حواشی بازی اسپایدرمن ۲ لیک شده برای کامپیوتر

حواشی بازی اسپایدرمن 2 لیک شده برای کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Marvel’s Spider-Man 2 پس از تایید شدن برای پلتفرم PS5 گیمرهای بسیاری را به حسرت وادار نمود زیرا سونی برنامه‌ای برای عرضه آن دردیگر کنسول‌ها و پلتفرم‌ها نداشت تا اینکه گروهی توانست سایت رسمی سازنده بازی Marvel’s Spider-Man 2 را هم هک کند.

هک سایت سازنده Marvel’s Spider-Man 2 یعنی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) سبب شد حواشی بسیاری نسبت به این استودیو و سونی در دنیای مجازی دست‌به‌دست شود. این موضوع سبب افت سهام سونی در بازارهای جهانی شد که در ادامه به خبر و حواشی بازی اسپایدرمن ۲ لیک شده برای کامپیوتر اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

حواشی بازی اسپایدرمن ۲

اخیرا شاهد گزارش‌هایی از سوی ماد سازان هستیم که پورت غیر رسمی بازی مرد عنکبوتی ۲ برای کامپیوتر در حال توسعه بوده است و همین موضوع سبب شده تا سایت‌ها و مجله‌های خبری بسیاری نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. بد نیست بدانید پورت غیر رسمی بازی، پس از هک وب سایت اینسامنیاک گیمز به بیرون درز کرد. باید بدانید این بازی یکی از عناوین برجسته و انحصاری برای پلی استیشن ۵ بوده که در طول ۳ سال توانسته میزبان گیمرهای بسیاری باشد.

این بازی با فروش دو و نیم میلیون واحد در روز اولیه توانست معیار جدیدی را برای پروژه‌های آینده سونی ترسیم کند و این اطمینان را به سازندگان بازی بدهد که آینده درخشانی برای این محصول در نظر گرفته شده است. تمامی حواشی و رویدادهای مربوط به بازی از زمانی به اوج خود رسید که گروهی توانست به سرورهای اصلی سازنده بازی مرد عنکبوتی ۲ یعنی اینسامنیاک گیمز، دسترسی پیدا کند. این دسترسی، یا بهتر است بگوییم هک وب سایت، فقط مربوط به این بازی نبوده بلکه اطلاعات و جزئیات بسیار مهمی از پروژه‌های آینده سونی نیز به بیرون درز پیدا کرد که این موضوع سبب کاهش سهام سونی در بازارهای جهانی شد.

حواشی بازی اسپایدرمن 2 لیک شده برای کامپیوتر

امروزه اشخاصی که در زمینه مادسازی فعالیت دارند روی پورت غیر رسمی بازی تغییراتی را اعمال نموده‌اند که گه‌گاهی شاهد اجرای بازی روی پلتفرم کامپیوتر بوده‌ایم که موضوع نشان می‌دهد این بازی در حال ساخت برای PC بوده است که خبر آن به صورت کاملاً محرمانه از سوی سازنده نگهداری می‌شد. با گذشت ساعات اولیه شاهد منتشر شدن یک ویدیو یک دقیقه‌ای با نرخ ۶۰ فریم از این بازی بودیم که به نظر می‌رسد این تریلر ساختارهای اصلی بازی را نمایان می‌کند ولی شاهد پویانمایی شخصیت و ساختمان‌ها در طول بازی نبوده ایم.

لازم به ذکر است بدانید که پیشرفت‌های حاصل شده روی این بازی نشان می‌دهد سونی به دنبال عرضه بازی‌های محبوب خود برای کامپیوتر بوده است که در سال ۲۰۲۱ بود که خبر انتشار بازی خدای جنگ برای کامپیوتر منتشر شد و پس از آن شاهد انتشار بازی‌های بیشتری از این کمپانی ژاپنی برای کامپیوتر بودیم.

از دیگر جزئیات مربوط به حواشی انتشار بازی مرد عنکبوتی ۲ برای کامپیوتر می‌توان به این موضوع اشاره داشت که این بازی شامل هیچ پیشرفت اضافی نبوده است به همین دلیل گیمرهای بسیاری بر این باور هستند که این بازی کاملاً مشابه نسبت به پلی استیشن ۵ بوده است که پورت رسمی آن از سوی Nixxes Software منتشر شده است. اگر قصد دانلود این بازی از سایت‌های اینترنتی را دارید باید بدانید که بازی با باگ و مشکلات بسیاری همراه بوده است. همین موضوع سبب شده تا اشخاص بسیاری روی بهینه‌سازی بازی تمرکز داشته باشند تا بتوانند نسخه بدون مشکل را در اختیار گیمرها قرار دهند.

امروزه شاهد ۶ نسخه از این بازی در فضای مجازی هستیم که هر یک نسبت به نسخه قبلی خود عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته است. با توجه به این توضیحات باید بدانید که هک اینسامنیاک گیمز چیز تازه‌ای نیست زیرا در طول زمان شاهد اتفاقات این چنینی بسیاری بوده‌ایم که سبب افشا شدن اطلاعات مهمی از بازی‌های مختلف برای پلتفرم‌های گوناگون شده است. با توجه به این تفاسیر نظر شما نسبت به پورت غیر رسمی بازی چیست آیا مایل به دانلود آن هستید یا خیر؟ با این اوصاف باید بدانید که حجم اولیه بازی چیزی حدود ۱۱۰ گیگابایت بوده است که با توجه به غیر رسمی بودن آن شاهد گرافیک برجسته‌ای که در نسخه پلی استیشن ۵ وجود داشته نخواهید بود زیرا این بازی به صورت رسمی از سوی سازنده استخراج نشده است و همین مورد سبب به وجود آمدن باگ‌های بسیار در طول بازی شده است.

حواشی بازی اسپایدرمن 2 لیک شده برای کامپیوتر

همچنین باید بدانید که بر اساس گزارش‌های منتشر شده پورت رسمی بازی قرار است از سوی سازنده در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر شود که به نظر می‌رسد این پورت شامل یک سرویس آنلاین برای رقابت گیمرها نیز باشد. مرد عنکبوتی ۲ در زمان انتشار خود برای پلی استیشن ۵ توانست بازخوردهای مثبت بسیاری را دریافت کند و این نوید را به گیمرها بدهد که سونی در تلاش است تا با یک برنامه‌ریزی بلند مدت گیمرهای بیشتری را به سمت کنسول‌های خود جذب کند. چند مدتی است که این شرکت درحال فعالیت روی کنسول PS5 Pro بوده که نسخه‌های بعدی این بازی می‌توانند برای این کنسول هم عرضه شوند. لازم است بدانید که خبر رسمی در مورد عرضه این کنسول منتشر نشده است و به نظر میرسد که سونی درتلاش است تا محصول جدید خود را در سال ۲۰۲۵ وارد بازارهای جهانی کند.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی حواشی بازی اسپایدرمن ۲ برای کامپیوتر به پایان رسید که درطول این مقاله به اطلاعات بسیار خوبی از بازی اشاره شد. لازم است بدانید که این بازی امروزه درنسخه‌های مختلفی عرضه شده است که اگر یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد که مرد عنکبوتی ۲ قابل دانلود برای کامپیوتر بوده است. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ با ما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402