معرفی سریال وکیل وو (Extraordinary Attorney Woo 2022)

معرفی سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ / سریال Extraordinary Attorney Woo 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فصل اول سریال وکیل وو با موفقیتی چشم‌گیر به پایان رسیده است و برای تماشای ادامه‌ی ماجرای وو یونگ وو و لی جون هو باید حداقل دو سال صبر کنیم! برای آشنایی بیشتر با سریال وکیل شگفت انگیز در این مقاله با ما باشید.

این روزها، هر جا که می‌روید، داستان‌هایی در مورد سریال وکیل وو می‌شنوید. رتبه‌بندی بینندگان که در قسمت اول از 0.94٪ شروع شد، روند صعودی شدیدی را تجربه کرد و در نهایت در قسمت پایانی از 17/5٪ گذشت. سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 توانست به معنای واقعی کلمه شهرت و محبوبیت را از آن خود کند و در تمام مدت پخش خودش بر سر زبان‌ها باشد و در صدر سریال‌های درحال پخش نتفلیکس نیز قرار گیرد. اما چرا و چگونه این سریال تا این حد محبوب است؟ با معرفی سریال وکیل ووی شگفت انگیز همراه پلازا بمانید.

پیش از هرچیز می‌توایند تریلر سریال Extraordinary Attorney Woo 2022 با زیرنویس فارسی را در بخش زیر تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای وکیل شگفت انگیز

سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ / داستان سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022

سریال کره ای وکیل وون فوق العاده درباره وو یونگ وو، اولین وکیل اوتیستیک جمهوری کره است. او نابغه‌ای است که از دانشگاه ملی سئول با بالاترین معدل تا کنون فارغ‌التحصیل شده است و عاشق نهنگ‌ها و هرچیزی درباره آن‌ها است. حافظه عکاسی فوق‌العاده‌اش او را به یک وکیل درخشان تبدیل می‌کند، زیرا او نه تنها تمام قوانینی را که در کتاب‌ها خوانده است به راحتی به یاد می‌آورد، بلکه می‌داند که چگونه می‌توان آن‌ها را به بهترین شکل برای موکلان به کار برد. بنابراین او در موسسه حقوقی هانبادا، یکی از شرکت‌های حقوقی برتر کشور استخدام می‌شود. حالا او باید درکنار تمام محدودیت‌هایی که بخاطر سندرم اسپارگر درگیر آن‌هاست، تلاش کند گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

بازیگران سریال وکیل شگفت انگیز

در این بخش هنرپیشه های سریال وکیل وو را به شما معرفی می‌کنیم.

پارک اون بین در نقش وو یونگ وو

معرفی سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲

ستاره اصلی سریال کره ای وکیل وو، پارک اون بین متولد 4 سپتامبر 1992 است. پارک اون بین از کودکی در تبلیغات و فیلم و سریال‌های بسیاری حضور داشته است. از معروف ترین آثاری که در آن‌ها حضور داشته است، می‌توان به سریال The King’s Affection 2021، سریال  2020 Do You Like Brahms، سریال Stove League 2020، سریال Judge Vs. Judge 2018 و سریال Hello My Twentues 2017 اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

کانگ ته اوه در نقش لی جون هو

داستان سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022

کانگ ته اوه، کسی که قلب تمام تماشاچیان این درام را ذوب کرده است، متولد 20 جون 1994 است. از دیگر سریال‌هایی که کانگ ته اوه در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم به سریال Run On 2021، سریال Doom At your Service 2021، سریال The tale of Nokdu 2019 و سریال My First First Love 2019 اشاره کنیم.

کانگ کی یانگ در نقش جونگ میونگ سوک

بررسی سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ / بازیگران سریال Extraordinary Attorney Woo 2022

کانگ کی یونگ متولد 14 اکتبر 1983 است. این بازیگر بیش از ده سال است که در سریال‌های متعددی حضور داشته است. از معروف ترین آثارش می‌توانیم سریال At Eighteen 2019، سریال What’s Wrong With Secretary Kim 2018، سریال Weighlifting Fairy Kim Book Joo 2017، سریال W 2016 و سریال Bring it On, Ghost 2016 را نام ببریم.

