بهترین بازی های زامبی برای PS4 و PS5

بهترین بازی زامبی در PS4 و PS5
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فرقی نمی‌کند به‌دنبال بازی زامبی PS4 هستید یا بازی زامبی PS5 زیرا درهر صورت این سبک زامبی است که می‌تواند نظر شما را به طور کامل جلب خودش نماید. برای آشنایی با لیستی از بهترین بازی زامبی در PS4 و PS5 با پلازا در ادامه همراه باشید.

امروزه نمونه‌های ارزشمند بسیاری با شبیه‌سازی از فیلم و سریال در این زمینه منتشر شده‌اند که بدنیست بدانید بازی‌هایی هم وجود داشته که پس از ایده‌پردازی‌های اولیه، وارد مرحله توسعه شده‌اند. به هرحال این لیست مربوط به فهرستی از بهترین بازی زامبی محور برای پلی استیشن 4 بوده که برخی از آنها برای پلتفرم پلی استیشن 5 نیز عرضه شده‌اند. انتخاب هر یک از بازی‌های موجود براساس امتیازات کاربران و منتقدین جهانی انجام گرفته است تا شما با لیستی مناسب و درخور از بازی‌های Zombie مواجه باشید.

فهرست مطالب

بازی های زامبی PS4

لازم به ذکر است بدانید که در این میان به مواردی اشاره شده که در لیست بهترین بازی زامبی PS5 و کامپیوتر حضور داشته زیرا شرکت سازنده محصول خود را در انحصار یک کنسول قرار نداده است. به همین دلیل است که این لیست می‌تواند گزینه خوبی برای تمامی گیمرها در تمامی کنسول‌ها باشد. ناگفته نماند که در توضیحات مربوط به بازی زامبی کشی برای PS5 و PS4 جزئیات مربوط به هر بازی را بازگو خواهیم نمود تا به شکل بهتری بتوانید با آنها آشنا شوید.

۱. Dying Light 2؛ بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی زامبی در PS4 و PS5

  • پلتفرم‌های مقصد: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوئیچ، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2022

بازی محبوب و موردانتظار دایینگ لایت 2 در سال 2022 توانست به محبوبیت بالایی دسترسی پیدا کند و آن هم به این دلیل بود که تفاوت‌های برجسته‌ای را برای نسخه جدید بازی به نسبت نسخه اول درنظر گرفته بود. این بازی در دنیایی سراسر زامبی جریان داشته که در نقش یک بازمانده باید به سراغ نابودسازی آنها و در شرایط حساس به دنبال فرار باشید.

مهم‌ترین چیزی که از شما انتظار می‌رود در طول بازی Dying Light 2 انجام دهید، زنده ماندن است. زیرا در این صورت بوده که می‌توانید به ادامه دادن بپردازید. بازی Dying Light 2 با برخورداری از حرکات پارکور مانند بسیار، به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید بسته به موقعیت کنونی از روش‌های مختلفی برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. ناگفته نماند که قدرت بالای زامبی‌ها در کنار تعداد زیادشان مشکلات بسیاری را برای شما درطول گیم‌پلی Dying Light 2 ایجاد خواهد نمود که با بررسی محیط و تاکتیک‌های مختلف قادر به پشت سرگذاشتن آنها خواهید بود.

طراحی دیدنی و صدای بازی که با المان‌های ویژه‌ای همراه بوده این اجازه را به شما می‌دهد تا در یک محیط پویا و دیدنی به دنبال پایان دادن به مراحلی باشید که از هرنظر جذاب و دیدنی هستند. لازم به ذکر است بدانید که بازی دایینگ لایت 2 توانسته امتیاز بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کند و مجوز مربوط برای حضور در این فهرست را کسب کند.

۲. Days Gone؛ بازی زامبی برای PS4

بهترین بازی زامبی در PS4 و PS5

  • پلتفرم‌های مقصد: پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2019

عنوان دوم فهرست، بازی دیز گان نام داشته که بدنیست بدانید این بازی عالی از سال 2019 تا به امروز در لیست‌های معتبر بسیاری که درخصوص زامبی بوده حضور چشمگیری داشته است. ماهیت آزاد و بقاء بازی این فرصت را به شما می‌دهد تا در دنیایی بی‌رحم و سراسر زامبی به دنبال پایان دادن به مراحلی باشید که عبور از تک‌تک آنها نیازمند صرف زمان بالایی است و این مورد بیانگر آن بوده که گیم‌پلی بازی Days Gone بسیار طولانی است.

