روش‌های افزایش لایک رایگان اینستاگرام

افزایش رایگان لایک اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اینستاگرام محبوب‌ترین رسانه جمعی، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای کسب درآمد و بازاریابی آنلاین است. اما پروسه جذب فالوور و افزایش لایک در این شبکه اجتماعی، سختی‌های خاص خود را دارد. البته برای افزایش لایک در اینستاگرام روش‌های رایگان و پولی زیادی وجود دارد.

در بین این راهکارها، تنها تعداد بسیار محدودی کارساز بوده و بازدهی بالایی دارند. البته باید به این نکته اشاره کرد که در بیشتر مواقع به جای صرف هزینه‌های هنگفت برای افزایش لایک در این رسانه جمعی، با استفاده از برخی روش‌های رایگان می‌توان میزان لایک پست و استوری‌ها را افزایش داد. در ادامه این مقاله از پلازا برخی از بهترین روش‌های افزایش رایگان لایک اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

بهترین و معتبرترین روش‌های رایگان افزایش فالوور در اینستاگرام

در ادامه به معرفی 6 روش کاربردی برای افزایش رایگان لایک پست‌های اینستاگرام می پردازیم.

1- سرویس SMMStone: بهترین روش رایگان افزایش لایک در اینستاگرام

اگر به دنبال سریع‌ترین راهکار بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه برای افزایش لایک در حساب کاربری خود در اینستاگرام هستید، وب‌سایت SMMSTONE بهترین گزینه انتخابی برای شما است. بر خلاف بسیاری از سایت‌های غیر معتبر افزایش لایک و بازدید رایگان اینستاگرام، این پلتفرم بدون هر گونه تبلیغ اجباری و آزاردهنده‌ای، تنها در ازای دریافت لینک تعداد لایک‌ها را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

برای دریافت لایک رایگان از طریق این سایت، نیاز به ثبت نام یا ارائه اطلاعات خاص نبوده و تنها کافی است تا مراحل زیر را طی کنید:

افزایش لایک اینستاگرام - smmstone

بعد از انجام دادن این اقدامات ساده، یک تایمر برای شما فعال خواهد شد که در این بازه زمانی فرایند افزایش لایک نیز صورت می‌گیرد.

مزایای استفاده از خدمات سایت smmstone.com

بدون شک این وب‌سایت، بهترین و معتبرترین مرجع برای افزایش لایک، ویو، تعداد فالوور و… در شبکه‌های رسانه جمعی همچون اینستاگرام، تلگرام و… است. بزرگ‌ترین مزیت این سایت نسبت به سایر روش‌های رایگان افزایش لایک اینستاگرام، خدمات‌رسانی سریع است. در اغلب مواقع، تنها در عرض 1 الی 2 دقیقه فرایند افزایش لایک و فالوور در این وب‌سایت پس از درج لینک انجام می‌شود. سایت smmstone.com معتبرترین سایت بین‌المللی در زمینه افزایش بازدید و… که تمامی خدمات خود را به صورت غیر رایگان به اشتراک می‌گذارد. اما اخیر با هدف جلب اعتماد هر چه بیشتر کاربران به مدت خیلی کوتاهی تمامی خدمات خود از قبیل افزایش لایک، فالوور، بازدید و… را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

2- تمرکز کردن روی موضوعات ترند

افزایش لایک و بازدید در اینستاگرام دقیقا به هنر و خلاقیت شما در تولید محتوا بستگی دارد. برای اینکه بتوانید محتواهایی با پتانسیل بالای جذب مخاطب تولید کنید، باید از موضوعات ترند الهام گرفته و به نوعی مضمون محتوا را به موضوع ترند ربط دهید. اصطلاحا به چنین محتواهایی، محتوای ویروسی می‌گویند؛ چراکه قدرت بالایی در جذب مخاطبان و جلب توجه دارند. پس همیشه سعی کنید در پیج کاری و بیزینسی خود در اینستاگرام از موضوعات ترند به عنوان بیلبورد تبلیغاتی پست‌های خود استفاده کنید تا بتوانید لایک بیشتری دریافت کنید.

