Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

بهترین مانیتورهای گیمینگ | معرفی بهترین برندهای مانیتور برای بازی

بهترین مانیتور های گیمینگ / برترین مانیتور های مخصوص بازی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین مانیتور های گیمینگ دنیا با امکانات مخصوص بازی و رفرش‌ریت بالای خود می‌توانند لذت دوچندانی از اجرای بازی‌های مختلف به‌شما ارائه کنند. اما کدام یک از بهترین مانیتور های گیمینگ بازار ارزش خرید بیشتری دارند؟

وقتی مشغول ساخت یک سیستم مخصوص بازی هستیم، معمولا اکثر ما بیشترین تمرکز را بر پردازنده و پردازنده گرافیکی معطوف می‌کنیم. اما اگر بخواهیم یک سیستم ایده‌آل داشته باشیم باید به همین اندازه برای خرید یک مانیتور مناسب وقت صرف کنیم. بهترین مانیتور های گیمینگ می‌توانند هنگام اجرای بازی‌ها به خصوص در برابر سایر بازیکنان برتری قابل توجهی به شما دهند. حتی اگر این برتری در برابر دیگران را هم کنار بگذاریم، خرید بهترین قطعات داخلی مانند رم یا پردازنده و اتصال سیستم به یک مانیتور از رده خارج کار چندان منطقی نیست؛ زیرا بدون یک مانیتور باکیفیت شما هرگز نمی‌توانید از تمام پتانسیل سیستم خود بهره‌مند شوید. به همین دلیل است که خرید بهترین برند مانیتور Gaming دنیا اهمیت زیادی دارد. در ادامه با پلازا همراه باشید تا برترین نمایشگر های مناسب گیم موجود در بازار را معرفی کنیم.

در ویدیوی زیر می توانید با تعدادی از بهترین مانیتورهای مناسب گیمینگ در بازار ایران آشنا شوید:

فهرست مطالب:

بهترین مانیتورهای گیمینگ جهان

در اینجا به معرفی بهترین مانیتور های گیمینگ دنیا در دسته‌بندی‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت خواهیم پرداخت. بیشتر این مدل‌ها مانیتورهای 1080p یا 1440p هستند؛ چرا که حتی بهترین مانیتور های گیمینگ 8K یا 4K نیز هنوز از نظر قیمت آنقدر صرفه اقتصادی ندارند و همچنان مانیتورهای 1440p بهترین انتخاب هستند. همچنین قیمت مانیتور های گیمینگ اشاره شده در این مطلب نیز در بخش مشخصات آن‌ها ذکر شده است.

۱. سامسونگ Odyssey Neo G9/G95NC

مانیتور گیمینگ 8k

Samsung Odyssey Neo G9/G95NC
اندازه۵۷ اینچ
نوع پنلVA
رفرش‌ریت۲۴۰ هرتز
رزولوشن۷۶۸۰x۲۱۶۰ پیکسل
قیمتحدود ۱۴۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: رفرش‌ریت بالا، سرعت پاسخگویی سریع، لگ پایین، کنتراست بالا، عملکرد عالی در HDR
  • نقاط ضعف: نیاز به کارت گرافیک رده‌بالا دارد، قیمت بسیار زیاد

مانیتور Odyssey Neo G9/G95NC ساخت سامسونگ، گران‌ترین مانیتور گیمینگ موجود در بازار به حساب می‌آید. این محصول یک نمایشگر فوق‌عریض با خمیدگی 1000R، نسبت تصویر ۳۲:۹ و رزولوشن ۷۶۸۰x۲۱۶۰ پیکسل است. با توجه به ابعادی که دارد، می‌توان آن را معادل دو نمایشگر 4K در کنار یکدیگر به حساب آورد؛ از همین رو، این محصول می‌تواند جزو بهترین مانیتورهای گیمینگ 8K نیز به حساب بیاید. سامسونگ آن را با رفرش‌ریت ۲۴۰ هرتز با پشتیبانی از VRR همراه کرده است و شما با استفاده از درگاه دیسپلی‌پورت ۲.۱ این محصول، می‌توانید از حداکثر رفرش‌ریت آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم این مانیتور، بهره‌مندی از پنل mini-LED با ۲۳۹۲ ناحیه نوردهی است.