یون کیونگ ها در نقش چوی سو یون در سریال وکیل وو

سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ / خلاصه سریال Extraordinary Attorney Woo 2022A

یون کیونگ ها، دوست و پشتیبان همیشگی وو یونگ وو، متولد 20 اکتبر 1992 است و پیش از بازی در سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ در آثار دیگری مانند فیلم Go Back 2020، فیلم Taklamakan 2018، سریال She Would Never Know 2021، و سریال Hospital Playlist 2020-2021 حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

جو جونگ هیوک در نقش کوان مین وو در سریال وکیل ووی خارق العاده

بازیگران سریال Extraordinary Attorney Woo 2022

جو جونگ هیوک متولد 27 جولای 1991 است. او پیش از بازی در سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022، در آثاری مانند سریال Yumi’s Cells 2021-2022، سریال Happiness 2021، فیلم Warning: Do Not Play 2019 و فیلم 2019 Spring Again بازی کرده است.

بک جی وون در نقش هان شین یونگ در سریال وکیل وو

بک جی وون متولد 1973 است. رئیس هانبادا و دوست پدر وو یونگ وو، شخصیتی که بارها در طول سریال نگران بودیم تا بخاطر رقابتش با ته سان، یونگ وو را طعمه قرار دهد ولی هرگز این کار را نکرد! اگر اهل تماشای سریال در ژانرهای مختلف باشید مطمئنا در نقش‌های متنوعی این بازیگر را به یاد دارید. برخی از درام‌هایی که بک جی وون در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به سریال Mad For EachoTher 2021، سریال Encounter 2019، سریال Once Again 2020، سریال The Fiery Priest 2019، سریال Miss Lee 2019 و سریال I Have a Lover 2016 اشاره کرد.

جین کیونگ در نقش ته سو می در سریال وکیل شگفت انگیز

سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 / سریال Extraordinary Attorney Woo 2022

جین کیونگ را احتمالا بیش از هر اثر دیگری، با سریال پلی لیست بیمارستان بخاطر می‌آورید. این بازیگر متولد 27 مارس 1972 است و از سریال‌های معروف دیگرش می‌توانیم به سریال Homemade Love Story 2021، سریال Dr Romantic 2016-2020، سریال My Only One 2019 و فیلم The Witness 2018 اشاره کنیم.

دیگر بازیگران سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 عبارتند از:

  • جو هیون یونگ در نقش دونگ گو رامی
  • دائه هون چوی در نقش سونگ جون
  • جیون بائه سو در نقش وو گوانگ هو

نقد و بررسی سریال وکیل ووی خارق العاده

همان‌طور که در خلاصه سریال وکیل شگفت انگیز گفتیم، وو یونگ وو یک وکیل تازه کار در هانبادا است، شرکت حقوقی معروفی که با قدرتمندترین موسسه حقوقی کره یعنی ته سان در رقابتی تنگاتنگ است. وو یونگ وو همه چیزهایی را که تا به حال خوانده به خاطر می‌آورد! در یک کلام، او یک نابغه است. اما قبل از استخدام در هانبادا، او به مدت نیم سال بیکار بود. دلیل بیکاری او ساده است. او دارای اختلال طیف اوتیسم (ASD) است و بخاطر بعضی عادت‌ها مانند شمارش با انگشت‌هایش قبل از ورود به هر محیطی عجیب به نظر می‌رسد. حتی در اولین روزهای کاری، همکارانش از او استقبال نمی‌کنند، اما یونگ وو با روش‌های هوشمندانه‌اش در حل پرونده‌ها، آرام آرام اعتماد همکارانش را جلب می‌کند و توانایی خودش را به عنوان وکیلی مفید اثبات می‌کند.

از بسیاری جهات، سریال Extraordinary Attorney Woo یک «سریال حال خوب کن» است. فقط به شخصیت‌ها نگاه کنید. بیشتر شخصیت‌ها به‌طور بی‌نقصی مهربان و بی‌آزار هستند. شاید کوان مین وو را بتوان یک شخصیت خاکستری در نظر گرفت، اما حتی او نیز صرفا تنها فردی بسیار واقع بین و عمل‌گرا است. داستان کلی نیز با سایر درام‌ها متفاوت است که همیشه قدرت شرور بزرگ‌تری برای مبارزه وجود دارد، یا داستانی در مورد اینکه چگونه شخصیت اصلی به تنهایی برای عدالت مبارزه می‌کند. سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 بر ارزش حقیقت، خوبی و وجدان تاکید می‌کند. و ما شاهد رشد وو یونگ وو (هم به عنوان یک شخص و هم به عنوان یک وکیل) هستیم و ماجراهای سریال وکیل ووی خارق العاده و پرونده‌هایی که حل می‌شوند، احساسات و پیام‌هایی انسان‌دوستانه و زیبا را ارائه می‌دهند.

