ساعت میبرو C3 ؛ بررسی ویژگی های زیرمجموعه جذاب شیائومی

ساعت میبرو C3
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ساعت میبرو C3 یک ساعت هوشمند با قابلیت هایی بیش از حد انتظار از ساعت هایی با این قیمت است که مدتی است و مدتی است به بازار معرفی شده است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3 یکی از محصولات شرکت های وابسته به شیائومی است که می تواند امکانات متعددی به کاربران بدهد. در ادامه این مقاله از پلازا با بررسی کامل ساعت هوشمند میبرو Xiaomi Mibro C3 همراه ما باشید.

ساعت های هوشمند را می توان یکی از محبوب ترین گجت ها در بین گجت ها و دیوایس های الکترونیکی معرفی کرد. اگل واچ ها اولین سری از این گجت بودند که در مدتی کمی بعد از انتشار آن برند های مختلف در پس تولید آن برآمده و بازار از ساعت های هوشمند رنگارنگ پر شد. در این میان بیشترین سهم بازار را شرکت های چینی به خود اختصاص داده بودند. یکی از شرکت های چینی که خود زیر برند های معتبر و زیادی دارد و باید گفت علاوه بر محصولات اصلی خود، محصولات خیلی از این شرکت ها را نیز در بازار عرضه می کند، غول تکنولوژی چینی یعنی شیائومی است. میبرو فیت یکی از برند هایی است که به عنوان همکار با شیائومی کار می کند و ساعت میبرو C3 یکی از معروف ترین و پرفروش ترین محصولات این برند است. در این مطلب پلازا قصد داریم به این محصول بپردازیم.

فهرست مطالب

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3

در این مقاله قصد داریم با هم مشخصات کامل ساعت میبرو C3 را معرف می کنیم و ببینیم که این محصول از آن محصولات چینی است که نمی توان به آن اعتماد کرد و باعث بدنام شدن خیلی از برند های چینی شده است، و یا یک محصول خوب است که تواسته نظر شیائومی را هم به خود جلب کند و این برند بزرگ که خود در ارائه ساعت های هوشمند یک صاحب سبک است، برای فروش این برند و عرضه آن به کاربران پا پیش گذاشته است. در جدول زیر می توانید مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3 را مشاهده کنید:

ویژگی‌هاساعت هوشمند میبرو Xiaomi Mibro C3
نمایشگر1.85 اینچی با رزولوشن 284×240
وزن43 گرم
ابعاد47 در 39.5 در 11.8 میلیمتر
میزان مقاومت در برابر آب2ATM
باتری350 میلی‌آمپر
قیمتحدود 40 دلار

در ادامه با هم ویژگی های ساعت میبرو C3 را به صورت موردی بررسی خواهیم کرد.

معرفی ساعت هوشمند میبرو Xiaomi Mibro C3

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم میبرو یکی از برند های چینی زیر مجموعه شیائومی به شمار می رود. در واقع میبرو برند تجاری گروهی به نام Zhenshi Technology است که از سال 2015 کار خود را در چین آغاز کرده و در مدت کوتاهی توانست موفقیت خوبی کسب کند. این موفقیت به حدی بالا بود که شیائومی نتوانست از سرمایه گذاری در این شرکت دست بکشد و به عنوان یک شریک تجاری وارد همکاری با آن شد. ساعت میبرو C3 یکی از محصولاتی است که پس از همکاری این دو شرکت تولید شده و با قیمتی بسیار پایین می تواند امکانات خوب و عالی را در اختیار کاربران بگذارد.

این ساعت از اواخر سال 2022 به بازار عرضه شده است و امکانات خوبی مانند 70 برنامه ورزشی حرفه ای و خوب و همینطور صحبت کردن و برقراری تماس، از طریق بلوتوث را به کاربران می دهد. باید گفت ساعت های زیادی نیستند که می توانند این امکانات را با این قیمت پایین به کاربران بدهند. در صورتی که سری به صفحه بهترین ساعت هوشمند مکالمه دار ارزان بزنید می توانید ببینید که این محصولات از چه قرارند.

در مورد این سایت باید اشاره کرد با ساعت های سیستم عامل دار و معروفی که تمامی مشخصات سخت افزاری آنها به راحتی در دسترس است، متفاوت بوده و سازندگان اطلاعات دقیقی از نوع پردازنده و یا حافظه ی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3 را منتشر نکرده اند. به نظر می رسد اطلاعات تخصصی یک ساعت ارزان قیمت هم چندان برای کاربران جذاب نبوده است. اما می توان گفت که این ساعت خود را در عمل ثابت کرده است. در ادامه به بررسی اطلاعات موجود در مورد ساعت میبرو C3 خواهیم پرداخت.

معرفی ساعت هوشمند میبرو Xiaomi Mibro C3

طراحی و بدنه ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3

در مورد بدنه این ساعت هوشمند باید گفت که با یک صفحه مربعی که البته اضافه شدن قاب آن کمی آن را به مستطیل متمایل کرده طرفیم که یکی از کلاسیک ترین طراحی ها برای ساعت هوشمند به شمار می رود. جنس بدنه این ساعت از فلز و سیمان گلاستیک بوده که می توان آن را یک بدنه مقاوم و خوب دانست همینطور برای بند این ساعت نیز دو بند وجود دارد که یکم بند بافته شده و یک بند از جنس ژل سیلیکا به کاربران ارائه می شود. معمولا نسخه هایی از این ساعت که در بازار ایران وجود دارند، هر دو بند را در یک پک به کاربران عرضه می کنند.

