بهترین بازی های تاریخی برای کامپیوتر در عصرهای مختلف

بهترین بازی های تاریخی و افسانه ای برای کامپیوتر PC
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تاریخ همیشه دستخوش تحریف‌های شناختی بوده که اکنون فرصت تازه‌ای برایتان به وجود آمده که می‌توانید از طریق بازی های تاریخی، خودتان به روایت آنها بپردازید. برای آشنایی با لیستی از بهترین بازی‌های تاریخی و افسانه‌ای با ما همراه باشید.

اگر رویای شرکت در نبردهای عظیم قرون وسطایی را در سر دارید و یا به دنبال حضور در نبردهای دشوار در بازی‌های جنگ جهانی اول و دوم هستید با ما همراه باشید. در ادامه تصمیم داریم شما را با تعدادی از بازی‌های ویدیویی Historical آشنا کنیم. مواردی که قادر به ارائه گیم‌پلی مختلفی درطول زمان هستند و این موضوع سبب خواهد شد تا با مسیرهای جدیدی از وقایع مهم مواجه باشید. در ادامه با لیستی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های تاریخی آشنا خواهید شد که اغلب آنها برای کامپیوتر منتشر شده‌اند.

فهرست مطالب

بهترین بازی های تاریخی

ساخت‌وساز و و توسعه دادن مکانی به یک ایده نوین همیشه جزو تخیلات گیمرها بوده که اغلب شاهد چنین سبکی در بازی‌های استراتژی بوده‌ایم. اگر هنوز هم در سنین خود به این سبک علاقه‌مند هستید و تصمیم دارید با تعدادی از بازی های تاریخی خوب آشنا شوید، کافیست با ما همراه باشید؛ زیرا در ادامه تصمیم داریم شما را با لیستی از بهترین بازی‌های تاریخی و افسانه‌ای برای کامپیوتر آشنا کنیم که بدنیست بدانید به جزئیات مهمی از بازی‌ها اشاره شده است.

۱. Company of Heroes 3

بهترین بازی های تاریخی و افسانه ای برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی: پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی محبوب کمپانی هیرو ۳ (Company of Heroes 3) یکی از بهترین بازی‌های استراتژی با گیم پلی سنتی بوده است که پایه و اساس آن بر اساس منابع ترکیبی استوار بوده است. این بازی شامل استراتژی و تاکتیک‌های مربوط به سبک اکشن نیز بوده که همین موضوع سبب شده تا در طول نبردهای آن شاهد کشتارهای مختلفی باشید. گیم پلی بازی شامل دو کمپین بوده که در آن به عنوان نیروهای متفقین در ایتالیا و یا محور شمال آفریقا می‌توانید حضور پیدا کنید که این موضوع شما را در برابر مراحل مختلفی از بازی قرار خواهد داد.

کمپین‌های بازی میزبان نقشه‌های پویایی بوده‌اند که همین موضوع سبب خواهد شد تا با جذابیت‌های جدیدی سروکار داشته باشید که تجربه بی‌سابقه‌ای از بازی‌های استراتژی را در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم است بدانید این بازی یک محصول چند نفره آنلاین بوده است که در آن شاهد تصاویر دیدنی و گیم پلی روان در کنار صداگذاری عالی خواهید بود که در موضوع جنگ جهانی دوم می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. بی تردید این بازی که در سبک RTS نبز حضور داشته گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

۲. Steel Division 2

بهترین بازی های تاریخی و افسانه ای برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی: مایکروسافت ویندوز

بازی استیل دیویژن ۲ (Steel Division 2) یکی دیگر از بازی‌های تاریخی این لیست بوده که به سری توتال وار (Total War) شبیه بوده است و شامل حالت‌های کمپین استراتژی پویا به صورت تک نفره و چند نفره بوده است. در خصوص سبک استراتژی بازی باید بدانید که نبردهای نوبتی برای شما برنامه‌ریزی شده است که از این طریق می‌توانید ارتش خود را به طور کامل مدیریت کنید و در نبردهایی که مد نظر دارید، در زمان واقعی حضور پیدا کنید. مستقر نمودن هر نیرو در هر نقطه وابسته به تصمیمات شما داشته است که همین موضوع سبب خواهد شد تا روی کوچک‌ترین بخش‌های بازی نیز فرماندهی خود را نشان دهید. حالت چند نفره بازی شامل نبردهای بسیاری بوده که هر یک از آنها قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود. همچنین باید بدانید که بازی Steel Division 2 در جنگ جهانی دوم جریان داشته که شامل واحد و نقشه‌های بازسازی شده بسیاری بوده است.

