بهترین و جذابترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ (iPhone 13 Accessories)

لوازم جانبی آیفون ۱۳
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لوازم جانبی آیفون ۱۳ از تنوع بالایی برخوردارند و برخی از آنها ممکن است اصلا به کار شما نیاید. در این مقاله از پلازا قرار است با هم در مورد اینکه بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ کدامند با هم صحبت خواهیم کرد.

گوشی های آیفون را می توان یکی از بهترین های بازار معرفی کرد. در واقع باید گفت اپل همواره یکی از پیشرو ترین صنایع در ساخت گوشی بوده و اگر او و محصولات انقلابی که ارائه داده نبودند، نمی توانستیم انتظار داشته باشیم تکنولوژی موبایل ها به جایگاهی که امروز در آن ایستاده است، برسد. با معرفی گوشی های آیفون سری 15 در سال 2023 باید گفت که موج جدیدی از تکنولوژی وارد بازار شده است و این اتفاق هر چند خوب بود. اما ممکن است برای مالکان دستگاه های قدیمی تر مانند سری آیفون 13 خبر نسبتا بد و ناامید کننده ای باشد که دیگر گوشی آنها قدیمی شده و جذابیت سابق را ندارد. اینجاست که رفتن سراغ لوازم جانبی آیفون ۱۳ می تواند نجات بخش باشد.

همینطور اگر خودتان این گوشی را ندارید و به فکر خرید کادو برای کسی هستید، این لوازم جانبی می تواند گزینه ها ایده آلی برای کسانی باشند که یک آیفون 13 دارند و یک لبخند بزرگ را روی صورت آنها خواهید دید. محصولاتی که تحت عنوان iPhone 13 Accessories قرار است در این مقاله با هم بررسی کنیم، می توانند در هر مناسبتی از تولد و ولنتاین گرفته تا جشن فارغ التحصیلی به کار افراد بیاید و یک کادوی شیک و ایده آل خواهد بود.

فهرست مطالب

بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ کدامند؟

برای داشتن یک لیست بلند بالا از لوازم جانبی آیفون ۱۳ تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به سراغ یک سایت فروشگاهی بروید و همین عبارت را جستجو کنید. خواهید دید که صدها محصول برای شما لیس منی شود، اما واقعا چند در صد از آنها می توانند در زمره بهترین ها قرار بگیرند؟

در این مورد باید گفت خیلی از این موارد اصلا به کار شما نخواهند آمد و بعد از خرید متوجه خواهید شد که فقط پول خود را دور ریخته اید. در صورتی که خودتان یک آیفون سری 13 دارید و یا می خواهید این لوازم جانبی را برای کشی بخرید باید دقت داشته باشید که این گوشی از بهترین برند جهان ارائه شده و یکی از نظر کیفی نیز در حد ایده آل است. پس لوازم جانبی که انتخاب می کنید باید در سطح آن باشد! اگر شما به این موضوع توجه نکنید، محصولی را خواهید خرید که به جای ارتقای گوشی و اضافه کردن کاربرد های خاص به آن، بدتر آن را پایین می آورد.

در صورتی که بخواهیم بگوییم بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ کدامند و چه مواردی می توانند یک گوشی آیفون را ارتقا دهند، می توانیم به سراغ این گزینه ها برویم:

۱. متداول ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳: شارژر ۲۰ واتی اپل

متداول ترین لوازم جانبی آیفون 13 شارژر 20 واتی اپل

یکی از اولین گزینه هایی که می تواند با اسم لوازم جانبی در ذهن ما تداعی شود، شارژر است. در مورد شارژر آیفون 13 باید گفت که اپل این گوشی را با توان شارژ 15 وات ارائه داده است. هر چند بهترین شارژر برای یک گوشی، دستگاهی است که دقیقا مطابق با مشخصات کارخانه باشد، اما بعد از مدتی اپل یک شارژر 20 واتی نیز برای آن ارائه داد که می تواند بهره وری خوبی را برای شارژ شدن در این گوشی ارائه دهد. دقت داشته باشید اگر می خواهید این شارژر در زمره بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ قرار بگیرد، لازم است یک شارژر اصلی اپل را تهیه کنید.

