بهترین بازی های نینجا برای کامپیوتر و بهترین بازی سامورایی اندروید

بهترین بازی سامورایی / بازی های سامورایی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سامورایی ها و نینجا های ژاپن همیشه یکی از موضوعات جذاب برای ژانرهای مختلف سینمایی و برترین بازی ها بودند. از شمشیر های معروف آن‌ها گرفته تا راه و روش منحصر به فردی که در بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی خود دنبال می‌کنند، به همین دلیل است که در طی چندسال گذشته عناوین مختلفی برای کسب عنوان بهترین بازی سامورایی با هم رقابت می‌کردند.

آیا به دنبال برترین بازی های نینجا هستید؟ بازی‌های سامورایی به لطف سلاح‌ها، زره‌ها و داستان‌هایی که درباره آن‌ها در رسانه‌های دیگر توسط کارگردانانی چون آکیرا کوروساوا و یوجی یامادا گفته می‌شود، مورد علاقه بسیاری از گیمرها قرار گرفته‌اند. با این حال، فقط تعداد کمی از این بازی‌ها به خصوص برای کامپیوتر وجود دارند. به همین دلیل، پلازا بهترین بازی های سامورایی را در این مقاله جمع‌آوری کرده است.

فهرست مطالب

بهترین بازی های نینجا برای کامپیوتر

در اینجا بهترین بازی های سامورایی برای دانلود در کامپیوتر را معرفی می‌کنیم. شما عزیزان در پایان میتوانید نظر خود نسبت به لیست بهترین بازی های نینجا برای کامپیوتر را بیان کنید و به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک نمایید.

1. بازی For Honor

بهترین بازی سامورایی - بازی For Honor

تاریخ عرضه: 14 فوریه 2017

اگر به دنبال یک بازی سامورایی هستید که اسلحه و سبک مبارزاتی این جنگجویان را به همراه داشته باشد، مطمئناً For Honor بهترین انتخاب برای شما است. این بازی شامل جنگ در بین جنگجویان وولین، شوالیه‌ها، وایکینگ‌ها و البته سامورایی‌ها است. در بازی برای افتخار همچنین قابلیت این را خواهید داشت تا یک نوع خاصی از جنگجوی سامورایی را به عنوان شخصیت اصلی خود انتخاب کنید؛ برای مثال کنسای (Kensei) یک جنگجوی سامورایی است که دشمنان خود را با شمشیر نوداچی می‌کشد یا اوروشی (Orochi) قاتلی است که به هنر ضدحمله تسلط دارد.

اگر ابزارهای قوی‌تری را برای مبارزه ترجیح می‌دهید، می توانید شوگوکی (Shugoki) را امتحان کنید. سرانجام، نوبوشی (Nobushi) است که از یک سلاح قطبی (Naginata) برای کنترل فضا استفاده می‌کند و دشمنان را از مسافت دور نابود می‌کند.

2. بازی سامورایی 2 Nioh

برترین بازی های نینجا - بازی سامورایی 2 Nioh

تاریخ عرضه: 5 فوریه 2021

بازی سامورایی برای پی سی 2 Nioh جدیدترین عنوان در سری Nioh است که اینبار با هیولاها و شیاطین متنوع‌تری بازگشته است. این بازی به طور قطع مناسب گیمرهایی که فقط به دنبال گذراندن وقت و سرگرم شدن هستند نیست، چرا که نسبت به اکثر بازی‌ها گیم‌پلی سخت‌تر و اعصاب خوردکن‌تری دارد.

البته تمام این‌ها دلیل نمی‌شود که اگر به ژانر نقش آفرینی علاقه‌مند هستید، از این بازی چشم‌پوشی کنید. بخصوص از آنجایی که در این بازی بهترین زره‌هایی سامورایی‌ها که تابحال در بازی‌های ویدیویی دیده‌اید وجود دارد. این بازی از دید بسیاری از کاربران جزو بازی های سامورایی برای PS4، ایکس باکس و کامپیوتر است.

3. بازی Total War: Shogun 2

بهترین بازی سامورایی - بازی Total War: Shogun 2

همچنین بخوانید :

بازی Total War: Shogun 2، تنها بازی سامورایی برای PC استراتژیک در این فهرست و همچنین یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک در همه زمان‌ها است. در این بازی سامورایی شما نقش رهبر قبیله و ژنرال یکی از 9 قبیله اصلی استان‌های ژاپن را به عهده می‌گیرید و باید بر توسعه سکونتگاه‌ها نظارت داشته باشید، ارتش خود را رشد دهید، اقتصاد خود را گسترش دهید و همه این‌ها در حالی است که باید سعی در رسیدگی به معضلات دیپلماتیک و فروپاشی سیاسی نیز داشته باشید.