معرفی سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ / سریال Extraordinary Attorney Woo 2022

داستان هر قسمت از سریال وکیل ووی خارق العاده نیز قابل توجه است. سریال وکیل وو به جای پرونده‌های جنایی که معمولاً در اکثر درام‌های حقوقی می‌بینید، عمدتاً پرونده‌های مدنی یا پرونده‌هایی را درباره آسیب دیدگان اجتماعی معرفی می‌کند. از این طریق، درام به ما یادآوری می‌کند که اگرچه قانون یک حوزه بسیار تخصصی و پیچیده است، اما در واقع در زندگی ما کاملاً به ما نزدیک است و به ما کمک می‌کند بیشتر با داستان ارتباط برقرار کنیم. به جز قسمت‌های 7 و 8، هر قسمت به یک مورد مجزا و جدید می‌پردازد و با توسعه سریع، تمرکز بینندگان را بالا می‌برد و اجازه نمی‌دهد احساس خستگی کنید.

تلاش درام برای بررسی عمیق دیدگاه مردم در مورد معلولیت و مشکلات بسیاری که آن‌ها با آن روبرو هستند نیز برجسته است. شخصیت‌های اوتیستیک با هوش بالا یا استعداد استثنایی در یک زمینه خاص، در طول سال‌ها اغلب در درام یا فیلم‌ها ظاهر می‌شوند. ولی از آنجایی که سریال وکیل وو از محیطی آشنا استفاده می‌کند، برخی انتقادات در مورد سخت‌تر کردن تعصبات و عقاید پیش‌فرض علیه ASD وجود دارد. با این وجود، سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ بیشتر از نظرات منفی، نقدهای مثبت دریافت می کند زیرا همچنان در طول نمایش تاکید می‌کند که “وو یونگ وو نماینده همه افراد مبتلا به ASD نیست”.

اگرچه نمایش واقعاً سطح اوتیسم وکیل وو را توضیح نمی‌دهد، اما به نظر می‌رسد او دچار سندرم آسپرگر است. نحوه نمایش وکیل وو تا حد زیادی با توضیحات کتاب درسی سندرم آسپرگر مطابقت دارد. یکی دیگر از شخصیت‌های معروف تلویزیونی مبتلا به سندرم آسپرگر، اسپنسر رید (هم‌چنین یک نابغه!) از سریال آمریکایی ذهن‌های جنایتکار است. به دلیل اوتیسم، وکیل وو رویکردی کاملاً خارج از چارچوب در مورد پرونده‌های حقوقی دارد که معمولا همه‌ی همکارانش را شگفت زده می‌کند.

سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022

در حالی که وکیل وو در ابتدای سریال وکیل ووی خارق العاده به سختی در محل کار حاضر می‌شود، اما کم کم خود را تحت حمایت وکیل ارشد مهربان یعنی وکیل جونگ و دوست و هم دانشکده‌ای سابقش چوی سو یون می‌بیند. افسر دعوی قضایی، لی جون هو نیز شخصیت دیگری است که به او کمک می‌کند تا در هانبادا دوام بیاورد. وکیل وو در نهایت جذب لی جون هو می‌شود و درحالی که او نیز همین احساس را دارد و به همین دلیل یونگ وو وارد چالش ناشناخته و جدید دیگری در زندگی می‌شود. این سرزمین ناشناخته‌ای برای قهرمان و بازیگر ما، پارک اون بین است که تلاش می‌کند تمامی احساسات طاقت فرسا و مختلف را به عنوان یک شخص مبتلا به اوتیسم به تصویر بکشد و چه کسی می‌تواند منکر این شود که او از نامزدهای قطعی گرفتن جایزه بکسانگ سال آینده خواهد شد؟

اما علی‌رغم همه چیز، قطعاً پارک اون بین بزرگترین عامل موفقیت سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 است. ممکن است فیلمنامه ظریف نویسنده مون جی وون پایه اصلی این شخصیت بوده باشد، اما این پارک اون بین بود که وو یونگ وو را به عنوان فردی با جذابیت‌های بی‌گناه و دوست داشتنی کامل کرد، در حالی که به طور واقعی ویژگی‌های ASD را به تصویر می‌کشید و باعث شد بینندگان تنها با تماشای یک قسمت از سریال شروع به تعریف و تمجیدهای فراوان از بازیگری فوق‌العاده او کنند. و به همین دلیل است که همه تصمیم گروه سازنده را در مورد یک سال صبر برای انتخاب بازیگر اصلی تحسین می‌کنند.

سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 چند قسمت است؟ / سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022

همان‌طور که گفتیم، در هفته‌هایی که این سریال کره ای جدید پخش می‌شد محبوبیت زیادی پیدا کرد. وکیل وو که با ریتینگ ناچیز 0.9٪ تماشاگر در سراسر کشور شروع شد، قسمت آخر خود را با ریتینگ فوق‌العاده‌ی 17.5٪ به پایان رساند، جدا از تعداد خیره کننده تماشاگران در سراسر جهان در نتفلیکس که خودش موفقیتی مثال‌زدنی از سریالی بود که بدون داشتن هیچ بازیگری از لیست فوق‌ ستاره‌های کره جنوبی، توانست به این جایگاه برسد و تمامی بازیگرانش حسابی دیده شوند و بدرخشند. بطور مثال کانگ ته او و کانک کی یانگ هر دو سال‌هاست که در حوزه فیلم و سریال فعالیت می‌کنند اما شهرتی که پس از پخش سریال کره ای وکیل ووی خارق ‌العاده ۲۰۲۲ پیدا کردند، قابل مقایسه با دیگر آثارشان نیست.

در مورد نمرات سریال وکیل عجیب وو یونگ وو باید بگوییم که این سریال در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.6 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.9 از 10 را کسب کرده است که خودش نشانه رضایت اکثریت بیننده‌ها از این سریال فراموش نشدنی و زیبا است. اگر می‌خواهید بدانید که سریال وکیل شگفت انگیز چند قسمت است باید بگوییم که سریال وکیل ووی خارق العاده 16 اپیزود حدودا 75 دقیقه ای است. همچنین زمان پخش سریال وکیل شگفت انگیز از شبکه دو نیز از شنبه 8 مهر ماه 1402 آغاز شده که شنبه ها تا چهارشنبه ها هر شب ساعت 21:10 از این شبکه پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 2:15 بامداد، 10 صبح و 16:20 بعد از ظهر است.

سخن آخر

با معرفی و خلاصه سریال Extraordinary Attorney Woo 2022 همراهتان بودیم. در پاسخ به این سوال که فصل اول سریال وکیل ووی خارق ‌العاده 2022 چند قسمت است؟ باید بگوییم که این درام در 16 قسمت حدودا یک ساعته ساخته شده است و فصل دوم آن نیز دو سال دیگر پس از مرخص شدن کانگ ته او از سربازی ساخته خواهد شد. شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود درباره فصل اول سریال وکیل وو را با ما درمیان بگذارید. ممنون که با این مقاله همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
لورا
.
14 مهر 1402، 13:44
پاسخ
2
2
جالبه این چیزایی رو که راجب این فیلم میگم توضیح میدم رو بخونین و بدونین اسم اصلی این فیلم وکیل ووی خارق العاده هست که ۱۶ قسمته و تلویزیون قسمت دو این سریال رو که راجب لباس عروس لیز لیزی بود رو پخش نکردن چون هرکاری هم میکردن نمیتونسن وون صحنه یا دیالوگا روکه راجب تتوی بود که زنه پشتش زده بود تغییر بدن و خیلی از جاهای این فیلم رو هم سانسور. کردن تایم اصلی فیلم رو که یک ساعت و ۱۲ دیقه بود رو کم کردن ۴۵ دیقه کردن و هر یه قسمت رو دو قسمت کردن و اينکه تو قسمت ۱ جایی رو یونگ وو تو بیمارستان پیش شوهر زنه میره مرده سرش داد میزنه و اونو میزنه رو نشون نداد و همینطور قسمت ۳ فیلم بازم جای مهمشو نشون ندادن حتی تیتراژ فیلم رو هم اون جایی ته یونگ وو از روی آب میپره رو هم نشون نداد واقعا گند زدن دیالوگا
avatar
رعنا
.
13 مهر 1402، 21:49
پاسخ
0
2
خیلی فیلمش قشنگه 🤩🤩🤩 بلاخره بعد چندسال یه فیلم جدید پخش کردن همش جومونگ و امپراتور بادها و دونگی بسه دیگه یکم فیلم های جدید کره ای هم بزارید خیلی قشنگن
avatar
یه کیدرامر اصل☺
.
13 مهر 1402، 12:49
پاسخ
0
5
همین سریال و هرشب شبکه 2 ساعت 9:15 دقیقه شب نشون میده تکرارشم 2:15 بامداد 10:00 صبح و 4:20 دقیقه نشون میده
avatar
یکی
.
12 مهر 1402، 19:33
پاسخ
0
4
به نظرم خیلی سریال فوقالعاده ای بود خیلی جالب بود هم کمدی و هم درام عالی 🙌🏻👏🏻👌🏻
avatar
معصومه محمدی
.
27 مرداد 1402، 13:32
پاسخ
1
3
سایتتون خیلی بهتر از سایتای دیگه اطلاعات کامل و دقیقتری ارائه میده برای همینه ک دوستون دارم💙💫👌
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402