۲. بهترین ایر پاد ها برای لوازم جانبی آیفون ۱۳

لوازم جانبی آیفون 13: ایرپاد ها و هدفون

دومین گزینه معروفی که میتوان در لیست بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ ارائه داد ایرپاد هایی هستند که اپل ارائه داده است. در این خصوص می توان گفت که ایرپاد پرو نسل 2 یک مورد خوب و حرفه ای برای قرار گرفتن در کنار آیفون 13 است. اگر سری به مقاله ایرپاد 2 پرو اپل بنزید می توانید بیشتر با این دیوایس آشنا شوید و مشخصات آن را ببینید. البته باید گفت این ایرپاد در حال حاضر بهترین و جدیدترین ایرپاد اپل است که این موضوع قیمت آن را کمی بالا می برد. اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی تر از این برند هستید، ایرپاد 2 می تواند جایگزین خوبی باشد. این دستگاه بیشتر امکانات ایرپاد پرو را دارد و از نظر ظاهری نیز شبیه آن بوده و مهمتر از همه کیفیت برند اپل در پس آن است.

در صورتی که قصد دارید خرید خود را از یک برند متفاوت انجام دهید هم گزینه های خوبی برای قرارگیری در این لیست وجود دارد. هدفون بی سیم جبرا Elite Active می تواند یک دستگاه خوب و حرفه ای باشد. برند Jabra یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده دیوایس های بلوتوثی است و همه آن را به ارائه دستگاه های با کیفیت می شناسند، جالب است بدانید این برند خیلی قبل از اینکه اپل وارد این حوزه شود فعال بوده است. عموم هندزفری های بلوتوثی که با یک میکروفون بلند روی یک گوش قرار می گیرد و در دهه 80 اوج تکنولوژی به شمار می رفت از این برند بودند.

هدفون بی سیم Jabra Elite Active

به هر حال هدفون بی سیم Jabra Elite Active یکی از مواردی است که در خیلی از موارد می تواند از ایرپاد ها هم حلو بزند و از برندی خوب است و می تواند به عنوان یک کاندیدای خوب در لیست لوازم جانبی آیفون ۱۳ معرفی شود.

۳. بهترین شارژر همراه در بین لوازم جانبی آیفون ۱۳: Anker 633

بهترین شارژر همراه برای لوازم جانبی آیفون 13

گوشی های آیفون عموما در هر زمینه ای ایده آل رفتار می کنند و از بهترین ها هستند. به خصوص آیفون 13 که ید مدل با تحولاتی زیادی است و از مدل قبلی خود فاصله زیادی دارد. اما باید گفت که همه آنها در یک مورد ضعیف عمل کرده و تقریبا همه کاربران آیفون بر این موضوع اتفاق نظر دارند! باتری های آیفون ظرفیت پایینی دارند و نمی‌توانند با باتری های سایر گوشی ها رقابت کنند. اینجاست که یک شارژر همراه می تواند ورق را برگرداند و شما را نجات دهد. در صورتی که تا کنون از این وسیله استفاده نمی کرده اید باید بگوییم که بعد از اولین استفاده عاشق آن خواهید شد و درک می کنید که تا چه اندازه می تواند کاربردی باشد.

بهترین برندی که می توان برای انتخاب یک دستگاه که در کنار آیفون مورد استفاده قرار بگیرد به سراغ آن برویم، برند انکر است. پاور بانک های این برند هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و هم امکانات خوبی را در اختیار ما قرار می دهند. شارژر همراه انکر 633 با قابلیت شارژ به صورت بی سیم با استاندارد MagSafe و با سیم، یک گزینه ایده ال از این برند است. همینطور در صورتی که هزینه آن برای شما بالاست می توانید از Anker 325 برای آن استفاده کنید که اقتصادی تر بوده و با همان ظرفیت باتری و البته بدون شارژر بیسیم ارائه شده است. در صورتی که در مورد خرید پاوربانک به راهنمایی بیشتری نیاز داشته باشید مقاله راهنمای خرید پاوربانک می تواند در این خصوص به شما کم کند.

۴. بهترین استند ۳ در ۱ : Belkin BOOST CHARGE Pro

استند شارژ 3 در 1 Belkin BOOST CHARGE Pro

یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند در لیست جذاب‌ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ قرار بگیرد و علاوه بر کاربرد ظاهری مدرن هم دارد، استند های 3 در 1 است. این استند می تواند گوشی، ساعت هوشمند و ایرپاد شما را همزمان شارژ کند و در عین حال یک نگهدارنده شیک و نظم دهنده به میز هم باشد. با استفاده از این استند میز شما از شارژر های رنگارنگ برای هر گجت خلوت خواهد شد و تنها یک پایه مدرن و زیبا باقی خواهد ماند.

