نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2 Remastered

نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2 Remastered
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی The Last of Us Part 2 Remastered یک محصول کمیاب در دهه گذشته بوده که نه تنها دنباله ای را نمی طلبد بلکه با سبک جذاب خودش در برابر ایده های مشابه مقاومت نموده است. نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2 Remastered در پلازا را از دست ندهید.

داستان خودکفای بازی آخرین بازمانده از ما 2 اینبار با بخش های جدیدی همراه بوده که میتواند هر دوست دار سبک ترسناک و ماجراجویی را به سمت این بازی جذب کند. داستان این بازی با پوشش بخش های متنوع مربوط به شخصیت ها میتواند شما را در تکاپوی دست یابی به هدفی دشوار قرار دهد که مانند نسخه قبل شاهد ایفای نقش جوئل و الی هستیم که اینبار هردو قرار است میزبان روایتگری های جدیدی باشند. قبل از آغاز بررسی بازی The Last of Us Part 2 Remastered باید بدانید که سرنوشت و داستان بازی به تصمیمات شما بستگی داشته است.

فهرست مطالب

بازی The Last of Us Part 2 Remastered

تغییر و تحولات بازی سبب رضایت بخشی گیمرهای بسیاری شده که ماهیت اکشن ، مخفی کاری و ترسناک سوم شخص بازی میتواند شما را با داستانی پیچیده و سراسر هیجان مواجه کند. شرکت سازنده بازی ناتی داگ بوده که مانند نسخه اول و دوم وظیفه توسعه بازی را برعهده داشته است. بخش های بسیاری برای گفتن وجود داشته که در ادامه میتوانید با لحظات تکان دهنده بازی‌ The Last of Us Part 2 Remastered به شکل بهتری آشنا شوید.

بررسی بازی‌ The Last of Us Part 2 Remastered

سفر جاه طلبانه الی اینبار قرار است روایتگر داستان جدیدی باشد. قسمت 2 از بازی آخرین بازمانده از ما به طرز ماهرانه ای مرتبط با جنگ های خیابانی سیاتل بوده است. روایت و داستان بازی پس از رویدادهای زامبی و آخرالزمانی جریان داشته که گروه جدیدی از انسان های باقی مانده به دنبال افزایش قدرت خود در خیابان ها هستند تا از این طریق بتوانند قلمرو جدیدی برای خود راه اندازی کنند. داستان بازی The Last of Us Part 2 Remastered همانقدر استادانه است که نسخه اول بازی بود.

نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2 Remastered

بی تردید یکی از تاثیرگذارترین بخش های بازی The Last of Us Part 2 Remastered شنیدن و دیدن مشکلات مربوط به شخصیت هاست زیرا از این طریق میتوانید با آنها همدلی کنید و زمانی که مطمئن هستید حق با آنها نیست برای تجدید روحیه با شخصیت ها گفتگو کنید. سبک رسانه ای بازی با قدرت انتخاب خوبی همراه بوده که به ما بازگو میکند بازی براساس شخصیت های مختلف به عمق خوبی دست یافته که نباید از کنار اشخاص بازی به سادگی عبور کرد زیرا با رسیدگی به مشکلات و درک کردن آنها میتوانید لحظات خوبی را برای خود ایفا کنید. زمانی که شما در نقش الی قرار میگیرید از شما درخواست میشود تا به هوس های گذشته که مربوط به نابودسازی دشمنان بود روی آورید.

The Last of Us Part 2 Remastered مملو از لحظات وحشیانه و دلخراشی بوده که میتواند غم را از اعماق وجود شما ترشح کند. چه بخواهید چه نخواهید بازی به نحوی توسعه یافته که باید در این شرایط حضور پیدا کنید و تصمیمات شما روی این موارد نقشی نخواهد داشت. تعامل بین داستان و تجربه دلخراش بازی میتواند متکی بودن و جذاب بودن بازی را بازگو کند زیرا Naughty Dog در این زمینه به بخش های بسیاری روی آورده است تا بتواند گیم پلی مفید و بهتری را در اختیار گیمرها قرار دهد. همانطور که گفته شد در طول بازی با بخش های بسیاری مواجه خواهید شد که در قلب الی تمام روابط انسان دوستانه و وحشی گری وجود داشته که این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام یک را پرورش دهید. الی اکنون در محله جکسون باید وایومینگ را بیابد زیرا او و پدرش معیوبش یعنی جوئل به زمان های گذشته سفر کرده و در حال تصویرسازی خاطرات گذشته هستند که این مسئله میتواند سرنخ های خوبی برای رهایی شما از مراحل را اجاد کند.

