روش‌های افزایش رایگان فالوور توییتر

افزایش رایگان فالوور توییتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر شما هم در رسانه جمعی محبوب و پرطرفدار توییتر فعالیت دارید، برای افزایش تعداد فالوورهای خود چه کارهایی تا به امروز انجام داده‌اید؟ آیا با روش‌های افزایش رایگان فالوور توییتر آشنایی دارید؟ در این مطلب از پلازا قصد داریم چند مورد از بهترین و سریع‌ترین راهکارهای افزایش فالوور کاملا رایگان را معرفی کنیم. پس اگر دوست دارید تعداد فالوورهای حساب کاربری و بیزینسی خود در توییتر را در کمترین زمان افزایش دهید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

علت اهمیت بسیار بالای افزایش فالوور در توییتر

آیا می‌دانید که افزایش فالوور واقعی در توییتر چه میزان اهمیت دارد؟ پروسه افزایش دنبال کنندگان در این پلتفرم مجازی جزو مهم‌ترین فاکتورهای امتیاز دهی به حساب‌های کاربری است. در واقع شما با افزایش تعداد فالوور حساب خود در توییتر می‌توانید از مزیت‌های زیر بهره ببرید:

  • افزایش آتوریتی پیج: منظور از آتوریتی همان امتیاز است. هر چقدر تعداد فالوورهای واقعی شما بیشتر باشد، به همان اندازه آتوریتی بیشتری خواهید داشت. همچنین با افزایش آتوریتی، اعتبار حساب کاربری شما نزد موتورهای جستجو و صفحه توییتر بیشتر می‌شود!
  • دسترسی سریع و آسان: توجه داشته باشید که بیشتر بودن تعداد فالوورها و میزان تعامل در پیج توییتر، نشان دهنده این است که محتواهای صفحه شما بهتر و راحت‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • اعتبار و شهرت: همان طور که می‌دانید تمامی مخاطبان با آن دسته از پیج‌هایی که در توییتر اعتبار بالایی دارند، بهتر و راحت‌تر تعامل برقرار می‌کنند.

1- سایت smmstone.com

یکی از بهترین روش‌های افزایش رایگان فالوور توییتر، سایت smmstone.com است. این پلتفرم بر خلاف سایر سایت‌های مشابه، در ازای خدمات‌رسانی در زمینه افزایش فالوور، بازدید، لایک و.. در شبکه‌های مجازی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند! به علاوه شما برای استفاده از خدمات این سایت نیازی به پر کردن انواع فرم‌های ثبت نام نداشته و تنها با وارد کردن آدرس ایمیل و نام کاربری به راحتی می‌توانید ثبت نام کنید. مراحل عضویت و استفاده از سرویس‌های سایت smmstone.com به شرح زیر است:

لازم به ذکر است که پروسه افزایش فالوور رایگان توییتر در این سایت تنها در مدت 30 دقیقه و حتی کمتر صورت می‌گیرد.

افزایش فالوور توییتر smmstone

افزایش سریع و رایگان فالوور توییتر با smmston.com

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این پلتفرم، عدم نیاز به هر گونه لاگین و ثبت نام است. در واقع پروسه ثبت نام در سایت smmstone تنها به آدرس ایمیل ختم می‌شود. دومین مزیت بزرگ این سایت، نداشتن هر گونه تبلیغ مزاحم و آزاردهنده است! در بسیاری از موارد پروسه افزایش فالوور توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی تنها در عرض 1 الی 3 دقیقه انجام می‌شود.

2- کامنت گذاشتن: ساده‌ترین روش افزایش فالوور در توییتر

از جمله روش‌‌های افزایش رایگان فالوور توییتر که بسیار ساده و راحت است، کامنت گذاشتن است. هدف اصلی از درج کامنت در هر پست توییتر برقراری ارتباط سازنده با مخاطبان و کاربران است. پاسخ دادن به توییت کاربران در واقع احساس ارزشمند بودن را در افراد به وجود می‌آورد، این امر از نظر روانشناسی فروش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تاثیر بالقوه‌ای در افزایش اعتماد شخص به برند می‌شود.

