معرفی سریال عشق فراموش نشدنی | داستان، بازیگران و نمرات

سریال عشق فراموش نشدنی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال عشق فراموش نشدنی، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی کشور چین است که در سال 2021 پخش شده است. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی سریال چینی عشق فراموش نشدنی بپردازیم. همچنین در طول متن به بازیگران، نمرات و نقدهای سریال Unforgettable Love 2021 نیز اشاره خواهیم کرد.

سریال عشق فراموش نشدنی، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های چینی محسوب می‌شود که در چند سال اخیر در این کشور پخش شده است. این سریال چینی با داستان جذاب و هیجان‌انگیز خود، خیلی زود مورد استقبال مردم و بینندگان قرار گرفت. ژانر سریال عشق فراموش نشدنی، کمدی، درام و خانوادگی است؛ ترکیبی از ژانرهای محبوب و پرطرفدار سینما که طیف وسیعی از سلایق رو پوشش می‌دهد. البته باید توجه داشته باشید که ژانر کمدی و درام یکی از سخت‌ترین ژانرهای صنعت سینما محسوب می‌شود. چرا که آثار تولید شده در این ژانر بسیار زیاد است و همین موضوع انتظارات برای تولید یک اثر قابل قبول را بسیار بالا برده است. اما سریال عشق فراموش نشدنی به خوبی این انتظارات را برآورده کرد و تبدیل به یک سریال دوست‌داشتنی در میان بینندگان شد. کارگردانی سریال چینی عشق فراموش نشدنی را یولی لی (Yulei Li) برعهده داشته است.پ

در مورد زمان پخش سریال عشق فراموش نشدنی نیز باید گفت که اولین قسمت این سریال کمدی و خانوادگی در تاریخ 10 ژولای 2021 معادل 19 تیر 1400 بر روی آنتن رفت. همچنین تعداد قسمت‌های سریال عشق فراموش نشدنی، 24 اپیزود است. مدت زمان پخش هر قسمت این سریال چینی نیز در حدود 41 دقیقه است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان سریال Unforgettable Love 2021 بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال عشق فراموش نشدنی

سریال چینی عشق فراموش نشدنی

همانطور که اشاره کردیم سریال عشق فراموش نشدنی یکی از برترین عناوین در میان مجموعه‌های تلویزیونی چینی است که در سالیان اخیر پخش شده است. در این بخش از متن به سراغ فیلم‌نامه این سریال چینی کمدی خواهیم رفت و خلاصه سریال عشق فراموش نشدنی را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

داستان سریال عشق فراموش نشدنی در مورد مرد ثروتمندی به نام هی کیائو یان است که مدیر عامل شرکت بزرگی به نام گروه هشی است. هی کیائو یان همسرش را از دست داده است و به تنهایی با پسرش زندگی می‌کند. فرزند هی کیائو یان، هی وی فی، از مشکلات روحی رنج می‌برد، مشکلاتی که بر روی قدرت تکلم او نیز تاثیر گذاشته‌اند و باعث شده‌اند که به خوبی قادر به صحبت کردن نباشد. هی کیائو یان برای حل مشکل پسرش تصمیم می‌گیرد تا از کمک یک روانشناس کاربلد بهره بگیرد.

همین موضوع سبب آشنایی او با روانشناسی به نام کین یی یوئه می‌شود؛ زنی باسواد و خوش‌بین که شور و اشتیاق خاصی در وجود خود دارد. اما داستان از آنجایی جالب می‌شود که کین یی یوئه تبدیل به شخصی فراتر از یک روانشناس برای هی وی‌فی و پدرش می‌شود! کین یی یوئه به آرامی و رفته‌رفته وارد زندگی این پدر و پسر می‌شود و زندگی هر دوی آن‌ها را تغییر می‌دهد. البته کین یی یوئه شخصیتی سرد و آرام دارد که نسبت احساسات و عواطف بسیار بی‌تفاوت است. اما شور و اشتیاق درونی کین یی یوئه، در قلب هی کیائو یان نیز نفوذ می‌کند. سرانجام او تبدیل به شخص مهمی در زندگی این پدر و پسر تنها می‌شود و گرمای جدید به زندگی آن‌ها می‌بخشد. این سه در کنار هم با ماجراهای متفاوت و خنده‌داری مواجه می‌شوند که در طول سریال عشق فراموش نشدنی شاهد آن خواهیم بود.

