پرفروش ترین بازی های ایرانی + بازی های پرفروش PS4 در ایران

پرفروش ترین بازی های ایرانی/ بازی های پرفروش در ایران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

رفته رفته کشورمان در صنعت بازی در حال پیشرفت کردن است و تا به حال پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیری برای خودش در صنعت گیم به ثبت رسانده است. با ما همراه باشید تا پرفروش ترین بازی های ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بازی های پرفروش در ایران امروزه تعدادشان بالا رفته و روزانه بر تعداد این بازی‌ها افزوده خواهد شد. بازی سازان ایرانی تا چند سال گذشته تعداد بازی‌هایی که تولید می‌کردند بسیار محدود بود و یا بعد از تولید یک بازی، دیگر آن شرکت بازی دیگری را نمی‌ساخت و به اصطلاح خودمانی از بازی ساختن بازنشسته می‌شد. برخی شرکت‌های بازی سازی داخلی از حدود 10 سال پیش مسیر ساخت بازی‌های ایرانی را برای سایر بازی سازان هموارتر کرده بودند و از آن زمان کم کم به ساخت بازی مشغول بودند. برخی از این بازی‌ها حال و هوایی مذهبی داشتند و برخی دیگر در سبک‌های مختلفی مانند اکشن، رانندگی، شوتر، پازل و چیدنی ساخته شده بودند.

بازی های پرفروش در ایران

فهرست مطالب

پرفروش ترین بازی های اندروید ایرانی

بازی سازان داخلی بیشترین تمرکزشان را بر روی بازی‌هایی می‌گذارند که می‌دانند اکثریت افراد جامعه می‌توانند از این بازی استفاده کنند و از آن لذت ببرند. بازی‌هایی که در دسته بازی‌های پر طرفدار و محبوب قرار می‌گیرند بازی‌های چیدنی و پازل‌طور هستند که از بزرگسال تا نوجوانان را به سمت خودش جذب می‌کند. به همین ترتیب از بین بازی‌هایی که بازی سازان کشورمان ساخته‌اند، تعدادی از این بازی‌ها به فروش و محبوبیت بالایی دست یافتند که در این مطلب یعنی مطلب پرفروش ترین بازی های فکری ایرانی و غیر فکری قصد داریم این بازی‌ها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1. بازی آمیرزا یکی از پرفروش ترین بازی های ایرانی روی اندروید

پرفروش ترین بازی های فکری ایرانی - بازی آمیرزا

  • میزان دانلود: 2 میلیون نصب از کافه بازار – 500 هزار نصب از گوگل پلی

بازی که در اولین رتبه در بین بازی‌های ایرانی پر فروش قرار می‌گیرد بازی آمیرزا است. بازی آمیرزا پرفروش ترین بازی فکری ایرانی به شمار می‌رود. این بازی تعداد دانلود و نصب بالایی را برای خودش به ثبت رسانده که می‌توان گفت در سرتاسر ایران و حتی خارج از ایران نیز محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

این بازی یک بازی فکری و چیدنی است که در آن بازیکنان باید کلمات مختلفی را پیدا کنند و با استفاده از خطوطی که در بازی قرار داده شده آن‌ها را به یکدیگر متصل کنند. این بازی مانند یک باشگاه برای ذهن بازیکنان است و باعث تقویت فکر آن‌ها خواهد شد.

دانلود بازی آمیرزا

2. بازی Quiz of Kings از پرفروش ترین بازی های فکری ایرانی

پرفروش ترین بازی های اندروید ایرانی - بازی Quiz of Kings

  • میزان دانلود: بیش از 500 هزار نصب از کافه بازار – بیش از یک میلیون نصب از گوگل پلی

بازی دیگری که در دومین رتبه از پرفروش ترین بازی ایرانی برای موبایل قرار می‌گیرد، بازی کوییز اف کینگز است. این بازی جزو محبوب‌ترین بازی‌های فکری برای موبایل است که به وسیله سازندگان بازی‌های ایرانی ساخته شده و روانه بازار گرم بازی‌های موبایل شده است. بازی Quiz of Kings عنوانی است که هزاران سوال متنوع در آن نوشته شده است و بازیکنان باید در راندهای مختلفی در جدال با بازیکن دیگری به سوالات پاسخ دهند. هر بازیکن در هر راند باید به 3 سوال پاسخ دهد. در هر راند به صورت نوبتی بازیکنان باید از بین موضوعاتی که بازی به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد سوالاتشان را انتخاب کنند.