از این پایه ها در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند اما انتخاب گزینه ای که بتوان آن را به عنوان لوازم جانبی آیفون ۱۳ استفاده کرد، نیاز به دقت بیشتری دارد. بهترین مورد برای این کار استند Belkin BOOST CHARGE Pro است که در سایت خود اپل نیز به عنوان یک استند استاندارد معرفی شده و فروخته می شود.

۵. بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ خودرویی: Anker 613

شارژر خودرویی Anker 613

این مورد از فهرست بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ هم به شارژر ها تعلق دارد. وقتی در حال رانندگی هستید، پیدا کردن جایی برای قرار دادن گوشی که هم دم دست باشد و آن را ببینید و هم خیالتان از بابت اینکه در دور زدن ها و دست انداز ها از اینطرف به اونطرف پرتاب نمی شود، یکی از مشکلاتی است که خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. پایه های موبایل برای خودرو در این حالت یک انتخاب خوب خواهد بود، اما نمی توان به هر پایه ای اعتماد کرد و ظاهر داشبورد را با آن به هم ریخت. شارژر خودرویی انکر 613 گزینه ای است که می تواند در این حالت به داد شما برسد.

این دستگاه که می توان به عنوان لوازم جانبی آیفون ۱۳ با خیالی آسوده به کار گرفت، یک شارژر فندکی و پایه ای زیباست که می تواند هم گوشی شما را با شارژر MagSafe شارژ کند و هم آن را برای شما نگه دارد.

۶. پایه نگهدارنده آیفون برای دوچرخه: Design Peak

پایه نگهدارنده آیفون برای دوچرخه Design Peak

دوچرخه سواری از آن فعالیت هایی است که مصداق با یک تیر دو نشان زدن است! این کار هم تفریح است و هم ورزش به حساب می آید و شما را سلامت نگه می دارند و هم می توانید از ترافیک فرار کرده و به موقع به محل کار یا هر جایی که می خواهید برسید خود برسید. این مورد از لوازم جانبی آیفون ۱۳ که در این بخش به شما معرفی می کنیم، به شما کمک خواهد کرد در طول مسیر از نقشه و جی پی اس خود به راحتی استفاده کرده، صفحه گوشی را همیشه مقابل خود داشته باشید و حتی در حال دوچرخه سواری یک ولاگ ضبط کنید یا یک لایو اینستاگرام داشته باشید.

پایه نگهدارنده Design Peak یک نگهدارنده به همراه یک کاور برای آیفون است که گوشی شما را روی دوچرخه تثبیت می کند و البته قابلیت تنظیم درجه و نگهداری از گوشی به صورت افقی و عمودی را نیز به شما می دهد. در اینجا تصمیمی با شماست که آیا می خواهید از قابلیت هایی مانند ترکینگ ورزشی، جی پی اس و یا دوربین آن استفاده کنید، یا خیر. در کل باید گفت استفاده از این وسیله برای کسانی که به دوچرخه سواری علاقه دارند، تجربه ای فوق العاده خواهد بود.

۷. تگ های بلوتوثی: Apple AirTag

تگ های بلوتوثی Apple AirTag

اگر از کسانی هستید که برای پیداکردن وسایل شخصی خود در اطرافتان دچار مشکل می شوید این گزینه از فهرست بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ می تواند یک گزینه کاربردی برای شما باشد. ایرتگ های اپل برچسب های کوچکی هستند که می توان آنها را روی هر وسیله ای چسباند و به راحتی از روی اپلیکیشن Find My روی گوشی خود محل چیزی را که کم کرده اید در اطراف خود را پیدا کنید.

در خیلی از فهرست هایی که لوازم جانبی آیفون ۱۳ را معرفی می کنند. این تگ ها در بالاترین رده ها قرار دارد و از نظر کارایی عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند. بعلاوه باید گفت قیمت آنها نیز نسبت به سایر لوازم معرفی شده در این مقاله کمتر است و در پک های چند تایی به کاربران ارائه می شوند.

۸. بهترین اسپیکر: HomePod

لوازم جانبی آیفون 13 صوتی

در صورتی که از طرفداران موسیقی و اسپیکر هستید می توانید به جای خرید یکی از اسپیکر های چینی و با کیفیت متوسطی که بازار را پر کرده اند، یک اسپیکر خوب و درجه یک لمسی و با کیفیت ساخت اپل را به عنوان لوازم جانبی آیفون ۱۳ را برای خود تهیه کنید. اسپیکر های هوم پاد محصولی از اپل است که در کنار ظاهر مدرن و زیبا کیفیت صدای بسیار خوبی را هم به شما می دهد و حجم صدا نیز در آن به نسبت اندازه ای که دارد بسیار خوب می باشد.

