نقد و بررسی هدفون Nothing Ear 2

هدفون Nothing Ear 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه روند مکالمات تلفنی و بستر گوش دادن به موسیقی تسهیل شده است. زیرا انواع هندزفری‌های بلوتوثی یا بی سیم پا به عرصه گذاشته‌اند. در این میان می‌توان به قابلیت‌های هدفون Nothing Ear 2 اعتماد کرد و از بابت کارایی و عملکرد فوق‌العاده آن مطمئن بود. محصولی که نه تنها فناوری را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه به واسطه ظاهر زیبای خود استایل شما را نیز خاص و متفاوت خواهد کرد.

اگر طرفدار هندزفری‌های بی سیم و بلوتوثی هستید، هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 می‌تواند مطابق با خواسته شما پیش برود. محصولی که نیاز شما به در دست گرفتن مداوم موبایل را از میان برداشته و روند مکالمات تلفنی شما را تسهیل می‌نماید. در واقع، هندزفری بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی آهنگ گوش دهید. آیا این امکانات در نسل جدید هدفون، شما را مجذوب خود نمی‌کند؟ در ادامه این مطلب پلازا، هدفون Nothing Ear 2 به طور کامل بررسی می‌شود و شما می‌توانید با داشتن محدوده وسیعی از اطلاعات، دست به انتخاب آن بزنید.

فهرست‌ مطالب

معرفی هدفون Nothing Ear 2

هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ تنها محصول ارائه شده توسط کمپانی سازنده آن نمی‌باشد، بلکه این کمپانی ناتینگ ایر ۱ را قبل از این محصول عرضه نموده است. شایان ذکر است که هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 مشابه با نسل قبلی خود طراحی شده است. منتها از ابعاد مختلف، به خصوص در بخش امکانات و قابلیت‌ها به روز شده است. قابلیت‌های این محصول نه تنها مطابق با پیشرفت‌های جهان و فناوری‌های مدرن است، بلکه بسیار کاربردی هستند. توجه کنید که در طراحی این هندزفری بی سیم از متریال درجه یک، مدرن و با کیفیتی بهره گرفته‌اند.

هدفون ناتینگ ایر 2

طراحی این دستگاه بسیار خلاقانه و متفاوت است. در طراحی این هدفون جدید، ضمن برخورداری از عملکرد حرفه‌ای، شفافیت و زیبایی موج می‌زند. برقراری ارتباط میان این وسیله کوچک و الکترونیکی با انواع گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های مجاور به واسطه بلوتوث امکان‌پذیر شده است. تمام موارد ارائه شده حاکی از این حقیقت واضح است که طراحی ایرپاد Nothing Ear 2 به صورت تخصصی و توسط طراحان حرفه‌ای صورت گرفته است. تاریخ عرضه ی هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 مربوط به ماه مارس از سال 2023 می‌باشد.

مشخصات فنی هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲

هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 به راحتی می‌تواند با گوشی‌های هوشمند مجاور خود ارتباط برقرار کند. این ارتباط بدون نیاز به کابل یا سیم بوده و تنها با استفاده از بلوتوث در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. بنابراین ارتباط فیزیکی برقرار نمی‌نماید. فرقی نمی‌کند که گوشی شما اپل باشد یا از سیستم اندرویدی حمایت کند، در برقراری ارتباط با این دو نوع سیستم عامل دچار بروز هیچ گونه مشکلی نخواهد شد. نسخه بلوتوث استفاده شده در این دستگاه از نوع 5.3 است که در برقراری ارتباط به صورت پایدار وارد عمل خواهد شد و یک اتصال بی ‌عیب و نقص را پایه گذاری خواهد نمود.

دامنه برقراری ارتباط توسط این دستگاه در محدوده 15 تا 20 متری جوابگو است. در این هدفون لازم نیست نگران وضوح صدای دریافتی باشید، زیرا با داشتن یک نسخه حرفه‌ای از بلوتوث، عملکرد بهینه‌ای دارد و حتی با مشکل تاخیر در صدا یا ایجاد یک صدای نامشخص و غیر واضح مواجه نخواهد بود. آیا از مشخصات فنی و فیزیکی این دستگاه اطلاع دارید؟ موارد زیر به خوبی مشخصات خارق‌العاده و فنی هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ را به تصویر خواهد کشید.

