بهترین برنامه های حذف اشیا از عکس برای اندروید و آیفون

بهترین برنامه حذف اشیا از عکس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برخی اوقات یک عکس زیبا و مورد علاقه ما، دارای جزئیات و یا اشخاصی است که به طور ناخودآگاه در تصویر ثبت شده و به همین خاطر نمی‌توان آن عکس را در سایر شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشت و گاهی مجبور به حذف آن خواهید شد. امروزه به کمک بهترین برنامه حذف اشیا از عکس می‌توان جزئیات منفی و ناخواسته موجود در تصویر را در مدت زمان کوتاهی، به راحتی حذف نمود.

اغلب برنامه‌های حذف اشیاء و اعضای اضافی قابلیت نصب بر روی گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و iOS داشته و به طور کلی کار کردن با چنین برنامه‌هایی به دانش تخصصی نیاز ندارد. با استفاده از این برنامه‌ها، به راحتی می‌توان تغییرات مناسب را در عکس مورد نظر ایجاد کرد. در برخی از این برنامه‌های Object Remover علاوه بر حذف موارد ناخواسته، امکان ایجاد متن اضافی، افراد دیگر و سایر مشخصات به عکس وجود داشته تا تصویر جذاب و ماندنی خود را بدون نیاز به حذف کردن در گوشی، ماندگار کنید. در این مقاله از پلازا به معرفی چند مورد از بهترین برنامه حذف اشیا از عکس می‌پردازیم.

فهرست مطالب

ویژگی های بهترین برنامه حذف اشیا از عکس

امروزه در سایر فروشگاه‌های اپلیکیشن، برنامه‌های زیادی برای حذف اشیاء وجود دارد؛ که برای دریافت بهترین برنامه حذف اشیا از عکس لازم است تا حدودی با ویژگی و کاربردهای این نرم افزار آشنایی پیدا کرد. به کمک یک نرم افزار خوب می‌توان به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی موارد اضافی را در تصویر بدون برزو هیچ مشکلی، حذف نمود.

با بهترین برنامه حذف اشیاء در عکس امکان حذف لک و جوش‌های صورت در افراد موجود در تصویر، حذف جزئیاتی مانند سطل زباله، اتومبیل و … در عکس، پاک کردن اجزای اضافی و شلوغ در تصویر و … وجود دارد. از ویژگی و مزایای بهترین برنامه حذف اشیا از عکس به شرح زیر می‌باشد:

  • برخورداری از طیف وسیعی از ابزارها: یک برنامه خوب و کاربردی باید دارای امکانات وسیعی برای حذف اشیاء باشد. به طور مثال باید دارای تنظیمات اندازه برای پاک کردن اشیاء متناسب با بزرگ یا کوچک بودن شی مورد نظر باشد.
  • دارای رابط کاربری راحت باشد: بهترین برنامه حذف اشیا از عکس فرایند ویرایش عکس را برای کاربر به امری ساده و راحت تبدیل می‌کند. تا کاربر بتواند در زمانی کوتاه عمل ویرایش را در تصویر انجام دهد.
  • بهره‌گیری از سایر ویژگی‌ها در ویرایش: بهتر است که برنامه حذف موارد اضافی در عکس از ویژگی‌های دیگری مانند قابلیت اضافه کردن متن و یا جزییات دیگر به تصویر، تنظیم میزان کنتراست و روشنایی، قابلیت چرخش و برش عکس و … بهره ببرد.

بهترین برنامه های حذف اشیا از عکس

از بهترین برنامه حذف اشیا از عکس برای گوشی‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. برنامه پاک کردن اجسام درون عکس پیکس آرت Picsart

Picsart

این برنامه به طور کاملاً سریع و راحت موارد اضافی را در تصویر پاک می‌کند. که پس از نصب آن روی گوشی، وارد اپلیکیشن شده و عکس مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از انتخاب عکس بر روی گزینه Remove یا Clone ضربه بزنید و با کشیدن انگشت بر روی اشیاء و موارد اضافی، آن‌ها را به راحتی حذف کنید. در انتهای کار گزینه Save در بالای برنامه را انتخاب کرده تا عکس مورد نظر در گوشی ذخیره شود.

در روش دستی برای پاک کردن بخش‌های اضافی در قسمت Tools برنامه وارد شده و روی بخش Clone بزنید و سپس نشانگر را بر روی نواحی و اشیاء اضافی تصویر بکشید.

2. برنامه اندرویدی Touch Retouch

بهترین برنامه حذف اشیا از عکس

این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین برنامه حذف اشیا از عکس است که می‌توان آن را نصب نمود. در این برنامه کافی است اشیاء و قسمت‌های اضافی را انتخاب کنید و سپس با زدن روی بخش حذف آن قسمت‌ها را بدون برزو هیچ مشکلی، حذف کنید.

از سایر ویژگی و قابلیت‌های این برنامه عبارت‌اند از:

  • ایجاد عکسی با کیفیت و بدون هیچ مشکلی در سایر بخش‌های عکس
  • قابلیت حذف لک، جوش و سایر مشکلات به خصوص در عکس‌های سلفی
  • حذف موارد ناخواسته در زمانی بسیار کوتاه
  • برخورداری از قابلیت تنظیم ضخامت خطوط طبق نیاز خود
  • حذف متن، لوگو، اشیاء و خطوط اضافی در تصویر

این برنامه دارای چهار گزینه قلم‌مو Brush برای انتخاب موارد اضافی، Lasso قابل استفاده برای اشیاء بزرگ، Erase برای لغو اشتباه‌ها و نقص‌های موجود و Settings به منظور انجام تنظیمات برای اندازه براش و … می‌باشد.

