراحی شیک و زیبایی دارد. جلو و پشت شیشه و فریم آلومینیومی دارد. در دو رنگ مشکی و طلایی موجود است. ابعاد آن 161.2 * 143.3 * 5.3 میلی‌متر در حالت باز کردن، و 161.2 * 75.8 * 10.9 میلی‌متر در حالت تا شدن است. وزن آن 255 گرم است که آن را به یکی از باریک ترین و سبک ترین گوشی های تاشو موجود در بازار تبدیل می کند.

گوشی میکس فولد ۳ شیائومی

گوشی میکس فولد ۳ شیائومی دارای یک لولای بازطراحی شده است که کوچکتر، بادوام تر و انعطاف پذیرتر از مدل قبلی است. لولا می‌تواند در زوایای مختلف در جای خود بماند و حالت‌های مختلف استفاده مانند حالت تقسیم صفحه، حالت دسکتاپ و پنجره‌های شناور را فراهم کند. این لولا همچنین دارای یک گوشه گرد است که به اندازه سایر گوشی های تاشو در کف دست فرو نمی رود.

همچنین بخوانید :

نمایشگر

Xiaomi Mix Fold 3 دارای دو نمایشگر است: یک صفحه نمایش داخلی و یک صفحه نمایش پوششی. صفحه نمایش داخلی 8.03 اینچی تاشو LTPO OLED+ با وضوح 1916 در 2160 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+، Dolby Vision و 1 میلیارد رنگ است. صفحه نمایش کاور صفحه نمایش 6.56 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+، Dolby Vision و Corning Gorilla Glass Victus 2 است. هر دو نمایشگر دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی هستند.

پردازنده گوشی Xiaomi Mix Fold3

پردازنده گوشی Xiaomi Mix Fold3 کوالکام است. گوشی Xiaomi Mix Fold3 از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند که یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین پردازنده های موجود در بازار است. چیپست Snapdragon 8 Gen 2 دارای یک CPU با هشت هسته است.

گوشی Xiaomi Mix Fold3

یک هسته Cortex-X2 با کلاک 3.2 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A710 با سرعت 2.8 گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A510 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز. گوشی Xiaomi Mix Fold3 همچنین دارای سه تراشه دیگر است که برای مدیریت انرژی و شارژ سریع طراحی شده است.

همچنین بخوانید :

پردازنده گرافیکی گوشی میکس فولد ۳ شیائومی

پردازنده گرافیکی گوشی میکس فولد ۳ شیائومی Qualcomm Adreno 740 است که در پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 ادغام شده است. Adreno 740 یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین پردازنده‌های گرافیکی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است و از سخت‌افزار ردیابی پرتوهای شتاب‌دار و شتاب‌دهنده پردازش پس از بازی پشتیبانی می‌کند. Adreno 740 همچنین از Vulkan 1.3 پشتیبانی می کند که یک API گرافیکی سطح پایین است که می تواند عملکرد و کارایی را بهبود بخشد. طبق گفته کوالکام، Adreno 740 در مقایسه با Adreno 730 قبلی در Snapdragon 8 Gen 1 عملکرد 25٪ بهبود یافته ای دارد.

حافظه داخلی و رم گوشی Xiaomi Mix Fold3

گوشی میکس فولد ۳ شیائومی دارای حافظه UFS 4.0 است که می تواند تا 1 ترابایت داده را ذخیره کند. ظرفیت ذخیره سازی بسته به مدل متفاوت است، زیرا سه گزینه موجود است: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت.

معایب گوشی Xiaomi Mix Fold3

گوشی شیائومی Mix Fold3 دارای رم LPDDR5X است که می تواند تا 16 گیگابایت حافظه داشته باشد. اندازه رم نیز به مدل بستگی دارد، زیرا دو گزینه در دسترس است: 12 گیگابایت و 16 گیگابایت.

