بهترین کیبوردهای گیمینگ برای افزایش سطح بازی

بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار ایران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه کیبوردها نقش مهمی در حوزه بازی داشته‌اند که همین موضوع سبب شده تا شرکت‌هایی که درساخت این ابزار گیمینگ فعالیت دارند نگاه ویژه‌تری به جزئیات آن داشته باشند. همین موضوع سبب شد تا لیستی از بهترین کیبورد های گیمینگ را برای شما آماده سازی کنیم.

اگر یک کاربر اهل بازی هستید باید بدانید درکنار موس، کیبوردها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند که مورد مناسبی را سراغ ندارید و در عوض باید سریعا کیبورد جدیدی خریداری کنید، کافیست که با ما همراه باشید. در طول این مقاله پلازا، لیست خوبی از بهترین کیبورد های گیمینگ را آماده سازی نموده‌ایم که از این طریق می‌توانید با مواردی آشنا شوید که درحوزه گیم، جزو برترین‌ها هستند و امروزه گیمرهای بسیاری از طریق آنها سرگرم بازی‌های خود می‌شوند.

فهرست مطالب

بهترین کیبورد های گیمینگ

امروزه تنوع بالای کیبوردها سبب شده تا جهت خرید یک Gaming Keyboard با بودجه مدنظر کاربر، شاهد گزینه‌های بسیاری باشیم که این موضوع گیج کننده بوده است. مهم‌ترین عواملی که درخرید یک کیبورد باید به آن دقت داشت قیمت و پاسخ‌دهی صفحه کلید بوده است. در کنار این موضوع مدل‌های مختلفی با سوئیچ‌های گوناگون عرضه شده است که سبب راحتی کاربران درطول بازی خواهند شد.

در ابتدا باید هدف خود از خرید یک کیبورد گیمینگ را مشخص کنید که آیا به نورپس‌زمینه RGB نیاز دارید یا خیر؟ کنترل‌های رسانه‌ای برایتان مهم است؟ امکان سفارشی‌سازی دکمه‌ها وجود داشته باشد؟ و… که با مشخص نمودن نیاز خود باید به سراغ بررسی محصولات بروید. پیشتر در مطلبی جداگانه به بهترین کیبوردهای گیمینگ ارزان پرداخته بودیم اما حالا قصد داریم لیست خوبی از بهترین کیبورد های گیمینگ را ارائه کنیم.

1. SteelSeries Apex Pro TKL

بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار ایران

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده کیبورد SteelSeries Apex Pro TKL توانسته در فهرست بهترین کیبوردهای گیمینگ رتبه اول را به خود اختصاص دهد. اتصال سیمی محصول سبب خواهد شد تا شاهد افت سرعت در صورت اتمام شارژ و یا مشکلات مربوط به اتصال کیبوردهای بی‌سیم نباشید. این صفحه کلید از بسیاری از نمونه‌های مشابه بهتر بوده است که به شما این امکان را می‌دهد تا حد زیادی بتوانید روی کلیدهای موجود مانور دهید.

امکان سفارشی سازی برخی کلیدها برای شما وجود داشته است که از این طریق می‌توانید با تکیه بر نیاز خود به سراغ پیاده‌سازی مواردی بروید که در طول بازی ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های کیبورد SteelSeries Apex Pro TKL می‌توان به وجود یک بخش مجزا برای راحتی مچ دست اشاره داشت که در طول مدت زمان، هرگز شاهد خسته شدن دست خود نخواهید بود. این موضوع سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی‌تری بتوانید از کیبورد برای بازی کردن استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید که این محصول در بررسی‌های به عمل آمده از امتیاز ۱۰ توانسته ۸.۶ را کسب کند که این موضوع می‌تواند بیانگر آن باشد که با یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ روبرو هستید. سوئیچ‌های قابل تعویض و اندازه مناسب در کنار فاصله خوب میان دکمه‌ها از دیگر مزایای این محصول بوده است که باید بدانید کیبورد گیمینگ SteelSeries Apex Pro TKL در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است.

2. Logitech G715

بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار ایران

کیبورد گیمینگ لاجیتک جی ۷۱۵ دومین صفحه کلید موجود در این لیست بوده است که بد نیست بدانید سوئیچ مکانیکی Logitech G715 سبب به وجود آمدن ظرافت و زیبایی بسیار خوبی در ساختار ظاهری آن شده است. اگر از لحاظ مالی مشکلی جهت خرید کیبورد گیمینگ ندارید پیشنهاد می‌شود این محصول را از دست ندهید زیرا سری محصولات لاجیتک همیشه با مزایا و جزئیات کاربردی همراه بوده‌اند که این محصول یک نمونه بارز در این زمینه بوده است.

