معرفی فیلم صبحانه با زرافه ها ؛ فیلم جدید کمدی سروش صحت چه زمانی اکران خواهد شد؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم صبحانه با زرافه ها یکی از جدیدترین فیلم‌های ساخته شده توسط کارگردان به نام سروش صحت است که به تازگر خبر پایان مرحله تولید آن منتشر شد. در ادامه با معرفی کامل این فیلم همراه شما هستیم.

سروش صحت از آن دسته کارگردانان است که همیشه نگاه متفاوتی برای ساخت آثار خود داشته و سطح طنز آثار کمدی‌ او در دنیایی متفاوت قرار دارند. از سریال مشهور لیسانسه‌ها گرفته تا فیلم جهان با من برقص و همچنین سریال جدید مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ همگی نگاهی متفاوت و فضایی فانتزی دارند که مخاطب مجذوب آن می‌شود.

اخیرا خبر پایان فیلم‌برداری فیلم صبحانه با زرافه ها به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت منتشر شده و مخاطبان را خوشحال کرده است. آقای صحت بعد از جهان با من برقص دومین فیلم سینمایی خود را کارگردانی می‌کند که این بار تهییه‌کننده آن سید مصطفی احمدی خواهد بود. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی فیلم کمدی صبحانه با زرافه ها همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها

ژانر فیلم صبحانه با زرافه ها کمدی و درام است. اگر کنجکاو هستید تا بدانید که این فیلم کی اکران می‌شود، در این مورد باید بگوییم که هنوز تاریخ اکران دقیق این اثر مشخص نشده و احتمالا تا پایان سال 1402 یا نهایت اوایل سال 1403 شاهد اکران آن باشیم. مدت زمان فیلم صبحانه با زرافه ها حدودا 90 دقیقه خواهد بود.

داستان فیلم صبحانه با زرافه ها

داستان فیلم صبحانه با زرافه ها

حتما شما نیز کنجکاو هستید تا خلاصه فیلم صبحانه با زرافه ها را بدانید. در این مورد باید بگوییم که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره داستان فیلم منتشر نشده و از آنجایی که اسم فیلم به اندازه کافی فانتزی است! نمی‌توانیم حدسی درباره آن بزنیم. فقط می‌دانیم با یک اثر کمدی-درام روبه‌رو هستیم و با توجه به تیم بازیگران، اتفاقات هیجان‌انگیزی در راه است.

بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

در این بخش قصد داریم با معرفی هنرپیشه‌های فیلم همراه شما باشیم. تا آنجایی که مشخص است، آقای صحت در این اثر خود به دنبال بازیگران تاپی رفته که این روزها بر روی پرده سینما و صفحه گیرنده‌های نمایش خانگی حسابی می‌درخشند. او همچنین بیشتر با بازیگرانی همکاری کرده که پیش از این باز هم در آثارش حضور داشته‌اند.

بهرام رادان

بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

بهرام رادان هنرپیشه ایرانی متولد 8 اردیبهشت 1358 است. او بازیگری را از سال 1378 با حضور در دوره بازیگری شروع کرد و سرانجام توانست در سال 1379 با نقش کیان فیلم شور عشق دیده شود. فیلم‌ بعدی آقای رادان آواز قو بود که توانست برای آن نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین دوره جشن خانه سینما شود و بعد از آن دو فیلم شمعی در باد و سنتوری بودند که شهرت این بازیگر را تکمیل کردند. او برای ایفای نقش در شمعی در باد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشن خانه سینما شد. فیلم سنتوری نیز باری دیگر او را برنده سیمرغ و نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد کرد. بعد از آقای رادان تبدیل به سوپر استاری شد که به هر فیلمی پا می‌گذاشت، سر و صدا می‌کرد.

از آثار دیگر این هنرپیشه باید به فیلم‌های کنعان، بی‌پولی، کارناوال مرگ، تهران 1500، پل چوبی، آتش‌بس 2، بارکد، چهار راه استانبول، گربه سیاه، ابلق و علفزار (تهییه‌کننده) اشاره کنیم. او در سریال‌های شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه و جیران نیز حضور پررنگ و همراه با استقبال زیادی داشت.

