معرفی سریال آهنگ عاشقانه خیالی ؛ بازگشت جیهون به عنوان ولیعهدی با دو شخصیت متضاد

سریال آهنگ عاشقانه خیالی / سریال Love Song for Illusion / بررسی سریال کره ای آهنگ عاشقانه خیالی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پارک جیهون با سریال آهنگ عاشقانه خیالی ، درامی فانتزی و عاشقانه محصول شبکه KBS2 بازگشته است. با معرفی سریال Love Song for Illusion 2024 همراه ما باشید.

سریال Love Song for Illusion بر اساس یک وبتون محبوب شاخته شده است. در این اقتباس، با داستانی روبه‌رو هستیم که در آن یک ولیعهد دو شخصیت متضاد دارد: یکی طراح باهوشی که هویت سلطنتی خود را پنهان می‌کند. دیگری افسونگر فریبنده‌ای است که هنگام لمس دیگران درد شدیدی احساس می‌کند. او یک رابطه دوگانه پیچیده را با یک زن قاتل جوان ایجاد می‌کند که قصد انتقام از پادشاه را دارد. این سریال دو نقطه قوت بزرگ و مهم برای لذت بردن بینندگان دارد؛ پارک جی‌هون و فیلم‌برداری سرگرم‌کننده. با بررسی سریال کره ای آهنگ عاشقانه خیالی همراه ما بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال آهنگ عاشقانه خیالی

داستان سریال آهنگ عاشقانه خیالی / معرفی سریال Love Song for Illusion 2023 / زمان پخش سریال آهنگ عاشقانه خیالی

این سریال داستان عاشقانه و وسواس شدید یک ولیعهد با دو شخصیت متضاد و یک دختر قاتل را روایت می‌کند که می‌خواهد انتقام بگیرد، اما در نهایت عاشق او می‌شود.

ولیعهد ساجو هیون یک شخصیت روشنفکر است که از حس هنری ذاتی خود برای کار به عنوان طراح مد در یک بوتیک  استفاده می‌کند و در عین حال هویت ولیعهد خود را پنهان می‌کند. او از دوران کودکی به خاطر پدر ستمگرش ساجو سونگ زخمی در اعماق قلبش دارد. شخصیت دیگر ساجو هیون، آک هی، یک شخصیت جذاب است که می‌تواند به راحتی دیگران را اغوا کند، اما او دچار نفرین شده است و وقتی با دیگران تماس فیزیکی برقرار می‌کند، درد شدیدی را احساس می‌کند.

یون وول یک زندگی غم‌انگیز پر از پیچ و خم دارد. یون وول از نوادگان سلطنتی سلسله سقوط کرده یون و تنها دختر یون پونگ هاک است. او هویت خود را پنهان می‌کند و برای گرفتن انتقام مرگ خانواده‌اش تبدیل به قاتلی با اسم کی را می‌شود. او در حالی که قصد قتل پادشاه (پدر ساجو هیون) را دارد در دامی می‌افتد که باعث می‌شود درحالی که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد، تبدیل به صیغه ولیعهد شود.

پارک جی هون و هونگ یه جی به ترتیب تبدیل به ولیعهد ساجو هیون و یون وول می‌شوند. این دو به عنوان ولیعهد و قاتل کنار هم قرار می‌گیرند. علاوه بر این، حضور آک هی به عنوان شخصیت دوم ساجو هیون، یک مثلث عشقی خطرناک را در ادامه داستان رقم می‌زند.

بازیگران سریال آهنگ عاشقانه خیالی

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای آهنگ عاشقانه خیالی آشنا شویم.

پارک جی هون در نقش ساجو هیون / آک هی

بازیگران سریال آهنگ عاشقانه خیالی / نقد سریال Love Song for Illusion

پارک جی هون متولد 29 می 1999 است. این خواننده و بازیگر در آثار دیگری مانند سریال Weak Hero Class 1 2022، سریال “At a Distance, Spring Is Green 2021” و سریال “Flower Crew: Joseon Marriage Agency 2019” نیز بازی کرده است.

هونگ یه جی در نقش یون وول / کرا

هنرپیشه های سریال کره ای آهنگ عاشقانه خیالی / خلاصه سریال Love Song for Illusion

هونگ یه جی متولد 31 ژانویه 2002 است. این هنرمند را می‌توانید در عناوینی مانند فیلم “A Normal Family  2023” و فیلم “2037” دنبال کنید.

هوانگ هی در نقش ساجو یونگ در سریال آهنگ عاشقانه خیالی

نمرات سریال آهنگ عاشقانه خیالی / سریال Love Song for Illusion

هوانگ هی متولد 18 اکتبر 1988 است. از آثاری که این بازیگر در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم سریال Tale of the Nine Tailed 1938  2023، سریال “Dali & Cocky Prince  2021” و سریال “Doctor John 2019” را نام ببریم.

جی وو در نقش گوم هوا در سریال Love Song for Illusion

سریال Love Song for Illusion / سریال آهنگ عاشقانه خیالی

جی وو متولد 25 نوامبر 1995 است. او در درام های دیگری مانند سریال “Gyeongseong Creature 2023-2024″، سریال “The First Responders 2022-2023” و سریال “Hello, My Twenties! 2017” نقش آفرینی کرده است.