دانلود بازی Quiz of Kings

3. بازی فندق از پرفروش ترین بازی های ایرانی در سبک کلمات

پرفروش ترین بازی فکری ایرانی - بازی فندق

  • میزان دانلود: بیش از 500 هزار نصب از کافه بازار – بیش از یک میلیون نصب از گوگل پلی

بازی فندق یکی دیگر از پرفروش ترین بازی ها در ایران است که بیش از یک میلیون و پانصد هزار نصب فعال را برای خودش به ثبت رسانده است. این بازی همانند بازی آمیرزا یک بازی فکری است که در آن باید کلمات زیاد و مختلفی را پیدا کنید و به مرحله بعد بروید. این بازی با قدرت ذهن بازیکنان ارتباط مستقیم دارد و آن‌ها را وادار به فکر کردن و تمرکز می‌کند. همین امر باعث می‌شود قدرت تمرکز و دقت بازیکنان به مراتب ارتقا یابد. در این بازی شما باید به صورت خطی کلمات را به هم متصل کنید و حدس بزنید که چه کلمه‌ای در بین کلمات پنهان شده است. بازی با کلمات فندق امروزه از محبوب ترین بازی های موبایلی به شمار میرود که در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی فندق دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی فندق

4. بازی گلمراد

پرفروش ترین بازی ایرانی - بازی گلمراد

  • میزان نصب: بیش از 200 هزار نصب در کافه بازار – بیش از 50 هزار نصب در گوگل پلی

بازی گلمراد سبکی متفاوت از بازی‌های ساخته شده را به تصویر کشیده است. در طول این بازی شما تحت عنوان شخصیتی به نام گلمراد باید ایفای نقش کنید. گلمراد تصمیم می‌گیرد بعد از ازدواجش به سمت خانه دوران کودکی‌اش برود. اما نکته مهم این جا است که خانه دوران کودکی‌اش به یک خانه مخروبه و قدیمی تبدیل شده است. او دست از تصمیمش برنمی‌دارد و تصمیم به ساخت خانه می‌گیرد.

ماموریت و وظیفه شما در این بازی این است که باید به او کمک کنید تا خانه دوران کودکی‌اش را به یک خانه مجلل و جدید تبدیل کند و آن را از نو بازسازی کند. چالش‌ها و مراحلی که در پیش رویتان قرار خواهد گرفت جذابیت بازی را بیشتر می‌کنند و باعث می‌شوند تا بازیکنان از این بازی لذت کافی را ببرند.

دانلود بازی گلمراد

5. بازی منچرز

پرفروش ترین بازی ها در ایران - بازی منچرز

  • میزان نصب: بیش از 200 هزار نصب در کافه بازار – بیش از 50 هزار نصب در گوگل پلی

یکی دیگر از بازی های پرفروش در ایران، بازی منچرز است. همانطور که عنوان این بازی گویای ماجرا است، بازی منچرز یک بازی منچ است که بازیکنان را از سرتاسر کشور به یکدیگر متصل می‌کند و آن‌ها می‌توانند به صورت آنلاین و با گوشی‌های موبایل خودشان با یکدیگر یک بازی منچ بسیار جذاب را تجربه کنند.

این بازی فضا و گرافیک بسیار خوب و دلنشینی دارد و از همه مهمتر باعث می‌شود تا بازیکنان حس یک بازی نوستالژی را با تجربه کردن این بازی حس کنند. همانطور که می‌دانید بازی منچ یکی از بازی‌هایی است که از قدیم تا به امروز همه ما در کنار دوستان و در جمع‌های فامیلی و دورهمی‌هایمان آن را تجربه کرده‌ایم و از آن لذت برده‌ایم. بازی Mencherz این حس و حال نوستالژی را به شما هدیه خواهد داد و شما از آن بسیار لذت خواهید برد.

دانلود بازی منچرز

6. بازی پسرخوانده

پسرخوانده

یکی از بهترین بازی‌هایی که از سوی استودیوهای داخلی توسعه یافته است بازی پسرخوانده بودی که بد نیست بدانید این بازی استراتژی با شخصیت‌های گوناگونی همراه است. وجود داستان و جزئیات و ساختار و حتی شکل و شمایل مخصوص به شخصیت ها سبب شده تا این بازی به یکی از بهترین اثرهای ایرانی تبدیل شود که بسته به سلیقه خود بتوانید هر یک را انتخاب و سپس در مراحل بازی حضور پیدا کنید. سبک و ماهیت بازی به صورت کارتی بوده است که در یک محیط سه بعدی با گرافیک پیشرفته و کاملاً دیدنی می‌توانید حضور پیدا کنید و لازم به ذکر است بدانید که این بازی از سوی استودیو پاییزان توسعه و منتشر شده است. امروزه شاهد عرضه نسخه کامپیوتری بازی نیز هستیم که این موضوع می‌تواند شمارا با جنبه جدیدی از طراحی و مزایای ظاهری بازی پسرخوانده مواجه کند. گیم‌پلی پویا و چالش برانگیز بازی سبب شده تا امروزه گیمرهای بسیاری برای سرگرمی و تجربه یک بازی ایده‌ال به سراغ این محصول بیایند.