پژمان جمشیدی

هنرپیشه های فیلم صبحانه با زرافه ها

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس همراه با یک گل ملی و یکی از پول‌سازترین بازیگران امروز، هنرپیشه دیگر این فیلم است‌.‌ او در 20 شهریور 1356 متولد شد و نخستین بار با سریالی به نام پژمان به کارگردانی سروش صحت دیده شد. آقای جمشیدی پس از اینکه وارد سینما شد توانست فیلم‌های طنز و جدی زیادی بازی کند و این روزها دست کم در سال یک فیلم از او بر روی پرده سینما می‌بینیم. او برای فیلم‌های شیشلیک، سوتفاهم و علفزار نامزد جشنواره فجر و برای یادگار جنوب برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

از دیگر آثار آقای جمشیدی باید به فیلم‌های 50 کیلو آلبالو، خوب بد جلف، تگزاس، دینامیت، جهان با من برقص، بخارست، شهر هرت و هتل اشاره کنیم. سریال‌های زیرخاکی، آفتاب پرست و آنتن نیز از آثار برتر او هستند.

هوتن شکیبا

تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها

هوتن شکیبا همان حبیب محبوب لیسانسیه‌های خودمان متولد 24 خرداد 1363 متولد شد. او بازیگر را از سال 1381 شروع کرد اما شهرتش به سه‌گانه لیسانسیه‌ها برمی‌گردد که سروش صحت کارگردان آن بود. آقای شکیبا طی سال‌های اخیر چه در سینما و چه نمایش خانگی جز ستاره‌های جدید بود. صداپیشگی شخصیت بچه او در مجموعه مهمونی نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد. هوتن شکیبا تا کنون برای فیلم شبی که ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. او در فیلم‌های شب بیرون، طبقه حساس، ابلق، تی تی‌، ملاقات خصوصی و سریال رهایم کن حضور داشته است.

هادی حجازی فر

معرفی فیلم کمدی صبحانه با زرافه ها

هادی حجازی‌فر بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی متولد 31 خرداد 1355 است. او از سال 1383 با فیلم مزرعه پدری بازیگری را شروع کرد و سرانجام با فیلم ایستاده در غبار و نقش شهید احمد متوسلیان به شهرت رسید. آقای حجازی‌فر تا کنون جوایز مختلفی از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را برنده شده است. آثار معروف او فیلم‌های دارکوب، به وقت شام، لاتاری، دوزیست، آتابای، بی‌همه‌چیز، موقعیت مهدی، سریال‌های سرگیجه، پوست شیر و عاشورا اشاره کنیم.

بیژن بنفشه خواه

بررسی فیلم صبحانه با زرافه ها سروش صحت

بیژن بنفشه خواه بازیگر اهل ایران در 1 فروردین 1352 به دنیا آمد. او از 1373 با سریال پیک سپید شادی به وارد دنیا بازیگری شد اما شهرت او تا سال 1378 و سریال این چند نفر طول کشید. پس از آن او در آثار طنز مختلفی حضور داشت. این هنرپیشه در سینما با فیلم رقص شیطان کار خود را آغاز کرد.. از آثار معروف بیژن بنفشه‌خواه باید از سریال‌های معروف این چند نفر، بدون شرح، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ساختمان پزشکان، پژمان، لیسانسه‌ها، خانه اجاره‌ای، راه طولانی و نیسان آبی 1 و 2 یاد کنیم.

همچنین سایر هنرپیشه های فیلم صبحانه با زرافه ها که احتمال حضور آنها در فیلم بالا است، عبارتند از:

نقد فیلم صبحانه با زرافه ها

هنوز این فیلم منتشر نشده و نمی‌توان به نقد محتوایی آن پرداخت. این فیلم به کارگردانی سروش صحت ساخته شده که پیش از این از او آثار درخشانی دیده‌ایم. علاوه بر این، فیلم قبلی، جهان با من برقص، نشان می‌دهد که آقای صحت در ساخت یک اثر سینمایی هم موفق هستند و احتمال می‌رود که فیلم جدید او نیز با موفقیت روبه‌رو شود. گذشته از این مسئله تیم بازیگری فیلم که پیش از این اکثر آنها سابقه همکاری با آقای صحت داشته‌اند، احتمال بالا بردن نمرات فیلم صبحانه با زرافه ها را بیشتر می‌کند.

کلام آخر

نقد فیلم صبحانه با زرافه ها

با معرفی و بررسی فیلم صبحانه با زرافه ها سروش صحت همراه شما بودیم. این اثر به زودی اکران خواهد شد و بی‌صبرانه منتظر آن هستیم تا ببینیم حاصل تخیل جدید آقای صحت چگونه از آب می‌آید؟ نظر شما درباره این اثر چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402