معرفی سریال ترکی چه می شود اگر؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال ترکی چه می شود اگر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال ترکی چه می شود اگر، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی سینمای ترکیه است که در سال 2023 و جدیدا بر روی آنتن رفته است. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی بپردازیم. همچنین در طول متن به بازیگران، نمرات و نقدهای سریال Ya çok seversen نیز اشاره خواهیم کرد.

سریال ترکی چه می‌شود اگر، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است که امسال بر روی آنتن شبکه Kanal D شروع به پخش کرده است. این سریال ترکی خیلی زود و تنها پس از پخش چند قسمت ابتدایی خود، مورد استقبال مردم ترکیه در سراسر جهان قرار گرفت. ژانر سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی، درام و عاشقانه است؛ یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمای ترکیه که طرفداران پر و پا قرصی دارد. ژانری که انتظارات از آن در سینمای ترکیه بسیار بالا رفته است و سریال Ya çok seversen، به خوبی توانست پاسخ این انتظارات مخاطبین را بدهد. کارگردانی این سریال عاشقانه ترکی را علی بیلگین (Ali Bilgin) و بسته سلطان کاساپوگولاری (Beste Sultan Kasapogullari) به همراهی علی بالچی (Ali Balci)، انجام داده‌اند.

در مورد زمان پخش سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکی، باید گفت این سریال ترکی در تاریخ 6 جولای 2023 معادل 15 تیر 1402، برای اولین‌بار بر روی آنتن رفته است. تعداد قسمت‌های سریال اگه خیلی دوست داشته باشی، به طور دقیق و رسمی مشخص نشده است اما تاکنون 12 اپیزود از آن پخش شده است. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 2 ساعت و 13 دقیقه است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان سریال Ya çok seversen بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال ترکی چه می شود اگر

سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

سریال اگه خیلی دوست داشته باشی یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی ترکیه بود که در تابستان 2023 پخش شد. داستان سریال ترکی چه می‌شود اگر، درباره عشق شعله‌ور دختر و پسری است که هر دو دنیایی متفاوت نسبت به یکدیگر دارند! در این سریال عاشقانه ترکی با آتش و لیلا همراه می‌شویم؛ دو جوانی که روزگار، زندگی سختی را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. حالا اتفاقات به گونه‌ای رقم خورده است که این دو جوان رنج‌کشیده بر سر راه یکدیگر قرار می‌گیرند و داستان عاشقانه خود را شروع می‌کنند.

آتش پسری است که سالیان پیش و بعد از مرگ مادرش، به دلیل اختلاف با پدرش، خانه را ترک کرده و برای تحصیل راهی مدرسه شبانه می‌شود. حالا پس از سال‌ها و با مرگ پدرش، او دوباره به استانبول برگشته است تا حق و حقوق خود را بدست آورد. آتش به دنبال گرفتن حق خود و مادرش است و در این بین با برادر و عمه خود نیز دشمن می‌شود. اما آنچه که او را در طول این مسیر سخت و دشوار سرپا نگه می‌دارد، عشق دختری به نام لیلا است!

لیلا دختری است که به دور از خانواده خود زندگی می‌کند. او برای گذران زندگی خود نقش عروس تقلبی را بازی می‌کند و پس از مراسم، کادوهای عروسی را می‌دزدد. یک شب که لیلا طبق معمول مشغول فرار از دست خانواده داماد است، به صورت تصادفی در هتل با آتش روبه‌رو می‌شود. برخوردی که زندگی آتش و لیلا را به یک‌باره دچار تغییر و تحول می‌کند. نگاهی که آتش عشق را در وجود لیلا و آتش، شعله‌ور می‌کند. عشقی که آتش را برای گرفتن حق خود از خانواده‌اش تشویق می‌کند و لیلا را برای دست‌کشیدن از کلاهبرداری و شیوه زندگی اشتباه خود ترغیب می‌کند.

