بهترین بازی های آنلاین ۲۰۲۴ برای کامپیوتر PC

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

رقابت‌های آنلاین همیشه مورد توجه گیمرها بوده و هست که بدنیست بدانید در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با لیستی از بهترین بازی های آنلاین 2024 کامپیوتر آشنا کنیم که برخی از آنها رایگان و برخی پولی هستند.

جذابیت بازی‌های آنلاین نسبت به دیگر ژانرهای بازی بیشتر بوده و همین موضوع سبب شده تا هرساله شاهد انتشار بازی‌های بسیاری در این زمینه باشیم. لازم به ذکر است بدانید که درطول چند هفته اخیر که از سال 2024 می‌گذرد شاهد عرضه بازی‌های خوبی هستیم. همین دلیل سبب شد تا لیستی از بهترین بازی های آنلاین 2024 کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده سازی کنیم که با بررسی آنها می‌توانید به جدیدترین بازی‌های ساخته شده ازشرکت‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های آنلاین ۲۰۲۴ کامپیوتر

گزارش مالی ۲۰۲۳ درحوزه شرکت‌های سازنده بازی‌های آنلاین نشان می‌دهد که بیش از ۸۸ درصد از استودیو‌های سازنده بازی روی آثار آنلاین فعالیت دارند و این مورد اهمیت بالای این ژانر را نشان می‌دهد. امروزه شاهد این هستیم که برترین شرکت‌ها هم به سمت ساخت بازی‌های این چنینی رفته‌اند. برای آشنایی با بهترین بازی های آنلاین ۲۰۲۴ کامپیوتر تعدادی از بازی‌های برتر این حوزه را برای شما آماده سازی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

1. Ark 2

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی: اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی آنلاین Ark 2 بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های آنلاین سال ۲۰۲۴ خواهد بود که ماهیت جذاب آن شما را در برابر سختی‌های بسیاری قرار می‌دهد. از اصلی‌ترین مزایای این بازی می‌توان به حضور وین دیزل در نقش کاراکتر اصلی بازی اشاره داشت که شما در نقش یک مبارز باید در Ark 2 حضور پیدا کنید.

ماهیت بازی بدین شکل بوده که با تسخیر یک دایناسور می‌توانید در برابر رقبای خود حضور پیدا کنید. تجهیزات و سلاح‌های بسیاری در بازی وجود داشته که با دستیابی به آنها می‌توانید قدرت خود را افزایش دهید و این موضوع نقش مهمی بر پیروزی شما در نبردهای بازی خواهد داشت. Ark 2 با برخورداری از طراحی گرافیکی می‌تواند شمارا با ساختارهای نوینی در میان بازی‌های آنلاین ۲۰۲۴ مواجه کند. موضوع دیگری که باید بدانید این است بازی آرک ۲ قرار است در روزهای آتی منتشر شود و این موضوع سبب شده تا گیمرهای بسیاری در انتظار انتشار بازی باشند.

2. Killer Klowns from Outer Space: The Game

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی : پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

بازی Killer Klowns from Outer Space: The Game دومین محصول جذاب در این لیست بوده که باید بدانید داستان آن مورد هجوم بیگانگان به زمین بوده است که شما در برابر تهاجم آنها باید ایستادگی کنید. یکی از مهم‌ترین حسن‌های بازی Killer Klowns from Outer Space: The Game بکارگیری المان‌های نوین در ساختار بازی بوده که این موضوع سبب پیدایش ترس‌های جدیدی شده که میتواند در کنار سبک کمدی بازی شما را با وحشت‌های مواجه کند. موضوع مهم دیگری که در مورد بازی باید به آن اشاره داشت طراحی دیدنی بازی بوده که موتور گرافیکی بازی در این زمینه توانسته ساختار و جزییات خوبی را به تصویر بکشد. در گیم پلی بازی Killer Klowns from Outer Space: The Game کلون‌های گوناگونی وجود داشته که حضور و دستیابی به آنها میتواند شما را برای زمان طولانی سرگرم کند.