هدفون بی سیم ناتینگ ایر 2

مشخصات فیزیکی هدفون Nothing Ear 2

هدفون Nothing Ear 2 ظاهری شفاف و روشن دارد که مرهون استفاده از متریال شیشه‌ای در ساخت قاب کیس و هم‌چنین بادزها بوده است. استفاده از شیشه در ساخت بدنه این محصول، شکننده بودن آن را نمایان نمی‌کند، بلکه بدنه‌ای مقاوم در برابر خط و خش ایجاد کرده است که احتمال آسیب‌پذیری آن را بسیار ضعیف‌تر نموده است. ابعاد هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ بسیار ظریف است و طی یک بررسی صورت گرفته، از 29 میلی‌متر در طول و 21 میلی‌متر در عرض برخوردار می‌باشد.

همچنین بخوانید :

این وسیله قرار است که بر روی گوش جاسازی شود، در این راستا با داشتن 4.5 گرم وزن، محصولی سبک را در قیاس با نسل قدیمی خود رقم زده است که منجر به آزار و اذیت گوش در هنگام استفاده نخواهد شد. بنابراین نه تنها قدرتمند و حرفه‌ای عمل می‌کند، بلکه در ضمن استفاده نیز حس خوشایندی را به مخاطب خود القا خواهد نمود. نکته مورد توجه در طراحی بدنه هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 این است که نسبت به تعریق و نفوذ آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. از این رو برای کسانی که قصد دارند در حین ورزش یا پیاده‌روی از آن استفاده کنند، مشکلی ایجاد نمی‌شود.

پخش صدا در هدفون Nothing Ear 2

استفاده از هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲، شما را در یک استودیوی ضبط بی‌نظیر، آرام و متفاوت قرار خواهد داد. مجاری پخش صدا و خروجی‌های مربوطه در این دستگاه تقویت شده‌اند و در کل یک عملکرد بسیار عالی را از خود به نمایش می‌گذارد. در جهت پخش بهینه صدا از این دستگاه، عوامل بسیار مختلفی دخیل هستند و با مشارکت یکدیگر عمل می‌نمایند. در نتیجه شاهد ارائه یک صدای رسا همراه با دخالت کمترین سروصدای اضافه خواهید بود.

در این راستا اولین عامل، درایورهای پویا بوده که اندازه 11.6 میلی‌متری دارند و در کنار محدوده وسیع فرکانس پخشی از 10 تا 40 کیلو هرتزی، در جهت ارتقا صدا نیز وارد عمل شده‌اند. مورد بعدی مربوط به نسخه بلوتوث آن می‌باشد که عملکرد حرفه‌ای و پایداری دارد و در کنار گواهینامه High-Res Audio، پخش صدا را با کیفیت نموده‌اند. از این رو می‌توانید صدایی همراه با جزئیات کامل و بسیار واضح را بشنوید.

هدفون باکیفیت ناتینگ ایر 2

این هندزفری با برخورداری از قابلیت منحصر به فرد Low Latency Mode، در جهت استفاده هنگام انجام بازی‌های ویدئویی نیز تناسب پیدا کرده است. زیرا با استفاده از این قابلیت می‌تواند صدا را بدون تاخیر انتقال دهد. البته یک قابلیت منحصر به فرد دیگر نیز برای هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 مورد بحث است که با عنوان Transparency Mode از سایر قابلیت‌ها متمایز شده است. در کنار این قابلیت، دستگاه شما به یک صدای شفاف مجهز است. از این رو، بدون نیاز به خارج کردن دستگاه از گوش خود قادرید تا به مکالمه و صحبت با دیگران نیز بپردازید.

قابلیت Noise Cancelling در هدفون Nothing Ear 2

در طراحی هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 یک فناوری کلیدی تحت عنوان اکتیو نویز کنسلینگ تعبیه شده است که به طور اختصار با عبارت ANC نمایش داده می‌شود. امکان نویز کنسلینگ فعال هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ نتیجه بسیار مثبتی را برای عملکرد کلی دستگاه به دنبال دارد. بر طبق این فناوری، صداهای محیط اطراف یا همان نویز و سروصدای اضافه پیرامون کاربر به میزان 40 دسی‌بل کمتر خواهد شد. آیا می‌دانستید که این محصول 6 میکروفون عالی با قابلیت نویز کنسلینگ دارد؟ بدین ترتیب در محیط‌های شلوغ بسیار خوب عمل می‌کند.

