بهترین ماشین های جی تی ای

بهترین ماشین های جی تی ای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی محبوب GTA V میزبان ماشین های بسیاری بوده که در این مقاله پلازا به معرفی بهترین ماشین های جی تی ای در بخش آنلاین خواهیم پرداخت که شاید بسیاری از آنها را برای اولین بار ببینید و خبری مبنی برحضور آنها در بازی نداشته باشید.

خودروهای سبک و سنگین بسیاری در بازی GTA V وجود داشته است که بدنیست بدانید برخی از نمونه های معرفی شده در این لیست مربوط به بهترین ماشین های جی تی ای وی افلاین نیز بوده است و با کمی گشت و گذار شاهد حضور آنها در خیابان های بازی خواهید بود. اما برای آشنایی با ماشین های لوکس در جی تی ای وی آنلاین بدنیست بدانید گزینه هایی در این زمینه دیده شده که دستیابی به آنها نه تنها میتواند روی سرگرمی بیشتر شما تاثیرگذار باشد بلکه گزینه خوبی برای لذت بردن از بازی در طول زمان های بسیار بوده است.

فهرست مطالب

بهترین ماشین های جی تی ای

اگر تصمیم دارید به سریع ترین ماشین GTA V دسترسی پیدا کنید این لیست گزینه خوبی برای شماست. بررسی تمامی خودروهای بازی قطعا زمان زیادی را از ما گرفته است تا بتوانیم به فهرست 10 مورد از بهترین ماشین های GTA V دسترسی پیدا کنیم. بدنیست بدانید در پایان این مقاله میتوانید ماشین های مدنظر خود که در لیست حضور ندارد را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی های بعدی به مقاله اضافه شود و یا سایر کاربران به سراغ استفاده از آنها بروند. پیشنهاد میشود در ادامه لیست با پلازا همراه باشید.

1. Annis S80RR

بهترین ماشین های جی تی ای

خودرو Annis S80RR که قبلا در Legendary Motorsport قابل رویت بوده اینبار با مزایای جدید به بازی جی تی ای وی ملحق شده است که بدنیست بدانید این بازی با قیمت 2.57 میلیون دلاری در تابستان 2019 به بازی آنلاین جی تی ای وی اضافه شده است. این خوردو طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده که بدنیست بدانید حداکثر سرعت آن چیزی حدود 197 کیلومتر برساعت بوده است که میتواند گزینه خوبی برای سبقت گیری از رقبا در طول بازی باشد. این خودرو در حال حاضر در LS Car Meet در نسل فعلی قرار دارد که گزینه خوبی برای رانندگی بوده است زیرا فارغ از سرعت بالا میزبان شتاب و هندلینگ خوبی بوده است.

2. Benefactor Krieger

بهترین ماشین های جی تی ای

دومین خودروی لیست با قیمت 2.750 میلیون دلار قابل خرید بوده است که با ارتقاء کامل آن میتوانید به سرعت 204 کیلومتر برساعت دسترسی پیدا کنید. هندلینگ واقعی و سراسر هیجان بازی که از دید منتقدین بسیاری 100 درصد به واقعیت شبیه بوده میتواند نظرات بسیاری را به بازی جلب کند. این خودرو دوست داران بسیاری را به بازی اضافه نموده است زیرا میزبان مزایای بسیاری در طول رانندگی بوده که میتواند در رقابت های آنلاین بازی گزینه خوبی برای سبقت گرفتن از رقبای شما باشد.

3. BF Weevil Custom

بهترین ماشین های جی تی ای

سومین خودروی لیست BF Weevil Custom بوده که با قیمت پیشنهادی 980 هزار دلار قابل دستیابی بوده است. این خودرو از نظر فنی ارزش یک ماشین 1.850 میلیون دلای را داشته که میتوانید با قیمت کمتری به BF Weevil Custom دسترسی داشته باشید. بدنیست بدانید با صرف چندصد دلار میتوانید ارتقاء بسیار خوبی را به ماشین اضافه کنید و سرعت آن را تا 221 کیلومتر برساعت برسانید. این آمار در مقایسه با دیگر ماشین های لیست بسیار چشمگیر بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه لیست جهت معرفی ماشین های بیشتر و بهتر با ما همراه باشید.