بسته به اینکه کدام قبیله را برای حکومت انتخاب می‌کنید، نقاط قوت و ضعف و نیز دستاوردهای متفاوتی در طول بازی خود خواهید داشت. به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید که قبیله Mōri را کنترل کنید، تاریخچه طولانی‌ای از پیروزی‌های دریایی خواهید داشت. در حالی که قبیله Takeda بهترین اسب سواران را در بازی به خود اختصاص می‌دهد.

4. Onimusha 3: Demon Siege

برترین بازی های نینجا - Onimusha 3: Demon Siege

تاریخ عرضه: 24 فوریه 2004

اگر به دنبال بازی های سامورایی برای کامپیوتر هستید که کمی هم عناصر فانتزی در آن‌ها وجود داشته باشد، بهترین انتخاب برای شما سری انیموشا است. Onimusha 3: Demon Siege جدیدترین عنوان در این سری است و در سال 2004 عرضه شد و در عین حال از دید گیمرها و منتقدین این عنوان، بهترین عنوان در میان سه‌گانه بازی‌های انیموشا است.

در این بازی یک سرباز فرانسوی با صداپیشگی جین رینو به قرن 16 در ژاپن فرستاده می‌شود. آن هم ژاپنی که مملو از شیاطین و هیولاهای مختلف شده است.

5. بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada

بازی شمشیر بازی سامورایی - بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada

تاریخ عرضه: 23 نوامبر 2016

بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada ممکن است به اندازه برخی از بهترین بهترین بازی های سامورایی خوب نباشد، اما بسیاری از بهترین عناصر این بازی‌ها را با داستانی ترکیب می‌کند که بر طایفه سانادا در طول عصر دولت‌های جنگ‌طلب تمرکز دارد. این یک بازی سامورایی است؛ بنابراین یکی از اصلی‌ترین عناصر آن، نبردهای پر سر و صدا و عظیم است که می‌توانید با زدن چند کلید، ده‌ها دشمن را نابود کنید.

در خارج از محیط نبرد، می‌توانید شهرهای قلعه‌ای را کشف کنید. اما این داستان تاریخی روح سانادا است که این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های سامورایی در کامپیوتر تبدیل می‌کند. در طول مبارزات، تمام 48 سال زندگی یوکیمورا سانادا، افسر واقعی سامورایی را که آخرین قهرمان Sengoku و یکی از بزرگترین جنگجویان در کل ژاپن به حساب می‌آمد را دنبال خواهید کرد. این بازی سامورایی یک داستان عاطفی از شجاعت، اخلاق و خانواده است.

6. بازی سامورایی Samurai Gunn

بهترین بازی سامورایی - بازی سامورایی Samurai Gunn

تاریخ عرضه: 11 دسامبر 2013

بازی سامورایی Samurai Gunn درواقع گوهر پنهان بازی‌های چندنفره بین دو تا چهار جنگجو مقابل یکدیگر در یک عرصه کشتار و مرگ است. هر بازیکن یک شمشیر و اسلحه با سه گلوله دارد؛ بنابراین بهتر است هر گلوله را در جای مناسب آن استفاده کنید. این بازی سرگرم‌کننده است و شکست دادن دوستانتان در آن به شما حس رضایت می‌دهد. البته گفتنی است که این عنوان دنباله‌ای نیز دارد؛ بنابراین شما ممکن است بخواهید نسخه دوم آن را نیز امتحان کنید که قرار است ویژگی‌های جذاب بیشتری را به نسخه 1 آن اضافه کند.

 

7. بازی Way of the Samurai 4

برترین بازی های نینجا - بازی Way of the Samurai 4

تاریخ عرضه: 23 جولای 2016

Way of the Samurai 4 یک بازی دیگر از سری بازی های سامورایی است که در جذاب‌ترین بخش‌های تاریخ ژاپن اتفاق می‌افتد؛ یعنی دوره سقوط Shogunate. شما به عنوان یک Rōnin (سامورایی بدون استاد) بازی می‌کنید که به تازگی وارد شهر بندری خیالی آمیهاما (Amihama) شده است و این وظیفه شما است که با محاصره کردن یکی از سه جناح، داستان خود را بسازید: نیروهای طرفدار دولت، شورشیان ضد دولت یا نیروی دریایی فرصت‌طلب انگلیس. در مجموع این بازی دارای 10 پایان مختلف است و اینکه چگونه شما با اتفاقات مختلف در Amihama برخورد کرده و با جهان ارتباط برقرار می‌کنید، بر اینکه سامورایی شما چه راهی را می‌رود، تاثیر می‌گذارد.