بازیگران سریال عشق فراموش نشدنی

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال چینی عشق فراموش نشدنی پرداختیم. همانطور که می‌دانید هنرپیشه‌های مشهور و پرطرفدار بسیاری در این سریال کمدی و خانوادگی چینی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این قسمت از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال چینی عشق فراموش نشدنی، خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

ژمینگ وی؛ بازیگر مرد اصلی سریال عشق فراموش نشدنی

سریال Unforgettable Love 2021

هنرپیشه محبوب و دوست‌داشتنی سینمای چین، ژمینگ وی (Zheming Wei)، در تاریخ 23 می 1990 معادل 2 خرداد 1369 در شهر جینینگ این کشور متولد شد. وی به تحصیل در دانشگاه Tianjin Normal پرداخت و پس از آن وارد دنیای هنر شد. ژمینگ وی را امروزه بیشتر به عنوان یک بازیگر در آثار سینمایی و تلویزیونی می‌شناسند. اما وی علاوه بر هنرپیشگی، به عنوان یک خواننده پاپ نیز فعالیت می‌کند. وی فعالیت رسمی خود به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای را از سال 2011 شروع کرد و تا به امروز در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آثار ژمینگ وی باید به Perfect and Casual (2020) ،Peach Blossom Origin (2022) و Word of Honor (2021) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

ییخوان هو؛ بازیگر زن اصلی سریال چینی عشق فر‌اموش نشدنی

معرفی سریال چینی عشق فراموش نشدنی

هنرپیشه جوان و پرطرفدار سینما و تلویزیون چین، ییخوان هو (Yixuan Hu)، در تاریخ 31 ژانویه 1995 معادل 11 بهمن 1373 در شهر ژاوتونگ چین چشم به جهان گشود. وی از همان ابتدا به سینما و دنیای هنر علاقه بسیاری داشت و همین علاقه باعث شد تا او به تحصیل در این رشته مشغول شود. پس از اتمام تحصیلات، ییخوان هو با رویای تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ و مشهور به شهر دیگری نقل‌مکان کرد.

سرانجام او در سال 2017 با حضور در سریال درام I Cannot Hug You، دوران رسمی بازیگری خود را شروع کرد و پس از یک سال موفق شد تا به عنوان شخصیت اصلی در سریال I’m a Pet At Dali Temple حضور پیدا کند. ییخوان هو تاکنون در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مشهورترین آن‌ها باید به The Sleepless Princess (2020) ،Shang You (2021) و Unforgettable Love (2021) اشاره کرد.

لنون سان؛ بازیگر سریال Unforgettable Love

بازیگران سریال عشق فراموش نشدنی

بازیگر کودک سینمای چین، لنون سان (Lennon Sun)، در تاریخ 11 ژوئن 2016 معادل 22 خرداد 1395 در شهر پکن چین متولد شده است. نام اصلی او سان سی چنگ است اما در دنیای سینما با نام لنون سان شناخته می‌شود. کودکی 7 ساله که از همان ابتدا، به دلیل چهره مناسب و استعداد ذاتی‌ که داشت وارد دنیای فیلم و سینما شد. شاید برای‌تان جالب باشد که لنون سان با این سن کم خود، تاکنون در آثار چندی به عنوان بازیگر، ایفای نقش کرده است. بدون تردید، آینده درخشانی در انتظار همچین کودک با استعدادی است. او می‌تواند با کسب تجربه بیشتر و علم بازیگری، تبدیل به یکی از سوپراستارهای صنعت فیلم چین شود. از جمله مهم‌ترین آثاری که لنون سان در آن‌ها حضور داشته است، باید به The Magical Women (2023) ،Since I Met U (2022) و Unforgettable Love (2021) اشاره کرد.

جری یو؛ بازیگر سریال چینی Unforgettable Love

داستان سریال عشق فراموش نشدنی

هنرپیشه جوان و محبوب سینما و تلویزیون چین، جری یو (Jerry Yu)، در تاریخ 1 سپتامبر 1995 معادل 10 شهریور 1374 در شهر جیانگسو چین چشم به جهان گشود. او یکی از ستاره‌های جدید دنیای بازیگری در سینمای چین محسوب می‌شود که رشد و پیشرفت قابل توجهی از خود نشان داده است. البته جری یو علاوه بر بازیگری، در حرفه مدلینگ نیز بسیار فعال است. اولین حضور رسمی او به عنوان هنرپیشه، در سال 2017 و با سریال اینترنتی Men with Sword 2 اتفاق افتاد. یک سال بعد یعنی در سال 2018 در فیلم Spiritpact حضور پیدا کرد که بر اساس یک وب‌کمیک ساخته شده بود. همین موضوع باعث شد تا نام او به یک‌باره در دنیای فیلم و سینما بدرخشد.

