معرفی انیمه نشانی از محبت داستان یک عشق آتشین در دل زمستان

انیمه A Sign of Affection
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا عشق مانند برف بی سر و صدا از راه می‌رسد؟ این سوالی است که یوکی دختر زیبا و ناشنوا، همان شخصیت اصلی انیمه نشانی از محبت، مدام از خود می‌پرسد. این انیمه عاشقانه و دوست داشتنی، داستان دنیای ساکت و بدون صدای او را روایت می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را به دنیای انیمه A Sign of Affection ببریم.

انیمه Yubisaki to Renren یکی از انیمه های عاشقانه و متفاوت زمستان 2024 است. این انیمه از آن جهت متفاوت است که عشق را به زبانی دیگر بیان می‌کند؛ زبانی که نیاز به شنیده شدن ندارد و می‌توان آن را با تمام وجود احساس و درک کرد. در این مقاله از پلازا با معرفی انیمه نشانی از محبت همراه شما هستیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه نشانی از محبت

این انیمه داستان دختری به نام یوکی ایتوسه (Yuki Itose) را روایت می‌کند که از نقص ناشنوایی رنج می‌برد. او غوطه‌ور در دنیای ساکت خود به سر می‌برد تا این که با مرد جوان و جذابی به نام ایتسومی ناگی (Itsuomi Nagi) آشنا می‌شود. در قطار یک توریست از یوکی کمک می‌خواهد اما یوکی به دلیل ناشنوا بودنش دچار مشکل می‌شود، در این حین سر و کله ایتسومی پیدا شده و به او کمک می‌کند.

ایتسومی و یوکی هر دو به یک دانشگاه می‌روند. اما یوکی به خاطر نقص ناشنوایی خود دوستان زیادی نداشت و به همین دلیل هم ایتسومی را ندیده بود. با اولین دیدار و دیدن مهربانی ایتسومی، غنچه‌های عشق در دل یوکی می‌شکفند.

یوکی این موضوع را با تنها دوست دانشگاهی خود، رین فوجیشیرو (Rin Fujishiro)، در میان می‌گذارد. از قضا، رین نیز ایتسومی را می‌شناسد و به یوکی می‌گوید که علاقه پنهانی به پسرعموی او کیوکو ناگی (Kyōya Nagi) که صاحب یک بار است، دارد. بدین ترتیب، این دو تصمیم می‌گیرند به بار کیوکو بروند و اطلاعات تماس آن دو را بگیرند. رفته رفته یوکی متوجه علاقه پنهانی ایتسومی به خود می‌شود.

این تازه شروع داستان انیمه نشانی از محبت است. درواقع، گویی برگ جدیدی از داستان زندگی او ورق می‌خورد و یوکی را با بعد جدیدی آشنا می‌کند. اما آن‌ها از دو دنیای بسیار متفاوت هستند و نمی‌توانند مانند دیگر عاشقان با هم ارتباط برقرار کنند. سرانجام عشق نوپای آنان چه خواهد شد؟ برای این که به ادامه داستان انیمه Yubisaki to Renren پی ببرید، باید به تماشای این انیمه زیبا بنشینید.

شخصیت های انیمه نشانی از محبت

انیمه A Sign of Affection شخصیت‌های زیادی ندارد و این باعث شده تا تمرکز داستان بر هر کدام از شخصیت‌ها بیشتر شده و درک احساسات آن‌ها بهتر باشد. کاراکترهای انیمه اشاره‌ای از علاقه به شرح زیر هستند:

یوکی ایتوسه (Yuki Itose)

معرفی انیمه نشانی از محبت

یوکی دختر 19 ساله‌ای است که به صورت مادرزادی از نقص ناشنوایی رنج می‌برد. او در گذشته به دبیرستان مخصوص ناشنوایان می‌رفت تا این که پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه عمومی پذیرفته شد. در راه دانشگاه و در قطار، او با مرد جذابی به نام ایتسومی آشنا شده و به او علاقمند می‌شود. یوکی بسیار زیبا و مهربان بوده و همچنین نسبت به دنیای اطرافش کنجکاو است. پس از این که از علاقه خود به ایتسومی مطمئن شد، تمام تلاش خود را برای به دست آوردن او کرد.