محصول معرفی شده عملکرد بسیار دقیق و حرفه‌ای دارد. در واقع ابتدا نویزهای اضافه محیطی و سطح فرکانس آن‌ها را شناسایی می‌نماید. در ادامه با تولید فرکانس‌های مشابه، اقدام به خنثی کردن آن‌ها می‌کند. در حال حاضر این قابلیت در سه حالت متفاوت و یا سه سطح گوناگون قابل تنظیم می‌باشد و به صورت پیش فرض، به شکل خودکار وارد عمل می‌شود. شایان ذکر است که در نسخه‌های قبلی ناتینگ ایر 2 عملکرد اکتیو نویز کنسلینگ نیز وجود داشت، منتها این فناوری در محصول جدید 20 درصد بهبود یافته است.

همچنین بخوانید :

با فعال بودن این قابلیت، سروصدای اضافه محیطی فیلتر خواهد شد و در پایان منجر به پخش نمودن یک صدای بسیار با کیفیت و رسا می‌گردد. هدفون Nothing Ear 2 علاوه بر این قابلیت از بالشتک‌های سیلیکونی کاملا چفت شونده با مجرای گوش نیز بهره می‌برد. به طوری که این اجزا فیزیکی نیز می‌توانند بخشی از نویز محیطی را از میان بردارند. همان‌طور که گفته شد، حذف نویز در سه حالت ملایم، عمیق و تطبیقی قابل تنظیم خواهد بود. تنظیم این سطوح هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار قابل اجرا است.

منبع تغذیه و شارژدهی هدفون Nothing Ear 2

در طراحی هر ایرپاد از هندزفری بی‌سیم ناتینگ ایر 2 از یک عدد باتری 36 ساعته استفاده شده است. نوع باتری استفاده شده لیتیوم یونی بوده که از ظرفیتی معادل با 33 میلی آمپر ساعت بهره‌مند می‌باشد. یکی از نقاط قوت این محصول نسبت به نسخه‌های قبلی خود، در نوع باتری استفاده شده است. در هدفون Nothing Ear 2 شاهد 20 درصد ارتقاء سطح عملکرد باتری خواهید بود که با افزایش شارژدهی در محدوده دو ساعت نمایان گردیده است. هم‌راستا با باتری، کیس شارژر هر ایرپاد 485 میلی آمپر ساعت ظرفیت را به خود اختصاص داده است.

هدفون جدید nothing ear 2

برای شارژ نمودن این کیس می‌توانید از کابل تایپ سی استفاده کنید. علاوه بر شارژ عادی از شارژ معکوس، شارژ سریع و شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می‌نماید. با استفاده از شارژ معمولی، در مدت زمان 80 دقیقه فول شارژ خواهد شد. اما چنان‌چه از شارژ سریع استفاده نمایید، 8 دقیقه شارژ، معادل با 8 ساعت شارژدهی تمام خواهد شد. توجه کنید که در هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲، اگر فناوری‌اکتیو کنسلینگ در حالت غیر فعال قرار داشته باشد، باتری به مدت 6 ساعت و 30 دقیقه و کیس شارژر به مدت 36 ساعت آماده به کار و فعالیت است و در صورت فعال بودن اکتیو نویز کنسلینگ این مدت زمان کاهش پیدا خواهد نمود.

همچنین بخوانید :

در صورتی که فعال بودن حالت مکالمه و اکتیو نویز کنسلینگ هم راستا با هم قرار بگیرد، باتری به مدت 3 ساعت کار می‌کند و با همراهی کیس شارژر قادر است تا 14 ساعت و 30 دقیقه اضافه کار کند. حالا اگر حالت مکالمه فعال باشد، ولی حالت اکتیو نویز کنسلینگ غیر فعال گردد، باتری هر ایرپاد به مدت 3 ساعت و 30 دقیقه کار خواهد کرد که این مدت زمان با همراهی کیس شارژر 16 ساعت و 30 دقیقه بیشتر خواهد شد. طول عمر بالای باتری و قدرت شارژدهی بی‌نظیر، از مزایای این محصول استثنایی است.

هندزفری با کیفیت منحصر به فرد ناتینگ ایر 2

نرم‌افزار Nothing X

یکی از امکانات نرم‌افزاری بی‌نظیر هدفون Nothing Ear 2 اپلیکیشن Nothing X است که بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نصب می‌شود. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار راحت بوده و کاربران به راحتی قادر به کنترل آن هستند. مخاطب به کمک آن می‌تواند اقدام به شخصی سازی کردن برخی از بخش‌ها نماید. هر آن‌چه که کاربر به آن نیاز پیدا کند در این اپلیکیشن اختصاصی جمع شده است. هم‌چنین امکان تنظیم کردن حالت‌های مختلف اکتیو نویز کنسلینگ در هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 با کمک این نرم‌افزار بسیار ساده‌تر شده است.

