افزایش ری‌اکشن در تلگرام با 5 روش تضمینی و کاملا رایگان

افزایش ری اکشن رایگان در تلگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در آپدیت‌های اخیر تلگرام، قابلیت درج ری‌اکشن از طرف مخاطبین و اعضا به هر پیام افزوده شده است. این قابلیت بسیار کاربردی بوده و جزو فاکتورهای بررسی تلگرام در میزان اعتبار کانال‌ها و گروه‌های ارتباطی است. در واقع یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های آخیر تلگرام، امکان فعال‌سازی ری‌اکشن برای پست‌های مختلف در گروه‌ و کانال‌ها است.

اما نکته مهمی که وجود دارد، بسیاری از کانال‌ها و گروه‌ها برای افزایش میزان تبادلات خود به صورت رایگان، قصد دارند تعداد ری‌اکشن بیشتری از مخاطبین دریافت کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد به برخی روش‌های پولی و هزینه‌بر برای افزایش ری‌اکشن پست‌های خود روی می‌آورند. در حالی که برخی روش‌های رایگان تضمینی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان بدون پرداخت هزینه‌ای تعداد و تنوع ری‌اکشن برای کانال و گروه‌های مختلف را افزایش داد! در ادامه این مطلب به چند مورد از بهترین روش‌های افزایش ری‌اکشن رایگان در تلگرام خواهیم پرداخت.

ری‌اکشن تلگرام چیست؟

ری اکشن تلگرام

قبل از اینکه بهترین روش‌های ری‌اکشن رایگان در تلگرام را معرفی کنیم، بهتر است با این قابلیت جدید و مزیت‌های آن شما را بیشتر آشنا کنیم. بر خلاف نسخه پیشین تلگرام، شما برای ابراز احساسات خود نسبت به پیام یک پست در کانال یا گروه تلگرامی می‌توانید از ری‌اکشن‌های مختلف استفاده کنید. البته برخی از این کانال‌ها، تنها تعداد مشخصی از ایموجی‌ها را به عنوان ری‌اکت قابل استفاده به کاربران فعال می‌کنند. اما در کل این ویژگی جدید تلگرام، توانسته توجه خیلی از افراد را به خود جلب کند. به حدی ری‌اکشن ایموجی در تلگرام اهمیت پیدا کرده است که در حال حاضر بسیاری از مدیران کانال‌ها، به دنبال راهکارهایی برای افزایش این ری‌اکشن‌ها هستند.

معرفی بهترین روش‌های افزایش ری‌اکشن رایگان در تلگرام

اگر شما هم به دنبال روش‌هایی رایگان و بدون دردسر برای افزایش تعداد و تنوع ری‌اکشن‌های مربوط به پست کانال یا گروه تلگرامی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از این روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را امتحان کنید.

1- افزایش ری‌اکشن رایگان با سرویس SMMStone

یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌هایی که به صورت انحصاری خدمات مربوط به افزایش بازدید، ری‌اکت و فالوور در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد، سایت SMMStone است. نحوه کار با وب‌سایت اس ام ام استون بدین صورت است:

  1. ابتدا روی لینک روبرو کلیک کنید:‌ https://smmstone.com/free-telegram-reaction
  2. سپس در فیلد ظاهر شده لینک یا آدرس پست مورد نظر خود را قرار دهید و روی Get it کلیک کنید.
  3. پس از این کار، سفارش شما ثبت شده و طی 30 دقیقه تعداد ری‌اکشن های مورد نظر شما روی پستتان افزوده خواهد شد. فراموش نکنید که می‌توانید این کار را به صورت نامحدود انجام دهید.

مزایای استفاده از سایت SMMStone

این وب‌سایت در مقایسه با سایر پلتفرم‌های افزایش بازدید و ری‌اکشن در تلگرام، امکانات متفاوتی دارد. در واقع شما بدون نیاز به ثبت نام و لاگین کردن در این سایت، می‌توانید تنها با وارد کردن آدرس یا لینک مورد نظر خود، تعداد ری‌اکشن و فالوور آن را در کمترین زمان به صورت رایگان افزایش دهید. علاوه بر این، هیچ گونه تبلیغات مازاد و آزاردهنده‌ای در این وب‌سایت وجود ندارد.

