پرفروش ترین بازی ها در آمازون

پرفروش ترین بازی ها در آمازون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای آشنایی با پرفروش ترین بازی ها در آمازون نیازی به حضور در سایت رسمی Amazon نیست زیرا از طریق این مقاله قادر به آشنایی با بازی های پرفروش آمازون خواهید بود که در ادامه قصد معرفی 5 بازی در این زمینه را خواهیم داشت.

امروزه شاهد همکاری آمازون با کمپانی های برتری هستیم که از اصلی ترین آنها میتوان به راک استار اشاره داشت. اما هدف از آماده سازی لیست پرفروش ترین بازی ها در آمازون آشنایی شما با فهرستی از بازی های پرفروش در سراسر جهان بوده که از طریق امازون به فروش رسیده است. این مقاله پلازا جنبه جدیدی را برای شما تداعی میکند و سبب آشنایی شما با بازی هایی میشود که از سوی کاربران آمازون مورد استقبال قرار گرفته است. پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

پرفروش ترین بازی ها در آمازون

این لیست مروری بر فروش 25 ساله آمازون در صنعت بازی بوده است که برخی بازی ها در طول یکی دو سال به این لیست ملحق شده اند و برخی از زمان های قدیم در لیست پرفروش ترین بازی ها در آمازون حضور داشته اند. بدنیست بدانید پلازا در انتخاب بازی ها نقشی نداشته است و در حقیقت براساس آمارهای داخلی آمازون این لیست آماده سازی شده است. برای درک بهتر و آشنایی کامل با فهرست پرفروش ترین بازی های Amazon با ما همراه باشید.

1. Minecraft

Minecraft

  • پلتفرم ها: Xbox, PlayStation 4, Nintendo Switch, iOS, Android, and Windows

سری بازی های ماینکرافت همیشه مورد توجه و استقبال گیمرها در طول سال های مختلف بوده است که بدنیست بدانید بازی Minecraft فارغ از سال یکی از بهترین بازی های منتشر شده در دهه اخیر بوده است که سبب تقویت سبک سندباکس شده است. بلوک های قابل تغییر به شما این امکان را میدهد تا با یکی از خلاقانه ترین بازی های جهان سروکار داشته باشید که روند داستانی و گیم پلی Minecraft کاملا وابسته به تخیل شما بوده است.

حضور در ماجراجویی های حماسی و حضور موجودات جنگی سبب خواهد شد تا در این تخیل پردازی با مشکلات بسیاری مواجه باشید. امروزه بازی Minecraft برای افراد 10 ساله و بالاتر مناسب بوده است که به همان اندازه برای بزرگسالان سرگرم کننده میباشد. این بازی ابزار بسیار خوبی برای تقویت کودکان و نوجوانان در زمینه های مختلف نظیر علوم و فناوری و مهندسی و حتی ریاضیات بوده است که بدنیست بدانید در این زمینه با کدنویسی و کار تیمی و حل مسئله و تفکر به شکل ویژه ای آشنا خواهند شد.

بازی Minecraft فارغ از پلتفرم یک گزینه عالی برای سرگرمی بوده که در سال 2022 شاهد انتشار نسخه جدیدی از بازی بودیم که علیرغم طراحی بهبود یافته بازهم نتوانست رکوردهای نسخه اصلی بازی را بشکند. نظر شما نسبت به حضور این بازی در لیست پرفروش ترین بازی ها در آمازون چیست؟ با ما در ادامه جهت معرفی بازی های بیشتر و بهتر همراه باشید.

2. FIFA 2023

FIFA 2023

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ ، ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و اس و مایکروسافت ویندوز

فرنچایز در بازی های ورزشی به یک عادت تبدیل شده است که معمولا شاهد امتیازات یکسانی برای تمام نسخه ها هستیم اما این موضوع در مورد نسخه 23 بازی FIFA صدق نمیکند یا حداقل برای کاربران آمازون معنایی ندارد. بازی فیفا 2023 با تمام معایب و ضعف هایی که داشت بازهم از سوی کاربران آمازون به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی ها در آمازون شناخته میشود. شبیه سازی عالی بازیکنان و مدلسازی های دقیق از استادیوم های موجود میتواند گیم پلی روان و بازآفرینی شده ای را برای شما به همراه داشته باشد. بدنیست بدانید این بازی امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی شناخته میشود که نسخه جدید آن ماهیت آنلاین داشته و قادر به اجرای آفلاین بازی نخواهید بود. همچنین باید بدانید امروزه این بازی با عنوان EA Sports FC شناخته میشود و خبری از FIFA نخواهد بود. در ادامه لیست بازی های پرفروش آمازون با پلازا همراه باشید.

3. Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 ، ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و اس و مایکروسافت ویندوز

پایان یافتن لیست پرفروش ترین بازی های آمازون بدون معرفی Grand Theft Auto V قطعا ارزشی نخواهد داشت. سری بازی های جی تی ای همیشه در تمامی لیست هایی که با کلمه بهترین آغاز میشود حضور داشته اند. جی تی ای 5 یک نسخه فراموش نشدنی و محبوب و البته سودآور برای راک استار بوده که توانسته در میان محبوب ترین بازی های ویدیویی تمام دوران در Amazon نام خود را برسر زبان ها بیندازد.

سال های بسیاری است که از مزایا و ویژگی های این بازی شاهد جزئیات دقیقی هستیم. بازی جی تی ای وی یک سبک جهان باز بوده که امکان انجام کارهای مختلفی را به شما میدهد که از اصلی ترین آنها میتوان به دزدی های شدید و یا تعقیب و گریز های خطرناک و هیجان انگیز اشاره داشت. شهر های وسیع و دنیای پر جنب و جوش بازی عملا شما را با یک بازی ایده آل مواجه میکند که در آن قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی خواهید بود. گیم پلی هیجان انگیز و فراموش نشدنی بازی اصلی ترین عامل حضور آن در لیست پرفروش ترین بازی های آمازون بوده است.

4. Super Mario Bros. Wonder

Super Mario Bros. Wonder

  • پلتفرم ها: Nintendo Switch

سری بازی های Super Mario با تکیه برنسخه های منتشر شده در دهه های پیش امروزه به محبوبیت های بالایی رسیده اند که بدنیست بدانید نسخه جدید بازی که مربوط به دو برادر بروس و واندر بوده توانسته جایگاه خوبی را در لیست بهترین بازی های پرفروش آمازون کسب کند. ماجراجویی های ماریو با برخورداری از سبک کلاسیک و جذابیت های جدید توانسته گیم پلی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد که در گیم پلی بازی شاهد حضور شخصیت هایی نظیر ماریو، لوئیجی، پرنسس هلو، وزغ، بوسر و… خواهید بود.

متاسفانه این بازی محبوب در انحصار نینتندو بوده است که تا به امروز فروش و سودآوری بالایی برای این کنسول داشته است و خبری از انتشار آن برای کنسول و پلتفرم های دیگر نیست. همچنین بدنیست بدانید که بازی سوپر ماریو بروس و واندر یک سبک جدید با وفاداری به نسخه های پیشین را ارائه میدهد که این موضوع از سوی گیمرها بسیار جذاب بوده و یکی از عوامل مهم بازی در فهرست پرفروش ترین بازی های Amazon بوده است.

5. Just Dance

Just Dance

  • پلتفرم ها: Wii · Wii U · PlayStation 3 · PlayStation 4 · PlayStation 5 · Xbox 360 · Xbox One · Xbox Series X/S · iOS · Android

فقط رقص عنوان یک بازی جالب از سوی یوبی سافت بوده که در سال 2009 برای پلتفرم های بسیاری منتشر شد و توانست جایگاه خوبی را در این لیست کسب کند. سبک بازی بدین شکل بوده که اشخاص از ملت های مختلف با آهنگ های محبوب باید برقصند. کار دیگری در طول بازی Just Dance نخواهید داشت و تمام جزئیات و بخش های موجود مربوط به رقص بوده است.

این بازی شامل موسیقی های بسیاری بوده است که آنها در سبک های مختلفی نظیر لاتین، راک، هیپ هاپ و کی پاپ قرار گرفته اند و همین امر سبب شده تا سلیقه های بسیاری به سمت این بازی روانه شوند. با اینکه بازی فقط رقص در سال 2009 منتشر شده ولی باز هم در فهرست پرفروش ترین بازی های Amazon حضور داشته است که این موضوع جذابیت های بالا و ساختارهای نوین بازی را بازگو میکند که از سوی گیمرها به عنوان یک مزیت شناخته شده است. نظر شما نسبت به این بازی متفاوت چیست؟ ایا ارزش حضور در لیست و در کنار دیگر بازی های نامبرده را داشته است؟

سخن پایانی

بررسی و معرفی لیست پرفروش ترین بازی های آمازون به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به گزینه های محدود ولی خوبی در این زمینه اشاره شد. اگر احساس میکنید که بازی خوب دیگری ارزش حضور در لیست را داشته که از قلم نویسنده جا مانده است لطفا نام بازی مدنظر خود را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن فهرست پرفروش ترین بازی ها در آمازون کمک نمایید. بی تردید نظرات شما روی رشد بهتر مقاله نقش مهمی خواهد داشت.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402