3. برنامه کاربردی حذف اشیاء Remove It-Remove Objects

بهترین برنامه حذف اشیا از عکس

این برنامه توسعه یافته با قابلیت و امکانات فوق العاده، بدون بروز هیچ مشکلی اشیاء اضافی را در تصویر مورد نظر حذف خواهد کرد. اپلیکیشن Remove it remove objects دارای دو نوع تشخیص دستی و خودکار است که در هر نوع آن به راحتی می‌توان عملیات حذف اشیاء را انجام داد.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه امکان روتوش و حذف مشکلات پوستی علی‌الخصوص در عکس‌های سلفی بوده و به راحتی می‌توان تصویر را ترمیم کرد.

ویژگی این اپلیکیشن استفاده از هوش مصنوعی به منظور افزایش دقت و کاهش میزان خطا برای بالا بردن سرعت پردازش در ویرایش عکس می‌باشد، بدون اینکه مشکلی در نسخه اولیه تصویر ایجاد شود. در حالت کلون موجود در برنامه می‌توان برخی موارد دلخواه مانند افراد یا اشیاء را در تصویر مورد نظر کپی کرد.

  • دانلود اپلیکیشن Remove It-Remove Objects برای: اندروید

4. برنامه کاربردی و راحت حذف اشیاء Snapseed

بهترین برنامه حذف اشیا از عکس

این برنامه با توجه به امکانات فوق العاده در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ها بسیار فوق العاده و کاربردی است. همچنین امکان ویرایش و حذف موارد ناخواسته در عکس را در شرایط کاملاً آفلاین برای کاربران فراهم نموده است.

برای ویرایش عکس با این برنامه در گوشی، ابتدا آن را نصب کرده و وارد قسمت tools شوید و در آنجا بخش healing را انتخاب کرده و سپس با لمس اشیاء و قسمت‌های اضافی در تصویر که با یک هاله قرمز نشان داده می‌شود. پس از برداشتن انگشت، شاهد حذف شدن آن‌ها خواهید بود. در انتهای کار بر روی قسمت Export زده و عکس مورد نظر را در گوشی خود بدون هیچ مشکلی سیو می‌کنید.

5. برنامه حذف اشیاء You Cam Perfect

بهترین برنامه حذف اشیا از عکس

برنامه You Cam Perfect با استفاده از قابلیت حرفه‌ای هوش مصنوعی امکان حذف اشیاء اضافی و ویرایش عکس را بدون هیچ اشتباه و در کوتاه‌ترین زمان برای کاربر به فراهم نموده است. تنها با یک ضربه در برنامه بر روی قسمت‌های اضافی در تصویر، می‌توان آن‌ها را بدون ایجاد آسیب به عکس اصلی و به صورت کاملاً حرفه‌ای ویرایش کرد.

از دیگر امکانات جذاب و فوق العاده این اپلیکیشن، قابلیت اضافه کردن استیکر ‌‌ها، پس زمینه‌های زیبا و سرگرم کننده، سایر تصاویر و انیمیشن‌ها و … می‌باشد. برنامه You Cam Perfect انتخاب عالی و رایگان برای ویرایش عکس است و می‌تواند به کمک هوش مصنوعی خطوط، متون، سایه‌ها و … را به طور کاملاً هوشمندانه بدون آسیب به محیط اطراف آن‌ها حذف می‌کند.

6. برنامه Photo Director برای حذف اشیاء در آیفون و اندروید

بهترین برنامه حذف اشیا از عکس

این برنامه پرکاربرد با ویژگی‌های متعدد را می‌توان در گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS و همچنین سیستم عامل اندروید نصب و استفاده کرد. اپلیکیشن Photo Director با ابزارهای بسیار قدرتمند و برنامه‌های متعدد علاوه بر حذف بسیار آسان اشیاء درون عکس، قابلیت ایجاد انیمیشن‌های جذاب و سرگرم کننده را با قابلیت اضافه کردن آن‌ها به عکس برای کاربرد ایجاد نموده است.

نحوه کار با این برنامه طوری که پس از نصب می‌بایست عکس مورد نظر را وارد آن کرده و بر روی قسمت حذف در ابزار ضربه زده و بر روی قسمت‌های مورد نظر بکشید.

جمع بندی

امروزه به کمک بهترین برنامه حذف اشیا از عکس می‌توان جزئیات منفی و ناخواسته موجود در تصویر را در مدت زمان کوتاهی، به راحتی حذف نمود. اغلب برنامه‌های حذف اشیاء و اعضای اضافی قابلیت نصب بر روی گوشی‌هایی با سیستم عمل اندروید و iOS داشته و به طور کلی کار کردن با چنین برنامه‌هایی به دانش تخصصی نیاز نداشته و به راحتی می‌توان تغییرات مناسب را در عکس مورد نظر ایجاد کرد.

از ویژگی و مزایای بهترین برنامه حذف اشیا از عکس می‌توان به برخورداری از طیف وسیعی از ابزارها، کاربری آسان و راحت و بهره‌گیری برنامه از سایر ویژگی‌ها در ویرایش اشاره کرد. در این مقاله به شرح برخی از برنامه‌های کاربردی برای گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و iOS پرداخته‌ایم؛ چنان‌چه شما نیز برنامه‌ی خوبی را برای این منظور سراغ دارید، لطفا تجارب خود را به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402