۲. مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG48UQ

بهترین مانیتور گیمینگ جهان

ASUS ROG Swift OLED PG48UQ
اندازه۴۷.۵ اینچ
نوع پنلاولد
رفرش‌ریت۱۳۸ هرتز
رزولوشن۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل
قیمتحدود ۹۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت تصویر فوق‌العاده، کنتراست بالا، بلندگوهای باکیفیت
  • نقاط ضعف: پوشش مات ضد بازتاب نور

گزینه دیگری در بازار وجود دارد، مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG48UQ است که از یک پنل ۴۷.۵ اینچی OLED با رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. این مانیتور ایسوس از هر نظر یک مانیتور گیمینگ بدون عیب و نقص است. البته با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارد، از بودجه بسیاری از کاربران خارج است. با این وجود، از نظر عملکرد می‌تواند تا حد زیادی قیمت بالای خود را توجیه کند. پنل اولد استفاده شده در این مانیتور، عملکرد فوق‌العاده سریعی دارد و در حالت HDR نیز درخشان ظاهر می‌شود. زمان پاسخ این پنل حدود ۰.۱ میلی‌ثانیه است که بدون هیچ مشکل اضافی مانند گوستینگ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۳. مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM

بهترین مانیتور گیمینگ جهان

ASUS ROG Swift OLED PG48UQ
اندازه۲۷ اینچ
نوع پنلاولد
رفرش‌ریت۲۴۰ هرتز
رزولوشن۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل
قیمتحدود ۷۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: رفرش‌ریت ۲۴۰ هرتز با پشتیبانی از VRR، زمان پاسخ بسیار سریع، کنتراست فوق‌العاده
  • نقاط ضعف: با HDMI 2.0 عرضه شده است

گزینه بعدی در میان مانیتورهای مناسب گیمینگ، به ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM اختصاص دارد که از یک پنل اولد ۲۴۰ هرتزی استفاده کرده و از قابلیت‌هایی مانند رفرش‌ریت متغیر (VRR) نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از نقاط قوت کلیدی آن، نرخ پاسخ بسیار سریع است که سبب می‌شود حرکات سریع با وضوح بسیار بالایی روی صفحه به تصویر کشیده شوند. همچنین، به لطف بهره‌مندی از پنل اولد، می‌تواند یک انتخاب عالی برای گیمینگ در محیط‌های تاریک باشد؛ چراکه رنگ‌های مشکی و تیره، عمق بسیار عالی دارند. از سمت دیگر، از آنجایی که ایسوس آن را با درگاه HDMI 2.0 عرضه کرده است، برای گیمرهایی که با کنسول بازی می‌کنند، انتخاب مناسبی به حساب نمی‌آید؛ به این دلیل که رزولوشن آن در PS5 و ایکس‌باکس سری اس و ایکس، محدود به 1440p خواهد بود.

۴. مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G85SB

بهترین مانیتورهای گیمینگ

Samsung Odyssey OLED G8/G85SB
اندازه۳۴ اینچ
نوع پنلQD-OLED
رفرش‌ریت۱۷۵ هرتز
رزولوشن۳۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل
قیمتحدود ۶۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کنتراست بسیار عالی، نرخ پاسخگویی سریع، پشتیبانی از فرمت‌های رایج VRR
  • نقاط ضعف: متن وضوح کافی ندارد

