بررسی ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک؛ زیبایی در کنار کیفیت

ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ساعت‌ هوشمند انتخابی است که راه دسترسی شما به فناوری را هموار می‌کند. اگر گوشی شما iOS است اپل در این زمینه کنار شماست؛ اما اگر شما هم کاربر اندروید هستید پلازا اینجاست تا ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک را به شما معرفی کند.

در این مقاله به برسی ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌پردازیم. ساعتی که چند ماه پیش همراه با گلکسی واچ 6 معرفی شد. این ساعت توانسته با طراحی زیبا و جذاب به همراه امکانات سخت‌افزاری قدرتمند که در طول همین مقاله درباره آن‌ها حرف خواهیم زد، رقبای خود با فاصله‌ای بسیار شکست بدهد. ساعت Samsung Galaxy Watch 6 Classic انتخابی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را راضی نگه دارد و هدیه فناوری را به همراه لاکچری و زیبایی در اختیار شما قرار دهد.

فهرست مطالب

معرفی ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک

سامسونگ در رویداد آنپکد، ساعت هوشمند گلکیسی واچ 6 خود را معرفی کرد و حالا این ساعت اینجا در ایران کنار شماست. البته که تغییرات گسترده‌ای با گذر از نسخه 5 و ورود به نسخه 6 رخ نداده اما این ساعت، امروز یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار است.

Galaxy Watch 6 Classic از ساعت‌های هوشمند اندرویدی بهترین گزینه است که می‌توانید این روزها در بازار پیدا کنید. این ساعت دارای یک صفحه نمایش عالی، قابلیت‌های استثنائی برای مانیتورینگ فیتنس و باتری با عمر مناسب می‌باشد. البته برای استفاده از همه قابلیت‌های این ساعت شما نیاز به یک گوشی سامسونگ دراید.

طراحی Samsung Galaxy Watch 6 Classic

ساعت هوشمند گلکسی، استایل را در کنار امکانات هوشمند عرضه می‌کند؛ رنگ های ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک مشکی، نقره ای و طلایی می‌باشد. طرح‌ها و رنگ‌های مختلف این ساعت به شما امکان می‌دهد بتوانید آن را با انواع مختلف پوشش‌ها مچ کنید.

ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک از یک قاب گرد استفاده می‌کند که در کنار بدنه آلمینیومی و ضد آب آن ظاهری زیبا و کلاسیک به ساعت می‌بخشد. بیزل چرخان ساعت که دورتادور صفحه نمایش قرار گرفته، طراحی‌ است که سال 2022 از گلکسی واچ 5 پرو حذف شده بود و حالا برگشته است. این بیزل علاوه بر زیبایی و استایل به عنوان ویژگی کاربردی برای ناوبری در منوها و برنامه‌های ساعت استفاده می‌شود که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک

ابعاد ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک بسته به سایز مچ قابل انتخاب است. این ساعت در دو اندازه متفاوت یعنی 47 میلیمتری و 43 میلیمتری به بازار عرضه شده است. نسخه 43 میلیمتری دارای صفحه نمایش و باتری کوچکتری می‌باشد و برای افرادی که نگران وزن این ساعت هستند یا مچ دست کوچکتری دارند مناسب‌تر است. البته پیش از خرید حتما آن‌ها را تست کنید زیرا در هر صورت این مدل برای مچ دست‌های خیلی کوچک، کمی بزرگ است.

نمایشگر ساعت Samsung Galaxy Watch 6 Classic در نسخه 47 میلیمتری آن با اندازه 1.5 اینچ و رزولیشن 480*480 سوپر آمولد است که از ویژگی بارز این نمایشگر می‌توان به روزشنایی بیشینه 2000 نیتی آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود حتی هنگام تابش مستقیم نور خورشید به بدنه ساعت Samsung Galaxy Watch 6 Classic، صفحه نمایش به وضوح قابل دیدن باشد. اندازه صفحه نمایش نسخه 43 میلیمتری 1.3 اینچ است.

ساعت Samsung Galaxy Watch 6 Classic

وزن ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک در نسخه 47 میلیمتری آن 59 گرم می‌باشد که شاید کمی سنگین است. اما وزن سنگین‌تری که این ساعت دارد، به آن احساس استحکام و کیفیت بیشتری می‌دهد. همچنین دکمه‌هایی که در سمت راست قرار دارند، عملکرد اضافی به ساعت افزوده‌اند و امکاناتی مانند دستیار صوتی و دسترسی به پیامک‌ها را فراهم می‌کنند.

مشخصات سخت افزاری ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک

تراشه ی ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک، اگزینوس W930 است اما به همراه این تراشه و 2 گیگابایت رم، این ساعت هوشمند هنوز هم گاهی اوقات ممکن است کندی و لگ را تجربه کند. به طور مثال وقتی بیزل را با صفحه خاموش می‌چرخانید، صفحه نمایش فوری روشن نمی‌شود.

