معرفی سریال کانگ نام سون زن قوی (Strong Girl Namsoon 2023) | اسپین آفی برای طرفداران بونگ سون

سریال کانگ نام سون زن قوی / سریال Strong Girl Namsoon / سریال زن قوی کانگ نام سون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر از طرفداران سریال محبوب زن قوی دو بونگ سون هستید، تماشای سریال کانگ نام سون زن قوی که اثری فانتزی و کمدی به قلم همان نویسنده است را از دست ندهید. با بررسی سریال Strong Girl Namsoon همراه ما باشید.

سریال Strong Girl Namsoon با کارگردانی کیم جونگ شیک (Kim Jung Shik)، سازنده سریال “Work Later, Drink Now 2021” و سریال “So Not Worth it 2021” و نویسندگی بک می کیونگ (Baek Mi Kyung)، که پیش از این نیز سریال “Mine 2021” و سریال “Strong Woman Do Bong Soon 2017” را نوشته است، ساخته شده و محصول شبکه jTBC است. ژانر سریال کانگ نام سون زن قوی اکشن، فانتزی، کمدی و عاشقانه است و خانواده‌ای را دنبال می‌کند که تمام زن‌های آن قدرتی مافوق بشری و غیرقابل باور دارند. با معرفی سریال کره ای کانگ نام سون زن قوی همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال کانگ نام سون زن قوی

داستان سریال کانگ نام سون زن قوی / بررسی سریال Strong Girl Namsoon

کانگ نام سون دختری با قدرت‌های فرا بشری است. او در کودکی به همراه پدرش به مغولستان می‌رود و در این کشور گم می‌شود. با اینکه سال‌ها از گم شدن او گذشته است، اما مادر و پدر نام سون هنوز دنبال دخترشان می‌گردند. نام سون به سئول برمی‌گردد تا والدینش را پیدا کند.

او در فرودگاه با پلیسی به نام کانگ هی شیک آشنا می‌شود که به دنبال یک باند مواد مخدر است. هی شیک به نام سون قول می‌دهد که پدر و مادر نام سون را پیدا کند و این دو نفر کم کم با هم دوست می‌شوند. در همین حین نام سون تصمیم می‌گیرد تا به هی شیک در پیدا کردن سرنخ برای یافتن منبع ماده مخدر خطرناکی که به راحتی باعث مرگ می‌شود کمک کند.

بازیگران سریال کانگ نام سون زن قوی

بیایید با هنرپیشه های سریال زن قوی کانگ نام سون آشنا شویم.

لی یو می در نقش کانگ نام سون

هنرپیشه های سریال زن قوی کانگ نام سون / بازیگران سریال Strong Girl Namsoon

لی یو می متولد 18 جولای 1994 است. یو می اولین بار در فیلم اکشن و مهیج “دریای زرد” در سال 2010، حرفه بازی خود را آغاز کرد. این بازیگر بخاطر بازی در دو سریال پر سر و صدای کره جنوبی یعنی سریال “All of Us Are Dead 2022” در نقش لی نا یون و سریال “Squid Game 2021” به عنوان جی یونگ حسابی معروف شده است. این هنرمند در عناوین دیگری مانند سریال “Mental Coach Jegal 2022” در کنار جونگ وو و کوان یول، سریال  “Repeat the Year 365 2020” در کنار لی جون هیوک و نام جی هیون و و سریال “Doctor John 2019” در کنار جیسونگ و لی سه کیونگ نیز بازی کرده است.

اونگ سونگ وو در نقش کانگ هی شیک

بازیگران سریال کانگ نام سون زن قوی / معرفی سریال کره ای کانگ نام سون زن قوی

اونگ سونگ وو مدل، بازیگر و خواننده متولد 25 آگوست 1995 است. این هنرمند در آثاری مانند سریال “More Than Friends 2020” در کنار شین سه اون و کیم دونگ جون، سریال “At Eighteen 2019” در کنار کیم هیانگ گی و شین سئونگ هو و فیلم “Seoul Vibe 2022” در کنار یو آه این و گو کیونگ پیو نقش‌آفرینی کرده است.

کیم جونگ اون در نقش هوانگ گوم جو در سریال زن قوی کانگ نام سون

سریال کانگ نام سون زن قوی / سریال Strong Girl Namsoon / سریال زن قوی کانگ نام سون

کیم جونگ اون متولد 4 مارس 1974 است. این هنرمند این سال 1997 در عناوین بسیاری بازی کرده است. از آثار محبوبی که این بازیگر پیش از سریال Strong Girl Namsoon در آن‌ها بازی کرده است، می‌توانیم سریال “My Dangerous Wife 2020″، سریال “Make a Woman Cry 2015″، سریال “I am Legend 2010” و سریال “Lovers in Paris 2004” را نام ببریم.