بررسی و نقد سریال Love Song for Illusion

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

قبل از هرچیز باید بگوییم که زمان پخش سریال آهنگ عاشقانه خیالی دوشنبه ها و سه شنبه ها از شبکه KBS2 است و پخش این درام از تاریخ 2 ژانویه 2024 (12 دی 1402) آغاز شده است. کارگردانی این سریال بر عهده لی جونگ ساب (Love Song for Illusion 2024) است که پیش از این آثار دیگری مانند سریال “Dali and the Cocky Prince 2021″، سریال “Angel’s Last Mission: Love 2019” و سریال “Queen for Seven Days 2017″ را کارگردانی کرده است.

کنفرانس مطبوعاتی سریال Love Song for Illusion این درام جدید شبکه KBS، با حضور کارگردان لی جونگ ساب و بازیگران پارک جی هون، هونگ یه جی، هوانگ هی و جیوو در 28 دسامبر 2023 (8 دی 1402) برگزار شد. پارک جی هون در این کنفرانس در مورد اولین تجربه خود از بازی در نقش‌های دوگانه صحبت کرد و گفت: «راستش، این اولین بار است که نقشی دوگانه را بازی می‌کنم. دروغ است اگر بگوییم از نظر احساسی و ذهنی چالش برانگیز نبود.»

او دلیل انتخاب بازی در سریال آهنگ عاشقانه خیالی را بلافاصله بعد از سریال کلاس قهرمان ضعیف 1 اینگونه بیان کرد: «من از چالش‌های جدید نمی‌ترسم. ایده بازی در نقش های دوگانه برایم جذاب بود. عصبی بودم و ترسیده بودم، اما تصمیم خود را گرفتم تا به بهترین شکل در این دو نقش بازی کنم.”

کارگردان لی جونگ ساب از پارک جی هون تعریف کرد و گفت: “من واقعا از کلاس قهرمان ضعیف 1 لذت بردم. صحنه‌ای وجود داشت که شخصیت او یون شی اون به تنهایی در اتاقش درس می‌خواند و بسیار تنها و دور از دسترس به نظر می‌رسید و این دقیقا همان ساجو هیونی بود که به دنبال آن می‌گشتم.”

پارک جیهون در سریال Love Song for Illusion هم شخصیت اصلی شاهزاده، ساجو هیون و هم شخصیت دوم خطرناک، منحصر به فرد و خودخواه شاهزاده، یعنی آک هی را به تصویر می‌کشد.

جیهون شخصیت‌های خود را توصیف کرد و گفت: “ساجو هیون جدی است و حس بی‌اعتمادی به همه دارد. او مردی متفکر است. خیلی‌ها ممکن است آک هی را آدم بدی بدانند، اما من اینطور فکر نمی‌کنم. او مردی است که برای یک زن تمام تلاشش را می‌کند.» او افزود: «هنگامی که به عنوان آک هی بازی می‌کردم، می‌خواستم آزادانه بازی کنم و این کار را هم انجام دادم. در آن زمان‌ها احساس می‌کردم که خیلی نزدیک به غریزه‌ام عمل می‌کنم.»

تعداد قسمت های سریال آهنگ عاشقانه خیالی / ژانر سریال Love Song for Illusion

قسمت اول سریال آهنگ عاشقانه خیالی با سرعت نور حرکت می‌کند، بنابراین خسته شدن از آن غیر ممکن است. همان‌طور که در خلاصه سریال Love Song for Illusion گفتیم، داستان را با قهرمانمان ساجو هیون شروع می‌کنیم که فقط می‌خواهد در اتاقش بنشیند و با آرامش طرح‌های هانبوک (لباس سنتی کره ای) را نقاشی کند. پدرش ساجو سونگ (کیم ته وو) از جناح ساجو از علایق پسرش متنفر است. پس از یک ضرب و شتم خونین، او این پسر جوان و گرانبها را به همراه ارتشش می‌کشاند تا شاهد یک کشتار دسته جمعی باشد و او را مجبور می‌کند تا شاهد کشتار کل جناح یون باشد.

قتل عام خانواده یون به طور موثر ساجو سونگ را به “پادشاه” تبدیل می‌کند و حکومت او بلافاصله آغاز می‌شود. اما دختر کوچک خانواده یون به لطف فداکاری والدینش و کمک ساجو هیون موفق به فرار می‌شود. نام او یون وول است. نتیجه دوم سلاخی این است که ساجو هیون به طرز وحشتناکی توسط یک دود سیاه وحشتناک تعقیب می‌شود. این جوهر وهم‌آور شیطانی چیزی است که در او نفوذ می‌کند و باعث می‌شود که او دچار اختلال شخصیت دوگانه شود. سپس به ده سال بعد می‌رویم.

یون وول تبدیل به کی را شده است. یک قاتل زیبا و بسیار آموزش دیده که بخشی از یک گروه رقص است. رقصنده‌ها برای سرگرمی به مکان‌های مهم می‌روند و با حرکات و لباس‌های زیبای خود حواس ناظران را پرت می‌کنند و سپس کی را ماموریت‌های مختلف خود را بدون هیچ ترس یا تردیدی کامل می‌کند.

