مشخصات گوشی آنر مجیک ۶ (Honor Magic 6)

آنر مجیک 6
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آنر مجیک ۶ با تکیه بر ویژگی‌های امروزی توانسته در بنچمارک‌ها امتیاز خوبی را به خود اختصاص دهد. درطول این نقد و بررسی به زوایای مختلفی از این گوشی هوشمند پرچم‌دار خواهیم پرداخت که با پایان این مقاله با جنبه‌های مختلفی از این گوشی جدید آشنا خواهید شد.

در رابطه با مشخصات اصلی آنر مجیک ۶ باید بدانید که این گوشی از یک تراشه نسل جدید با پردازنده گرافیکی عالی برخوردار است. وجود این مزیت به‌شما امکانی را می‌دهد که از هرگونه مشکلات مربوط به ضعف در رابط کاربری دور باشید. اینکه گوشی Honor Magic 6 تا چه مقدار قادر به رقابت با محصولات پرچم‌دار دیگر است به‌جای خودش، اما موضوعی که باید بدانید این است که Honor مسیر خوبی برای سری محصولات جدید خود در سال ۲۰۲۴ درپیش گرفته است.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی Honor Magic 6

ویژگی‌هاگوشی آنر مجیک ۶
نمایشگر۶.۷۸ اینچی LTPO اولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۸۰۰x۱۲۶۴
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۳
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری MagicOS 8
حافظه/رم۱۲/۱۶ گیگابایت رم | حافظه ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت
دوربین‌‌ها۵۰ + ۳۲ + ۵۰ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۲.۵ برابر
دوربین سلفی۵۰ مگاپیکسل
باتری۵۴۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۶۶ وات
قیمتحدود ۵۷۰ یورو

آنر مجیک ۶

گوشی آنر مجیک ۶ در ۵ رنگ‌بندی معرفی شد که لازم است بدانید به‌طور کلی این محصول در ۳ پیکربندی عرضه شده است که برای هر یک از آنها ۳ شارژ قدرتمند درنظر گرفته شده و این موضوع می‌تواند سبب محبوبیت گوشی Honor Magic6 پیش از آغاز نقد و بررسی شود. لازم به ذکر است بدانید قیمتی که برای فروش و عرضه این محصول در بازارهای جهانی، درنظر گرفته شده نیز کاملا رقابتی و مناسب بوده است که بدنیست با ما در ادامه برای آشنایی با مشخصات این محصول همراه باشید.

قیمت آنر مجیک ۶

قیمت نهایی این محصول برای مدل رم ۱۶ گیگابایتی ۵۷۰ یورو بوده است که این نرخ به نسبت دیگر گوشی‌هایی که اکنون در بازار داغ ۲۰۲۴ عرضه شده‌اند مناسب بوده است.

آنر مجیک 6

دوربین‌های Honor Magic6

بخش مهم دیگری که می‌تواند نظر شما را مستقیما به خود جلب نماید دوربین‌های Honor Magic6 بوده است. آنر برای گوشی جدید خود از یک دوربین ۳ گانه قدرتمند استفاده نموده که در ادامه به جزئیات هر یک خواهیم پرداخت:

  • دوربین اصلی با لنز ۵۰ مگاپیکسلی و مشخصات تکمیلی f/1.9, (wide), 1/1.3″, Laser AF, PDAF, OIS که قادر است تصاویر خوبی را برای شما درهنگام عکس‌برداری به ثبت برساند.
  • دوربین تله‌فوتو با لنز ۳۲ مگاپیکسلی که با مشخصات f/2.4, (telephoto), PDAF, OIS, 2.5x optical zoom همراه بوده و قادر است زوم اپتیکال مناسبی را در اختیار شما قرار دهد.
  • دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی که این مورد نیز با مشخصات f/2.0, 13mm, 122˚ (ultrawide), 1/2.76″, AF همراه بوده است.

درهنگام فیلم‌برداری با دوربین‌های ذکر شده قادر به مشخص نمودن کیفیت و FPS های مختلفی خواهید بود که برای کیفیت 4K از ۳۰ تا ۶۰ فریم و کیفیت ۱۰۸۰ از ۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰ فریم را در اختیار خواهید داشت که این مورد از ویژگی HDR 10-bit پشتیبانی نموده است.

اما دوربین سلفی محصول نیز میزبان لنز مناسبی بوده که برای آن از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است که در هنگام فیلم‌برداری می‌توانید به کیفیت 4K تا ۳۰ فریم و ۱۰۸۰ بین ۳۰ تا ۶۰ فریم دسترسی داشته باشید. همانطور که شاهد بودید دوربین‌های Honor Magic6 درسطح بسیار خوبی قرار داشته است که این مورد می‌تواند روی جلب نمودن نظر خریداران نقش مهمی داشته باشد.

سخت افزار آنر مجیک ۶

همانطور که در توضیحات ابتدایی محصول نیز گفته شد این محصول میزبان تراشه بسیار خوبی بوده است که حضور آن می‌تواند شما را از دردسرهای مربوط به کند بودن گوشی درهنگام اجرای بازی‌های سنگین و موارد این چنینی خلاص کند.