امکان سفارشی سازی کلیدها در کنار عملکرد مناسب بازی و سرعت بسیار عالی Logitech G715 در انتقال داده‌ها سبب خواهد شد تا مشکلی بابت استفاده از کیبورد در بازی‌های آنلاین نداشته باشید. همین موضوع سبب شده تا Logitech G715 در رقابت تنگاتنگی با کیبورد SteelSeries Apex Pro TKL در رتبه دوم قرار گیرد که لازم است بدانید این کیبورد توانسته امتیاز ۸.۵ را کسب نماید.

3. Corsair K70 RGB TKL

بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار ایران

اگر به دنبال یک کیبورد مناسب با قیمت متوسط هستید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم که Corsair K70 RGB TKL در زمینه ساخت با جزئیات و کیفیت بسیار خوبی همراه بوده است. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این کیبورد گیمینگ می‌توان به طراحی با دوام و پایه‌های ارگونومی عالی اشاره داشت در کنار این موضوع شاسی پلاستیکی مقاوم و وجود کلیدهای مکانیکی شما را با یک کیبورد بسیار زیبا مواجه خواهد نمود.

از نظر عملکرد باید بدانید که صفحه کلید Corsair K70 RGB TKL دارای حداکثر نرخ سرعت ۸۰۰۰ هرتز بوده است که این موضوع به معنای آن بوده که ضربات کلیک شما را با سرعت بسیار خوبی منتقل خواهد شد. سرعت انتقال کلیک‌ها به بخش عملیاتی کمتر از یک میلی ثانیه بوده است که این موضوع سبب خواهد شد تا با تجربه‌ای بسیار روان و پاسخگو مواجه باشید. رنگ بندی بسیار عالی در پس زمینه در کنار اتصال کابلی و سوئیچ‌های قابل تعویض از دیگر مزایای صفحه کلید Corsair K70 RGB TKL بوده که لازم است بدانید سایز مناسب این کیبورد می‌تواند برای گیمرهایی که با کمبود فضا مواجه هستند بسیار مفید واقع شود.

4. Razer Huntsman Mini

بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار ایران

اگر جزو اشخاصی هستید که با محدودیت بودجه جهت خرید کیبورد گیمینگ مواجه هستید این محصول ریزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم که اندازه جمع و جور آن می‌تواند برای اشخاصی که مشکل فضا دارند نیز مفید واقع شود. سوئیچ‌های به کارگیری شده در این کیبورد از نوع اپتیکال بوده است که این موضوع می‌تواند تجربه‌ای بسیار عالی و مناسب را در اختیار شما قرار دهد که در کنار این موضوع می‌توانید ویژگی‌های موجود در صفحه کلید را به صورت سفارشی سازی ذخیره سازی کنید. امروزه از صفحه کلید Razer Huntsman Mini در زمینه‌های مختلفی نظیر برنامه نویسی و گیمینگ استفاده می‌شود که وجود پروفایل‌های سفارشی می‌تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بسته به نیاز و سلیقه خود دکمه‌های موجود را سفارشی سازی نماید. رنگ بندی RGB داخلی در کنار کیفیت ساخت بسیار عالی و مقاومت بالا سبب خواهد شد تا در طول مدت زمان بسیار مشکلی بابت خرابی نداشته باشید و به آسانی بتوانید از کیبورد Razer Huntsman Mini برای اجرای بازی‌های آنلاین و طولانی مدت استفاده کنید.

5. SteelSeries Apex 3 TKL

بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار ایران

کیبورد SteelSeries Apex 3 TKL یکی دیگر از محصولات ارزان قیمت در این لیست بوده است که با تکیه بر مزایای گسترده خود توانسته لیستی از ویژگی‌های کارآمد برای گیمرها را ارائه دهد. وجود سوئیچ‌های گنبدی شکل و پلاستیکی در کنار سوئیچ‌های مکانیکی به شما این امکان را می‌دهد تا از فشردن دکمه‌های موجود لذت ببرید که با فشردن آنها کمترین صدا را شاهد خواهید بود و این موضوع برای گیمرهایی که روی صدا حساس هستند بسیار مفید بوده است.

رنگ بندی آر جی بی کاربردی در کنار وجود کلیدهای اختصاصی نظیر چرخ صدا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به دست گرفتن موس بسیاری از اقداماتی که نیاز دارید را از طریق کیبورد انجام دهید. طراحی زیبا و شکل و شمایل دوست داشتنی SteelSeries Apex 3 TKL در کنار ساخت مقاوم سبب شده تا کیبورد SteelSeries Apex 3 TKL به یک نمونه عالی در میان کیبوردهای گیمینگ تبدیل شود.

سخن پایانی

معرفی و بررسی یکایک محصولات موجود در لیست بهترین کیبورد های گیمینگ 2024 به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این فهرست به نمونه‌های خوب و ارزشمندی اشاره شد. لازم است بدانید رنج قیمتی محصولات معرفی شده روی میان رده متمرکز بوده که ممکن است شاهد نمونه‌ای با هزینه بالا و یا نمونه‌ای ارزان قیمت باشید. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود را نسبت به این فهرست بیان کنید و با ما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402