بهترین لپ تاپ ها برای بازی پابجی (PUBG) در سال ۲۰۲۴

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای اجرای بی دغدغه بازی PUBG باید سخت افزار نسبتا خوبی را در اختیار داشته باشید که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شمارا با فهرستی از بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی آشنا کنیم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

اینکه بتوان گفت یک شرکت برای بازی پابجی لپ تاپی اختصاصی عرضه نموده قطعا دروغی بیش نیست. اما در این زمینه شاهد محصولات مناسب و ارزشمندی هستیم که می‌تواند به شما اجازه اجرای بازی PUBG به بهترین شکل ممکن را بدهد. قطعا در این لیست شاهد نمونه‌های گیمینگ نخواهید بود زیرا هزینه‌های گزاف آنها اغلب قابل پرداخت نبوده و همین موضوع سبب شده تا لیستی از بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی با قیمت مناسب را برایتان تدارک ببینیم.

فهرست مطالب

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی

امروزه محصولات بسیاری قادر به اجرای بازی بتل آنلاین پابجی هستند که اگر تصمیم دارید یک محصول خوب در این زمینه را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که فهرست بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی را از دست ندهید. در این زمینه سعی نمودیم به محصولاتی اشاره داشته باشیم تا قادر به اجرای بازی‌های مشابه نظیر کال اف دیوتی و فورتنایت نیز باشد. این لیست میزبان مدل‌های مختلفی از شرکت‌های مطرح جهانی در رنج‌های قیمتی گوناگون بوده است.

1. Acer Predator Helios

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی

  • مزایای لپ تاپ: قیمت مناسب، پشتیبانی از گرافیک با کیفیت بالا و گزینه های مختلف اتصال، باتری قدرتمند و صفحه نمایش 144 هرتزی Full HD
  • معایب: گزینه های ذخیره سازی محدود، رم ضعیف

در لیست بهترین لپ‌تاپ‌ها برای بازی پابجی این محصول ایسر توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. از اصلی‌ترین مزایای این لپ‌تاپ می‌توان به قیمت مناسب آن در کنار سخت‌افزار قدرتمند اشاره داشت که این موضوع سبب محبوبیت محصول در نزد طرفداران بازی پابجی شده است.

قیمت مناسب لپ تاپ سبب شده تا اشخاصی که به دنبال یک محصول مناسب برای اجرای بی دغدغه بازی پابجی هستند به سراغ این محصول بیایند. پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ از مدل GTX 1660 Ti بوده است. در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند باید بدانید که تراشه مرکزی محصول از نوع Intel Core بوده است که مدل آن از نوع i7-9750H بوده که می‌تواند پردازش و سرعت انتقال بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. رم ۱۶ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از دیگر مشخصات مربوط به حافظه در این لپ‌تاپ بوده است که بد نیست بدانید صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی لپ‌تاپ قادر است نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز را با کیفیت فول اچ دی در اختیار شما قرار دهد. طراحی شیک و وجود جزئیات مناسب در ساختار اصلی محصول را می‌توان از دیگر مزایای لپ تاپ Acer Predator Helios دانست.

2. ROG Zephyrus

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی

  • مزایای لپ تاپ: ایده آل برای کار و بازی، ساخت و ساز جامد، صفحه کلید پریمیوم، دیسک حالت جامد 1 ترابایت
  • معایب: مشکلات سیستم خنک کننده، نبود وبکم

دومین لپ تاپ این لیست از برند ایسوس بوده که قیمت نسبتا بالای آن سبب شده تا اشخاصی که به دنبال خرید یک لپ‌تاپ مناسب برای بازی پابجی هستند به سمت این محصول روی نیاورند. در مورد قیمت لپ تاپ باید بدانید که به کارگیری سخت افزار قدرتمند سبب افزایش قیمت شده است که در این زمینه می‌توان به سی‌پی‌یو اینتل مدل Intel Core i7-9750H اشاره داشت. پردازنده گرافیکی لپ تاپ از نوع RTX 2070 بوده که وجود این تراشه گرافیکی می‌تواند شما را با کیفیت بسیار خوبی در نمایشگر مواجه کند که ارتباط بسیار خوبی میان پردازنده گرافیکی و صفحه نمایش وجود داشته است که همین موضوع سبب به وجود آمدن نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز خواهد شد.

در مورد فضای ذخیره سازی باید بدانید که یک ترابایت برای لپ‌تاپ در نظر گرفته شده که رام آن روی ۱۶ گیگابایت تنظیم شده است. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی محصول از سایز خوبی برخوردار بوده که می‌تواند به کاربران این امکان را بدهد تا در محیطی زیبا به اجرای بازی پابجی بپردازند. قدرتمند نبودن فن لپ تاپ در کنار نداشتن وبکم ۲ ایراد اصلی برای این محصول شناخته شده است.

3. ASUS TUF Gaming

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی

  • مزایای لپ تاپ: CPU و GPU عالی و قدرتمند، عملکرد خوب نسبت به قیمت، صفحه نمایش 144 هرتز FHD
  • معایب: صفحه نمایش می توانست بهتر باشد

سومین لپ تاپ لیست از برند ایسوس بوده که بهترین گزینه برای حوزه گیم بوده است. شرکت ایسوس برای این محصول از پردازنده مرکزی amd رایزن استفاده نموده که مدل آن از نوع AMD Ryzen 7 4800H بوده است که در کنار پردازنده گرافیکی جی فورس جی تی ایکس ۱۶۶۰ تی‌آی می‌تواند شما را با کیفیت خوبی مواجه کند.