8. بازی Sekiro: Shadows Die Twice | بهترین بازی سامورایی

برترین بازی های نینجا / بازی های سامورایی ps4

تاریخ عرضه: 22 مارس 2019

از دید خیلی از کاربران یکی از برترین و بهترین بازی های سامورایی و نینجا برای PC، بازی Sekiro: Shadows Die Twice است که سازنده آن Souls FromSoftware بوده و درواقع دنباله سری بازی‌های Soulsborne محسوب می‌شود. در Sekiro شما به جای سامورایی به عنوان یک شینوبی (نینجا) بازی می‌کنید. وظیفه شما این است که یک شاهزاده جوان در دوران Sengoku ژاپن را نجات دهید. همانطور که از سازندگان FromSoftware انتظار دارید، این بازی دارای یک تصویر پیچیده از ژاپن فئودال است؛ بنابراین انتظار می‌رود که غول‌های وحشتناک بیشتری را به قتل برسانید.

9. بازی Sword of the Samurai

بازی شمشیر بازی سامورایی - بازی Sword of the Samurai

بازی Sword of the Samurai نیز از جمله بازی‌های کامپیوتری قدیمی است که از زمان خود البته جلوتر بود و وقتی‌که در سال 1989 منتشر شد، زیاد مورد توجه قرار نگرفت. در این بازی سامورایی، شما به عنوان یک عضو تازه وارد در کلاس سامورایی بوده و باید تلاش کنید تا افتخاراتی را از جنگ‌ها کسب کنید. هدف نهایی شما، متحد کردن تمام 48 قبیله و تبدیل شدن به یک رهبر شریف است؛ اما قبل از اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، با بسیاری مسائل و مشکلات دیگر مواجه خواهید شد؛ مانند تشکیل خانواده برای اطمینان از اینکه وارث دارید تا در صورت فوت شما، جایگزین شما شود.

10. بازی Onimusha: Warlords

بازی شمشیر بازی سامورایی - بازی Onimusha: Warlords

تاریخ عرضه: 25 ژانویه 2001

Onimusha: Warlords در واقع Resident Evil بازی های سامورایی مود شده محسوب می‌شود و به لطف ریمستر سال 2019 آن، یکی از بهترین بازی‌ها در کامپیوتر است. در این بازی سامورایی، شما به عنوان جنگجویی به نام Samanosuke Akechi در تلاش برای نجات شاهزاده یوکی از قبیله Saitō در برابر انبوهی از شیاطین می‌جنگید.

بازی از اینجا به بعد بسیار پیچیده می‌شود؛ اما گیم‌پلی آن ثابت است و شما با شیاطین و مجموعه‌ای از سلاح‌های جادویی می‌جنگید، روح آن‌ها را جذب می‌کنید و از آن‌ها برای ارتقاء مهمات جنگی خود استفاده می‌کنید. مشکلات دیگری نیز در بازی وجود دارند که باید آن‌ها را حل کنید. به‌طور کلی، بازی Warlords از نگاه و احساس قدیمی‌تری برخوردار است، اما این بخشی از جذابیت آن است.

بهترین بازی های سامورایی اندروید

بهترین و برترین بازی های نینجا فقط مختص به کامپیوتر نیستند و برای گوشی های اندروید نیز چندین بازی سامورایی منتشر شده است. البته تعداد آن‌ها به اندازه بازی های شمشیر بازی سامورایی سایر پلتفرم‌ها نیست ولی تجربه‌شان هم خالی از لطف نیست.

1. Sword of Shadows

برترین بازی های نینجا - Sword of Shadows

 

Sword of Shadows جدیدترین بازی در ژانر MMO از Snail Games است. در این بازی سرزمین کهن‌سال جیانگو توسط نیروهای اهریمنی مورد حمله قرار گرفته و شما باید به یک مبارز افسانه‌ای تبدیل شده و با آن‌ها مبارزه کنید. این بازی ویژگی‌ها و قابلیت‌های متوع زیادی از طریق گیم‌پلی در اختیار شما قرار می‌دهد و البته گرافیک آن هم برای یک بازی موبایل قابل قبول است. همانطور که شاهد هستید این بازی که در سبک MMo قرار داشته گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که گیم پلی عالی ان سبب حضور در لیست بهترین بازی های نینجا برای اندروید شده است.