۹. از بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ برای گیمر ها: کنترلر Turtle Beach Atom

کنترلر های گیمینگ Turtle Beach Atom

گوشی های آیفون همیشه جزو گوشی های خوب گیمینگ به شمار می رفته و از بهترین ها در این حوزه بوده اند. این لوازم جانبی آیفون ۱۳ به شما اجازه می دهد تا استفاده گیمینگ ایده آلی را از گوشی خود داشته باشید و بتوانید به راحتی با آن بازی کنید. کنترلر گیمینگ Turtle Beach Atom یک دسته کنترلی 190 گرمی است که از آیفون 11 تا آیفون 15 را پشتیبانی می کند. این دیوایس به وسیله وای فای به گوشی شما متصل شده و می توانید بازی های مختلف را با آن بازی کنید. شما می‌توانید علاوه بر حالتی که گوشی روی دستگیره سوار می شود، از این دستگیره به صورت جدا نیز استفاده نمایید.

۱۰. از کاربردی ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳: تبدیل های لایتنینگ

کاربردی ترین لوازم جانبی آیفون 13: تبدیل های لایتنینگ

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران آیفون بعد از خرید این گوشی ها با آن مواجه می شوند، عدم پشتیبانی از خروجی های صدا و تصویر برای سایر دستگاه ها است. در صورتی که به آن فکر افتاده اید که کل سیستم های صوتی و تصویری خود را نیز عوض کنید، باید بگوییم که نیازی به این کار نیست و این لوازم جانبی آیفون ۱۳ می تواند به شما کمک کند به راحتی گوشی خود را به دستگاه های دیگر نیز متصل نمایید.

کابل های مبدل زیاید برای تبدیل لایتنینگ به خروجی هایی مانند VA، VGA و همینطور جک 3.5 میلیمتری صدا وجود دارند. در صورتی که نگران آسیب زدن این تبدیل ها به گوشی هستید باید بگوییم خود اپل این دستگاه ها را ارائه داده است و می توانید با خیالی آسوده از آنها استفاده نمایید.

۱۱. بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ برای فیلم باز ها: پایه نگهدارنده Gostand

پایه نگهدارنده Gostand

گزینه بعدی که قرار است در فهرست بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ به سراغ آن برویم، یک استند ارزان، کوچک و با قابلیت های فوق العاده است که می توانید آن را هر جایی با خود ببرید و بهترین بازدهی را از آن بگیرید. این استند می تواند گوشی شما را در هر حالتی و با هر زاویه ای برای شما نگه داشته و یک پایه بسیار خوش دست و با کیفیت می باشد.

در صورتی که از کسانی هستید که از صفحه نمایش با کیفیت آیفون 13 خود برای دیدن فیلم و سریال استفاده می کنید، باید گفت که این مورد یکی از اصلی ترین لوازم جانبی است که باید برای خود بخرید و می توانید کارایی خوبی برای شما داشته باشد.

۱۲. خاص ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳: لنز مجزای SICO

خاص ترین لوازم جانبی آیفون 13: لنز مجزای SICO

هرچند گوشی آیفون13 از نظر دوربین یکی از بهترین های اپل به شمار می رود و کیفیت فوق العاده ای دارد، اما یک لنز حرفه ای می تواند کیفیت آن را تا چند برابر افزایش دهد. لنز سیکو که از طریق مگنت به شارژر بیسیم این گوشی متصل می شود. به همراه یک قاب سیلیکونی که بخشی از تجهیزات در آن قرار دارد، می تواند گوشی را به یک دوربین عکاسی حرفه ای تبدیل کند. البته باید گفت این اکسسوری موفقیت و استقبال چندانی را به دنبال نداشت و بیشتر جنبه فانتزی دارد تا کاربردی و برای همین است که معرفی آن را برای آخر این لیست نگه داشتیم.

نتیجه گیری

در این مقاله با هم در مورد لوازم جانبی آیفون ۱۳ صحبت کردیم و دیدیم که بهترین و پرکاربردترین مواردی که می توان در این خصوص به آن اشاره کرد، کدامند. به طور کلی می توان گفت شارژر های بیسیم، استند های شارژی، خودرویی و ساده، هدفون و ایرپادها، پاوربانک ها، کنترل های گیمینگ، تگ های بلوتوثی و اسپیکر ها اصلی ترین گزینه هایی هستند که در فهرست بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ می توان دید. در صورتی که شما هم گجت یا اکسسوری ای را می شناسید که جای آن در این فهرست خالی است، خوشحال می شویم آن را به ما معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402