تراشه مرکزی بکارگیری شده در Honor Magic 6 از نوع اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بوده است که سبب خواهد شد تا با جدیدترین مدل از این چیپست قدرتمند همراه باشید که براساس گفته‌های سازنده، این تراشه به نسبت نسل ۲ با سرعت و کارایی بهتری همراه بوده است. درکنار این تراشه از یک CPU هشت هسته‌ای استفاده شده است. مشخصات و نحوه قرار گیری هسته‌های درون این قطعه به‌صورت Octa-core (1×3.3 GHz Cortex-X4 & 3×3.2 GHz Cortex-A720 & 2×3.0 GHz Cortex-A720 & 2×2.3 GHz Cortex-A520) بوده است.

آنر مجیک 6

پردازنده گرافیکی یا همان GPU موضوع مهم دیگری بوده که خوشبختانه در Honor Magic 6 از Aderno 750 استفاده شده است که این تراشه برای هر زمینه مرتبط با گرافیک عالی بوده است و سازگاری خوبی با تمام بازی‌های امروزی داشته است.

همانطور که گفته شد Honor Magic6 در ۳ مدل عرضه شده است پس باید شاهد ظرفیت و رم‌های مختلفی باشیم. دراین زمینه باید بدانید که آنر اولین محصول خود را به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم مجهز نموده و مدل دوم میزبان ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم بوده و درنهایت مدل سوم که قدرتمندترین دربین این موارد بوده میزبان ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم بوده است. این تنوع سبب خواهد شد تا در هنگام خرید Honor Magic6 با قیمت‌های مختلفی مواجه باشید.

آنر مجیک 6

در خصوص منبع تغذیه محصول باید بدانید که یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۴۵۰ میلی‌آمپری در Honor Magic 6 بکارگیری شده است که این ظرفیت می‌تواند برای اشخاص بسیاری که در موضوعات مختلف قصد خرید این محصول را دارند مفید واقع شود. مجیک ۶ با بهره‌مندی از این ظرفیت می‌تواند جایگاه خوبی را میان گیمرها برای خود دست و پا کند زیرا از این طریق کاربران قادر هستند تا مدت زمان زیادی را در Honor Magic 6 سپری کنند که این موضوع بیشتر برای گیمرهایی که در بازی‌های بتل آنلاین فعال هستند مفید بوده است.

درخصوص مدت زمان و درصد شارژ باتری Honor Magic6 اطلاعاتی منتشر نشده ولی باید بدانید که یک شارژر سیمی ۶۶ وات درکنار شارژر وایرلس ۵۰ وات و شارژر ۵ وات ریورس برایتان درنظر گرفته شده است که این موضوع سبب خواهد شد تا در شرایط مختلف قادر به استفاده از شارژرهای Honor Magic6 باشید.

رابط کاربری به‌کارگیری شده در این گوشی از نوع MagicOS 8 بوده که این رابط میزبان اندروید ۱۴ بوده است. بدنیست بدانید دربخش شبکه‌ها این محصول از فناوری 5G پشتیبانی نموده است که حضور این فناوری می‌تواند درصد مهمی روی محبوبیت بیشتر آن باشد که در ادامه به اطلاعات تکمیلی محصول خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش آنر مجیک ۶

تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزاری را می‌توان در نمایشگر مشاهده نمود که بدنیست بدانید این محصول ارزشمند ازیک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی برخوردار بوده که مدل آن ازنوع LTPO OLED بوده است. این مدل قادر است تا نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را با پشتیبانی از HDR به نمایش بگذارد. حداکثر روشنایی این پنل به ۵۰۰۰ نیت می‌رسد که یک عدد خیره کننده است.

آنر مجیک 6

این سایز تقریبا ۹۲ درصد از صفحه جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است که با این اوصاف می‌توان گفت شاهد حاشیه‌های باریک ولی زیبایی خواهیم بود. وضوح پیکسلی بکارگیری شده در این بخش روی ۲۸۰۰ * ۱۲۶۴ پیکسل تنظیم شده که نرخ پیکسلی آن روی 453 ppi تنظیم شده است. برای حفاظت از صفحه نمایش Jurhino glass بکارگیری شده است.

تمام موارد ذکر شده دست به‌دست هم داده‌اند تا وزن محصول روی ۱۹۹ گرم قرار گیرد که در بخش جلویی شاهد یک صفحه شیشه‌ای هستیم و درپشت محصول از یک قاب پلیمری سیلیکونی که به چرم اکو معروف است استفاده شده است.

سخن پایانی

معرفی گوشی آنر مجیک ۶ (Honor Magic 6) به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به تمام اطلاعات مهم این محصول اشاره شد. با توجه به این موارد می‌توان گفت که آنر محصول قدرتمندی را درسال ۲۰۲۴ منتشر نموده است که براساس آن می‌توان به سخت افزار، دوربین و صفحه نمایش بسیار خوبی دسترسی داشت. نظر شما نسبت به این محصول چیست؟ با ما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید زیرا مباحث مهم بسیاری برای تبادل نظر وجود داشته است که می‌توانید به آنها بپردازید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402