ازدیگر مزایای بازی می‌توان به وجود چالش‌های فرعی اشاره داشت که در کنار خط داستانی و اصلی بازی قادر است تا شما را با جنبه جدیدی از مراحل مربوط به مبارزه با زامبی‌ها مواجه کند. Days Gone با برخورداری از یک سیستم مبارزه‌ای عالی توانسته ساختارهای پیچیده ولی مناسبی را به ارمغان بیاورد که همین مورد سبب شده تا شرکت سازنده آن به دنبال بخش‌های اولیه برای ساخت قسمت دوم این بازی باشد.

باتوجه به این مسائل می‌توان گفت که Days Gone فرصت تازه‌ای برای شماست تا مهارت و ویژگی‌های خود را در دنیایی که مخصوص زامبی‌ها بوده محک بزنید. طراحی دیدنی و صدای هیجان انگیز از دیگر نکات مربوط به این بازی ارزشمند بوده که بدنیست بدانید Days Gone فقط برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شده است.

۳. Resident Evil 2 Remake؛ برترین بازی های زامبی برای PS5

بهترین بازی زامبی در PS4 و PS5

  • پلتفرم‌های مقصد: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2019

بی‌تردید با دیدن عنوان بازی Resident Evil 2 Remake چندان شگفت‌زده نخواهید شد زیرا این بازی براساس زامبی و مبارزه با آنها شکل گرفته و همین امر سبب شده تا ساختارهای مناسب و سرگرم کننده بسیاری در آن پدیدار شود. برای اولین بار در سال 2019 شاهد انتشار این بازی بودیم که بدنیست بدانید تا به امروز گیمرهای بسیاری درحال تجربه Resident Evil 2 هستند زیرا سرگرمی‌های تکراری آن پایانی ندارد.

استفاده از شکل و شمایل نوین مربوط به زامبی‌ها سبب شده تا درطول گیم‌پلی بازی با جنبه‌های جدیدی از هیولاهای جهش یافته مواجه باشید. سازنده بازی Resident Evil 2 درتلاش است تا قسمت‌های جدیدی را با عنوان رزیدنت اویل منتشر کند اما در دنیای زامبی‌ها نسخه دوم آن جزو بهترین‌ها بوده است. با این تفاسیر می‌توان گفت که این بازی گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت بوده است. نظر شما نسبت به این بازی محبوب چیست؟ با ما در ادامه همراه باشید که قصد معرفی بازی‌های بیشتری را خواهیم داشت.

۴. Back 4 Blood؛ بهترین بازی زامبی در PS4 و PS5

بهترین بازی زامبی در PS4 و PS5

  • پلتفرم‌های مقصد: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2021

بازی Back 4 Blood با برخورداری از رده بندی سنی 18+ بیانگر آن است که این بازی جایی برای نوجوانان نیست زیرا قرار است با جنبه‌های خشونت آمیز بسیاری علیه زامبی‌ها مواجه باشید. این فرنچایز تحسین شده، محصولی در سبک تیراندازی اول شخص بوده که به صورت آنلاین قادر به تجربه آن خواهید بود.

داستان بازی شما را در مرکز جنگ علیه رایدن قرار میدهد که این بخش میزبان یک انگل کشنده بود که با وارد شدن به بدن انسان ها توانست خود را جهش دهد و انسان میزبان را به موجودی وحشتناک تبدیل کند. همین مورد سبب شده تا در طول خط داستانی بازی Back 4 Blood با هیولاهای عظیم‌الجثه بسیاری مواجه باشید که این مورد سبب سرگرم نمودن شما برای زمان طولانی خواهد شد.

ناگفته‌های بسیاری درخصوص بازی Back 4 Blood وجود داشته که بدنیست بدانید ماهیت آنلاین آن می‌تواند شما را در رقابت‌های 4 نفره قرار دهد که با کمک دیگر گیمرهای بازی قادر به پشت سرگذاشتن مراحل بازی خواهید بود. طراحی مناسب و دلنشین درکنار افکت‌های صوتی ویژه سبب سرگرمی دراز مدت شما در طول بازی خواهد شد که امروزه نسخه‌های مختلفی از بازی Back 4 Blood برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است.

۵. The Last of Us Remake؛ بهترین بازی های زامبی PS5

سخن پایانی

معرفی و بررسی برترین بازی های پی اس فور و فایو به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به گزینه‌های خوب بسیاری اشاره شد. لازم به ذکر است بدانید که نمونه‌های معرفی شده در رابطه با بازی زامبی برای پی اس 5 با محدودیت سنی همراه هستند که پیشنهاد می‌شود این مورد را نادیده نگیرید. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ با ما همراه باشید و گزینه‌هایی که مدنظر دارید را برای تقویت این فهرست برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402