بهترین بازی های Far Cry

بهترین بازی های Far Cry
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های Far Cry به سبک جهان باز و درگیری های شدید معروف هستند که همین موضوع سببب شده تا یوبیسافت به درآمد زایی بالایی از این فرنچایز برسد. این مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی فارکرای در یک فهرست کامل بوده است.

گیمرها، خوب میدانند که سری بازی های فارکرای به ویژه نسخه 3 و پریمال آن چه اندازه در میان کاربران محبوب هستند. اگر قصد دارید با فهرستی از برترین بازی های سری Far Cry آشنا شوید این لیست پلازا برای شما مفید بوده زیرا به ترتیب بهترین تا بدترین بازی فارکرای را برای شما عزیزان معرفی نموده ایم که این موضوع سبب آشنایی بهتر شما با این فرنچایز محبوب خواهد شد.

فهرست مطالب

بازی های Far Cry

مجموعه بازی های Far Cry آثاری ماندگار از Ubisoft بوده که در طول سال های مختلف توانسته سرگرمی های متعددی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. بدنیست بدانید این مقاله مربوط به معرفی ترتیب بازی های Far Cry نبوده بلکه برای معرفی بهترین های این اثر بوده است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با گزینه های خوبی مواجه شوید که هم از سوی گیمرها و هم از سوی منتقدین توانسته اند امتیاز بالایی را کسب کند. ناگفته نماند این مقاله برای معرفی بازی های فارکرای به ترتیب نبوده است و به بهترین های فارکرای اشاره شده است. پلازا پیشنهاد میکند ادامه این مقاله را از دست ندهید.

10. Far Cry Instincts

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2005
  • پلتفرم ها: Xbox

Far Cry Instincts اولین بازی انحصاری در سال 2005 برای ایکس باکس بود که به طور قابل درک ارزش کمتری نسبت به یک محصول جاه طلبانه داشت. این بازی تیراندازی خطی که توسط سخت افزار و موتور گرافیکی ایکس باکس با همکاری یوبی سافت توسعه یافته بود توانت یک سبک اول شخص شوتر مانند را ارائه دهد که از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشت. بازی Far Cry Instincts برای به چالش کشیدن Halo وارد دنیای گیم شد که بدیهی است توان رقابت با این بازی را نداشته باشد زیر فقط در حد یک محصول ساده منتشر شد و از سوی سازنده نادیده گرفته شد.

9. Far Cry New Dawn

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2019
  • پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One

Far Cry New Dawn یک اسپین آف غیرضروری و در عین حال لذت بخش از بازی فارکرای بود که با فرقه های بسیاری در روز قیامت جریان داشته است. این بازی یک انفجار هسته ای بود و سبب پدیدار شدن ایده های نوینی برای فارکرای 5 شد. این بازی بلافاصله بعد از فارکرای نیو داون عرضه شد که برخلاف انتظارات نتوانست آنگونه که شایسته است ظاهر شود. بازی Far Cry نیو داون با سرفصل های رضایت بخش و سلاح های خوب به نسبت دیگر بازی های فهرست چندان ارزشمند نیست ولی بازهم گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

8. Far Cry

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2004
  • پلتفرم ها: PC

بازی فارکرای 1 در ماجراجویی های گرمسیری جریان داشته است که یکی از استودیو های داخلی یوبی سافت در فرانسه به سراغ توسعه آن رفته بود. این بازی با مکانیک سندباکس و ژانر FPS وارد دنیای بازی های ویدیویی شد که با اجازه دادن به مزدورهای هاوایی توانست یک مجمع الجزایر زیبا را به تصویر بکشد ولی سبک آن جذابیت های بسیاری را برای گیمرها به همراه نداشت. سبک جهش یافته بازی در اواخر گیم پلی کاملا احمقانه به نظر میرسد و همین موضوع سبب شد تا بازی فارکرای در ویترین بازی های فارکرای به یک بازی عادی و ضعیف تبدیل شود و از سال 2004 تا به امروز گیمرهای بسیاری به سراغ تجربه آن نروند و فقط به همان فروش سال اول بسنده کنند. در ادامه فهرست جهت معرفی بازی های بیشتر و بهتر باما همراه باشید.

