فهرست بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ در بازار ایران

بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ بازار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سایز تلوزیون در تماشای بهتر و کسب تجربه‌ای پویاتر نقش مهمی داشته است که اگر به دنبال خرید تلوزیون در این سایز هستید با پلازا همراه باشید که قصد داریم بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ را برای شما عزیزان معرفی نماییم.

زمانی تلوزیون‌های ۵۵ اینچ (55-Inch TV) جزو محبوب‌ترین تی وی‌های جهان بوده‌اند که با روی کار آمدن مدل‌های بزرگ‌تر نظیر ۶۵ و ۷۵ اینچی در دور محبوبیت خارج شدند. اگر به هردلیلی قصد دارید یک تلوزیون ۵۵ اینچی خریداری کنید با ما همراه باشید که برحسب فاکتورهای مختلف توانسته‌ایم لیستی از بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ را برای شما آماده سازی نماییم که این موارد شرایط تماشای بسیار خوبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. جهت معرفی محصولات در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ

اگر اتاق نشیمن معمولی و یا کوچکی دراختیار دارید بهتر است به سراغ خرید تلوزیون 55 اینچی بروید. انتخاب سایز تلوزیون براساس متراژ اتاق یا خانه باید انجام گیرد که همین موضوع سبب شده تا استفاده از این سایز تلوزیون اغلب درخانه‌هایی انجام گیرد که چندان بزرگ نیستند. لازم است بدانید انتخاب محصولات زیر براساس صدها تلوزیون مشابه انجام گرفته است که همین موضوع سبب شده تا نمونه‌های موجود در فهرست بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ با تمامی موارد مشابه فرق داشته باشد.

1. Samsung QN55S90CAFXZA

فهرست بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ در بازار ایران

اولین تلویزیون قرار گرفته در این لیست از برند سامسونگ بوده که باید بدانید مدل آن از نوع OLED بوده است. این تلویزیون ۵۵ اینچی برای اجرای بازی‌های ویدیویی و یا تماشای ورزش‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی بهترین گزینه بوده است. روشنایی عالی و چشمگیر در کنار نمایش عالی که با از رنگ مشکی با عمق بسیار بالا برخوردار بوده می‌تواند شما را با زنده‌ترین رنگ بندی ممکن مواجه کند که در آن تجربه‌ای فراموش نشدنی از تماشای فیلم و سریال‌ها را خواهید داشت.

تلویزیون سامسونگ Samsung QN55S90CAFXZA از فرمت‌های صوتی بسیاری پشتیبانی نمی‌کند. استفاده از اچ دی آر ۱۰ پلاس به جای دالبی ویژن سبب شده تا قیمت نهایی این محصول در سطح قابل قبولی قرار گیرد که بد نیست بدانید عملکرد بسیار خوبی را می‌تواند به نمایش بگذارد. وجود دو درگاه HDMI در کنار پشتیبانی از کیفیت 4K و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز شما را با یکی از بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچی آشنا می‌کند. برند سامسونگ Samsung QN55S90CAFXZA بیانگر آن بوده که با مزایای نرم‌افزاری بسیاری مواجه خواهید بود زیرا در میان محصولاتی که از سوی سامسونگ منتشر می‌شود شاهد رابط کاربری نوین و ابزارهای کاربردی بسیاری هستیم که این مورد از آنها مستثنی نبوده است.

2. Sony XR-55A95L

فهرست بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ در بازار ایران

دومین تلویزیون برتر ۵۵ اینچی از برند سونی بوده که لازم است بدانید مدل صفحه نمایش آن از نوع OLED بوده است که می‌تواند کیفیت 4K را در اختیار شما قرار دهد. از اصلی‌ترین مزایای تلویزیون Sony XR-55A95L می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره داشت که در بخش نرم‌افزاری از دالبی ویژن نیز بهره‌مند بوده است. با این حال باید بدانید که این تلویزیون دارای یک پنل شبیه سازی شده نسبت به پنل موجود در تلویزیون سامسونگ بوده است که در آن به اچ دی آر نیز دسترسی خواهید داشت که می‌تواند وسعت مناسبی از رنگ‌های موجود را در اختیار شما قرار دهد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده این تلویزیون سونی گزینه خوبی برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی و حتی اجرای بازی‌های گرافیکی بوده است که در این زمینه مشکلی بابت پردازش گرافیکی و نمایش آن وجود نخواهد داشت. اگر به دنبال یک تلویزیون هوشمند با رابط کاربری دیدنی و مزایای نمایشی بسیاری هستید پیشنهاد می‌شود که تلویزیون ۵۵ اینچی سونی Sony XR-55A95L را از دست ندهید.