بازیگران سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال ترکی چه می شود اگر پرداختیم. همانطور که می‌دانید هنرپیشه‌های مشهور و پرطرفدار بسیاری در این سریال عاشقانه و درام ترکی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال ترکی چه می شود اگر، خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

کرم بورشین؛ بازیگر مرد اصلی سریال چه می‌شود اگر

سریال Ya çok seversen

بازیگر بین‌المللی سینمای ترکیه، کرم بورشین (Kerem Bursin)، در تاریخ 4 ژوئن 1987 معادل 14 خرداد 1366 در شهر استانبول ترکیه چشم به جهان گشود. اما وی دوران کودکی خود را در 7 کشور مختلف گذراند که از میان آن‌ها می‌توان به ایالت تگزاس آمریکا اشاره کرد. جایی که برای اولین بار در دوران نوجوانی وارد حرفه بازیگری شد و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. کرم بورشین اولین تجربه بازیگری خود برای تلویزیون را در سال 2010 و با بازی در سریال Sharktopus بدست آورد. پس از آن در سال 2013 در Palace of the Damned هنرنمایی کرد.

سرانجام کرم بورشین تصمیم گرفت تا برای مدتی به زادگاه خود یعنی استانبول برگردد. قد کرم بورشین در حدود 1 متر و 80 سانتی‌متر است و جزء بازیگران بلند قامت و خوش‌هیکل سینمای ترکیه و جهان محسوب می‌شود. از جمله مشهورترین آثار کرم بورشین می‌توان به Matter of Respect ،Whisper If I Forget و Waiting for the Sun اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

هافسانور سانچاکتوتان؛ بازیگر مرد اصلی سریال چه می شود اگر

معرفی سریال ترکی چه می شود اگر

بازیگر تازه‌وارد و جویای نام سینمای ترکیه، هافسانور سانچاکتوتان (Hafsanur Sancaktutan)، در تاریخ 20 مارس 2000 معادل 1 فروردین 1379 در شهر استانبول ترکیه متولد شد. هافسانور یکی از جوان‌ترین بازیگران سینمای ترکیه است که اخیرا وارد دنیای حرفه‌ای شده است و از سال 2017 بسیار پرکار بوده است. با وجود تازه‌کار بودن، وی توانست نقش شخصیت اصلی سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی را بدست آورد و نام خود را بیش از پیش به گوش عوامل سینمای ترکیه برساند. از جمله آثاری که هافسانور سانچاکتوتان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به Gülperi (2018) ،Last Summer (2021) و Between the World and Us (2022) اشاره کرد.

هاتیچه اصلان؛ هنرپیشه سریال Ya çok seversen

بازیگران سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

بازیگر پرکار سینما و تلویزیون ترکیه، هاتیچه اصلان (Hatice Aslan)، در تاریخ 20 فوریه 1962 معادل 1 اسفند 1340 در شهر سیواس ترکیه چشم به جهان گشود. وی از همان دوران نوجوانی علاقه بسیاری به دنیای سینما و حرفه بازیگری داشت و همین امر سبب شد تا به کسب دانش در این زمینه بپردازد و سرانجام وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شود. هاتیچه اصلان جزء بازیگران نسل میانی سینمای ترکیه است و تاکنون در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است. می‌توان گفت که هاتیچه اصلان جزء بازیگران پرطرفدار سینمای ترکیه محسوب می‌شود. از جمله مشهورترین آثار هاتیچه اصلان می‌توان به Three Monkeys (2008)، Samanyolu (2009) و Body (2011) اشاره کرد.

سریف ارول؛ هنرپیشه سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

داستان سریال ترکی چه می شود اگر

هنرپیشه و نویسنده زبردست سینمای ترکیه، سریف ارول (Serif Erol)، در تاریخ 8 اکتبر 1963 معادل 16 مهر 1342 در شهر ازمیر ترکیه متولد شد. وی از همان دوران کودکی علاقه خود به دنیای سینما را نشان می‌داد و سرانجام با بازیگری وارد این صنعت پرحاشیه شد. پس از آن بود که دست به نویسندگی نیز زد و فیلم‌نامه‌های متعددی از خود برجای گذاشت. سریف ارول به عنوان بازیگر در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری حضور داشته که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Biçak Sirti (2007) ،Kapaliçarsi (2009) و Woman (2017) اشاره کرد.