در اغلب اوقات برای جلب توجه مخاطبان و برقراری تعامل سازنده با آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف و تبلیغات گسترده نیست، بلکه با رعایت برخی تکنیک‌های ساده و رایگان هم می‌توان این کار را انجام داد.

3- انتشار توییت در زمان‌های مناسب

همان طور که می‌دانید، توییت تمامی حساب‌های کاربری در بازه‌های زمانی از قبل تعیین شده‌ای به کاربران نمایش داده می‌شوند. به همین دلیل باید همیشه سعی کنید توییت‌های خود را در بازه زمانی تعیین شده منتشر کنید تا بتوانید ارتباط بیشتری با کاربران داشته باشید. یکی از بهترین ابزارها برای زمان بندی توییت‌ها ابزار Fanbooster است. با کمک این پلتفرم می‌توان توییت‌های مختلف را به راحتی زمان‌بندی کرد.

4- هشتگ‌گذاری صحیح و کاربردی

یکی دیگر از روش‌های افزایش رایگان فالوور توییتر، هشتگ‌گذاری اصولی و هوشمندانه است. شاید در ابتدا انجام این کار خیلی ساده به نظر برسد، اما در واقعیت با درج هر کلمه مرتبط با عنوان توییت به عنوان هشتگ، شانس شما در افزایش تعداد فالوورها و بازدید از پست بیشتر می‌شود! استفاده از کلماتی که به تازگی در بستر شبکه‌های مجازی ترند شده‌اند، تاثیر بسیار زیادی در افزایش بازدید و فالوور در توییتر دارد. شما به عنوان یک حساب بیزینسی و آموزشی در توییتر باید همیشه سعی کنید تا در بین خبرهای تازه بولد شده حضور داشته باشید تا از این طریق با طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

توییتر follower

5- به اشتراک‌گذاری لینک حساب توییتر در سایر شبکه‌های مجازی

یکی از رمزهای موفقیت بسیاری از حساب‌های فعال و پرطرفدار در توییتر این است که آن‌ها همواره به پروسه تبادل توجه ویژه‌ای دارند. به بیانی ساده‌تر، به اشتراک گذاشتن لینک حساب توییتر در سایر شبکه‌ها اعم از اینستاگرام، موتورهای جستجو تحت وب و… همگی در عملیات افزایش فالوور تاثیر بالقوه‌ای دارند.

برای نمونه اگر سایت فروشگاهی داشته و در توییتر نیز هم‌زمان فعالیت می‌کنید، باید به صورت مرتب خلاصه محتواهایی که در توییتر منتشر کرده‌اید را به همراه لینک اصلی در سایت قرار دهید.

6- تولید محتوای خلاقانه و ارزشمند

در نهایت رسالت اصلی شما به عنوان یک حساب آموزشی و تجاری در توییتر، باید تولید محتوای جذاب، کاربرپسند و ارزشمند باشد. بدون تولید محتوای ارزشمند حتی با انجام تبلیغات گسترده در توییتر باز هم نمی‌توانید به نتایج مطلوب دست پیدا کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تولید محتوای اصولی و حرفه‌ای را اولویت اصلی خود قرار داده و هم‌زمان با آن از سایر ابزارهای افزایش فالوور و… استفاده کنید.

آخرین کلام 

در این مطلب بهترین روش‌های افزایش رایگان فالوور توییتر را معرفی کردیم. هر یک از این روش‌ها به نوبه خود از اهمیت والایی برخوردار بوده و بایستی لحاظ شوند. به خصوص پروسه تولید محتوا ویدئوی خلاقانه و مطابق با نیازهای کاربران، پیش زمینه‌ای برای افزایش تعامل، بازدید و فالوور در توییتر است. امیدواریم که با مطالعه این مطالب بتوانید به صورت هر چه بهتر و موثرتر حساب خود در توییتر را بهینه‌سازی کنید. در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد یا انتقال خوشحال می‌شویم آن را در بخش دیدگاه‌ها بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402