بیون وو سوک در نقش ریو شی اوه در سریال کانگ نام سون زن قوی

داستان سریال Strong Girl Namsoon / ژانر سریال کانگ نام سون زن قوی / تعداد قسمت های سریال کانگ نام سون زن قوی

بیون وو سوک مدل و بازیگر، متولد 31 اکتبر 1991 است. وو سوک با نقشی کوتاه در سریال “Dear My Friends  2016” بازیگری را آغاز کرد و پس از آن نیز در سریال “Search: WWW 2019″، سریال “Flower Crew: Joseon Marriage Agency 2019″، سریال “Record of Youth 2020” و سریال “Moonshine 2022” بازی کرده است.

کیم هه سوک در نقش گیل جونگ گان در سریال Strong Girl Namsoon

نمرات سریال کره ای زن قوی کانگ نام سون / دانلود سریال Strong Girl Namsoon / خلاصه سریال کره ای زن قوی کانگ نام سون

کیم هه سوک یکی از کهنه بازیگران کره جنوبی، متولد است. این بازیگر از سال 1976 در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است. از جدیدترین آثاری که کیم هه سوک در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم سریال “Under the Queen’s Umbrella  2022″، سریال “Tomorrow 2022“، سریال “Start-Up 2020” و سریال “Hospital Playlist 2020-2021” را نام ببریم.

بررسی و نقد سریال Strong Girl Namsoon

دختر قوی نام سون یک اسپین آف رسمی از سریال بسیار تحسین شده «دختر قوی دو بونگ سون» با حضور پارک بو یونگ و پارک هیونگ شیک است. اینکه بگوییم اسپین آف انتظارات زیادی برای موفقیت دارد، یک شوخی نیست. نویسنده سریال دو بونگ سون با ترکیب ژانر کمدی با فانتزی و عاشقانه، توانست به صورت جهانی شهرت پیدا کند و حالا با عنوانی جدیدتر و اکشن‌تر و هیجان‌انگیزتر بازگشته است. اما آیا سریال کانگ نام سون زن قوی می‌تواند میراث را به پیش ببرد و انتظارات را برآورده کند؟

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای زن قوی کانگ نام سون گفتیم، کانگ نام سون قدرت مافوق بشری دارد، قدرتی که نسل‌ها در خانواده‌اش دست به دست شده و تمام زنان خاندانش دارای قدرتی خارق‌العاده هستند. مادرش یکی از ثروتمندترین زنان کره و مادر بزرگش قصابی به‌ظاهر ترسناک است. او در کودکی با پدرش که عاشق عکاسی است به مغولستان می‌رود و در آنجا گم می‌شود. یک زن و شوهر در دشتی پهناور او را پیدا می‌کنند و مانند دختر خودشان بزرگش می‌کنند.

نام سون بصورت اتفاقی در تلویزیون برنامه‌ای کره ای می‌بیند و متوجه می‌شود اهل آن‌جا است و شروع به یادگیری زبان کره ای می‌کند تا روزی به کره بازگردد و مادر و پدر واقعی‌اش را پیدا کند. سال‌ها می‌گذرد و حالا به عنوان یک بزرگسال، او به سئول باز می‌گردد تا پدر و مادرش را پیدا کند بی‌خبر از اینکه پدر و مادرش در تمام این سال‌ها همه جا را به دنبال او گشته‌اند و جوایز بسیاری برای کسی که دخترشان را پیدا کند، گذاشته‌اند. درست چند روز قبل از بازگشتن نام سون واقعی به سئول، دختری کلاهبردار به نام ری هواجا خودش را به جای نام سون جا می‌زند و مادر نام سون را متقاعد می‌کند که دختر گم شده او است.

نام سون در اولین روز بازگشتش به سئول، در فرودگاه با پلیسی به نام کانگ هی شیک آشنا می‌شود. هی شیک و تیمش روی یک پرونده مواد مخدر بزرگ کار می‌کنند و در فرودگاه به دنبال کسی هستند که مشکوک به وارد کردن ماده‌ای خطرناک به کره است. هی شیک بخاطر عجیب  غریب بودن وسایل نام سون به او شک می‌کند و برخی از وسایلش را از او برای آزمایش می‌گیرد. او متوجه می‌شود که نام سون برای پیدا کردن والدینش به کره برگشته و به او قول می‌دهد که در پیدا کردن مادر و پدرش به او کمک کند.

ژانر سریال Strong Girl Namsoon کمدی، رمانتیک و اکشن است و آشنایی هی شیک با نام سون بخش رمانتیک داستان را پیش می‌برد. نام سون بارها و بارها بخاطر قدرت بدنی قوی، قدرت بینایی خارق العاده و توانایی‌های دیگرش هی شیک را سورپرایز می‌کند و حتی جانش را نجات می‌دهد. و در همین حین هی شیک عاشق نام سون می‌شود. اما تمرکز سریال زن قوی کانگ نام سون بیشتر روی حل پرونده مواد مخدر و کمک نام سون و مادرش به نجات دنیا و گیر انداختن باند مواد مخدر است و ماجراهای عاشقانه‌های این سریال به اندازه سریال دو بونگ سون صفحه نمایش را فرا نمی‌گیرند.