7. Far Cry 3: Blood Dragon

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2013
  • پلتفرم ها: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One

Far Cry 3: Blood Dragon یکی از احمقانه ترین اسپین آف های عرضه شده در تاریخ بازی های ویدیویی بود که به هیچ وجه نتوانست آنگونه که شایسه بوده ظاهر شود. پس از موفقیت های عظیم فارکرای 3 یوبی سافت احساس نمود که با یک محصول تیراندازی برجسته گیمرهای خود را هیجان انگیز و غافلگیر کند و به سراغ Far Cry 3: Blood Dragon رفت که در دهه 80 جریان داشته است. این بازی با موسیقی سنگین خود میتواند جذابیت های مناسبی در بخش صداگذاری را ارائه دهد ولی فیلمنامه نویسی احمقانه آن سبب خدشه دار شدن بازی فارکرای 3 نیز شد و Far Cry 3: Blood Dragon اصلا شباهتی به نسخه اصلی نداشته است. شهروندان در این بازی بیشتر شبیه به کماندو هستند تا شهروند و این موضوع سبب برهم خوردم تعادلات بسیاری در بازی شده است.

6. Far Cry 4

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2014
  • پلتفرم ها: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One

بازی فارکرای 4 یک محصول عالی بود که سری بازی های فارکرای را به شرورهای بی بند و بار تبدیل نمود که در ادامه Vaas از Far Cry 3 این بازی در هیمالیا متمرکز بوده است و با پرخاشگری های تروی بیکر همراه بوده است. داستان بازی با گسترش عملیات آزادسازی پست و سلاخی حیوانات آغاز میشود که خلبان زیروکوپتری برفراز این رشته کوه ها فرود می آید تا به مشکلات دنیای بازی فارکرای 4 رسیدگی کند. این بازی میزبان نقشه ای وسیع و سراسر هیجان بوده که به طور مستحکم شما را به چالش های عدیده ای سوق میدهد. طراحی دیدنی و صدای جذاب در کنار ویژگی های گیم پلی خوب فرصت مناسبی برای سرگرمی را برای شما تداعی میکند.

5. Far Cry Primal

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2016
  • پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One

اینکه بتوان گفت فارکرای پریمال یکی از متفاوت ترین بازی های فارکرای بوده کار دشواری نیست زیرا مسیر انحرافی این بازی به صورت غارنشینی سبب خواهد شد تا پریمال به یک نمونه جذاب و مستقل تبدیل شود که با فرار بازیکنان به درون یوتا آغاز خواهد شد. روح ماقبل تاریخ بازی به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید در دنیای مربوط به حیوانات حضور پیدا کنید. سبک جهش یافته بازی به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید حیوانات بسیاری را اهلی کنید و یا با قدرت آنها به سراغ کشتن دشمنان و هیولاهای باستانی بروید. پریمال یک مجموعه کاملا رضایت بخش و جسورانه بوده که میتواند شما را در برابر جذابیت های بسیاری در یک دنیای جهان باز و سبک تیراندازی قرار دهد.

4. Far Cry 2

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2008
  • پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360,

فارکرای 2 پس از یک دهه بازگشت و توانست بار دیگر گیمرهای بسیاری را سرگرم کند که نسبت به سال عرضه بازی مزایای بسیار خوبی در ان تعبیه شده است. این دنباله یک محصول وحشیانه اکشن و هیولا کشی از سوی موریو بوده است که سبک تیراندازی آن میتواند شما را در برابر دشمنان بسیاری قرار دهد. دنیای آزاد بازی هر چیزی را امکان پذیر ساخته که به طور مثال ممکن است در طول بازی به مالاریا مبتلا شوید که در هر 15 دقیقه باید قرص مربوط به جلوگیری عوارض آن را میل کنید و یا به سراغ تسخیر پاسگاه های مختلفی بروید که به صورت حرفه ای محافظت میشوند و این امر سبب بروز مشکلات بسیاری برای شما خواهد شد. ابزارآلات بسیاری در این بازی وجود داشته است که این مورد سبب خواهد تا برای انجام کارهای مختلف بتوانید به سراغ استفاده از انها بروید.