لایک رایگان اینستاگرام

3- استمرار در تولید محتوا

حتی اگر شما بهترین محتواهای موجود در اینستاگرام را تولید کنید، در صورتی که استمرار و پیوستگی در این امر را نداشته باشید، نمی‌توانید در لیست پیج‌های محبوب قرار بگیرید. بنابراین باید در امر تولید محتوا، نظم، ترتیب و استمرار را رعایت کنید تا بتوانید در بازه زمانی کوتاهی به بیشترین بازدهی از جمله افزایش لایک و بازدید برسید. اگر بخواهیم دقیق‌تر در مورد این موضوع صحبت کنیم، باید بگوییم که شما به عنوان یک پیج فعال در اینستاگرام، باید روزانه حداقل یک محتوا در قالب پست یا چند استوری آماده کرده و منتشر کنید.

علاوه بر موارد فوق، هر چقدر فعالیت شما در تولید محتوا بیشتر باشد، به همان اندازه شانس بیشتری در ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام خواهید داشست. با ورود به این بخش، به صورت صعودی میزان لایک و بازدید پست‌های شما افزایش خواهد یافت.

4- نوشتن کپشن جذاب برای پست‌ها

بحث خلاقیت تنها مربوط به تولید محتوا در قالب پست و استوری محدود نمی‌شود، بلکه شما باید حتی در موارد به نظر کوچک و جزئی همچون کپشن و توضیحات زیر پست، خلاقیت به خرج دهید. یکی از نکات مهم در رابطه با کپشن نویسی رعایت 2200 کاراکتر است. سعی کنید کپشن‌هایی کوتاه و در عین جذاب برای پست‌های خود طراحی کنید. بیش از نیمی از مخاطبان پس از مشاهده پست سریعا به کپشن آن مراجعه می‌کنند تا اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند؛ به همین دلیل باید توضیحاتی جذاب و در عین حال کاربردی را خلق کنید.

5- تگ کردن افراد مشهور در اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های افزایش رایگان لایک اینستاگرام، تگ کردن افراد مشهور است. منظور از تگ کردن، یعنی اینکه افراد مشهور و فریلنسرهای محبوب در اینستاگرام یک پست یا آیدی پیج شما را در استور یا پست‌های خود معرفی کنند (با درج مستقیم آیدی).

انجام این کار تاثیر مستقیمی در افزایش میزان لایک پست‌های شما دارد. البته برخی از پیج‌های اینستاگرامی محبوب، برای تگ کردن هزینه‌ای را دریافت می‌کنند. اما برخی دیگر بدون هزینه این کار را انجام داده و قصد دارند هم‌زمان با افزایش لایک پیج‌های درخواستی، تبادلات خود را بهبود دهند.

بهترین روش رایگان افزایش لایک اینستاگرام

6- هشتگ‌گذاری مرتبط

برای افزایش رایگان لایک اینستاگرام، علاوه بر انجام اقدامات فوق، باید به هشتگ‌گذاری هر پست نیز توجه کنید. استفاده از هشتگ‌های مرتبط و مفهومی یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین راهکارها برای افزایش تبادل و قرارگیری در بین پست‌های محبوب در اینستاگرام است. البته قبل از انتخاب هر هشتگ برای پست خود، سعی کنید درباره آن تحقیقات کاملی را انجام دهید.

سخن پایانی

از جمله بهترین روش‌های افزایش رایگان لایک اینستاگرام می‌توان به استفاده از خدمات سایتsmmstone.com، هشتگ‌گذاری صحیح و بهینه، تعامل با پیج‌های محبوب، تولید محتوا ترند و مستمر اشاره کرد. هر یک از این روش‌ها به نوبه خود تاثیر بسزایی در افزایش میزان لایک و حتی فالوور پیج بیزینسی و فریلنسری شما دارند. پس همیشه سعی کنید علاوه بر استفاده از راهکارهای پولی، از این روش‌های رایگان و مهم بهره ببرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402