روش‌های افزایش رایگان لایک یوتیوب

افزایش لایک رایگان یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یوتیوب،بزرگ ترین پلتفرم اشتراک محتوا در دنیا، در حال حاضر بهترین رسانه جمعی برای کسب درامد به صورت فریلنسری است. اما مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، این پلتفرم قواعد و قوانین خاص خود برای افزایش بازدید، لایک و… را دارد. با استفاده از برخی روش‌های افزایش رایگان لایک یوتیوب می‌توان به میزان چشمگیری بازدهی حساب کاربری را ارتقاء داد. البته با بهره‌گیری از هر نوع روشی نمی‌توان به نتایج مطلوب دست یافت، به همین ترتیب در ادامه این مطلب از پلازا قصد داریم چند مورد از روش‌های تضمینی و واقعی افزایش لایک در یوتیوب را معرفی کنیم.

1- افزایش لایک رایگان یوتیوب با smmstone.com

یکی از بهترین روش‌های افزایش رایگان لایک یوتیوب وب‌سایت معتبر smmstone.com  است. این وب‌سایت بر خلاف سایر پلتفرم‌های افزایش لایک، فالوور و… به صورت کاملا رایگان خدمات‌‌رسانی می‌کند. افزون بر این، با مراجعه به این وب‌سایت و درج لینک پست مورد نظر یوتیوب می‌توان به صورت کاملا واقعی تعداد لایک‌ها را افزایش داد. مراحل استفاده از این سایت به صورت زیر است:

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های استفاده از خدمات سایت smmstone.com این است که در کمترین زمان پروسه افزایش لایک، فالوور، بازدید و… در انواع شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. همچنین، برای عضویت در این سایت معتبر، نیازی به انجام مراحل متعدد و دشوار ثبت نام نبوده و تنها به آدرس ایمیل معتبر رمز عبور نیاز است.

افزایش رایگان لایک + smmstone

2- استفاده مناسب از کلیدواژه‌های اصلی در داخل تایتل

همان طور که می‌دانید کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که عموم مخاطبین با سرچ آن‌ها در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی مختلف، محتوای مورد نظر خود را پیدا می‌کنند. استفاده از این کلیدواژه‌های مرتبط با حوزه فعالیتی تاثیر بسیار زیادی در بهبود میزان لایک، افزایش بازدید و… دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم همیشه در تایتل اصلی هر یک از محتواهای ویدئویی خود در یوتیوب از کلمات کلیدی اصلی و فرعی مرتبط استفاده کنید.

در حقیقت، از جمله روش‌های افزایش رایگان لایک یوتیوب، بهره‌گیری از کیووردهای اصلی در عنوان اصلی هر محتوا است. البته برای استخراج کلمات کلیدی مرتبط با هر عنوان در یوتیوب، نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نبوده و تنها با استفاده از برخی ابزارهای ساده و کاربردی می‌توان این کار را انجام داد.

3- بهره‌گیری از کلیدواژه‌های اصلی در توضیحات هر ویدئو

بسیاری از یوتیوبرهای تازه وارد، به علت بی‌توجهی به بخش توضیحات و دیسکریپشن محتوا، نمی‌توانند بازدهی چندان مناسبی را از محتواهای خود داشته باشند. در صورتی که با استفاده از توضیحات مفید و تکمیل کننده و مهم‌تر از همه بهره‌گیری از کلمات کلیدی مرتبط در این بخش می‌توان علاوه بر افزایش بازدید، تعداد لایک‌ها را به صورت طبیعی و بدون نیاز به ابزار افزایش داد.

برای افزایش جذابیت توضیحات هر محتوا خود بهتر است از کلمات اغوا کننده و گیرا بیشتر استفاده کنید. همچنین سعی کنید با بهره‌گیری از برخی جملات، احساسات مخاطبان را به خوبی تحریک کنید تا بتوانید بیشترین ری‌‌اکشن اعم از لایک، اشتراک و هم‌رسانی و… را داشته باشید.