3. Hisense 55U8K

فهرست بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ در بازار ایران

سومین تلویزیون این لیست از برند هایسنس بوده که لازم است بدانید رابط نمایشی این تلویزیون از نوع VA بوده است. به طور کلی Hisense 55U8K نسبت به صفحه نمایش‌های اولد از مزایای کمتری برخوردار بوده که همین مورد سبب کاهش هزینه‌های محصول نیز خواهد شد. لازم است بدانید این تلویزیون ۵۵ اینچی از ویژگی‌های خوبی در بخش بازی‌های ویدیویی برخوردار بوده که لازم است بدانید نرخ تازه‌سازی آن روی ۱۴۴ هرتز قرار گرفته که برای هر یک از درگاه‌های موجود نرخ تازه سازی متنوعی در نظر گرفته شده است.

همین موضوع سبب خواهد شد تا بسته به نیاز خود بتوانید شاهد نرخ بهتری از تلویزیون باشید که این مورد بیشتر برای کنسول‌های بازی که با گرافیک پیشرفته‌تری همراه هستند در نظر گرفته شده که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس اشاره داشت. تلویزیون هایسنس Hisense 55U8K بر اساس مشخصات درج شده در سایت‌های جهانی از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند که در نمایش آن مشکلی نخواهد داشت زیرا در مورد منبع تغذیه نور از تجهیزات مناسبی برای این تلویزیون استفاده شده است.

4. LG OLED55C3PUA

فهرست بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ در بازار ایران

LG OLED55C3PUA در میان بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچی میان رده در رتبه چهارم تلویزیونی از برند ال جی قرار گرفته که بد نیست بدانید پنل آن از نوع OLED بوده است. این تلویزیون ال جی بر اساس بررسی‌های به عمل آمده بهترین گزینه برای بازی‌های ویدیویی بوده است که در این زمینه شاهد کیفیت 4K با نمایش عمق رنگ بسیار خوبی خواهید بود که به جرات می‌توان گفت از دیگر محصولات نام برده بهتر عمل خواهد نمود. فناوری کنترل انعکاس نور به شما این امکان را می‌دهد تا بسته به نور اتاق بتوانید شاهد کیفیت بسیار خوبی باشید که این موضوع به صورت خودکار از سوی تلویزیون قابل تنظیم بوده است و نیازی به دستکاری تنظیمات آن از سوی شما نخواهد بود. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در کنار پشتیبانی از دالبی ویژن و اچ دی آر به شما این امکان را می‌دهد تا در بخش فرمت‌های صوتی با گزینه‌های متعددی مواجه باشید که شما را از نصب و دستیابی به کدک‌های صوتی بی‌نیاز خواهد ساخت. LG OLED55C3PUA از رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار بوده که می‌تواند زیبایی‌های بسیاری را به محیط کاری و یا اتاق شما منتقل کند.

5. LG OLED55B3PUA

فهرست بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ در بازار ایران

پنجمین تلویزیون موجود در این لیست نیز از مدل ال جی بوده است که باید بدانید نوع کاربری تلویزیون LG OLED55B3PUA از نوع OLED با پشتیبانی از وضوح کیفیت 4K بوده است. در رابطه با مشخصات این محصول باید بدانید که حداکثر نرخ تازه‌سازی پشتیبانی شده در این تلویزیون روی ۱۲۰ هرتز قرار گرفته که برای آن دو پورت HDMI در نظر گرفته شده است. نمایش رنگ سیاه با عمق بسیار عالی می‌تواند شما را با کیفیت مناسبی مواجه کند که در اتاق‌های تاریک و یا روشن مشکلی بابت تماشای تلویزیون نخواهید داشت که در این زمینه عمق رنگ بندی تلویزیون شما را شگفت زده خواهد نمود.

پشتیبانی از فرمت‌های دی وی دی و یا بلوری و حتی فیلم‌های 4K به شما این قابلیت را می‌دهد تا بدون نگرانی بتوانید به سراغ تماشای فیلم‌های با کیفیت در فرمت‌ها و حجم‌های متنوع بروید. از دیگر مزایای LG OLED55B3PUA می‌توان به ظرافت ساخت آن اشاره داست که LG در این زمینه از مزایای مناسبی استفاده نموده است. نظر شما نسبت به لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچی بازار چیست با ما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی و بررسی بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ به پایان رسید که دراین زمینه به 5 تلوزیون برتر 55 اینچی اشاره نمودیم. باتوجه به توضیحات هریک از محصولات می‌توانید تصمیم گیری خود بابت خرید را نهایی کنید. اما اگر در این زمینه سوال یا ابهامی ذهن شما را به خود درگیر نموده است، کافیست که باما در بخش نظرات همراه باشید و سوالات خود را با کارشناسان پلازا در میان بگذارید. همچنین قادر به ارسال نقدهای خود درخصوص محصولات نامبرده نیز خواهید بود که با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402