جری یو یکی از پرکارترین بازیگران حال حاضر سینمای چین است که تاکنون نیز آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است. از جمله مشهورترین آثار جری یو می‌توان به Mr. Durian ،The Four Daughters of Luoyang و Legend of Awakening اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

نقد و بررسی سریال عشق فراموش نشدنی

نقد سریال Unforgettable Love 2021

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال عشق فراموش نشدنی پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سراغ نقد این سریال کمدی چینی برویم. همچنین در این بخش به بررسی نمرات سریال عشق فراموش نشدنی نیز خواهیم پرداخت.

سریال چینی Unforgettable Love 2021 از همان ابتدای کار خود، توجه بسیاری از سینمادوستان به ویژه منتقدان را به سوی خود جلب کرد. اولین و مهم‌ترین نقطه قوت این سریال خانوادگی، فیلم‌نامه کم‌خطای آن بود که از عمق قابل قبولی برخوردار بود. نقطه قوت دوم این سریال بی‌شک انتخاب درست بازیگران بود که حسابی با نقش خود سازگار بودند. این عوامل در کنار فاکتورهای مثبت دیگر، موجب موفقیت سریال عشق فراموش نشدنی شدند و آن را تبدیل به یک سریال محبوب و پربیننده کردند.

اگر شما نیز از طرفداران سینمای چین هستید و مشتاقانه آثار سینمایی و تلویزیونی این کشور را دنبال می‌کنید، بی‌شک از تماشای سریال خانوادگی و کمدی عشق فراموش نشدنی لذت خواهید برد. به همین دلیل است که تماشای سریال Unforgettable Love 2021 را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این سریال چینی بنشینید تا حسابی با داستان زیبا و خنده‌دار آن همراه شوید. اگر شما نیز هنوز سریال چینی عشق فر‌اموش نشدنی را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Unforgettable Love 2021 اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و عزیزان خود لذت ببرید.

در مورد نمرات سریال چینی عشق فراموش نشدنی نیز باید اشاره کرد که این سریال در سایت IMDB نمره قابل قبول 7.9 از 10 را به خود اختصاص داده است. همچنین نمره سریال عشق فرا‌موش نشدنی در سایت مشهور MyDramaList نیز 8.4 از 10 است!

سخن پایانی

دانلود سریال Unforgettable Love 2021

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال Unforgettable Love 2021 پرداختیم. سپس به خلاصه سریال چینی عشق فراموش نشدنی، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال کمدی چینی اشاره کردیم. همچنین در طول متن به تریلر سریال Unforgettable Love 2021 اشاره کردیم. سپس به بررسی نقد سریال Unforgettable Love 2021 و نمرات آن پرداختیم. در بخش‌های بالایی به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل ژانر سریال Unforgettable Love 2021 چیست؟ تعداد قسمت های سریال عشق فراموش نشدنی چینی چقدر است؟ بازیگران سریال عشق فراموش نشدنی چه کسانی هستند؟! و… پاسخ دادیم.

سریال عشق فرا‌موش نشدنی در سال 2021 در تلویزیون چین پخش شد و خیلی زود بر روی پلتفرم‌های اینترنتی برای مردم سراسر جهان منتشر شد. سریالی خانوادگی و کمدی که به خوبی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی کامل این سریال چینی پرداختیم.

سریال عشق فرا‌موش نشدنی با داستان کمدی و خانوادگی خود به راحتی شما عزیزان را با خود همراه خواهد کرد، به گونه‌ای که برای چند ساعت نتوانید دست از تماشای آن بردارید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این سریال درام و خنده‌دار چینی را از دست ندهید. باید به تماشای سریال Unforgettable Love 2021 بنشینیم، تا سرانجام داستان زندگی این پدر و پسر را ببینیم؟! آیا کین یی یوئه قادر به تغییر زندگی آن‌ها خواهد بود؟! ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال چینی عشق فرا‌موش نشدنی را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402