۳. Hearts of Iron IV

بهترین بازی های تاریخی و افسانه ای برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی: لینوکس، مک‌اواس، مایکروسافت ویندوز، سیستم‌عامل‌های مکینتاش، مک اواس

یکی دیگر از بازی‌های تاریخی این لیست Hearts of Iron IV نام داشته است که بد نیست بدانید نبردهای آن در مبارزات انتخاباتی بازی بین سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۳۹ جریان داشته است. گیم پلی و نبردهای بازی در سال ۱۹۴۸ به پایان می‌رسد که این تفاوت سال می‌تواند شما را با یک سری داستان‌های فرعی مواجه کند که هدف اصلی شما در طول مراحل بازی ساختن یک کشور پر رونق از نظر اقتصادی و نظامی بوده است.

تحقیق نمودن در مورد فناوری‌های جدید و روابط پیچیده دیپلماتیک با سایر کشورها می‌تواند شما را با جنبه جدیدی از بازی‌های تاریخی و استراتژی مواجه کند که بد نیست بدانید بازی Hearts of Iron IV در حقیقت توانسته به یک اثر ماندگار برای سرگرمی کاربران تبدیل شود. این بازی استراتژی تاریخی در مقیاس بزرگ خود قادر به نمایش جنگ‌های بسیاری بوده است که با بررسی‌های اولیه و سنجیدن شرایط خود می‌توانید وارد آنها شوید و یا از طریق دیپلماسی به دنبال صلح با دشمنان باشید. همین مزایای نامبرده سبب شده است تا بازی میزبان سیستم‌های بسیار خوبی باشد که در طول آن قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی خواهید بود.

۴. Assassin’s Creed Valhalla

بهترین بازی های تاریخی و افسانه ای برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، اکس‌باکس وان، گوگل استادیا، مایکروسافت ویندوز

در نگاه اول شاید بازی اساسینز کرید والهالا یک محصول تاریخی نباشد ولی باید بدانید که این بازی با برخورداری از داستان تاریخی عالی توانسته به این درجه از محبوبیت برسد که شما در نقش یک قهرمان به نام Eivor که قهرمان وایکینگ‌ها بوده حضور خواهید داشت.

فرقی نمی‌کند که تصمیم دارید مراحل بازی را به صورت انفرادی به پایان برسانید یا گروهی زیرا تنها هدف شما حمله به انگلستان بوده است که باید یک شهرک مرفه را ایجاد کنید و از مردم خود در برابر حملات دشمنان محافظت نمایید. نیروهای نظامی انگلیس تمام تلاش خود را برای خلاص شدن از شر شما انجام خواهند داد زیرا آنها خوب می‌دانند که آلفرد کبیر هیچ گونه رحمی علیه دشمنان نخواهد داشت و این موضوع سبب خواهد شد تا شما به دنبال راهکارهای خوبی برای مبارزه با آلفرد کبیر باشید.

علاوه بر موارد ذکر شده در طول زمان می‌توانید روی بخش‌های بیشتری نظیر قایقرانی تمرکز داشته باشید و رهبری وایکینگ‌ها را در قرن نهم بازی با فناوری‌های جدید ادامه دهید که این موضوع سبب تقویت شما و شهرکی که ساخته‌اید خواهد شد. این بازی شامل گیم پلی طولانی مدت و طراحی بسیار دیدنی بوده است که همین موضوع سبب شده تا نسخه والهالای بازی از دید گیمرهای بسیاری به عنوان یک محصول ایده‌آل و برجسته شناخته شود.

۵. Age of Empires II: Definitive Edition

بازی های تاریخی

  • پلتفرم‌های بازی: مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، اکس‌باکس وان، سرویس ابری بازی‌های اکس‌باکس

بازی Age of Empires II: Definitive Edition یکی از ۳۵ تمدن موجود را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در یک محصول اعتیادآور و استراتژی به دنبال نمایش دادن مهارت‌های خود باشید. این بازی تاریخی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید امپراتوری خود را گسترش دهید و وارد نسل جدیدی از قرن شوید که این موضوع می‌تواند شما را در برابر چالش‌های بسیاری قرار دهد. جهت محافظت از امپراتوری خود نیاز به یک ارتش شکست ناپذیر خواهید داشت که در این زمینه باید به نیروهای مختلفی دسترسی پیدا کنید و هزینه مناسبی را برای بخش نظامی خود در نظر بگیرید تا بتوانید از شهرک‌ها و مردمان خود در برابر حملات دشمنان محافظت کنید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین بازی های تاریخی و افسانه ای برای کامپیوتر PC به پایان رسید. گزینه‌های موجود در این لیست براساس امتیازات کاربران درسرتاسر جهان جمع آوری شده که باید بدانید این موارد قادر هستند شما را با سبک‌های خوبی از بازی‌های تاریخی مواجه کنند. گیم‌پلی اعتیادآور، از اصلی‌ترین مزایای این سبک بوده که پیشنهاد می‌شود نظر خود را نسبت به بازی‌های نامبرده بیان کنید. بی‌تردید نظرات شما روی رشد و افزایش سطح کیفی مقاله نقش مهمی خواهد داشت.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402