بهترین و معروفترین میم کوین‌های ارز دیجیتال کدامند؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که معمولاً به عنوان یک شوخی از میم‌ها یا ایده‌های اینترنتی ایجاد می‌شوند. با این حال، به دلیل استقبال عمومی، ارزش برخی از memecoin‌ها به قدری افزایش یافت که برخی از آنها به ارزش بازار چند میلیارد دلاری دست یافتند!

با رشد بازار کریپتوکارنسی، سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به موضوع داغ دنیای سرمایه تبدیل شده است. این بازار به دلیل حجم کم تراکنش‌ها نسبت به سایر بازارهای مالی نوسانات زیادی دارد و همه چیز از توافق گرفته تا صحبت‌های افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی بر نرخ تراکنش و قیمت ارزهای دیجیتال تاثیرگذار است.

شاید در دوره یادگیری و مطالعه در مورد ارزهای رمزنگاری شده، در مورد ارزهای ارزشمند و امیدوارکننده‌ای مانند بیت کوین و اتریوم شنیده باشید، اما در آن سوی دنیای رمزارز، ارزهایی وجود دارند که اعتبار و فناوری بیت کوین و اتریوم را ندارند. و فقط اقتباسی از جوک‌های اینترنتی هستند.

اگرچه میم کوین‌ها مزایا و معایب خود را دارند. اما تحقیق برای افرادی که به این نوع ارزهای رمزنگاری شده علاقه دارند بسیار مهم است. زیرا قبل از هر سرمایه گذاری باید تحقیقات کامل انجام شود تا سرمایه در خطر نباشد. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین میم کوین های محبوب بپردازیم تا مخاطبانمان با این حوزه ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوند.

میم کوین چیست؟

قبل از اینکه برای سرمایه گذاری و خرید سکه‌های میم محبوب آماده شویم، بیایید نگاهی به مفهوم و داستان این سکه‌ها بیندازیم.

میم کوین ها گروهی از ارزهای دیجیتال هستند که به دلیل تبلیغات و حمایت جامعه به سرعت در حال محبوب شدن هستند. این ارزها معمولا حجم معاملات بسیار کمی دارند، بنابراین قیمت آنها هر لحظه در نوسان است. این ارزها در واقع از این جوک‌های اینترنتی (میم ها)، الگوبرداری شده‌اند. برخی از آنها مانند Dogecoin و MonaCoin ارزهای قدیمی در بازار هستند و جایگاه خوبی در بازار ارزهای دیجیتال دارند.

البته بد نیست بدانید که برخی از این ارزها توسط افراد مشهوری مانند ایلان ماسک یا ویتالیک بوترین پشتیبانی می‌شوند. با توجه به ریسک بالای این بخش از بازار، بهتر است قبل از ورود به بازار معاملات و خرید با میم کوین‌های محبوب آشنا شوید و برای معاملات پیش رو تصمیم بهتری بگیرید. لیست ما با Dogecoin شروع می‌شود، اما قبل از آن باید یک اصطلاح مهم را یاد بگیریم.

همچنین بخوانید :

مروری بر شت کوین‌ها

برای تفکیک دو مفهوم Meme coin و Shitcoin، باید بدانید که Shitcoin یک ارز دیجیتال بسیار کم ارزش با اهداف نامشخص است. به عبارت ساده، فناوری خاصی ندارند و از نظر فنی نمی‌توان آینده‌ای را برای آنها متصور شد. این ارزهای رمزپایه توسط توسعه دهندگان ناشناس به بازار معاملات معرفی می‌شوند و کارکرد خاصی ندارند. نقدینگی بسیاری از بیت کوین‌ها زیر 30 هزار دلار بوده و بهتر است وقت و سرمایه خود را صرف آنها نکنید.

آشنایی با بهترین میم کوین های معروف دنیای ارزهای دیجیتال

تا اینجا با ماهیت و فلسفه میم کوین ها آشنا شدیم و تفاوت آن را با سایر ارزهای دیجیتال درک کردیم. ما همچنین متوجه شدیم که شت‌کوین‌ها کدام گروه از ارزهای دیجیتال هستند. حالا وقت آن است که میم کوین‌های محبوب را معرفی کنیم و تصمیم به انتخاب و سرمایه گذاری بگیرید.

DogeCoin، محبوب ترین میم کوین در دنیای ارزهای دیجیتال

یکی از پرطرفدارترین‌ها که نامش را حتما بارها در شبکه‌های اجتماعی یا اخبار ارزهای دیجیتال شنیده‌اید، DogeCoin است. در همین حال، Dogecoin اولین میم کوین و یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال در بازار است.

