بهترین بازی های سرگرم کننده اندروید بدون استرس

فهرست بازی های سرگرم کننده اندروید برای داشتن حال خوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه بازی‌های بسیاری برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که هر یک در ژانر مخصوصی قرار گرفته‌اند. در میان این بازی‌های گوناگون و انبوه تصمیم داریم شما را با فهرستی از بازی های سرگرم کننده اندروید آشنا کنیم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

شناخت یک بازی سرگرم کننده و به دور از استرس کار دشواری بوده زیرا امروزه اغلب بازی‌ها در ژانرهای شوتر آنلاین و هیجانی قرار دارند که این موضوع سبب افزایش استرس گیمر برای رسیدن به هدفی که درسر داشته است خواهد شد. در این میان تعدادی بازی Android مناسب بدون استرس وجود داشته است که اگر آنها را نمی‌شناسید کافیست که در ادامه مقاله مربوط به معرفی بازی های سرگرم کننده اندروید، با پلازا همراه باشید که به لینک دانلود بازی‌های نامبرده نیز اشاره نموده‌ایم.

فهرست مطالب

بازی های سرگرم کننده اندروید

موضوع مهمی که در این سبک وجود داشته عدم معرفی بازی‌های محبوب بوده است زیرا اغلب بازی‌هایی که به درجه‌های بالای محبوبیت رسیده‌اند از این سبک مستثنی بوده‌اند. همین موضوع سبب شده تا اشخاصی که برای کاهش استرس و یا سرگرمی کودکان خود نیاز به بازی دارند، به دنبال لیست بازی های سرگرم کننده اندروید باشند که در این زمینه ما تعدادی از بازی‌های برتر این زمینه را برای شما آماده سازی نموده‌ایم که برای دستیابی به آنها کافیست که با ما همراه باشید.

1. Alto’s Odyssey and Alto’s Adventure

فهرست بازی های سرگرم کننده اندروید برای داشتن حال خوب

بازی Alto’s Odyssey and Alto’s Adventure یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شناخته شده در پلتفرم اندروید بوده که می‌تواند تجربه مستقل و ماجراجویی را در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است بدانید این بازی با رابط کاربری مناسب خود می‌تواند در مدت زمان کوتاهی گیم پلی مربوطه را به شما آموزش دهد که در این زمینه ۱۸۰ هدف برای شما در نظر گرفته خواهد شد که هر یک از آنها شامل سختی‌های مخصوصی هستند و این موضوع سبب منحصر به فرد شدن بازی شده است. موانع متنوعی سد راه شما خواهند شد که بسته به شرایط محیطی بازی باید از آنها عبور نمایید.

طراحی گرافیکی بازی که با سیستم شبانه روزی خوبی همراه بوده شما را با زیبایی‌های بسیاری از جهان‌های مختلف مواجه خواهد نمود که در این زمینه قادر به حضور در بازی برای مدت زمان طولانی خواهید بود. بازی Alto’s Odyssey and Alto’s Adventure مورد تحسین منتقدین و گیمرهای بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته که بد نیست بدانید این بازی در گوگل پلی بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید و در ادامه لیست جهت آشنایی با دیگر بازی‌های مربوطه با ما همراه باشید.

2. Antimatter Dimsensions

فهرست بازی های سرگرم کننده اندروید برای داشتن حال خوب

یکی از جالب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های این لیست بازی Antimatter Dimsensions بوده که مربوط به عدد و رقم و رنگ‌ها و اشکایل بوده است. با تمرکز بالا می‌توانید عددهای موجود در بازی را به نحوی در کنار یکدیگر قرار دهید که با انجام صحیح این کار شاهد افزایش شانس خود خواهید بود. این بازی که از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده گزینه مناسبی برای اوقات بیکاری بوده است که از یک رابط کاربری مینیمالیستی برخوردار بوده است. با ترسیم شکل‌های جدیدتر در بازی Antimatter Dimsensions می‌توانید از موانعی که بازی برای شما تدارک دیده است عبور کنید. مراحل ابتدایی بازی، شمارا به طور کامل با ماهیت گیم پلی آشنا خواهد نمود که بدنیست بدانید این بازی امروزه میزبان گیمرهای بسیاری بوده است.

3. Grand Mountain Adventure

فهرست بازی های سرگرم کننده اندروید برای داشتن حال خوب

بازی Grand Mountain Adventure یکی از بهترین بازی‌های اسکی اندروید بوده که در آن از یک گرافیک سه بعدی زیبا استفاده شده است. یکی از اصلی‌ترین مزایای این بازی گرافیک سطح بالای آن بوده که در این زمینه شاهد گیم پلی روان و راضی کننده‌ای خواهید بود. اهداف و موانع بسیاری در این بازی وجود داشته که با نادیده گرفتن آنها شاهد کاهش یافتن امتیاز خود خواهید بود اما اگر بتوانید به درستی از آنها عبور کنید امتیاز شما افزایش خواهد یافت و این افزایش امتیاز می‌تواند شما را به مراحل بعدی بازی سوق دهد. به کارگیری سیستم‌های نوین و ترفندهای خوب در ساخت این بازی سبب شده تا شاهد گیم پلی مناسبی باشید که در طول مراحل بازی با کوه‌های گوناگونی برای اسکی کردن مواجه خواهید بود. نسخه اصلی بازی رایگان بوده اما برای دستیابی به تمامی مسیرها باید هزینه‌ای معادل ۵ دلار را بپردازید تا بتوانید به صورت کامل به بازی دسترسی داشته باشید. نسخه رایگان بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که از پرداخت هزینه شما را دور نگه خواهد داشت.