پردازنده گرافیکی ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک که روی تراشه W930 سوار است ARM Mali-G68 MP2 می‌باشد که برای وضوح بالا و رزولیشن تا 21 فریم بر ثانیه مناسب است.

ساعت Samsung Galaxy Watch 6 Classic/تراشه ی ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک

باتری ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک برای دو نسخه 47 و 43 میلی‌متری، به ترتیب دارای ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت و 425 میلی‌آمپر ساعت است. این باتری‌ها به شما امکان استفاده حدود 40 ساعته، بدون نیاز به شارژ مجدد را می‌دهند. از نظر عمر باتری عملکرد خوبی به شمار می‌آید.

حافظه ی ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک، 16 گیگابایت می‌باشد که در کنار ویژگی دانلود مستقیم از اسپاتیفای و ذخیره، می‌تواند دلیل خوبی برای در خانه گذاشت گوشی همراهتان هنگام رفتن به باشگاه یا یک پیاده روی در طبیعت باشد.

مشخصات نرم‌ افزاری ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک

سیستم عامل ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ مبتنی بر Wear OS 4 است که با اندروید 10 و نسخه‌های بالاتر سازگار می‌باشد همچنین این سیستم عامل با گوشی های ایفون سازگاری ندارد. شاید Wear OS 4 نسبت به watchOS در اپل واچ عملکرد پایین‌تری دارد اما توانسته تا حد امکان نیازهای کاربران اندرویدی را برطرف کند.

حسگرهای ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک

قابلیت های ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک تفاوت زیادی با مدل‌های قبلی نداشتند. با قابلیت BioActive امکان اندازه‌گیری چندین پارامتر مهم وجود دارد که به بهبود سلامت شما کمک می‌کند. این ساعت هوشمند می‌تواند متغیرهایی از جمله ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، و دمای سطح پوست را اندازه‌گیری کرده و نمایش دهد. همچنین، با توجه به ویژگی تشخیص سقوط، در صورتی که اتفاقی برای شما پیش بیاید، این ساعت با امدادگران تماس می‌گیرد و از وقوع حادثه های بعدی جلوگیری می‌کند.

ساعت هوشمند ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای ویژگی‌های اضافی نیز می‌باشد. این ساعت هوشمند می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کرده و اختلالات نامنظم در ضربان قلب را تشخیص دهد. همچنین، در حین تمرینات ورزشی، اطلاعاتی مانند مدت زمان، مسافت، کالری سوخته شده و سایر آمارهای ورزشی را به شما ارائه می‌دهد.

با استفاده از سنسور پیشرفته BIA این ساعت همچنین قادر به اندازه‌گیری چربی بدن، عضله اسکلتی، آب بدن، و شاخص توده بدنی (BMI) می‌باشد. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا بهتر و دقیق‌تر از وضعیت فیزیکی خود آگاه شوید و برای بهبود آن اقدام کنید.

تاریخ عرضه و قیمت ساعت Samsung Galaxy Watch 6 Classic

این ساعت در روز 4 مرداد سال 1402 معرفی و پس از چند روز وارد بازار شد. در حال حاضر قیمت این ساعت در مدل 43 میلی‌متری حدود 14 میلیون تومان و در مدل 47 میلی‌متری نیز حدود 15 میلیون تومان است.

مشکلات این ساعت هوشمند

در کنار قابلیت های ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک متاسفانه، برخی از ویژگی‌های مهم این ساعت مانند هشدار نامنظمی در ضربان قلب و اندازه‌گیری فشار خون فقط با گوشی‌های سامسونگ کار می‌کنند. علاوه بر این، این ویژگی‌ها در برخی مناطق به دلیل محدودیت‌های مربوط به مجوزهای محلی در دسترس نیستند. این مساله ممکن است برای برخی کاربران نگران کننده باشد.

ساعت Samsung Galaxy Watch 6 Classic

به عنوان مثال، اگر شما مشکل قلبی دارید و می‌خواهید از این ویژگی‌ها به عنوان تضمین ایمنی خود استفاده کنید، نیاز به یک گوشی سامسونگ دارید، که این مسئله ممکن است برای برخی کاربران ناراحت‌کننده باشد.

سخن آخر

در کنار تمام ویژگی‌ها و کم و کاستی‌ها، این ساعت هوشمند انتخابی مناسب برای صاحبان گوشی اندروید بخصوص سامسونگ می‌باشد. نکته بدی که وجود دارد، اتصالات ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک، به گوشی‌های اندرویدی محدود شده است. همچنین برخی از قابلیت‌ها را تنها در صورت وجود گوشی سامسونگ می‌توان استفاده کرد. نظر شما در مورد این ساعت چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402