شاید از خود بپرسید که چرا افزایش ری‌اکشن در تلگرام در این وب‌سایت رایگان است؟ علت این امر، در اصل جذب مخاطبان و مشترکین بوده و ممکن است این طرح موقت باشد؛ پس اگر قصد افزایش فالوور یا ری‌اکشن کانال تلگرامی خود را دارید بهتر است هر چه زودتر از این سایت استفاده کنید.

2- افزایش ری‌اکشن به صورت دستی

یکی دیگر از روش‌های مناسب و رایگان برای افزایش میزان ری‌اکشن در کانال‌های تلگرامی، این است که شما به صورت دستی میزان تبادلات خود را با مخاطبان افزایش دهید. البته گاها تبادل با برخی کانال‌های تلگرامی ممکن است هزینه‌بر باشد. اما برخی از گروه‌ها در تلگرام وجود دارند که به منزله جذب مخاطب به صورت رایگان تبادل مخاطب را انجام می‌دهند. برای افزایش میزان تعامل کانال یا گروه خود در تلگرام، پیشنهاد می‌کنیم از QR CODE استفاده کنید.

3- کاربران خود را به درج ری‌اکشن ترغیب کنید!

یکی از ساده‌ترین راهکارها برای افزایش تعداد ری‌اکشن در پست‌های مربوط به کانال یا گروه تلگرامی، ترغیب مخاطبان به انجام این کار است. برای انجام این کار می‌توانید در انتهای پست از مطالبی همچون برای به اشتراک گذاشتن نظر خود با ما از ایموجی‌های زیر استفاده کنید. با استفاده از چنین راهکارهایی می‌توانید بدون هزینه خاصی تعداد ری‌اکشن مربوط به هر پست خود را افزایش دهید.

البته برای افزایش تاثیرگذاری این راهکار، پیشنهاد می‌کنیم در انتهای هر پست از درج کردن باکس‌ها و نظرسنجی‌ها جلوگیری کرده و به جای استفاده از این باکس‌ها، نوار ری‌اکشن را فعال کنید.

4- به صورت منظم پست‌های جذاب و محرک در کانال خود منتشر کنید!

همیشه راهکارهای غیر رایگان افزایش ری‌اکشن در کانال برای دیده شدن هر چه بیشتر شما مناسب نیست! شما باید با انتشار پست‌های جذاب و ترغیب کننده سعی کنید تعداد ری‌اکشن‌های مربوط به را افزایش دهید. برای نمونه استفاده از مطالب ترند و طنز یکی از بهترین روش‌های افزایش ری‌اکشن رایگان در تلگرام است.

5- ربات‌های ارسال ری‌اکشن رایگان

یکی دیگر از بهترین روش‌های افزایش ری‌اکشن رایگان در تلگرام، بات‌های مخصوص هستند. این بات‌ها خدمات اختصاصی افزایش تعداد اعضا و سابسکرایب، تعداد ری‌اکشن و مواردی از این قبیل را ارائه می‌دهند. این ربات‌ها به صورت رایگان تعداد زیادی ری‌اکشن را به پست‌های مختلف در تلگرام ارسال می‌کنند.

کلام آخر

در این مطلب، انواع روش‌های افزایش ری‌اکشن رایگان در تلگرام را به شما معرفی کردیم. در بین این روش‌ها، وب‌سایت SMMStone بهترین راهکار برای افزایش تضمینی تعداد ری‌اکشن در تلگرام است که هیچ گونه هزینه‌ای ندارد. اما باید به این نکته توجه کنید که برای افزایش طبیعی تعداد ری‌اکشن‌های خود، لازم است تا تبادل بیشتری در سایر کانال‌های تلگرامی داشته باشید. اگر شما روش دیگری علاوه بر این راهکارهای معرفی شده، می‌شناسید پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را در بخش دیدگاه با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402