4. Grotti Itali RSX

بهترین ماشین های جی تی ای

قیمت درخواستی برای خرید ماشین Grotti Itali RSX 2.598 میلیون دلار بوده است که مدل فراری مانند آن میتواند شما را با زیبایی های بسیاری مواجه کند. از نظر آمارگیر خودرو های ایتالیایی بدنیست بدانید که ماشین Grotti Itali RSX یک گزینه عالی با هندلینگ قدرتمند بوده است که با ارتقاء آن میتوانید به سرعت فوق العاده 217 کیلومتر برساعت دسترسی داشته باشید. بکارگیری مزایای جدید در بخش ترمز گیری Grotti Itali RSX میتواند به شما در مسیرهای مختلف کمک نماید و به شما این امکان را بدهد تا با مدیریت بهتر خودرو همراه باشید. این خودروی نمادین امروزه یک ماشین RSX نبوده بلکه تلفیقی از دو خودرو بوده است که از سوی راک استار در قالب یک ماشین توسعه و به بخش آنلاین بازی اضافه شده است.

5. Grotti Vigilante

بهترین ماشین های جی تی ای

Grotti Vigilante پنجمین ماشین موجود در لیست بوده که بدنیست بدانید از سوی راک استار این خودرو پیشنهاد شده است. قیمت دستیابی به این ماشین چیزی حدود 3.750 میلیون دلار بوده است که یک بازسازی عالی و دیجیتالی از Grotti Vigilante بوده که در گذشته این خودرو به ماشین بتمن معروف بوده است و میتواند شما را در نقش یک بتمن قرار دهد که اینبار برای ماموریت های بازی انتخاب شده است. طبیعتا این خودرو باید میزبان سلاح های عدیده ای باشد که شیشه های آن در برابر گلوله های بسیاری مقاومت بوده است و حتی در برابر موشک مزایای خوبی را در اختیار داشته است. حداکثر سرعت ماشین Grotti Vigilante در بازی جی تی ای وی آنلاین چیزی حدود 236 کیلومتر برساعت بوده است. در دنیای لوس سانتوس این خودرو عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رسانده است که قیمت بالا میتواند یک مانع برای خرید آن باشد.

6. HVY Nightshark

بهترین ماشین های جی تی ای

ماشین HVY Nightshark که براساس T-98 Dartz Kombat مدلسازی شده است میزبان ابزارهای زرق و برقدار بسیاری بوده که با استفاده از ان میتوانید در لوس سانتور رانندگی کنید و با سرعت بالایی که ماشین در اختیار شما قرار میدهد از رقبای بسیاری سبقت بگیرید. یکی از مزایای برجسته این خودرو امکان زره پوش کردن آن بوده که برای اینکار نیازمند 50 هزار دلار هزینه بوده که میتوانید به 27 موشک خانگی دسترسی پیدا کنید. قیمت خرید این ماشین حدود 1.245 میلیون دلار بوده است. طراحی دیدنی و صداگذاری عالی در هنگام رانندگی با این خودرو میتواند نظر گیمرهای بسیاری را به سمت بازی جذب کند که پیشنهاد میشود در ادامه فهرست معرفی بهترین خودرو های بازی جی تی ای وی آنلاین باما همراه باشید.

