معرفی بهترین شارژر وایرلس برای گوشی های آیفون

معرفی بهترین شارژر وایرلس برای گوشی های آیفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر از گوشی آیفون برخوردار هستید و نیاز به شارژر وایرلس برای اپل دارید لیست بهترین شارژر وایرلس برای آیفون را از دست ندهید. در این زمینه به تعداد خوبی از شارژرهای برتر دنیا که از فناوری وایرلس برخوردار هستند اشاره نموده‌ایم.

اگر برای خرید یک Wireless Charger برای گوشی آیفون با ابهامات و سوالات بسیاری مواجه شده‌اید باید بدانید که این مقاله مربوط به راهنمای خرید بهترین شارژرهای بی‌سیم برای گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل بوده است. در این مقاله به ۴ شارژر برتر وایرلس اشاره نموده‌ایم که هریک از آنها دارای مزایای مناسبی هستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در مقاله بهترین شارژر وایرلس برای آیفون تا انتها با پلازا همراه باشید زیرا به نمونه‌های خوبی اشاره نموده‌ایم.

فهرست مطالب

بهترین شارژر وایرلس برای آیفون

اگر به هر دلیلی تصمیم دارید از شارژر سیمی فاصله بگیرید، در این زمینه نیاز به یک شارژر وایرلس یا همان بی‌سیم خواهید داشت. برخی افراد برای زیبایی میحط کار، برخی هم برای شارژ همزمان چند محصول اپل نیاز به شارژرهای بی‌سیم دارند که از طریق آن بتوانند ساعت، گوشی و حتی مک بوک خود را شارژ کنند. در این زمینه به تعدادی از بهترین شارژر وایرلس برای آیفون اشاره نموده‌ایم که در توضیحات آنها به نقاط قوت و ضعف هر یک نیز اشاره نموده‌ایم.

1. Magnet World

معرفی بهترین شارژر وایرلس برای گوشی های آیفون

Magnet World یک شارژر ۱۵ واتی نسبتا خوب برای شارژ گوشی‌های اپل بوده است که نوع شارژدهی آن با ویژگی‌های خوبی همراه بوده که همین موضوع سبب شده تا با آیفون‌های ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ سازگاری خوبی داشته باشد. استفاده از این شارژر برای شارژ ایرپاد و ساعت‌های مختلف امکان‌پذیر بوده است که در این زمینه یک پایه مغناطیسی مناسب و با کیفیت برای شما در نظر گرفته شده است. همانطور که تصویر گویاست از طریق Magnet World فقط قادر به شارژ یک محصول خواهید بود که امکان استفاده از آن برای شارژهای چند گانه وجود نداشته است.

2. Belkin 3-in-1 Wireless Charger With MagSafe

معرفی بهترین شارژر وایرلس برای گوشی های آیفون

دومین شارژر این لیست که شبیه به حرف T انگلیسی بوده Belkin 3-in-1 Wireless Charger With MagSafe نام داشته که شما را با مزیت‌های بسیاری مواجه می‌کند که در درجه اول می‌توان از آن به عنوان یک گجت اپل کاربردی نام برد. طراحی نسبتاً جمع و جور این محصول شما را از ایجاد فضای بزرگ برای به کارگیری این محصول بی‌نیاز خواهد ساخت که بد نیست بدانید سرعت شارژ آن روی ۱۵ وات در نظر گرفته شده است که می‌تواند به طور همزمان شارژ محصولات مختلفی از اپل را انجام دهد.

تصویر به کارگیری شده برای Belkin 3-in-1 Wireless Charger With MagSafe بیانگر آن بوده که به طور همزمان قادر به شارژ گوشی، ایرپاد و ساعت خود خواهید بود که در این زمینه محدودیتی برای شما در نظر گرفته نشده است. قیمت پایه این محصول در سایت آمازون چیزی حدود ۱۲۰ دلار بوده است که بسته به قیمت آن می‌توان گفت که با محصول مناسبی سروکار خواهید داشت که امکان استفاده از آن برای محصولات اپل امکان‌پذیر بوده است. طراحی مقاوم و جمع و جور در کنار زیبایی ظرافتمندانه آن از دیگر مزایای این محصول بوده که می‌توان به آن اشاره داشت.