4- بهینه‌سازی و بهبود تصویر تامینل

یکی دیگر از بهترین روش‌های افزایش رایگان لایک یوتیوب، بهینه‌سازی تصویر تامینل است. منظور از تامینل دقیقا همان بنر اولیه هر محتوا ویدئویی در یوتیوب است. با بهینه‌سازی هر چه بیشتر این تصویر، شانس شما در افزایش کلیک و بازدید و حتی لایک افزایش خواهد یافت!

برای بهبود ظاهر تامینل در یوتیوب، پیشنهاد می‌کنیم از ترکیبات رنگی شاد و مهم‌تر از همه جلوه‌های بصری و اینفوگرافیک جذاب استفاده کنید. رعایت برخی نکات ریز و جزئی در طراحی تامینل می‌تواند تاثیر بالقوه‌ای در نتیجه نهایی به ارمغان بیاورد. برای نمونه نوع و سایز فونت منتخب از جمله عوامل تاثیرگذار در جذابیت ظاهری تامینل است.

5- موضوعات ترند را چاشنی محتوای خود کنید!

الهام گرفتن از موضوعات ترند و بولد از جمله راهکارهای تضمینی برای افزایش لایک در یوتیوب است. همان طور که مستحضر هستید، موضوعات ترند و بولد تاریخ انقضاء داشته و تنها در بازه‌های زمانی کوتاهی مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرد.

مخاطبان شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون یوتیوب، به موضوعات تازه بولد شده علاقه زیادی داشته و به صورت ناخودآگاه به سمت محتواهایی که این موضوعات را در بر می‌گیرند، جذب می‌شوند. حتی برخی چالش‌های رایجی که به تازگی مورد توجه فعالان شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند، گزینه مناسبی برای به کارگیری در داخل محتواهای ویدئویی یوتیوب هستند.

6- برچسب‌گذاری صحیح: از بهترین روش‌های افزایش رایگان لایک یوتیوب

اگر به بخش نهایی توضیحات هر محتوا در یوتیوب دقت کنید، متوجه حضور برخی کلمات تحت عنوان برچسب می‌شوید. هدف از به کار بردن این برچسب‌ها در واقع بهبود پروسه دیده شدن محتوا در نتایج سرچ مخاطبان در یوتیوب است. بسیاری از مخاطبان در حقیقت برای پیدا کردن هر چه سریع‌تر محتواهای مورد نظر خود از این کلمات در فیلد جستجو استفاده می‌کنند. در نهایت شما با استفاده از این کلمات تحت عنوان برچسب در هر محتوای ویدئویی خود در یوتیوب، می‌توانید بهتر و هر چه سریع‌تر تعداد لایک‌ها را افزایش دهید.

در اصطلاح به برچسب‌ها در یوتیوب تگ نیز گفته می‌شود. به بیانی دقیق‌تر هدف از به کار بردن این تگ‌ها در یوتیوب، قرار دادن محتوا در دسته بندی مناسب خود است.

البته برای مشاهده تعداد و نوع تگ‌های در زیر هر محتوا یوتیوب کافی است تا به یکی از مرورگرهای فایرفاکس یا کروم مراجعه کنید. سپس در سمت راست صفحه روی گزینه view page source کلیک کنید.

سخن پایانی

بهترین روش‌های افزایش رایگان لایک یوتیوب، راهکارهایی است که در مطالب بالا معرفی کردیم. هر یک از این راهکارها در اصل میان‌بری برای جلب توجه مخاطبین و در نهایت افزایش تبادل و لایک در یوتیوب است. در صورتی که بودجه کافی برای پرداخت هزینه تبلیغات مختلف را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا از این روش‌ها به صورت بهینه استفاده کنید. البته که هر یک از این روش‌ها درکنار راهکارهای پولی و تبلیغات مخصوص لازم بوده و پیش زمینه‌ای برای موفقیت در یوتیوب هستند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402