Dogecoin در سال 2013 توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس، توسعه دهندگان باتجربه و حرفه‌ای بیت کوین، از طریق فورک شبکه Litecoin و بر اساس یک جوک اینترنتی محبوب ایجاد شد. این دو چهره یک سگ را برای Dogecoin انتخاب کردند. پس از سال‌ها رکود قیمت به دلیل حمایت ایلان ماسک، در سال 2020 قیمت این ارز رشد قابل توجهی را تجربه کرد. به نظر می‌رسد در دنیای امروزی، این ارز دیجیتال یکی از میم کوین‌های محبوب برای سرمایه گذاری است. زیرا در جوامع کریپتو، دوج کوین به عنوان پادشاه میمکوین‌ها شناخته شده و حتی مورد توجه افراد مشهور قرار گرفته است.

دوج کوین اساساً یک شبکه غیرمتمرکز و منبع باز است که برای تراکنش‌ها به صورت همتا به همتا عمل می‌کند. اگر تصمیم به استخراج دوج کوین دارید، می‌توانید این کار را به صورت جداگانه انجام دهید و در استخرهای استخراج شرکت کنید.

شیبا اینو، یکی از بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

یکی دیگر از بهترین میم کوین ها شیبا اینو است. شیبا نام جالبی هم دارد و از همین نام جالب می‌توان داستان آغاز آن را فهمید. Shiba Inu توسط فردی ناشناس به نام Rei Oshii توسعه یافته و به بازار معرفی شده است.

توجه ایلان ماسک به Dogecoin و رشد قیمت این سکه باعث شد تا بسیاری از توسعه دهندگان به تقلید از جکسون پالمر و بیلی مارکوس به دنبال توسعه ارزهای دیجیتال جدید باشند. توسعه Shiba یک شوخی با Dogecoin بود و به همین دلیل در بین خریداران به قاتل Dogecoin معروف شد.

این ارز در سال 2020 وارد بازار معاملات ارزهای دیجیتال شد و در حال حاضر ارزش بازار آن 5 میلیارد دلار است و یکی از 100 ارز دیجیتال برتر بازار محسوب می‌شوذ.

کارشناسان ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری در شیبا را تقریبا امن و قابل رقابت با  Dogecoinمی‌دانند. این در حالی است که در سال جدید از دید بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، شیبا اینو به عنوان بهترین میم کوین برای خرید و سرمایه گذاری شناخته شد.

Akita Inu، یک میم کوین محبوب مبتنی بر شبکه اتریوم

ارز دیجیتال آکیتا اینو که با نام آکیتا نیز شناخته می‌شود، یکی از میم کوین‌های محبوب است که در سال 2021 به عنوان ادای احترام به نژاد سگ آکیتا اینو ایجاد شد. آکیتا توکن یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود و تراکنش‌های سریع و ایمن را به کاربران ارائه می‌دهد. AKITA به دلیل نام تجاری منحصر به فرد و جامعه قوی خود در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال محبوبیت پیدا کرده است.

MonaCoin، از تولد در ژاپن تا تایید رسمی

پروژه MonaCoin که با علامت MONA نیز شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال است که در سال 2013 به عنوان فورک لایت کوین ایجاد شد. این ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال ژاپن طرفداران قابل توجهی به دست آورده است. MonaCoin بر روی یک بلاک چین غیرمتمرکز اختصاصی عمل می‌کند و تراکنش‌های سریع و ایمن را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد MonaCoin تعهد آن به ترویج پذیرش و آموزش در مورد ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال برای تامین مالی پروژه‌ها و ابتکارات مختلف با هدف ترویج استفاده از ارزهای دیجیتال در ژاپن از جمله نصب دستگاه‌های خودپرداز MonaCoin و توسعه مواد آموزشی برای مدارس استفاده خواهد شد.

علاوه بر این،MonaCoin  دارای یک جامعه قوی و وفادار است که از توسعه و رشد مونا حمایت می‌کند. دولت ژاپن نیز این کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت به رسمیت شناخته است. بنابراین مونا به یکی از بهترین میم کوین های این کشور تبدیل شده است. به طور کلی،MonaCoin  یک فرصت سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز و امیدوارکننده برای کاربران علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال به طور گسترده پذیرفته شده و تعهدی قوی به ترویج آموزش فراهم می‌کند.

SafeMoon، یک میم کوین که به اندازه نامش قابل اعتماد است!

SafeMoon یکی دیگر از میم کوین‌های محبوب است که با هدف بهبود و ارتقاء Dogecoin وارد بازار شده و عرضه محدودی دارد. در واقع می‌توانیم Safe Moon را به‌عنوان اسپین‌آف ارز دیجیتال Dogecoin در نظر بگیریم که به دلیل عدم توافق جمعی در مورد تغییرات کلی Dogecoin، باعث شد تا این ارز دیجیتال برای ادامه فعالیت با توسعه یک ارز جدید فورک شود.