3. Little Nightmares III

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی : نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی Little Nightmares III سومین محصول منتشر شده از این فرنچایز بوده که با تکیه بر نسخه‌های پیشین خود درحال توسعه بوده و قرار است شما را به شکل ویژه‌ای در چالش‌های جدید قرار دهد. این بازی یک زاویه دید جدید با سبک ترسناک را به تصویر کشیده که این موضوع می‌تواند کم و کاستی‌های نسخه پیشین را تامین نماید. بازی Little Nightmares III شامل معماهای متنوعی بوده که این موضوع می‌تواند شما را برای زمان طولانی سرگرم کند.

لازم به ذکر است بدانید که سومین نسخه از بازی Little Nightmares با تکیه بر مزایای جدید قرار است روایت‌گر داستان خوبی باشد که اگر از دوست داران بازی‌های آنلاین هستید باید بدانید که گیم‌پلی بازی به صورت دونفره بوده و می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی شما در دراز مدت باشد. داستان بازی در دنیای منحصر به فرد Little Nightmares جریان خواهد داشت که یک ماجراجویی جدید برای شما در نظر گرفته شده است. در بازی Little Nightmares III، شما نقش دو شخصیت به نام های Low & Alone را دنبال می‌کنید، که آنها به دنبال مسیری هستند که بتواند آنها را از ناکجاآباد خارج کند.

4. The FINALS

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی : پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی جدید The FINALS برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۳ منتشر شد که در همان روزهای اول توانست گیمرهای بسیاری را به سمت خود جذب نماید. کاراکتر اصلی بازی از مهارت‌های رزمی بسیاری بهره‌مند بوده که این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با انجام حرکات مختلف از بازی لذت ببرید و سرگرم شوید. در سمت دیگر داستان بازی The FINALS یک محصول اکشن تیراندازی بوده که برای رقابت‌های نسل جدید درنظر گرفته شده است و همین موضوع سبب شده دوتا در بازی شاهد سلاح‌ و تجهیزات جدیدی باشیم.

سبک تیراندازی اول شخص بازی با طراحی برجسته‌ای همراه بوده که وجود المان‌های گرافیکی می‌تواند شما را با یکی از بهترین بازی‌های آنلاین سال ۲۰۲۴ مواجه کند. حجم حدودی بازی The FINALS حدود ده گیگابایت بوده است که دانلود آن کاملا رایگان بوده است و این موضوع سبب شده تا بازی به محبوبیت بالایی دسترسی پیدا کند. موضوع مهم دیگری که باید بدانید این است که بازی فاینالز قرار این یک بروزرسانی جدید دریافت کند که این موضوع روی بخش‌های بسیاری از آن تاثیر مثبت خواهد داشت. برای اینکه بهتر بتوانید با این بازی آشنا شوید باید بدانید که شباهت خوبی به کار آف دیوتی وارزون و فورتنایت و پابجی داشته است و در مدت زمان کمی به عنوان یک رقیب برای آنها شناخته شده است.

5. Palworld

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی : اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده از سوی ایکس باکس در سال ۲۰۲۴، بازی Palworld بوده است که باید بدانید ماهیت آنلاین آن می‌تواند شما را در برابر چالش‌های بسیاری قرار دهد. در مدت زمان کمتر از هفت روز از انتشار بازی شاهد شکسته شدن رکورد بازی بودیم که در طول این مدت توانست بازی‌های قدرتمندی نظیر کانتر ۲ و دوتا ۲ را پشت سر بگذارد و در مدت زمان ده روز توانست به رتبه دوم پربیننده‌ترین بازی‌های استیم از لحاظ تعداد کاربر همزمان برسد.

بازی Palworld از برخی جهات شبیه به پوگمن کو بوده که باید بدانید سبک مبارزه‌ای و کمدی آن میتواند شما را برای مدت زمان خوبی سرگرم کند. بازی پال ورد در سبک بقا نیز قرار داشته که در این زمینه می‌توانید به سراغ ساخت مزرعه بروید و از این طریق به دنبال ایجاد راه‌هایی برای بقا در بازی باشید. با افزایش هزینه‌های خود می‌توانید به سراغ خرید تجهیزات جدیدتر بروید. بی‌تردید این بازی یک گزینه عالی برای سرگرمی در سال ۲۰۲۴ بوده است که پیشنهاد می‌شود بازی آنلاین Palworld را از دست ندهید.