  • دانلود بازی Grand Mountain Adventure برای: اندروید

4. I Love Hue and I Love Hue Too 

فهرست بازی های سرگرم کننده اندروید برای داشتن حال خوب

بازی I Love Hue and I Love Hue Too با گیم پلی پیش فرض خود که بر روی آرامش تنظیم شده یکی دیگر از بازی‌های جذاب این لیست بوده است. با وارد شدن به بازی از شما درخواست خواهد شد تا رنگ‌های موجود را با یکدیگر ترکیب کنید تا بتوانید یک پالت رنگ کامل را بسازید. به طور کلی ۹۰۰ مرحله برای شما در نظر گرفته شده است که محدودیت زمانی یا چیزی شبیه به آن برای شما اعمال نشده تا در شرایط خوبی بتوانید به دنبال پایان دادن به مراحل بازی I Love Hue and I Love Hue Too باشید.

بخش‌های بسیاری از بازی I Love Hue and I Love Hue Too رایگان بوده که بد نیست بدانید استودیو سازنده آن در هر به روز رسانی مراحل بیشتری را برای کاربران در نظر خواهد گرفت که همین موضوع سبب شده تا این بازی در نزد کاربران بسیاری به عنوان یک محصول سرگرم کننده شناخته شود. اگر به دنبال یک بازی خوب و به دور از استرس هستید پیشنهاد می‌شود که این بازی را از دست ندهید.

  • دانلود بازی I Love Hue and I Love Hue Too برای: اندروید

5. Minecraft

فهرست بازی های سرگرم کننده اندروید برای داشتن حال خوب

Minecraft یکی از بهترین بازی‌های سند باکس منتشر شده در سراسر جهان بوده که لازم است بدانید این محصول شگفت انگیز توانسته در فهرست‌های مهم بسیاری نام خود را جای دهد. در بازی ماینکرافت قادر به ساخت و ساز خواهید بود که در این زمینه هیچ محدودیتی برای شما در نظر گرفته نشده است. با وارد شدن به بازی ماموریت خاصی برای شما اعمال نخواهد شد زیرا بسته به ذهنیت و قدرت ذهن خود باید به دنبال ساخت سرزمین و قلمرو خاصی برای خود باشید. طراحی پیکسلی بازی از گرافیک خوب و قابل توجهی برخوردار بوده که این موضوع سبب شده تا در طول سالیان درازی که این بازی منتشر شده شاهد آن باشیم که Minecraft را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سرگرم کننده اندروید بشناسند.

6. My Oasis

فهرست بازی های سرگرم کننده اندروید برای داشتن حال خوب

بازی My Oasis یک محصول با محوریت آرامش و تمرکز بوده است که ماهیت اصلی آن در مورد ساختن یک جزیره بوده که با استفاده از المان‌های موجود می‌توانید به سراغ انجام این کار بروید. آیتم‌های متنوعی نظیر درختان و گل‌ها و حیوانات در بازی وجود داشته است که با به دست آوردن آنها می‌توانید به دنبال ارتقا بخش‌های مختلفی از بازی باشید که با انجام این کار شاهد آزاد شدن قفل‌های بیشتری خواهید بود.

موسیقی متن به کارگیری شده در این بازی از درجه بسیار خوبی برخوردار بوده که در تمامی لحظات می‌تواند شما را از استرس دور نگه دارد. لازم به ذکر است بدانید که این بازی به صورت کاملاً رایگان در گوگل پلی منتشر شده که برای دستیابی به آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. طراحی مناسب و وجود گیم پلی روان و ماموریت‌های متنوع شما را برای مدت زمان خوبی سرگرم خواهد نمود که پیشنهاد می‌شود این بازی را از دست ندهید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی و بررسی بازی های سرگرم کننده اندروید به پایان رسید که در این زمینه سعی نمودیم به بهترین آنها اشاره داشته باشیم. فارغ از هر نتیجه‌ای باید بدانید این موارد شمارا از استرس دور خواهد نمود. با توجه به این توضیحات نظر شما نسبت به لیست بهترین بازی های سرگرم کننده اندروید چیست؟ باما همراه باشید و نظرات خود نسبت به گزینه‌های معرفی شده را بیان کنید که با این اقدام به تکمیل نمودن لیست کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402