سایر امکانات

شیائومی Mix Fold 3 دارای اسکنر اثر انگشت در کنار، بلندگوهای استریو با تنظیم هارمن کاردون، NFC، بلوتوث 5.2، Wi-Fi 6E و پشتیبانی از دو سیم کارت است. این دستگاه روی اندروید 13 با MIUI Fold 14.1.5 اجرا می شود که برای فرم فاکتور تاشو بهینه شده است.

Xiaomi Mix Fold 3 دارای باتری غیر قابل تعویض Li-Po با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت است. از شارژ سریع سیمی (67 وات)، شارژ بی سیم سریع (50 وات) و شارژ بی سیم معکوس (10 وات) پشتیبانی می کند.

قیمت Xiaomi Mix Fold3 چقدر است؟

قیمت گوشی شیائومی میکس فولد ۳ حدود 1150 یورو است. این قیمت تقریبی برای مدل پایه با 16 گیگابایت رم و 1024 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت ممکن است بسته به منطقه، در دسترس بودن و سایر عوامل متفاوت باشد.

تاریخ عرضه ی گوشی شیائومی میکس فولد ۳

تاریخ عرضه Xiaomi Mix Fold 3 هنوز برای بازار جهانی تایید نشده است، اما این گوشی در تاریخ 14 آگوست 2023 در چین عرضه شده است.

مزایای گوشی Xiaomi Mix Fold3

  • گوشی میکس فولد ۳ شیائومی دارای صفحه نمایش داخلی بزرگ و روشن 8.03 اینچی و صفحه نمایش پوششی 6.56 اینچی، هر دو با نرخ رفرش 120 هرتز، HDR10+، Dolby Vision و Corning Gorilla Glass Victus 2.
  • چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین پردازنده های موجود در بازار است.
  • دارای سیستم چهار دوربین همه کاره و توانمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دو دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 و 5 برابر و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. همچنین دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در هر دو صفحه نمایش داخلی و پوششی است.
  • از شارژ سریع سیمی (67 وات)، شارژ بی سیم سریع (50 وات) و شارژ بی سیم معکوس (10 وات) پشتیبانی می کند.
  • این دستگاه بر روی اندروید 13 با MIUI Fold 14.1.5 اجرا می شود که برای فرم تاشو بهینه شده است و برخی از ویژگی های مفید مانند حالت تقسیم صفحه، حالت دسکتاپ و پنجره های شناور را ارائه می دهد.

معایب گوشی میکس فولد ۳ شیائومی

  • برخلاف برخی از رقبای خود مانند Samsung Galaxy Z Fold5، Huawei Mate X3 و Honor Magic V2، ضد آب یا گرد و غبار نیست.
  • تراکم پیکسلی نسبتاً کمی (360 PPI) در صفحه نمایش داخلی دارد که ممکن است بر وضوح و وضوح محتوا تأثیر بگذارد.
  • این ورودی قلم یا قلم را پشتیبانی نمی کند، که می تواند برای کارهای بهره وری و خلاقیت مفید باشد.
  • در خارج از چین در دسترس و سازگاری محدودی دارد، زیرا خدمات Google یا باندهای جهانی را ندارد.
  • برخی از مشکلات مربوط به گرمای بیش از حد، کیفیت ضبط ویدیو و پایداری نرم افزار است.

سخن پایانی

گوشی شیائومی میکس فولد ۳ یک گوشی هوشمند تاشو عالی برای کسانی است که به عملکرد، طراحی، نمایشگر، دوربین و عمر باتری اهمیت می دهند، اما ممکن است برای کسانی که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را در اولویت قرار می دهند بهترین انتخاب نباشد. ، پشتیبانی از قلم و تراکم پیکسلی نیز از دیگر معایب آن است. گوشی میکس فولد ۳ شیائومی برای اهداف مختلف مانند بازی، عکاسی، بهره وری و سرگرمی، بسته به علاقه و نیازهای شما، مناسب است. خوشحال خواهیم شد تا نظر شما را درباره این گوشی هوشمند شیائومی با ما و سایر کاربران پلازا در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402