مانیتور خمیده سامسونگ اودیسه اولد G8، همانطور که از نامش پیداست، از یک پنل اولد بهره می‌برد و می‌تواند نرخ نوسازی حداکثر ۱۷۵ هرتز را در اختیار شما قرار دهد. این محصول یکی از معدود مانیتورهای سامسونگ است که با پنل QD-OLED وارد بازار شده و می‌تواند علاوه بر عملکرد بسیار سریع، تصاویر را نیز با کیفیت بی‌نظیری ارائه نماید. یکی از نقاط قوت اصلی اودیسه اولد G8، نرخ پاسخ بسیار سریع آن است که سبب می‌شود تجربه ایده‌آلی از بازی‌هایی رقابتی داشته باشید. از سمت دیگر، به لطف کنتراست بالایی که دارد، رنگ‌ها عمق زیاد و شادابی بسیار عالی دارند؛ با این همه، به دلیل چیدمان ساب‌پیکسل‌ها در این نمایشگر، متون از وضوح کافی برخوردار نیستند.

۵. مانیتور کولر مستر Tempest GP27U

مانیتور گیمینگ 8k

Cooler Master Tempest GP27U
اندازه۲۷ اینچ
نوع پنلIPS
رفرش‌ریت۱۶۰ هرتز
رزولوشن۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل
قیمتحدود ۵۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: وضوح تصویر فوق‌العاده، روشنایی بالا، پایه ارگونومی، بهره‌مندی از HDMI 2.1
  • نقاط ضعف: تنظیمات کارخانه دقت رنگ بالایی ندارند

کولر مستر برندی است که اکثر گیمرها آن را با خنک‌کننده‌های پردازنده و پاورهایش می‌شناسند؛ با این وجود، این برند در طول چند سال گذشته با عرضه مانیتورهای گیمینگ، توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. یکی از مانیتورهای محبوب این برند که جزو بهترین مانیتور های گیمینگ به حساب می‌آید، مدل Tempest GP27U است. یک محصول با پشتیبانی از فناوری mini-LED با ۵۷۶ ناحیه نوردهی و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز که می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای اکثر گیمرها باشد. از سمت دیگر، این مانیتور از درگاه HDMI 2.1 نیز بهره‌مند است و امکان اجرای بازی‌ها با نهایت کیفیت را در کنسول‌ها می‌دهد. همچنین، کولر مستر یک درگاه USB-C برای این محصول در نظر گرفته که علاوه بر پشتیبانی از DisplayPort Alt Mode، امکان شارژ لپ‌تاپ با توان ۹۰ وات را نیز دارا است. پشتیبانی از سوییچ KVM برای کنترل دو دستگاه با یک کیبورد و ماوس، از دیگر ویژگی‌های Tempest GP27U به حساب می‌آیند.

۶. مانیتور کولر مستر Tempest GP27Q

بهترین مانیتور گیمینگ جهان

Cooler Master Tempest GP27Q
اندازه۲۷ اینچ
نوع پنلIPS
رفرش‌ریت۱۶۵ هرتز
رزولوشن۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل
قیمتحدود ۳۵ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کنتراست بالا و رنگ‌های شاداب، روشنایی زیاد، کیفیت ساخت خوب، ارزش خرید عالی
  • نقاط ضعف: تنظیمات پیش‌فرض تصویر نیاز به بهبود دارند، در HDR از VRR پشتیبانی نمی‌کند

گزینه بعدی که می‌توانید مدنظر داشته باشید، کولر مستر Tempest GP27Q است که برخلاف مدل قبلی، از رزولوشن 1440p بهره می‌برد و یک جایگزین ارزان‌تر برای آن مدل است. مانیتور Tempest GP27Q از فناوری mini-LED بهره می‌برد و می‌تواند ۱۱۳ درصد فضای رنگ DCI-P3 را پوشش دهد. همچنین، روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و از کیفیت ساخت بسیار خوبی هم برخوردار است. در حقیقت در مقایسه با رقبا، این مانیتور با توجه به ویژگی‌های جالب توجهی که در اختیار شما قرار می‌دهد، بیشترین ارزش خرید را دارد. به خصوص با توجه به بهره‌مندی از ۵۷۶ ناحیه نوردهی که سبب می‌شوند کنتراست تصاویر چه در حالت SDR و چه در حالت HDR، در حد بسیار عالی قرار داشته باشد.

