بهترین بازی های رایگان استیم را از دست ندهید

بازی رایگان استیم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دنیای بازی های ویدیویی همیشه هزینه بر نیست زیرا در استیم شاهد بازی های رایگانی هستیم که امروزه میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان هستند. اگر به دنبال آشنایی با بهترین بازی های رایگان استیم هستید با ما در ادامه همراه باشید.

شاید پیش خود بگویید که حتما لیست بازی رایگان استیم میزبان گزینه های خوبی نیست. در پاسخ به ابهامات این چنینی باید گفت که امروزه بازی های محبوب بسیاری در استیم به صورت رایگان منتشر شده اند زیرا ماهیت گروهی و آنلاین آنها، شرکت سازنده را مجاب میکند تا برای عرضه بازی هزینه ای درنظر نگیرد. همین موضوع سبب شده تا برخی گیمرها گزینه های برجسته ای که رایگان منتشر شده اند را از دست دهند. در ادامه لیست بهترین بازی های رایگان استیم با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی رایگان استیم

امروزه لیست بهترین بازی های رایگان استیم با پوشش سبک های مختلف توانسته بازی های خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. تنها کاری که در این زمینه باید انجام دهید ساخت اکانت، دریافت بازی از استیم و حضور در آن بوده است. همچنین باید بدانید گزینه های نامبرده جزو بازی های رایگان استیم 2023 نیز هستند که این موارد میتواند شما را با جدیدترین بازی های رایگان استیم کم حجم و پر حجم مواجه کند.

1. Halo Infinite؛ بازی رایگان Steam

1. Halo Infinite بازی رایگان Steam

بازی هیلو اینفینیت یکی از بازی های برتر استیم بوده که به صورت کاملا رایگان در سبک بازی های چند نفره گروهی منتشر شده است. این بازی رایگان در بخش داستانی میتواند تجربه خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد که بدنیست بدانید در این زمینه بازی Halo Infinite اقلام و آیتم های بسیاری را برایتان درنظر گرفته است که با دستیابی به آنها میتوانید روند بازی را به نفع خود تغییر دهید. از اصلی ترین این موارد میتوان به وسایل نقلیه بسیار و سلاح های مختلف اشاره داشت که برای مبارزه با گیمرهای دیگر به آنان نیاز دارید.

بازی Halo Infinite همان طور که گفته شد گروهی است که در قالب یک تیم 4 نفره باید در مسیر و مپ های مختلف حضور پیدا کنید و در برابر دشمنان و دیگر گروه های آنلاین بازی ایستادگی کنید. علاوه بر این موضوع باید بدانید که یک حالت وسیعتر در Halo Infinite وجود داشته که این بخش مربوط به تیم های 12 نفره بوده است. قهرمانان بسیاری در بازی حضور داشته که هریک از طراحی و مهارت های خوبی برخوردار هستند. طراحی دیدنی و صدای عالی سبب بوجود امدن گیم پلی خوبی شده است که این موضوع میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

2. Destiny 2؛ بازی مجانی استیم

2. Destiny 2 بازی مجانی استیم

بازی رایگان و آنلاین Destiny 2 یک محصول کلیدی برجسته در استیم بوده که سبک تیراندازی اکشن و اول شخص را در خود جای داده است. این بازی در سیاره های مختلفی جریان داشته که داستان جذاب و سینمایی آن حول محور چندین شخصیت جریان داشته است. ساعات طولانی میتوانید در بازی سرگرم شوید زیرا فصل های مختلفی در Destiny 2 وجود داشته که بسته به سلیقه خود میتوانید در آنها حضور پیدا کنید.

این بازی رایگان استیم میزبان 3 شخص جناح به نام های تایتان، وارلاک و هانتر بوده که هر یک از آنها میزبان مهارت و قدرت هایی خوبی هستند. دسترسی شخصیت های نامبرده به 4 عنصر یعنی آب و باد و آتش و الکتریسیته میتواند شما را در حالت PvE هدایت کند و از جان شما در برابر دشمنان محافظت کند. دقت داشته باشید که بازی Destiny 2 از بخش های مختلف و دشمنان بسیاری برخوردار است که این موضوع میتواند خطرات بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه لیست بهترین بازی های رایگان استیم با ما همراه باشید.