با این حال نمی‌توانید بازی تاثیرگذار اونگ سونگ وو به عنوان هی شیک و نگاه های او به یو می در نقش نام سون را نادید بگیرید و عاشقش نشوید. همچنین لی یو می در نقش نام سون دوست‌داشتنی است. پس از نقش مرموز او در بازی مرکب، این‌بار یومی شخصیتی ساده لوحانه و معصوم را با نام سون به ارمغان می‌آورد. او بدون زحمت بین دراماتیک بودن و احمق بودن مانند یک حرفه‌ای تعادل برقرار می‌کند.

اگر بونگ سون در کنار سفر عشقی خود تلاش می‌کند تا منحصر به فرد بودن و قدرت‌های خود را در آغوش بگیرد، نام سون و خانواده اش تقریباً قدرت خود را مانند پوست دوم می‌پوشند. بخش اول سریال دو بونگ سون بیشتر به تلاش بونگ سون برای مهار قدرتش می‌پردازد، در حالی که نام سون بدون هیچ زحمتی موقعیت‌هایی مانند بلند کردن یک مرد از یقه‌اش را بدون هیچ نگرانی اداره می‌کند. تغییر رنگ بین دو فصل جذاب است و آن‌ها را متمایز می‌کند. همه ما عبارت «آشنا و در عین حال متفاوت» را شنیده‌ایم و این به بهترین شکل تفاوت این دو نمایش را توصیف می‌کند.

آنچه در این فصل نیز منحصر به فرد است، مرزبندی واضح بین خوب و بد است. تقریباً جایی برای مناطق خاکستری وجود ندارد. شیمی دوست‌داشتنی بین نام سون و هی شیک از همان ابتدا قابل لمس است، و سطح خاصی از معصومیت را تراوش می‌کند که شما را به خود جذب می‌کند. حتی احساسات مادربزرگ نام سون به باریستای کافه پدرش سئو جون هی، بسیار دل‌نشین و بامزه است. و تا 6 قسمت ابتدایی حضور بیون وو سوک به عنوان ریو شی اوه بسیار کوتاه است اما بنظر می‌رسد احتمال ایجاد یک مثلث عشقی خطرناک وجود داشته باشد.

مشخص است که شی اوه به عنوان رئیس شرکت دوگو، مسئول تمام آزمایش‌ها و خطرات ماده مخدری است که دارد جان افراد را می‌گیرد. همچنین سکانس‌های کوتاهی وجود داشت که سریال زن قوی کانگ نام سون به ما نشان داد شی اوه یک انسان عدی نیست و قدرت‌های خاصی دارد که نمی‌دانیم بخاطر موادی است که در آرمایشکاهش ساخته شده یا مانند نام سون از خانواده‌اش به او به ارث رسیده. بهرحال واضح است که بنا به دلایلی شی اوه نیز به سمت نام سون جذب شده و باید ببینیم این سریال چه ماجراهایی را برای ما رقم خواهد زد.

سریال کانگ نام سون زن قوی / سریال Strong Girl Namsoon / سریال زن قوی کانگ نام سون

به نوعی، کانگ نام سون، مادرش هوانگ گئوم جو و مادربزرگش گیل جونگ گان هر سه درگیر این پرونده مواد مخدر می‌‎شوند که در گانگنام اتفاق می‌افتد. و کارآگاه کانگ هی شیک شروع به کار با این 3 زن روی پرونده مواد مخدر می‌کند. برای اتمام این داستان، باید منتظر بمانیم. اما بدون شک با دانلود سریال Strong Girl Namsoon و دیدن ادامه ماجراهای درام می‌توانید از سریالی دوست داشتنی با تیمی از بازیگران عالی لذت ببرید.

زمان پخش سریال زن قوی کانگ نام سون شنبه ها و یکشنبه ها از شبکه jtbc است و همزمان بر روی نتفلیکس نیز در دسترس است. نمرات سریال کره ای زن قوی کانگ نام سون در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.3 از 10 است و تعداد قسمت های سریال کانگ نام سون زن قوی 16 اپیزود است.

سخن آخر

با معرفی سریال زن قوی کانگ نام سون همراهتان بودیم. فیلمنامه این سریال ساده و مخاطب پسند است. بازیگران در نقش‌هایشان عالی عمل می‌کنند و موسیقی متن با تغییر ژانر بصورت تاثیرگذاری تغییر می‌کند و همه چیز آماده است تا مخاطب در طول تماشای سریال کانگ نام سون زن قوی احساس هیجان و در عین حال آرامش داشته باشد. شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ می‌توانید نظرات خود را درباره سریال Strong Girl Namsoon با ما در میان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402