ابعاد ساعت میبرو C3 با توجه به آنچه از متریال ساخت آن انتظار می رود کمی بزرگ بوده و مشکل اصلی قطر 11.8 میلیمتری آن است که کمی آن را بزرگ کرده است. البته کسانی که طرفدار ساعت های بزرگ هستن با این مساله مشکلی ندارند. وزن ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3  با بند آن برابر با 43.5 گرم است که به نظر می رسد برای این ابعاد یک ساعت سبک است که استفاده در تمام ساعات روز مشکل چندانی ایجاد نمی کند.

در مورد تنوع رنگ های ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3 نیز باید گفت که با یکی دیگر از ایرادات آن روبرو هستیم. این محصول تنها با یک رنگ ارائه شده است؛ رنگ آبی ارتشی (Blue Navy) تنها رنگ موجود باری این محصول می باشد.

نمایشگر ساعت میبرو C3

در این ساعت از یک نمایشگر TFT با اندازه 1.8 اینچ استفاده شده است که در واقع باید گفت این ساعت ارزان بخشی از هزینه پایین خود را مدیون این نوع از صفحه نمایش است. رزولوشن 240 در 280 برای این ابعاد کمی پایین به نظر می رسد و البته باید گفت از آنجا که این ساعت دارای سیستم عامل اختصاصی است، این پایین بودن رزولوشن به صورت مخصوص کارکرد آن را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

نمایشگر ساعت میبرو C3

سیستم‌ عامل ساعت میبرو C3 شیائومی

از نظر سیستم عامل باید گفت که این محصول در واقع از آندست ساعت هایی که یک سیستم عامل کامل با قابلیت نصب برنامه روی آنها قرار دارد نیست. در واقع سیستم این ساعت یک سیستم اندروید بیس به نام Mibro Fit است که کنترل کننده منابع سخت افزاری این سیستم بوده و 70 برنامه کاربردی ای که روی این ساعت نصب شده است را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تراشه ی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3

تراشه ساعت میبرو C3 از آن دستا مواردی است که اطلاع چندانی از نوع و همینطور پرفورمنس و بازدهی آن در دست نیست. تنها اطلاعات اعلام شده برای این تراشه این است که یک تراشه دو هسته ای از نوع Dual-core 2-in-1 است و نمی توان آن را مانند مواردی که در فهرست بهترین ساعت هوشمند 2023 وجود دارند با سایر ساعت های دیگر مقایسه کرد. اما از آنجا که سیستم عامل آن به صورت بهینه شده و تنها برای این ساعت ارائه شده است می توان گفت که بازدهی قابل قبولی دارد و به مشکل نخواهد خورد.

تراشه ی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C3

قابلیت های ساعت هوشمند میبرو Xiaomi Mibro C3

از نظر قابلیت ها و کاربرد های این سایت باید گفت که با توجه به هزینه ای که برای آن می پردازید، یک ساعت خوب را در اختیار خواهید داشت. این ساعت با پشتیبانی از 35 زبان، که زبان فارسی هم یکی از آنهاست، یک ساعت خوب و حرفه ای به شمار می رود و همینطور که قبلا هم گفتیم 70 برنامه کاربردی که خیلی از آنها مربوط به برنامه های ورزشی هستند، و وجود سنسور های ضربان قلب و اکسیژن خون می تواند برای ورزشکاران یک گزینه خوب باشد.

در مورد سیم‌کارت ساعت میبرو C3 شیائومی باید گفت که چنین قابلیتی روی این ساعت نیست اما تماس ها از طریق بلوتوث پاسخ داده می شوند. همینطور باتری ساعت میبرو C3 نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب آن سات. با توجه به پردازنده متوسط باتری قدرتمند 350 میلی آمپری آن می تواند این دستگاه را مدت بیشتری فعال نگه دارد و بازدهی بهتری روی آن داشته باشد. این ساعت به صورت تمام فعال و روی دست می تواند با یک بار شارژ کردن 10 روز روشن بماند و در صورتی که ویژگی های آن را غیر فعال کنید، عمر باتری به 50 روز نیز خواهد رسید.

قابلیت های ساعت هوشمند میبرو Xiaomi Mibro C3

قیمت ساعت میبرو C3

همانطور که از ابتدای مقاله بار ها اشاره کردیم، این ساعت در رنج ساعت های ارزان قیمت قرار می گیرد. البته باید گفت که قیمت دقیق آن توسط شیائومی ارائه نشده است و از آنجایی که مدت زیادی از عرضه آن می گذرد ارائه کنندگان مختلف این ساعت را با قیمت های مختلفی هم عرضه می کنند. قیمت ساعت میبرو C3 در زمان انتشار این مقاله در سایت Ebay تنها 40 دلار است. همینطور در بازار ایران این ساعت در محدوده قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان موجود می باشد.

قیمت ساعت میبرو C3

نتیجه گیری

ساعت میبرو C3 محصولی بود که در این مقاله آن را با هم مورد بررسی قرار دادیم و دیدیم که این ساعت هوشمند زیرمجموعه شیائومی چطور عملکردی داشته و از نظر ویژگی هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد، ارزش خرید را دارد یا خیر. در کل می توان گفت که این ساعت امکاناتی خوب و حرفه ای و قیمتی گایین دارد. البته معایبی مانند عدم پشتیبانی از سیم کارت یا نصب برنامه های مختلف روی آن و یا حتی یک پردازنده قدرتمند جدید می تواند در آن به چشم بخورد. در صورتی که دنبال خرید یک ساعت هوشمند خوب و ارزان با ویژگی های خوب هستید، این ساعت می تواند گزینه خوبی باشد. البته در مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند هم می توانید به گزینه های دیگری دسترسی داشته باشید. در صورتی که نظری در مورد این ساعت دارید، خوشحال می شویم آن را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402