3. Apex Legends؛ بازی های رایگان استیم چند نفره

3. Apex Legends بازی های رایگان استیم چند نفره

باید گفت که بازی Apex Legends با الهام گیری از برجسته ترین فناوری های روز دنیا توانسته محیطی عالی را برای سرگرمی گیمرها ایفا کند و همین موضوع سبب گستردگی بیش از حد بازی شده است. شخصیت های بسیاری در طول بازی حضور داشته که هر یک میزبان قدرت های خوبی هستند. با دستیابی به قهرمانان میتوانید از قدرت و سلاح آنان برای شکست دشمنان استفاده کنید. اما باید بدانید که سبک بازی اپکس لجند به صورت اکشن اول شخص بوده که در مسیر و مکان های متعدد بسیاری جریان داشته است و همین موضوع کار را کمی برای شما سخت خواهد نمود زیرا باید تمرکز بالایی برای رویارویی با دشمنان داشته باشید.

بازی Apex Legends با بهره‌مندی از سلاح و تجهیزات بسیار امکان افزایش قدرت را به شما میدهد اما باید بدانید که دستیابی به تمامی این موارد رایگان رایگان هم نیست. برخی سلاح های قدرتمند بازی برای آزادسازی نیازمند هزینه هستند. اما ماهیت کلی بازی رایگان است که در بخش رایگان مسیر و سلاح های خوبی برایتان درنظر گرفته شده است. بازی Apex Legends با برخورداری از طراحی دیدنی و صداگذاری عالی امروزه به یکی از بهترین بازی های آنلاین و رایگان استیم تبدیل شده که باید بدانید میزبان میلیون ها گیمر از سراسر جهان بوده است. جهت آشنایی با دیگر بازی های رایگان استیم با ما همراه باشید.

4. Dota 2؛ بازی های رایگان استیم انلاین

4. Dota 2 بازی های رایگان استیم انلاین

بازی Dota 2 گزینه خوب دیگری در لیست بازی های برتر استیم بوده که به صورت رایگان منتشر شده است و به کاربران اجازه سرگرمی در محیط های مختلف را میدهد. قهرمانان افسانه ای بسیاری در این بازی حضور دارند که همین موضوع سبب شده تا کاربران بسته به سلیقه شخصی خود قادر به انتخاب آنها باشند. طراحی و ریزه کاری های جذاب کاراکترها می‌تواند شما را به شکل بهتری با این قهرمانان آشنا کند.

از دیگر مزایای برجسته بازی Dota 2 میتوان به وجود فصل های مختلف اشاره داشت. شرکت سازنده بازی در طول هر دوره مپ و ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه میکند تا بتواند از رقبای اصلی خود که برخی شأن در این لیست حضور دارند پیشی بگیرد. بازی دوتا ۲ با فراهم سازی ویژگی های رقابتی در لیگ های معتبر توانسته تورنومنت های جذابی را ایفا کند که در هر دوره از آنها گیمرها قادر به تجربه جذابی خواهند بود. طراحی دیدنی و گیم پلی پویای Dota 2 قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که پیشنهاد میشود این بازی جذاب را از دست ندهید و با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

5. SMITE؛ بهترین بازی های رایگان استیم برای سیستم های ضعیف

5. SMITE بهترین بازی های رایگان استیم برای سیستم های ضعیف

بازی آنلاین SMITE با اینکه در رتبه پنجم لیست بهترین بازی های رایگان استیم قرار گرفته اما گزینه خوبی برای سرگرمی است. سبک MOBA میتواند چالش های جذابی در قالب داستانی عالی را در اختیار شما قرار دهد که باید بدانید در طول این موارد با قهرمانان بسیاری رو به رو خواهید شد. نبردهای استراتژی بازی که ملزم یادگیری تاکتیک های جدید بوده میتواند پویانمایی های جذابی را در خروجی به نمایش بگذارد. این موضوع در کنار گیم پلی چند جانبه بازی سبب خواهد شد تا بتوانید از تمام مزایای SMITE برای سرگرمی استفاده کنید. این بازی به صورت سوم شخص توسعه یافته که در محیط و مکان های بسیاری جریان داشته است. در نقش یک رهبر باید حواستان به بخش های مختلفی از بازی باشد زیرا مشکلات و دشمنان در کمین هستند تا تمام اندوخته های شما را به آتش بکشند. طراحی خوب و صداگذاری عالی که از المان های صوتی برخوردار است سبب خواهد شد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی SMITE حضور داشته و سرگرم مراحلی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین بازی های رایگان استیم به پایان رسید که برای شروع به 5 مورد از بازی های برتر این موضوع اشاره کردیم. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید و با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک نمایید. همچنین میتوانید نظر خود نسبت به بازی ها را بیان کنید که ارزش حضور در این لیست را داشته اند یا خیر.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402