احتمالا از نام این ارز یعنی Safe Safe متوجه شده‌اید که هدف اصلی توسعه دهندگان آن ارتقای امنیت در معاملات و سرمایه گذاری هاست. توسعه دهندگان Safe Moon این میم را با هدف کاهش حباب قیمت طراحی کرده‌اند تا خریداران سود و معامله‌ای مطمئن در بازار داشته باشند. در واقع، زمانی که این میم معامله می‌شود، پنج درصد آن سوزانده شده و پنج درصد دیگر بین خریداران توزیع می‌شود تا حباب قیمت در حد معقولی پایین بماند.

همچنین بخوانید :

معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

در حال حاضر با رشد تعداد میم کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال مواجه هستیم. تقریبا هر ماه یک توکن جدید از این نوع منتشر می‌شود. بنابراین بهتر است با بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری آشنا شوید.

فلوکی، حفاظت از حیوانات

ارز دیجیتال فلوکی یکی از ارزهای دیجیتال جدید محسوب می‌شود که در بازار ارز دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. نام این توکن از سگ ایلان ماسک، فلوکی گرفته شده و بر اساس توکن شیبا اینو ساخته شده است. فلوکی به دلیل برندسازی منحصر به فرد، جامعه قوی و رویکرد نوآورانه خود به یکی از میم کوین‌های محبوب تبدیل شده است.

ارز دیجیتال فلوکی روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند که امکان تراکنش‌های امن و مطمئن را فراهم خواهد کرد. همچنین این ارز غیرمتمرکز است، به این معنی که توسط هیچ مرجع مرکزی کنترل نمی‌شود و تمام تراکنش‌ها در دفتر کل بلاک چین ثبت می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فلوکی مؤلفه خیریه آن است که بخشی از هر معامله به حمایت از خیریه‌های حیوانات اختصاص می‌یابد. این امر آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل می‌کند که علاقه مند به سرمایه گذاری مسئولیت پذیر اجتماعی و اخلاقی هستند. به طور کلی، ارز دیجیتال فلوکی یک فرصت سرمایه گذاری هیجان انگیز و امیدوارکننده برای علاقه مندان به دنیای ارزهای دیجیتال است.

Bone ShibaSwap، توکن اصلی Dex ShibaSwap

Bone ShibaSwap یکی از میم کوین‌های محبوب است که با تیکر BONE شناخته می‌شود و بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند. این توکن بخشی از اکوسیستم گسترده‌تر شیبا اینو است. این ارز به عنوان یک توکن حاکمیتی برای صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap ایجاد شد که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال مختلف را به شیوه‌ای امن و غیر متمرکز معامله کنند. افرادی که این توکن را خریداری کنند دارای حق رای هستند که به آنها امکان می‌دهد در فرآیند تصمیم گیری این صرافی غیرمتمرکز شرکت کنند، که شامل رای گیری در مورد پیشنهادها و تغییرات در عملکرد پلت فرم است. این برنامه‌ها این توکن را به گزینه‌ای محبوب برای سرمایه گذارانی تبدیل می‌کند که به امور مالی غیرمتمرکز علاقه دارند و می‌خواهند در شکل دادن به آینده بازار ارزهای دیجیتال نقشی ایفا کنند.

علاوه بر نقش حاکمیتی، توکن Bone به دلیل جامعه قوی و پتانسیل رشد به یک گزینه سرمایه گذاری محبوب تبدیل شده است. این توکن در صرافی‌های مختلف درج شده که باعث افزایش نقدینگی آن شده است. علاوه بر این، Bone دارای یک مکانیسم کاهش تورم است، که در آن بخشی از هر تراکنش سوزانده می‌شود و در طول زمان عرضه کل توکن را کاهش می‌دهد.

آیا باید در بازار میم کوین‌ها سرمایه گذاری کنیم؟

پس از آشنایی با میم کوین‌های محبوب، نوبت به پاسخ به این سوال می‌رسد که چقدر باید در بازار این ارزها سرمایه گذاری کنیم؟

همانطور که مشاهده کردید، در این لیست، برخی از ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین مورد توجه شخصی مانند ایلان ماسک قرار گرفته‌اند یا ارز دیجیتالی مانند Monacoin مورد تایید دولت ژاپن قرار گرفته است. در نتیجه، تقریباً می‌توانید در مورد سرمایه‌گذاری در این ارزهای دیجیتال معتبر مطمئن باشید. با این حال، در سال 2021، گروهی از ناظران دستور حذف میم کوین ها را صادر کردند.

علاوه بر این موضوع دیگری که بازار آتی این ارزها را تهدید می‌کند، احتمال تخلیه نقدینگی یا راگ پول است، بنابراین توصیه می‌کنم برای سرمایه گذاری در این بازار، آموزش ببینید و با کارشناسان مشورت کنید.  سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نیازمند آموزش و مطالعه زیاد است. اگر به آموزش متعهد باشید می‌توانید در این بازار به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402