7. Imponte Deluxo

بهترین ماشین های جی تی ای

ماشین Imponte Deluxo که در Warstock Cache & Carry موجود است که قیمت پیشنهادی آن چیزی حدود 4.312 و 5.750 میلیون دلار بوده است که برای مسابقات استاندارد درنظر گرفته شده و یکی از بهترین خودروهای بازی جی تی ای وی آنلاین بوده است. بی تردید این ماشین را میتوان یکی از منحصر به فرد ترین ماشین های بازی دانست که بدون انجام ماموریت Doomsday Heist باید چیزی حدود 6 میلیون دلار برای خرید این خودرو بپردازید. برای پرواز و شناور بودن روی آب نیاز شدیدی به این ماشین خواهید داشت که خبری از کدهای تقلب برای دستیابی به ماشین نبوده است و برای ان باید هزینه ای را صرف کنید. این ماشین یکی از گزینه های برجسته بازی در بخش انلاین بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه فهرست بهترین ماشین های جی تی ای با ما همراه باشید.

8. Karin Kuruma (Armored)

بهترین ماشین های جی تی ای

در میان ماشین های لوکس در جی تی ای وی Karin Kuruma (Armored) یک خودرو ارزان از 500 تا 698 هزار دلار بوده است که نوعی زره کارین کوروما شناخته میشود و در واقع یکی از مفیدترین خودرو ها در لیست بهترین ماشین های جی تی ای وی بوده است. زمانی که صحبت از ماموریت های PvE میشود باید با تماس به سراغ ماموریت های دزدی بروید که این موضوع سختی های بسیاری را به همراه داشته است. این مورد میتواند NPC های مفیدی را برای شما به همراه داشته باشد و در حقیقت Karin Kuruma (Armored) یک حس شکست ناپذیری به شما منتقل کند. قیمت غیر تجاری این خودرو نزدیک به 700 هزار دلار بوده است که بازی یک افر خوب برای شما درنظر گرفته است. هندلینگ و شتاب عالی سبب شده تا این خودرو امتیاز 74 از 100 را کسب کند و گزینه خوبی در فهرست بهترین ماشین های GTA V باشد.

9. Maibatsu MonstroCiti

بهترین ماشین های جی تی ای

Maibatsu MonstroCiti یک خودرو عالی با قیمت 1.485 میلیون دلار بوده که بر اساس میتسوبیشی پاجرو اوولوشن ساخته شده است و در واقع یک خودرو کمیاب در بازی بوده است که Special Works قادر به ارتقاء آن بوده است. برای لذت بردن از این خودرو نیازمند ارتقاء های بسیاری خواهید بود که بدنیست بدانید میتوانید از یک پارازیت قفل موشک مجهز برای ماشین استفاده کنید و همین امر سبب محبوبیت خودرو برای اشخاصی شده که روی رقابت های آنلاین و شدید تمرکز دارند. شاید این ماشین یکی از سریع ترین ماشین GTA V نباید ولی یکی از قدرتمندترین ها بوده است.

10.Ocelot Pariah

بهترین ماشین های جی تی ای

Ocelot Pariah در حال حاضر آخرین خودرو معرفی شده در لیست برترین ماشین های بازی جی تی ای بوده است که بدنیست بدانید قیمت پیشنهادی و خرید این خودرو 1.420 میلیون دلار بوده است که یک گزینه برتر در این لیست بوده است. این خودرو براساس استون مارتین V12 Zagato و فراری 812 Superfast ساخته شده است که میزبان مزایای بسیاری بوده و پس از ارتقاء کامل میتوانید به سرعت 218 کیلومتر بر ساعت دسترسی داشته باشید و از رقبای بسیاری در طول رقابت های انلاین سبقت بگیرید.

سخن پایانی

آشنایی با برترین ماشین های بازی جی تی ای به پایان رسید که اگر در خصوص مکان ۱۰ ماشین مخفی در جی تی ای وی اطلاعاتی دارید پیشنهاد میشود که مکان های مربوط را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا دسترسی کاربران به خودروهای معرفی شده با سرعت بالاتری انجام گیرد. بی تردید نظرات شما روی رشد بهتر این مقاله و آشنایی کاربران با ماشین های بیشتر تاثیرگذار بوده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402