3. Far Cry 5

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2018
  • پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One

فارکرای 5 یک محصول جذاب و البته دوست داشتنی در قالب ماموریت هایی در پی یک جناس خفیف شده بوده است. این بازی که بیشتر به یک محصول ویدیویی شبیه بوده در ایالت میدوسترن یا همان محل فوق افراطی ها در ایالت متحده جریان داشته است. اولین سفر شما به ایالات متحده سبب خواهد شد تا شاهد سبک سندباکس خوبی باشید که برای سرگرمی شما ویژگی های ارزشمند بسیاری در بازی تعبیه شده است. وظیفه شما جلوگیری از فرقه بی بند و باری بوده که به تازگی شکل گرفته است و همین موضوع سبب کشتارهای بسیاری نیز شده است که معمولا از اصلی ترین تخریب های این گروه میتوان به منفجر کردن سیلو ها و تیراندازی به گروه های دیگر اشاره داشت. این بازی یک محصول ممنوعه در ایران بوده است که به دلایل مختلف از سوی گروه های مربوط برای بازی مناسب شناخته نشده است.

2. Far Cry 6

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2021
  • پلتفرم ها: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X

یکی از جذاب ترین و البته اکشن ترین بازی های فارکرای نسخه 6 آن بوده است. این بازی از سوی یوبی سافت تورنتو ساخته شده که توانسته تا به امروز میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. سبک روان شناختی و پارکور مانند بازی این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید در دنیایی جهان باز به سراغ انجام ماموریت های بسیاری بروید. رهبری یک انقلاب چریکی به شما واگذار شده است و همین مورد سبب شده تا به سلاح های آزمایشی بسیاری دسترسی داشته باشید تا بتوانید در برابر دیکتاتورهای بسیاری ایستادگی کنید. طراحی دیدنی و زیبای بازی از دیگر مزایای ظاهری ان بوده است.

1. Far Cry 3؛ سری بازی های فارکرای

بهترین بازی های Far Cry

  • سال انتشار: 2012
  • پلتفرم ها: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One

اگر انتظار حضور بازی دیگری به جز فارکرای 3 در عنوان بهترین بازی های فارکرای را دارید باید بدانید که سخت در اشتباه هستید و یک گیمر فارکرای باز نیستید. سومین نسخه از این بازی محبوب با در اختیار داشتن مزایای بسیار توانست گزینه خوبی در سبک بازی های تیراندازی اول شخص باشد و لذت بسیار خوبی را در اختیار گیمرها قرار دهد. بدنیست بدانید این عنوان در فهرست بهترین بازی های یوبی سافت نیز توانسته جایگاه ویژه ای را کسب کند و از بسیاری بازی های دیگر نظیر اساسین کرید پیشی بگیرد. ویژگی های جذاب بازی شما را مبرا از نسخه های دیگر خواهد ساخت. سبک ماجراجویی و جهان باز بازی این فرصت را به شما میدهد تا بتوانید به انجام اقدامات مختلفی از تسخیر پاسگاه تا اسارت دشمنان را انجام دهید. مخفی کاری های متعدد و کشتار عدیده دشمنان در روز میتواند فرصت مناسبی برای تجربه یک بازی ایده آل برای شما باشد. امکان ارتقاء تجهیزات و کسب ویژگی های جدید در این بازی وجود داشته است.

سخن پایانی

معرفی مجموعه بازی های فارکرای به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در این لیست به بهترین بازی های فارکرای برای PS4 و کامپیوتر و دیگر پلتفرم ها اشاره شد. اگر احساس میکنید که در حق یک بازی اجهافی صورت گرفته است و یا در توضیحات یا معرفی بازی های فارکرای برای کامپیوتر کم و کاستی هایی دیده شده لطفا در بخش نظرات با ما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید که با اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402