پرفروش ترین بازی های PS4 در ایران

بازی‌های پلی استیشن 4 در کشورمان محبوبیت زیادی دارند و برخی از بازی‌ها به درجه‌ای رسیده‌اند که هر شخصی که دارای کنسول پلی استیشن 4 است، تعدادی از این بازی‌های معروف و محبوب را بر روی کنسول خود نصب کرده است. به همین ترتیب در قسمت پایین تعدادی از بازی های پرفروش پلی استیشن ۴ را که در ایران محبوب هستند را می‌توانید مشاهده کنید و با این بازی‌ها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

1. بازی Lego Marvel Super Heroes 2

پرفروش ترین بازی های ps4 در ایران - Lego Marvel Super Heroes 2

 

بازی لگو مارول سوپر هیروز 2، دومین نسخه از این عنوان است که ادامه بازی Marvel Super Heroes است. این بازی یکی از بازی‌های پر طرفدار و محبوب در کشورمان است که بر روی پلی استیشن 4 به شهرت و فروش بالایی رسیده است. جریان این بازی از این قرار است که شما با استفاده از شخصیت‌های دنیای مارول باید به انجام مراحل و اقداماتی بپردازید و دشمنانتان را مغلوب خود سازید. شخصیت‌های دنیای مارول از تمامی دوران‌های مارول جمع شده‌اند و در فضا و محیط‌های مختلف به مبارزه خواهند پرداخت. نظرتان نسبت به حضور این بازی در لیست پرفروش ترین بازی های ایرانی چیست ؟ باید بدانید که سری بازی های مارول همیشه مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

2. بازی Gran Turismo Sport از پرفروش ترین بازی های PS4 در ایران

پرفروش ترین بازی های ایرانی - بازی Gran Turismo Sport

یکی از مجموعه بازی‌هایی که برای پلی استیشن 4 منتشر شده، مجموعه بازی گرن توریزمو است. بازی Gran Turismo Sport عنوانی است که توسط Sony Interactive Entertainment در سال 2017 برای پلی استیشن 4 به صورت انحصاری منتشر شده است. این بازی یکی از بازی‌های پر فروش در سبک مسابقه با ماشین است که بر روی پلی استیشن 4 قابل اجرا است. این بازی خصوصیات بسیار خوبی دارد مانند گرافیک بالا و تنوع بالای ماشین. سبک مسابقه ای و ماشین سواری همیشه مورد توجه گیمرهای بسیاری بوده است که کمپانی سونی با ساخت بازی گرن توریسمو توانست به بسیاری از خواسته ها و نیاز های گیمرهای ایرانی پاسخ دهد. امروزه این بازی یکی از بهترین بازی های ماشین سواری جهان بوده است.

3. بازی Lego DC Super Villains

بازی های پرفروش در ایران - بازی Lego DC Super Villains

بازی Lego DC Super Villains یکی از بازی‌های محبوب در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال 2018 به انتشار جهانی رسیده است. این بازی اکشن فضاهای فانتزی دارد که هر بازیکنی را به خودش جذب خواهد کرد. در بازی لگو دی سی ابرشروران، شخصیت‌های مشهوری از دنیای دی سی گرد هم آمدند تا شما بتوانید با آن‌ها به ایفای نقش خود بپردازید و از این بازی لذت ببرید. از جمله شخصیت‌های مهمی که در بازی Lego DC Super Villains خواهید دید و با آن‌ها ایفای نقش خواهید کرد عبارتند از هارلی کویین، جوکر، دث استروک، لکس لوثر، کیلر فراست و سینسترو. وجود چنین شخصیت‌هایی در یک بازی، باعث می‌شود تا بازیکنانی که به این کارکترها علاقه‌مند هستند نیز برای بازی با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان به بازی کردن مشغول شوند.

4. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

پرفروش ترین بازی های ps4 در ایران - Crash Team Racing Nitro-Fueled

بازی کراش یکی از مجموعه بازی‌هایی است که می‌توان آن را در دسته بازی‌های نوستالژی قرار دهیم. این بازی از زمانی که کنسول‌هایی همچون پلی استیشن ظهور کردند به وجود آمد و هنوز که هنوزه شاهد منتشر شدن عنوان‌های جدیدتری از این بازی هستیم. بازی کراش یکی از بازی‌های بسیار محبوب نسل قدیم و نسل جدید به شمار می‌آید و به همین خاطر سازندگان بازی‌های ویدئویی این بازی را برای اکثریت کنسول‌ها منتشر کردند چرا که آن‌ها قصد داشتند تا تمامی بازیکنان بتوانند این بازی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. حالا بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled یکی از نسخه‌های مجموعه بازی کراش است که با تجربه کردن آن می‌توانید لذت یک بازی سرگرم کننده و نوستالژی را حس کنید.

سخن پایانی

در این مطلب تعدادی از پرفروش ترین بازی های اندروید و در کنار آن، پرفروش ترین بازی های پلی استیشن 4 را برای شما نام بردیم تا شما عزیزان با این بازی‌های محبوب بیشتر آشنا شوید. این بازی‌ها در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند ولی تا به حال جزو بازی‌های محبوب و همچنین پر فروش برای موبایل و همچنین کنسول‌ها هستند. امیدواریم تا این مطلب برای شما مفید و کارآمد واقع شده باشد و از خواندن آن لذت کافی را برده باشید. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

بازی مورد علاقه شما چه بازی است؟ از بین بازی‌هایی که در این مطلب نام بردیم تا به حال کدام یک را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402