سایر هنرپیشگان سریال ترکی چه می‌شود اگر عبارتند از:

  • نازمی کیریک (Nazmi Kirik) در نقش یاکوب سیولک
  • عزیز کانر اینان (Aziz Caner Inan) در نقش اموت ارکالی
  • مینه کیلیچ (Mine Kiliç) در نقش مریم یونوس
  • دوروکان چلیکایا (Durukan Çelikkaya) در نقش باریس
  • اوزگون آکاچا (Özgün Akaçça) در نقش مرت
  • لارا اصلان (Lara Aslan) در نقش ایلگاز آرکالی

نقد و بررسی سریال چه می شود اگر

دانلود سریال Ya çok seversen

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال ترکی چه می شود اگر، پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سراغ نقد این سریال عاشقانه ترکی برویم. همچنین در این بخش به بررسی نمرات سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی نیز خواهیم پرداخت.

سریال ترکی Ya çok seversen از همان ابتدا که بر روی آنتن شبکه Kanal D رفت، توجه بسیاری از سینما دوستان را به سوی خود جلب کرد. همانطور که اشاره کردیم، سریال چه می‌شود اگر، از یک فیلم‌نامه قدرتمند بهره می‌برد که با بازی بازیگران توانا و مشهوری همراه شده است. همین دلایل منجر به موفقیت این سریال عاشقانه ترکی شده و آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تابستان 2023 در این کشور کرده است.

اگر شما نیز از طرفداران سینمای ترکیه هستید و مشتاقانه آثار سینمایی و تلویزیونی این کشور را دنبال می‌کنید، بی‌شک از تماشای یکی از بهترین سریال‌های تابستان 2023 این کشور لذت خواهید برد. به همین دلیل است که تماشای سریال عاشقانه و درام اگه خیلی دوست داشته باشی را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت از این سریال بی‌نظیر بنشینید تا در داستان شیرین و عاشقانه آن غرق شوید. اگر شما نیز هنوز سریال ترکی چه می‌شود اگر را تماشا نکرده‌‎اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Ya çok seversen اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و عزیزان خود لذت ببرید.

در مورد نمرات سریال Ya çok seversen نیز باید اشاره کرد که نمره‌اش در IMDb امتیاز 7.1 از 10 است. با توجه به اینکه پخش این سریال ترکی عاشقانه هنوز به پایان نرسیده است، امکان دارد نمره آن در آینده دست‌خوش تغییراتی شود.

سخن پایانی

ژانر سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال Ya çok seversen، پرداختیم. سپس به خلاصه سریال ترکی چه می شود اگر ترکی، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال عاشقانه ترکیه‌ای اشاره کردیم. همچنین در پایان مقاله به نقد سریال ترکی چه می شود اگر و بررسی نمرات آن پرداختیم. در طول متن نیز به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل بازیگران سریال Ya çok seversen چه کسانی هستند؟ تعداد قسمت های سریال Ya çok seversen، چقدر است؟ ژانر سریال Ya çok seversen چیست؟ پاسخ دادیم.

سریال ترکی چه می‌شود اگر، از اوایل تابستان کار خود را شروع کرد. این سریال تا به اینجای کار، مورد قبول بینندگان و طرفداران سینمای ترکیه قرار گرفته است. فیلم‌نامه این سریال عاشقانه ترکی به دست مجموعه‌ای از نویسندگان نوشته شده است. نتیجه این همکاری، فیلم‌نامه‌ای قدرتمند شده که به وضوح می‌توان آن را در هر سکانس سریال Ya çok seversen مشاهده کرد.

سریال اگه خیلی دوست داشته باشی با داستان عاشقانه خود به راحتی شما را با خود همراه خواهد کرد، به گونه‌ای که برای چند ساعت نتوانید دست از تماشای آن بردارید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این سریال عاشقانه و درام ترکی را از دست ندهید. باید به تماشای سریال Ya çok seversen بنشینیم، تا از سرانجام عشق شعله‌ور آتش و لیلا باخبر شویم! آیا عشق میان آن دو، زندگی‌شان را دست‌خوش تغییرات مثبتی خواهد کرد؟ یا مشکلات و سختی‌ها مانعی برای عشق شعله‌ور آتش و لیلا خواهد شد؟! ممنون که در طول مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
Mins
.
25 آبان 1402، 15:41
پاسخ
1
3
سریال قشنگیه 😍
avatar
Mina
.
25 آبان 1402، 15:39
پاسخ
2
2
سریال قشنگیه😍
avatar
RS
.
18 مهر 1402، 20:16
پاسخ
2
6
خیلی جالب و قشنگه این سریال
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402