کل این گروه رقص در واقع یکی از نقاط قوت درام است زیرا رقص‌ها بسیار زیبا فیلمبرداری می‌شوند. لباس‌هایی که رقصنده‌ها می‌پوشند به طرز شگفت انگیزی طراحی و رنگ آمیزی شده‌اند و این چیزی است که کی را را به سمت ساجو هیون طراح این لباس‌های رویایی و ملاقات این دو نفر خارج از قصر سوق می‌دهد. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که ولیعهد درحالی که آک هی جسمش را تسخیر کرده، در جایی دیگر کی را را ملاقات می‌کند و به شدت جذب او می‌شود.

سریال Love Song for Illusion / سریال آهنگ عاشقانه خیالی

در سمت دیگر، زندگی ساجو هیون در قصر مثل همیشه ناخوشایند است. پدرش حتی بیشتر از قبل مستبد شده است، و بخاطر داشتن پسری بی‌علاقه به سیاست و زن‌ها عصبانی است. ساجو هیون ولیعهدی است که دائماً تحت تمسخر و سرخوردگی زندگی می‌کند. او به اندازه کافی برای زندگی در قصر محکم نیست و شایعاتی توسط نامادری و اطرافیانش در قصر پیچیده که او دچار “دیوانگی” است و گاهی کاملا تغییر می‌کند. او گاهی اوقات به فردی دیگر به نام آک هی (به معنی شیطان) تبدیل می‌شود که بخاطر پوزخند بزرگ و اعتماد به نفس و جذابیتی که دارد (چیزی که ساجو هیون از آن بی بهره است)، مورد علاقه پادشاه یا همان پدر مستبدش است.

و از این حقیقت کسی جز خدمتکار اصلی ولیعهد، محافظش و یک جادوگر خارج از قصر اطلاعی ندارد. نحوه ی تبدیل شدن ساجو هیون به آک هی نیز از طریق خوابیدن است. هربار که یکی از آن‌ها بخوابد، شخصیت بعدی از خواب بیدار می‌شود. تلاش ساجو هیون و آک هی برای نخوابیدن و مبارزه آن‌ها برای بیشتر بیدار ماندن واقعا خنده‌دار است. اما ماجراهای اصلی زمانی آغاز می‌شود که آک هی تصمیم می‌گیرد راهی برای تسخیر همیشگی جسم ولیعهد پیدا کند و برای همیشه در کنار کی را بماند و همه چیز را تصاحب کند.

در مجموع، تا زمانی که به پایان قسمت اول می‌رسیم، همه چیز کمی مسطح به نظر می‌رسد. با این حال، تماشای پارک جی هون سرگرم کننده است و جهان را به خوبی مجسم می‌کند. مشکل این است که جهان گفته شده چندان تثبیت نشده است. در نتیجه، نمی‌دانیم قواعد داستان چیست، یا از نظر لحن چه انتظاری باید داشته باشیم. تقریباً مثل این است که این درام قصد دارد تا هم‌زمان پیچیده، هیجان‌انگیز، پرخاشگر، عاشقانه و حماسی باشد، اما نمی‌تواند تصمیم بگیرد که چگونه همه این چیزها را متعادل کند. اما شک نداریم که می‌توانیم امیدوار باشیم که قسمت‌های بعدی همه چیز را به سمتی که باید، پیش ببرد، زیرا داستان و ماجراهای این درام در کنار تیم بازیگری خوبش، پتانسیل کافی برای یک سواری هیجان انگیز را دارد.

تعداد قسمت های سریال آهنگ عاشقانه خیالی 16 اپیزود 70 دقیقه ای است. ژانر سریال Love Song for Illusion تاریخی، عاشقانه، درام و فانتزی است و  اگر در مورد نمرات سریال آهنگ عاشقانه خیالی کنجکاو هستدی، این درام در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 9.1 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال آهنگ عاشقانه خیالی همراهتان بودیم. شما قصد دیدن این درام را دارید؟ فکر می‌کنید پارک جیهون مثل همیشه تمام نگاه‌ها را به سمت خودش نگه خواهد داشت یا ممکن است این سریال آنقدر که باید دیده نشود؟ بهرحال اگر مثل ما چشم انتظار انتشار فصل دوم سریال قهرمان ضعیف کلاس هستید، پیشنهاد می‌کنیم فعلا با دانلود سریال Love Song for Illusion از بازی فوق‌العاده جیهون در این درام تاریخی لذت ببرید، تا تاریخ انتشار ویک هیرو هم قطعی شود. اگر قسمت‌های ابتدایی این درام را دیده‌اید، می‌توانید نظرات خود را با ما و همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
.......
.
06 اسفند 1402، 12:16
پاسخ
0
1
سلام این سریال واقعا زیباست ومن از اینکه این سریال رو دیدم واقعا خوشحالم و لذدت کافی رو بردم،پس به شما دوستان هم پیشنهاد میکنم ک حتما این سریال شگفت انگیز و چالشی رو ببینید.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402