فارغ از هر گونه پیچیدگی خواهید توانست تا کنترل‌های لمسی را مطابق خواست و نظر خود سفارشی نمایید. درست است که در این محصول سنسورهای حساسی تعبیه شده است و می‌توان به شکل لمسی دستورات مربوطه را صادر نمود. با این حال، امکان بروز خطا در این راستا نیز وجود دارد. از این رو اگر بتوانید تنظیمات مختلف را توسط این برنامه انجام دهید و از این طریق نحوه پخش دستگاه را مدیریت کنید، به طور حتم با خطاهای کمتری مواجه خواهید شد. بدین شکل تجربه بهتری در حین استفاده از این هدفون خواهید داشت.

نحوه کار با هدفون Nothing Ear 2

آیا می‌دانید هدف اصلی از طراحی هدفون Nothing Ear 2 چه بود؟ بعد از ارائه ناتینگ ایر ۱، یکسری مشکلات خود را نشان دادند و کاربران از این بابت اعلام نارضایتی نمودند. برای رفع این مشکلات و کمبودها بود که هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 پا به عرصه گذاشت که حاصل به روز شدن نسخه قبل از خود می‌باشد. در حالت عادی اگر ساقه ایرپاد را لمس کنید، برخی از قابلیت‌های دستگاه رونمایی می‌شود. به نحوی، کنترل بخش‌های مختلف توسط سنسورهای لمسی صورت می‌گیرد. البته اپلیکیشن Nothing X این عملکردها را ساده‌تر نموده است.

کار با هدفون ناتینگ ایر 2

ارتقا کیفیت صدا و بهبود پخش، مهم‌ترین دلیلی بود که منجر به طراحی و ساخت هدفون Nothing Ear 2 شد. در این نسخه جدید فناوری‌های به روز و ساختار تخصصی منجر شده است تا صدای خروجی بهتری داشته باشد. به طور کلی می‌توان ادعا کرد که کیفیت صدا خوب شده است. البته کیفیت مکالمه در سطوح متوسطی قرار گرفته است. بخش اعظم کار با هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ توسط اپلیکیشن اختصاصی آن مدیریت می‌گردد. در حقیقت این محصول نسبت به نسخه قبل از خود عملکرد بهتری داشته و گزینه بهتری جهت خرید محسوب خواهد شد.

محتویات جعبه هدفون Nothing Ear 2

خریداران دستگاه هوشمند هدفون Nothing Ear 2 توجه کنند که در هنگام خرید نسخه اورجینال، یک سری اقلام را همراه با محصول اصلی عرضه می‌نماید. در داخل جعبه این محصول علاوه بر دو عدد هدفون گوشی، یک کیس شارژر نیز قرار داده شده است. به منظور شارژ مجدد تجهیزات معرفی شده از یک کابل تایپ سی استفاده می‌شود که در کنار سایر تجهیزات به چشم می‌خورد. برای راحتی خیال مصرف کننده، از بالشتک‌های سیلیکونی در سایزها و ابعاد مختلف استفاده شده است.

از این رو تعدادی بالشتک در سه سایز مختلف، در کنار سایر اقلام گنجانده شده است تا هر کس بتواند مطابق با اندازه منفذ و مجرای گوش خود یک بالشتک مناسب را به کار ببرد و در نهایت هندزفری را به صورت ثابت بر روی گوش خود نگه دارد. کمپانی سازنده هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ جهت راحتی کاربران خود یک دفترچه راهنمای کوچک نیز ارائه داده است که علاوه بر معرفی محصول و قسمت‌های مختلف آن، نحوه کار با این محصول نیز به وضوح مشخص شده است.

اقلام همراه هدفون Nothing Ear 2

جمع‌بندی

در نهایت، با توجه به تمام اطلاعات گزارش شده برای هدفون Nothing Ear 2 می‌توان گفت که محصولی برجسته، زیبا و البته بسیار کارآمد است. برای کسانی که به دنبال یک هدفون بلوتوثی با کیفیت و عالی هستند، هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 می‌تواند همان نمونه شاخص باشد. اگر در زمینه نحوه خرید و چگونگی به دست آوردن هدفون بلوتوثی ناتینگ ایر ۲ اطلاعات بیشتری می‌خواهید، از طریق راه‌های ارتباطی گزارش شده در این صفحه با پشتیبانان سایت ما تماس برقرار نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402