6. MechWarrior 5: Clans

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی : پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

بازی MechWarrior 5: Clans با رقابت‌های آنلاین خود قرار است نسل جدیدی از مبارزات میان ماشین‌های جنگی با مدیریت انسان‌ها در برابر دشمنان را به تصویر بکشد. موضوع مهمی که باید بدانید وجود سلاح‌های متنوع و گوناگون در ساختار بازی بوده است که این مورد می‌تواند به شما این انگیزه را بدهد تا با دستیابی به این تجهیزات بتوانید به شکل بهتری در برابر دشمنان حضور پیدا کنید.

بازی MechWarrior 5: Clans سری جدیدی از مبارزات MechWarrior بوده که با تکیه بر نسخه‌های قبلی خود قرار است نسل جدیدی از مبارزات را به تصویر بکشد. بازی آنلاین MECHWARRIOR 5: CLANS میزبان جنگجویان جگوار و قهرمانان ستاره‌ای از قبیله‌های مختلف بوده که در طول عملیات احیاء، قادر است در تهاجمات تمام‌مقیاس به کره داخلی، ماموریت‌های زیبایی را به تصویر بکشد. نقشه‌ها و مأموریت‌هایی که در بازی وجود داشته با زرادخانه‌ای از BattleMechs طراحی شده‌ که این موضوع می‌تواند، گیم‌پلی تاکتیکی و تجربه‌های رزمی همه‌جانبه و پیچیده را در اختیار شما قرار دهد.

7. Counter-Strike 2

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی : مایکروسافت ویندوز

بازی Counter-Strike 2 دومین قسمت از بازی آنلاین کانتر بوده است که باید بدانید سازنده این اثر بعد از گذشت نزدیک به ۲۰ سال، از نسخه اصلی کناره‌گیری کرد و بازی جدیدی را با همان عنوان انتشار کرد. در خصوص بازی کانتر استریک ۲ باید بدانید که ماموریت‌های جدید بسیاری برای شما در نظر گرفته شده که درکنار سلاح‌های گوناگون بازی می‌توانید به سراغ حضور در رقابت‌ها بروید. بازی Counter-Strike 2 نسبت به نسخه اصلی شامل گرافیک جذابی بوده که این موضوع سبب تقویت گیم پلی بازی شده است. در کنار این مورد باید بدانید که صدای ویژه‌ای در بازی حکمفرما بوده که این مورد سبب تقویت گیم پلی بازی شده است. بدنیست بدانید که این بازی به صورت کاملا رایگان از سوی شرکت ولوو منتشر شده است که برای حضور در آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. در لیست پرتعدادترین بازیکنان استیم در بین بازیهای آنلاین، Counter-Strike 2 در رتبه سوم حضور داشته است که بیانگر کیفیت بالای آن بوده است.

8. eFootball 2024

بهترین بازی های آنلاین 2024 برای کامپیوتر PC

  • پلتفرم‌های بازی : پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، آی‌اواس، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

بازی آنلاین eFootball 2024 بعد از زمانی که نام PES را کنار گذاشت توانست به محبوبیت اصلی خود بازگردد. این بازی در طول یکسال فصل‌های مختلفی را ارایه می‌کند و همین مورد سبب شده تا در سال ۲۰۲۴ شاهد فصل جدیدی از این بازی ورزشی باشیم. لازم به ذکر است بدانید که این بازی آنلاین شامل تیم و بازیکنان جهانی بوده است که از آخرین تغییرات انجام گرفته در لیگ‌های مختلف برخوردار بوده است.

حالت‌های پویا و سبک‌های مختلفی در بازی eFootball 2024 وجود داشته است که این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا بسته به نیاز و سلیقه خود بتوانید از بازی لذت ببرید و سرگرم شوید. دسترسی به این محصول کاملا رایگان بوده است که این مورد سبب محبوبیت بازی در نزد گیمرهای ورزشی شده است. حضور در رقابت‌های آنلاین و مسابقه با کاربرانی از سراسر جهان سبب خواهد شد تا بتوانید به معنای واقعی با کلمه رقابت و هیجان آشنا شوید. بازی eFootball 2024را از دست ندهید که از بهترین بازی های آنلاین ۲۰۲۴ بوده است.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی بهترین بازی های آنلاین 2024 کامپیوتر به پایان رسید که در این زمینه به تعداد قابل توجهی از بازی‌های برتر انلاین اشاره شد. نظر شما نسبت به این فهرست چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید باما همراه باشید و مواردی که مدنظر دارید را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402