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی در کنار حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و وجود رم ۱۶ گیگابایت از دیگر اطلاعات این لپ تاپ بوده است که به نسبت محصول شماره ۲ از قیمت بهتری برخوردار بوده است. طراحی زیبا و وجود آر جی بی در کیبورد محصول سبب به وجود آمدن جزئیات ظاهری بسیار خوبی در این محصول شده است. صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی قادر به نمایش کیفیت فول اچ دی خواهد بود که عملکرد مناسب لپ تاپ در کنار قیمت قابل قبول می‌تواند شما را با یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار برای بازی پابجی مواجه کند.

4. HP Pavilion Gaming

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی

  • مزایای لپ تاپ: صفحه کلید سبز رنگ ماتریسی، طراحی مدرن، سیستم خنک کننده پیشرفته
  • معایب: پد لمسی ساده

برند HP در این فهرست توانسته رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد که باید بدانید از اصلی‌ترین مزایای این لپ‌تاپ قدرتمند می‌توان به قیمت مناسب اشاره داشت که در این زمینه از تمامی محصولات نام برده قیمت قابل قبول‌تری را ارائه داده است. در مورد سخت‌افزار محصول باید بدانید که شرکت HP برای CPU این لپ‌تاپ از یک تراشه اینتل مدل Intel Core i7-10750H استفاده نموده که این موضوع سبب خواهد شد تا با سرعت بسیار خوبی در لپ‌تاپ مواجه باشید. پردازنده گرافیکی لپ تاپ از مدل NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti with Max-Q بوده که این مورد در کنار رم ۱۶ گیگابایت می‌تواند شما را با راندمان بسیار خوبی مواجه کند. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت شاید یکی از بارزترین ضعف‌های این محصول به شمار بیاید که باید بدانید سیستم خنک کننده پیشرفته آن با های نوین توسعه یافته است و می‌تواند شما را از هرگونه مشکلات مربوط به داغ شدن لپ‌تاپ نظیر کندی و لک دور نگه دارد.

5. Razer Blade Stealth

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی

  • مزایای لپ تاپ: ساخت و ساز درجه یک، عملکرد بی صدا، باتری عالی
  • معایب: گران قیمت، فضای ذخیره سازی محدود

لپ تاپ Razer Blade Stealth از برند ریزر توانسته رتبه پنجم این فهرست را به خود اختصاص دهد که باید بدانید قیمت نسبتاً بالای آن در کنار فضای ذخیره‌سازی محدود از اصلی‌ترین معایب این لپ‌تاپ شناخته شده است. ساخت زیبا و درجه یک لپ تاپ می‌تواند زیبایی‌های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد که بد نیست بدانید صفحه نمایش لپ‌تاپ میزبان ۱۳.۳ اینچ سایز بوده که این نمایشگر قادر است تا کیفیت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

پردازنده مرکزی لپ تاپ ریزر بلید از نوع Intel Core i7-1065G7 بوده که این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti Max-Q می‌تواند شما را با یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود برای بازی پابجی مواجه کند. فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت در کنار رم ۱۶ گیگابایت از دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ بوده است. همانطور که در بخش مزایای لپ تاپ نیز گفته شد باتری قدرتمند محصول یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن بوده که می‌تواند برای گیمرها مفید واقع شود و در طول مدت زمان بسیار به صاحب خود خدمات ارائه دهد.

6. MSI GL65

بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی

  • مزایای لپ تاپ: ترکیب سخت افزاری خیره کننده با قیمت مناسب، صفحه نمایش 144 هرتز، صفحه کلید با نور پس زمینه RGB، واحد پردازش گرافیکی GeForce RTX 2070
  • معایب : حاظه داخلی 512 گیگابایتی، برخی از پورت ها بسیار نزدیک به هم هستند

ششمین لپ تاپ این فهرست از مدل MSI بوده که باید بدانید قیمت فضایی آن به دلیل به کارگیری سخت‌افزار قدرتمند بوده است که اگر در این زمینه مشکلی ندارید باید بدانید که این لپ‌تاپ یکی از بهترین محصولات موجود برای اجرای بازی پابجی بوده است. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی که با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز برخوردار بوده که می‌تواند کیفیتی دیدنی را در اختیار شما قرار دهد.

در رابطه با سخت‌افزار محصول باید بدانید که سی پی یو مرکزی این لپ‌تاپ از مدل Intel Core i7-10750H بوده که در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2070 می‌تواند شما را با ویژگی‌های بسیاری مواجه کند که نه تنها بازی پابجی بلکه بهترین بازی‌های گرافیکی جهان را می‌توانید از طریق این لپ تاپ اجرا کنید. رم ۱۶ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از دیگر مشخصات این محصول بوده است که بد نیست بدانید حافظه داخلی محصول از دید برخی گیمرها یک ضعف شناخته شده است زیرا بر اساس محدودیت موجود در این زمینه قادر به نصب و نگهداری بازی‌های بسیار نخواهید بود و باید به تعدادی بازی بسنده کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید فهرست بهترین لپ تاپ برای بازی پابجی به پایان رسید و در این زمینه به گزینه‌های خوبی اشاره شد. اگر لپ تاپ خوب دیگری را سراغ دارید که در این لیست به آن اشاره نشده لطفا با ما در بخش نظرات همراه باشید و موارد پیشنهادی خود را برای تکمیل شدن این فهرست برایمان به اشتراک بگذارید. بی‌تردید با این اقدام به کاربران دیگر نیز کمک خواهید نمود تا بتوانند با لپ تاپ‌های بیشتری آشنا شوند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402