سومیره موروهوشی (Sumire Morohoshi) صداپیشه و خواننده ژاپنی، این شخصیت را دوبله کرده است. سومیره با صدای جذاب خود تاکنون به شخصیت‌های انیمه‌ای همچون کیوکا ایزومی ( Kyōka Izumi) در انیمه سگ های ولگرد بانگو، هینامی فوئه‌گوشی (Hinami Fueguchi) در انیمه توکیو غول و اما در انیمه ناکجاآباد موعود جان بخشیده است.

ایتسومی ناگی (Itsuomi Nagi)

بررسی انیمه A Sign of Affection

ایتسومی مردی جذاب با موهای نقره‌ای و چشمانی آبی یخی است که ما را به یاد دانه‌های برف زیبای زمستانی می‌اندازد. او به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط است و چینی را هم خوب صحبت می‌کند. دلیل این که ایتسومی به زبان‌های خارجی علاقه دارد این است که احساس می‌کند چیزهای جالب و جذاب بسیاری در فراسوی دریاها وجود دارد. پس از آشناییش با یوکی، متوجه می‌شود که برای یافتن زیباترین بعدهای زندگی باید در نزدیکی خود را جستجو کرد.

یو میازاکی (Yu Miyazaki) صداپیشه جوان و خوش‌صدای ژاپنی این شخصیت را دوبله کرده است. او در انیمه‌هایی همچون انیمه تسورونه به جای شخصیت دایگو ساسه (Daigo Sase) و انیمه زوم 100 به جای شخصیت تاتسویا (Tatsuya) صحبت کرده است. بد نیست بدانید که یو میازاکی در اکتبر سال 2023 با خانم آتسومی تانه‌زاکی (Atsumi Tanezaki) ویس اکتور شخصیت آنیا در انیمه جاسوس x خانواده، ازدواج کرد.

اوشی آشیوکی (Ōshi Ashioki)

زمان پخش انیمه نشانی از محبت

اوشی دوست دوران کودکی یوکی است که می‌تواند به زبان اشاره حرف بزند. او شدیدا از یوکی مراقبت می‌کند و نگران او است. اوشی به دلیل علاقمند شدن یوکی به ایتسومی، شدیدا ناراحت می‌شود.

صداپیشه این شخصیت، تاکئو اوتسوکو (Takeo Ōtsuka) نام دارد. اوتسوکو کار خود را از سال 2016 آغاز کرد. با این حال، به دلیل استعداد بالا و صدای جذابش در انیمه‌های بسیار معروفی حضور داشت. از بین انیمه‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به انیمه اوشی نو کو به جای شخصیت کوامارین هوشینو (Aquamarine Hoshino) و انیمه خاطرات داروساز به جای شخصیت دوست داشتنی جینشی اشاره کرد.

رین فوجیشیرو (Rin Fujishiro)

نقد انیمه A Sign of Affection

او تنها دوست یوکی در دانشگاه است. رین دختری پرانرژی و بسیار زیبا است که علاقه پنهانی به پسرعموی جذاب ایتسومی دارد. او را در انیمه نشانی از محبت معمولا با گوشواره‌ها و لباس‌های زیبا می‌بینیم. رین نسبت به یوکی بسیار مهربان است و تمام تلاش خود را می‌کند تا یوکی به ایتسومی برسد.

کائده هوندو (Kaede Hondo) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. صدای کائده را می‌توانید بر روی شخصیت آنا اشنایدر در انیمه Takt Op. Destiny بشنوید.

نقد انیمه  A Sign of Affection

انیمه A Sign of Affection یکی از انیمه‌های جذاب فصل زمستان 2024 است. این انیمه برای افرادی که طرفدار انیمه‌های عاشقانه هستند، گزینه بسیار مناسبی است. انیمه Yubisaki to Renren براساس مانگایی با همین نام نوشته سو موریشیتا (suu Morishita) ساخته شده است. این مانگا 10 ولوم دارد و از سال 2019 تاکنون در حال انتشار است.