۷. مانیتور سامسونگ Odyssey G70B

بهترین مانیتور های گیمینگ

Samsung Odyssey G70B
اندازه۲۸ اینچ
نوع پنلIPS
رفرش‌ریت۱۴۴ هرتز
رزولوشن۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل
قیمتحدود ۳۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: وضوح بالای تصویر، لگ پایین در رفرش‌ریت بالا، نرخ پاسخ سریع، پشتیبانی از تمام فرمت‌های VRR
  • نقاط ضعف: کنتراست پایین، روشنایی کم در HDR

در صورتی که به دنبال یک مانیتور گیمینگ باکیفیت برای اجرای بازی‌های کنسول با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستید، یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار دارد، مانیتور اودیسه G70B سامسونگ است. این محصول از درگاه HDMI 2.1 بهره می‌برد و از VRR نیز پشتیبانی می‌کند؛ با این وجود، رفرش‌ریت آن نسبت به رقبا چندان بالا نیست و از mini-LED نیز بهره نبرده است. البته سامسونگ آن را با سیستم‌عامل تایزن همراه کرده تا بتوانید از این محصول به عنوان یک مانیتور هوشمند برای پخش محتوا از طریق پلتفرم‌های اینترنتی، استفاده کنید. ویژگی‌های دیگر مانند وای‌فای و بلوتوث نیز در این محصول پشتیبانی می‌شوند.

۸. مانیتور ایسوس ROG Strix XG27ACS

بهترین مانیتور های گیمینگ

Asus ROG Strix XG27ACS
اندازه۲۷ اینچ
نوع پنلIPS
رفرش‌ریت۱۸۰ هرتز
رزولوشن۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل
قیمتحدود ۲۵ میلیون تومان
  • نقاط قوت: تصویر باکیفیت، روشنایی بالا، دقت رنگ عالی در تنظیمات کارخانه، کنتراست بسیار خوب در HDR، کیفیت ساخت بالا
  • نقاط ضعف: فاقد درگاه USB است، قیمت بالا در بازار ایران

در بازه قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان، مانیتورهای 1440p زیادی را می‌توانید پیدا کنید که امکانات مشابهی در اختیار شما قرار می‌دهند اما کمتر مانیتوری پیدا می‌شود که بتواند با عملکرد بسیار عالی خود، به یک گزینه برجسته تبدیل شود. مانیتور ایسوس ROG Strix XG27ACS یکی از همین مانیتورهایی است که نسبت به قیمت، ارزش خرید فوق‌العاده بالایی دارد. این محصول از نمایشگر ۲۷ اینچی با وضوح 1440p و رفرش‌ریت ۱۸۰ هرتز بهره می‌برد و پایه آن نیز قابلیت تنظیم ارتقاع و چرخش را دارد. با این همه، بزرگترین نقطه قوت XG27ACS، ارائه امکاناتی مانند VRR و ELMB و گزینه‌های متعدد برای تنظیم کیفیت تصویر است؛ با وجود این، ایسوس به شکل عالی آن را تنظیم کرده است و شما حتی با سر و کله زدن با تنظیمات تصویر، نمی‌توانید تنظیمات بهتری از تنظیمات پیش‌فرض پیدا کنید. از سمت دیگر، این محصول ۹۰ درصد فضای رنگ DCI-P3 را پوشش داده و در حالت HDR، کنتراست داینامیک آن به ۴۵۹۰:۱ می‌رسد.