3. Twelve South HiRise 3 Deluxe

معرفی بهترین شارژر وایرلس برای گوشی های آیفون

کمپانی اپل یک ویژگی جدید را برای سیستم عامل iOS 17 در نظر گرفته بود که به نام حالت استند بای می‌توان از آن نام برد. این ویژگی در شارژر Twelve South HiRise 3 Deluxe به خوبی پیاده سازی شده است که باید بدانید ماهیت همه کاره آن به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت همزمان بتوانید چند محصول از برند اپل را شارژ کنید.

تصویر به کارگیری شده برای شارژر تقریباً شما را با ماهیت اصلی آن مواجه می‌کند که امکان شارژ گوشی و ساعت به صورت خوابیده وجود داشته است که در بخش بالایی این شارژر قادر به قرار دادن یک گوشی و یا ایرپاد خواهید بود. قیمتی که برای فروش این محصول در آمازون درنظر گرفته شده ۱۵۰ دلار بوده است که به نسبت محصولات مشابه کمی گران قیمت بوده ولی می‌توان گرانی Twelve South HiRise 3 Deluxe را به دلیل طراحی دیدنی و زیبا در کنار مقاومت بالای آن دانست.

بی‌تردید شارژر Twelve South HiRise 3 Deluxe گزینه خوبی برای اپل دوستان بوده است که امکان استفاده از آن به عنوان یک شارژر همه کاره وجود داشته که در این زمینه محدودیتی برای شما درنظر گرفته نشده است و تنها مانع آن قیمت نسبتا بالای محصول بوده که اگر مشکلی از این بابت ندارید حتما به سراغ خرید Twelve South HiRise 3 Deluxe بروید.

4. Otterbox 3-in-1 Charging Station With Magsafe

معرفی بهترین شارژر وایرلس برای گوشی های آیفون

اگر به دنبال یک شارژر همه کاره جمع و جور برای میز کاری خود هستید شارژر Otterbox 3-in-1 Charging Station With Magsafe را از دست ندهید که از سایز کمتری نسبت به محصولات دیگر برخوردار بوده است. این گجت‌ اپل شما را با حداکثر سرعت شارژ ۶.۶ واتی و یک شارژر دیواری ۳۶ واتی مواجه می‌کنند که بد نیست بدانید این شارژر گزینه خوبی برای شارژ همزمان ساعت و گوشی شما بوده است که می‌تواند در مدت زمان مناسبی محصولات اپل شما را شارژ نماید.

طراحی ایستاده محصول نیازی به محیط بزرگ برای استفاده از آن نخواهد داشت و همین موضوع به شما این امکان را میدهد تا از Otterbox 3-in-1 Charging Station With Magsafe بتوانید در محیط های مختلفی استفاده کنید. سرعت شارژ مناسب درکنار طراحی زیبا و ازهمه مهم‌تر مقاومت بالای Otterbox 3-in-1 Charging Station With Magsafe بیانگر آن بوده که سازنده این شارژر برای کاربران اپل ارزش بالایی قائل بوده، که به سراغ ساخت این محصول رفته است. به هرحال می‌توان شارژر Otterbox 3-in-1 Charging Station With Magsafe را گزینه خوبی برای خرید دانست که قیمت آن چیزی حدود ۱۲۰ دلار بوده است.

سخن پایانی

نظر شما نسبت به توضیحات و محصولات نامبرده چیست؟ آیا در لیست فوق توانستید محصولی که دنبالش بودید را پیدا کنید؟ همانطور که شاهد بودید درفهرست بهترین شارژر وایرلس برای آیفون به گزینه‌های خوبی از شارژرهای وایرلس برای آیفون اشاره شد که هریک در حیطه کاری و قیمت خودشان جزو بهترین‌ها بوده‌اند. حال شما عزیزان می‌توانید نظر خود را نسبت به این موضوع بیان کنید و با ما همراه باشید که با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402