2. RPG Izanagi Online

برترین بازی های نینجا - RPG Izanagi Online

یکی دیگر از بازی های سامورایی اندروید RPG Izanagi Online است. در این بازی بیش از 100 ماموریت مختلف وجود دارد و شما در آن باید در جهان گسترده بازی سفر کرده و با کاراکترهای مختلف آشنا شوید. این کاراکترها هرکدام منحصر به فرد هستند و در طول بازی یا به شما کمک می‌کنند یا دشمنتان می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید از میان 4 کلاس مختلف یکی را انتخاب و مهارت‌های خود را در طول جریان بازی بهبود دهید. علاوه بر این می‌توانید بصورت آنلاین با سایر گیمرها هم بازی کنید. داستان بازی در مورد حملات هیولاها به روستاها است و شما به عنوان یک نینجا به یکی از مناطق ژاپن فرستاده شده‌اید تا با آن‌ها مبارزه کنید.

3. Samurai Fighting | بازی شمشیر بازی سامورایی

بازی شمشیر بازی سامورایی - Samurai Fighting

نبرد سامورایی یکی دیگر از برترین بازی های نینجا است که می‌توانید برای گوشی اندروید خود دانلود کنید. در این بازی شما باید در نقش یک سامورایی انتقام قتل استادتان را بگیرید. در طول بازی با دشمنان مختلفی مواجه می‌شوید که هرکدام قدرت‌های مختلفی دارند. اکشن های تصویری متعدد و جذابیت بالا در گیم پلی را میتوان از اصلی ترین دلایل حضور این بازی در لیست بهترین بازی های نینجا برای کامپیوتر و اندروید دانست.

4. Glory Ages – Samurais

بهترین بازی سامورایی - Glory Ages – Samurais

در بازی Glory Ages شما به ژاپن در قرون وسطا می‌روید. بازی به نسبت دیگر بازی‌های اندرویدی این فهرست گرافیک به مراتب بهتری دارد اما داستان بخصوصی ندارد. شما در این بازی باید با دیگر سامورایی‌ها مبارزه کنید. بازی همچنین کاراکترها و اسلحه‌های متنوعی دارد که می‍‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

5. Takashi Ninja Warrior بهترین بازی های نینجا برای کامپیوتر

برترین بازی های نینجا - Takashi Ninja Warrior

تاکاشی یکی از بهترین بازی های نینجا برای اندروید به حساب می‌آید که توانسته با گرافیک فوق‌العاده، گیم‌پلی خلاقانه و باس‌های سرسخت خود، توجه بسیاری از گیمرهای اندرویدی را به خود جلب کند. در این بازی شما در نقش یک نینجا باید سرزمین توچی را از شر نیروها و هیولاهای اهریمنی که آن را اشغال کردند آزاد کنید. با اینکه این بازی در آخر لیست بهترین بازی های نینجا برای اندروید حضور داشته ولی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین بازی های سامورایی که می‌توانید برای کامپیوتر پیدا کنید را معرفی کردیم که هر کدام سبک و روند خاص خود را دارند. اگر بازی شمشیر بازی سامورایی دیگری می‌شناسید که در فهرست پلازا نیست، می‌توانید آن را در بخش نظرات معرفی کنید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید و جذاب واقع شده باشد. نظرتان نسبت به لیست بهترین بازی های نینجا برای کامپیوتر چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظرات خود نسبت به این موضوع را باما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
نادر
.
10 اسفند 1401، 13:55
پاسخ
3
6
برای این بازی های سامورایی، این قدر زن های نیمه برهنه و لباس های ناجور طراحی داشتند. که حتی دیگه نمیشه جلوی خانواده اسم این بازی ها رو آورد
avatar
احمد
.
29 آبان 1400، 08:21
پاسخ
0
0
بازی ایرانی واپسین رزم سامورایی هم هست که خوبه.
avatar
شهریار نادرمحمد
.
14 فروردین 1399، 12:14
پاسخ
3
7
سکیرو یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیره. به همه توصیه می‌کنم تجربش کنن.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402