۹. مانیتور شیائومی G34WQi

بهترین مانیتور گیمینگ جهان

Xiaomi G34WQi
اندازه۳۴ اینچ
نوع پنلVA
رفرش‌ریت۱۸۰ هرتز
رزولوشن۳۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل
قیمتحدود ۲۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کنتراست عالی، رنگ‌های دقیق و سرزنده، نرخ تاخیر پایین، کیفیت ساخت خوب
  • نقاط ضعف: کنتراست ضعیف در HDR، فاقد درگاه USB است

یکی دیگر از مانیتورهای گیمینگ با ارزش خرید بالا در بازار ایران، شیائومی G34WQi است. این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای کاربرانی که به دنبال یک مانیتور ۳۴ اینچ فوق‌عریض هستند، باشد. به لطف بهره‌مندی از پنل VA، این مانیتور از کنتراست به مراتب بهتری از مانیتورهای IPS برخوردار است و با توجه به پوشش ۹۲ درصدی فضای رنگ DCI-P3، می‌تواند برای ویرایش تصویر نیز گزینه مناسبی باشد. البته، در حالت HDR، کنتراست داینامیک تصویر تعریفی ندارد ولی باید قیمت این مانیتور را نیز در نظر داشته باشیم. شیائومی G34WQi بهترین انتخاب برای کاربرانی است که بودجه کافی برای خرید پنل‌های اولد یا min-LED را ندارند؛ چراکه می‌تواند تصویر را با کیفیت مثال‌زدنی در اختیار شما قرار دهد و مهمتر اینکه از کیفیت ساخت بسیار خوبی هم برخوردار است.

۱۰. مانیتور سامسونگ Odyssey G50D

بهترین مانیتورهای گیمینگ

Samsung Odyssey G50D
اندازه۲۷ اینچ
نوع پنلIPS
رفرش‌ریت۱۸۰ هرتز
رزولوشن۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل
قیمتحدود ۱۸ میلیون تومان
  • نقاط قوت: رفرش‌ریت بالا، زمان پاسخ سریع، تاخیر کم، روشنایی قابل قبول
  • نقاط ضعف: کنتراست پایین، فاقد درگاه USB است

مانیتور سامسونگ G50D یکی از مدل‌های جدیدی است که این برند در سال ۲۰۲۴ روانه بازار کرده است. این محصول از یک پنل 27 اینچی IPS بهره می‌برد و رفرش‌ریت ۱۸۰ هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سمت دیگر، پشتیبانی از FreeSync و G-SYNC نیز از دیگر ویژگی‌های سامسونگ G50D هستند. این مانیتور، از زمان پاسخ سریعی برخوردار است و می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای بازی‌های رقابتی آنلاین باشد؛ با این وجود، کنتراست آن پایین است و نمی‌تواند رنگ مشکی را با عمق قابل توجهی به تصویر بکشد. از سمت دیگر، رنگ‌ها نیز از شادابی و سرزندگی کافی برخوردار نیستند، به خصوص در HDR. در حالت SDR، روشنایی تصویر تا ۴۰۰ نیت افزایش پیدا می‌کند که برای استفاده در یک محیط پر نور، کافی است. اما در HDR، روشنایی پنل آنقدری نیست که تاثیر زیادی روی کیفیت تصویر داشته باشد.

۱۱. مانیتور ایسوس TUF Gaming VG249Q1A

بهترین مانیتور های گیمینگ

ASUS TUF Gaming VG249Q1A
اندازه۲۴ اینچ
نوع پنلIPS
رفرش‌ریت۱۶۵ هرتز
رزولوشن۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل
قیمتحدود ۱۱ میلیون تومان
  • نقاط قوت: سرعت پاسخ عالی، عملکرد خوب در حذف بازتاب نور، رفرش‌ریت بالا
  • نقاط ضعف: کنتراست پایین، امکان تنظیم ارتفاع وجود ندارد