کارگردانی این انیمه را نیز یوتا مورانو (Yūta Murano) در استودیو Ajia-do Animation Works برعهده داشته است. زمان پخش انیمه نشانی از محبت 12 اپیزود در نظر گرفته شده و از تاریخ 6 ژانویه 2024 (16 دی 1402) پخش می‌شود.

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، این انیمه بر زندگی دختری به نام یوکی تمرکز دارد که به طور ناگهانی با مردی چندزبانه و مهربان به نام ایتسومی ملاقات می‌کند و به سرعت به او علاقمند می‌شود. ممکن است این در ابتدا عشق در نگاه اول به نظر بیاید، اما می‌توان گفت که این چنین نیست. چیزی که سبب شد تا یوکی به ایتسومی علاقمند شود، واکنش فوق‌العاده او به نقص شنواییش بود. درواقع، ایتسومی تنها کسی بود که با یوکی همانند یک انسان عادی برخورد کرد بدون این که به ناشنواییش اهمیتی بدهد.

از سویی دیگر، ایتسومی نیز یوکی را فردی جذاب می‌بیند. کسی که در دنیایی دیگر زندگی می‌کند؛ دنیایی که ایتسومی در تلاش است آن را بشناسد.

این سبب می‌شود تا یوکی و ایتسومی، هر دو با چیزهایی آشنا شوند که در گذشته با آن غریبه بودند. دنیای ساکت یوکی به یک زمینه تبدیل می‌شود که این دو با چیزی جز کلام عشق را درک کرده و به یکدیگر نشان دهند. رفته رفته ارتباط عمیق و زیبایی که بین دو شخصیت شکل می‌گیرد که البته خالی از چالش نخواهد بود.

یکی دیگر از جنبه‌هایی که می‌توان آن را جدید دانست، پرداختن به زبان اشاره در این انیمه است. تقریبا تمام کاراکترهایی که در این انیمه حضور دارند، به زبان اشاره آشنایی دارند. خود یوکی نیز به ایتسومی این زبان را می‌آموزد. این می‌تواند در عین این که مخاطب را با زبان اشاره آشنا کند، بلکه نوع جدیدی از ارتباط را نشان دهد.

در کنار نکات مثبتی که تاکنون ذکر کردیم، می‌توان نکات منفی دیگری را نیز در این انیمه یافت. یکی از نکات منفی آن، ریتم کند و آهسته داستان است. هر چند از نظر برخی این ریتم کند کاملا مناسب چنین داستانی است، چرا که در حال نشان دادن شکل‌گیری یک رابطه عاشقانه است. اما به طور کلی می‌توان گفت که برای آن دسته از اوتاکوهایی که از ریتم‌های تند و پرکشمکش لذت می‌برند، انیمه نشانی از محبت می‌تواند کسل کننده باشد.

امتیازات انیمه نشانی از محبت

انیمه Yubisaki to Renren در سایت‌های بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است و این بررسی‌ها سبب شده تا نمرات خوبی را نیز کسب کند. این انیمه در سایت MyAnimeList نمره 8.3 و در سایت IMDb نیز نمره 7.8 از آن خود کرده است. هر چند انیمه نشانی از محبت هنوز در اول راه خود است و باید دید در طول زمان چه امتیازاتی را به دست می‌آورد.

کلام آخر

بررسی انیمه A Sign of Affection را با هم به پایان رساندیم. این انیمه عاشقانه دوست داشتنی برای تمام اوتاکوهایی که به دنبال یک داستان زیبا و آرام هستند، گزینه بسیار مناسبی است. پس وقت را تلف نکرده و این انیمه را دانلود و تماشا کنید. سپس نظرات ارزشمند خود را درباره انیمه نشانی از محبت با تیم پلازا درمیان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402