همچنین بخوانید :

اگر از دنبال کنندگان بازی The Last of Us باشید میدانید که جوئل زمان زیادی را برای خلاصی و رهایی الی در سال های گذشته انجام داده و همین موضوع سبب شده تا میان آنها یک حس خوب در جریان باشد. حال فرصت مناسبی برای الی بوجود آمده تا بتواند تمام خاطرات گذشته را با شیرینی کامل به پایان برساند و جبران مافاتی بر زحمات جوئل باشد. متاسفانه داستان بازی شامل بخش های ویرانگر بسیاری بوده که در لحظات بسیاری هم عقیده با جوئل و افکار او نخواهید بود. شخصیت ایفا کننده نقش الی خوب میدانست که اگر قصد حضور در بازی را داشته باشد باید زحمات بسیاری را بکشد و متحمل تلاش های بسیاری باشد.

نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2 Remastered

در رابطه با تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 Remastered باید بدانید که این محصول در 29 دی 1402 برای پلی استیشن 5 و 4 درنظر گرفته شده است که این موضوع میتواند بازتاب های منفی بسیاری برای بازی به همراه داشته باشد زیرا در انحصار پلی استیشن بوده است.

امروزه و به تازگی نسخه جدید بازی The Last of Us Part 2 Remastered از سوی ناتی داگ منتشر شده که کمپانی سونی درصدد فروش ویژه آن بوده است. این ریمستر از بازی با الهام گیری از شخصیت های اصلی توسعه یافته که میتوان آنرا مدیون به نسخه اصلی و اولیه بازی دانست. زیر ساخت های عالی نسخه اول سبب شد تا این بازی برای سالیان سال هم که شده میزبان نسخه های جدیدی باشد که اگر سونی و ناتی داگ بتوانند داستان و ساختاربندی خوبی برای بازی درنظر بگیرند قطعا شاهد فروش بالایی از بازی خواهند بود. با پایان معرفی بازی The Last of Us Part 2 Remastered حال به سراغ بررسی دیگر بخش های بازی میرویم.

طراحی و صداگذرای The Last of Us Part 2 Remastered

برای اولین بار سفر احساسی الی را با روش جدیدی از بازی The Last of Us Part II دوباره تجربه کنید که قرار است با لحظات غم انگیز بسیاری مواجه شوید. اما بخش طراحی و صداگذاری بازی که نقش مهمی روی تقویت گیم پلی بازی The Last of Us Part 2 Remastered داشته است میتواند شما را در برابر یکی از گرافیکی ترین بازی های دهه قرار دهد. ناتی داگ قدرت بالای خود در طراحی بصری و دنیای زیبا را در محصولات منتشر شده اش به اثبات رسانده که یکی از مهمترین و موفق ترین آنها نسخه های پیشین بازی و یا اسپایدرمن بوده است. ناتی داگ با همکاری گسترده خود با سونی توانسته به موتور گرافیکی خوبی دسترسی پیدا کند. روش های نوین بکارگیری صدا در گیم پلی بازی سبب شده تا شاهد لحظات دلخراش بسیاری باشیم که به معنای واقعی کلمه میتواند ترس، استرس، خوشحالی و غم را از طریق صدا به ما منتقل کند. همین موضوع روی جذابیت بیشتر بازی نقش مهمی داشته است. نظر شما عزیزان نسبت به نقد بازی آخرین بازمانده از ما 2 چیست؟

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2 Remastered به پایان رسید و همانطور که شاهدش بودید پیش از انتشار رسمی بازی به اطلاعات خوبی از آن اشاره شد. شما عزیزان در ادامه میتوانید نظر خود نسبت به این بازی پلی استیشن را بیان کنید. استفاده از داستان و ساختاری جدید از سری بازی های بازی The Last of Us Part و یا حضور شخصیت اصلی داستان در قالب روایتی دلخراش میتواند گیمرهای بسیاری را از جهات مختلف به چالش بکشاند. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ با ما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402