بهترین مانیتور اقتصادی که می‌توانید برای گیمینگ در نظر داشته باشید، مانیتور ایسوس TUF Gaming VG249Q1A است که از یک پنل IPS با اندازه ۲۴ اینچ و رزولوشن 1080p بهره می‌برد. مانیتور به لطف پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و سرعت پاسخ سریع پیکسل‌ها، عملکرد بسیار عالی در هنگام نمایش حرکات سریع داخل بازی‌ها دارد و در آن خبری از گوستینگ نیست. از سمت دیگر، از FreeSync و G-SYNC پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصویر را بدون برش خوردگی در اختیار شما قرار دهد. البته، یکی از بزرگترین نقاط ضعف آن، استند است که اجازه تنظیم ارتقاع را به شما نمی‌دهد. با این وجود، در مجموع و با توجه به قیمت، یکی از ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید مانیتور ۲۴ اینچی با قیمت مناسب است.

۱۲. مانیتور MSI G244PF E2

مانیتور مناسب گیمینگ

MSI G244PF E2
اندازه۲۴ اینچ
نوع پنلIPS
رفرش‌ریت۱۸۰ هرتز
رزولوشن۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل
قیمتحدود ۸ میلیون تومان
  • نقاط قوت: رفرش‌ریت بالا، روشنایی قابل قبول، دقت رنگ بالا، پایه با قابلیت تنظیم ارتقاع و چرخش
  • نقاط ضعف: کنتراست پایین

مانیتور MSI G244PF E2 یکی از مدل‌های جدیدی است که برای خرید می‌توانید مدنظر داشته باشید. این محصول از یک نمایشگر 24 اینچی بهره می‌برد ولی رفرش‌ریت آن بالاتر از VG249Q1A است و به همین دلیل، می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. از سمت دیگر، این محصول قادر به پوشش ۸۸ درصدی فضای رنگ DCI-P3 است که برای یک مانیتور با این قیمت، قابل توجه است. دیگر ویژگی که G244PF E2 در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان تنظیم ارتقاع و چرخش به صورت ۹۰ درجه است که باز هم در این بازه قیمتی یک قابلیت ارزشمند به حساب می‌آید.

سوالات متداول

1. بهترین مانیتور گیمینگ ایسوس کدام است؟

مانیتور مخصوص گیمینگ ROG Swift OLED PG48UQ، بهترین مانیتور آن‌ها است که حدود ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد.

2. بهترین مانیتور گیمینگ سامسونگ کدام است؟

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G9 با توجه به کنتراست و دقت رنگ بالا و همچنین رفرش‌ریت بسیار خوب، برترین مانیتور مخصوص گیمینگ سامسونگ است.

سخن پایانی

محصولات بالا چندین نمونه از بهترین مانیتورهای مناسب گیمینگ بودند که با خرید آن‌ها می‌توانید تجربه بازی و حتی استفاده روزانه از کامپیوتر خود را تا اندازه قابل توجهی بهبود ببخشید. اگر شما نیز مدل‌های دیگری را برای خرید مانیتورهای مناسب بازی پیشنهاد می‌کنید، حتما در بخش نظرات آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
فرهاد صادقی
.
26 خرداد 1401، 18:18
پاسخ
0
0
به اعتقاد من بهترین مانیتور حال حاضر برای تمام گیمرها مانیتور BENQ XL2546K و BENQ XL2746K هست. چون کمپانی بنکیو تکنولوژی DyAc+ دارد و دیگر کمپانی ها از دارا بودن این تکنولوژی بی بهره اند.
avatar
اعظم شعبانی
.
28 خرداد 1401، 08:45
پاسخ
0
0
@فرهاد صادقی
ممنون از همراهی شما دوست عزیز
avatar
agentalireza
.
17 آبان 1399، 00:14
پاسخ
2
1
مانینور با هرتز 1444وکیفیت 1080×1920 و قیمت ۸ تومن چی رو معرفی میکنید برا بازی انلاین میخوام مثل وارزون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402