بهترین لپ تاپ ها برای بازی فورتنایت Fortinte در سال ۲۰۲۴

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی فورتنایت Fortinte
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی فورتنایت یکی از محبوب‌ترین عناوین موجود در فهرست بازی‌های بتل آنلاین بوده است که اگر تصمیم به خرید لپ تاپ برای اجرای این بازی را دارید پیشنهاد می‌شود فهرست بهترین لپ تاپ برای بازی Fortinte را از دست ندهید.

امروزه میلیون‌ها گیمر از طریق لپ تاپ‌های گیمینگ وارد بازی Fortinte می‌شوند. گرافیک پیشرفته درکنار مزایای رقابتی بسیار سبب شده تا این بازی از طریق لپ تاپ‌های پایین‌رده قابل اجرا نباشد. به همین دلیل ما فهرستی از بهترین لپ تاپ برای بازی فورتنایت را برایتان آماده‌سازی نموده‌ایم تا اگر تصمیم به خرید یک لپ تاپ خوب برای این بازی را دارید، با محصولات مناسبی روبه‌رو شوید. پلازا پیشنهاد می‌کند در این زمینه با ما همراه باشید زیرا تصمیم به معرفی ۵ لپ تاپ در این زمینه را خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بهترین لپ تاپ برای بازی فورتنایت

هنگامی که صحبت از بازی در لپ تاپ می‌شود باید به سخت افزار رجوع نمود تا متوجه شد که لپ تاپ قدرت اجرای بازی مربوط را داشته است یا خیر. فورتنایت، پابجی و کال اف دیوتی از محبوب‌ترین عناوین امروزی در حوزه بازی‌های آنلاین شمرده می‌شوند؛ در همین اساس اگر تصمیم دارید که با یک لپ تاپ خوب برای اجرای بازی‌های نامبرده مواجه شوید، کافیست که نگاهی به فهرست بهترین لپ تاپ برای بازی فورتنایت داشته باشید. مطمئنا در این زمینه به محصولاتی اشاره خواهیم داشت که در کنار قدرت سخت افزاری مناسب، قیمت قابل قبولی را به همراه داشته باشند. تا حد ممکن سعی نموده‌ایم از معرفی لپ تاپ‌هایی با قیمت‌های گزاف و فضایی خودداری کنیم تا توان خرید محصولات از سوی کاربران مقدور باشد.

1. Lenovo Legion Pro 7i Gen 8

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی فورتنایت Fortinte

لپ تاپ مدل لنوو لیژیون پرو برای اجرای بازی فورتنایت یکی از بهترین محصولات منتشر شده تا به امروز بوده است. بد نیست بدانید این لپ تاپ شامل تنظیمات بسیار خوبی برای اجرای بهتر بازی‌ها بوده که در کنار این موضوع می‌توان به صفحه نمایش QHD با نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز اشاره داشت که این نرخ بالا برای اجرای بازی‌های گرافیکی نظیر فورتنایت بسیار عالی بوده است. خنک کننده حرارتی Legion Coldfront 5.0 یکی دیگر از مزایای لپ تاپ بوده که از سوی لنوو به صورت اختصاصی برای محصولات پرچمدار در نظر گرفته شده که خوشبختانه این محصول نیز از آن برخوردار بوده است.

در بخش سخت‌افزاری محصول باید بدانید که برای شما یک پردازنده نسل سیزدهم اینتل مدل Core i9 در نظر گرفته شده است که این تراشه قدرتمند می‌تواند شما را با سرعت و راندمان بسیار خوبی مواجه کند که مشکلی بابت پردازش اطلاعات و یا اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی نخواهید داشت. در کنار این تراشه قدرتمند یک پردازنده گرافیکی مدل GeForce RTX 4070 با ۸ گیگابایت حافظه داخلی که از نسل GDDR6 بوده برای شما در نظر گرفته شده است. کارت گرافیک قدرتمند محصول قادر به اجرای بازی‌های جدید و گرافیکی خواهد بود که در این زمینه فورتنایت را به آسانی اجرا می‌کند. رم ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش ۱۶ اینچی از دیگر مشخصات مربوط به این لپ تاپ بوده که بد نیست بدانید در بخش صفحه نمایش امکان استفاده از یک رابط لمسی را نیز خواهید داشت که صفحه کلید به کارگیری شده در آن نیز از سطح و کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده است.

2. Acer Nitro 5

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی فورتنایت Fortinte

دومین لپ تاپ برتر لیست که برای اجرای بازی فورتنایت بسیار عالی بوده از برند ایسر مدل نیترو ۵ بوده است. از مزایای اصلی این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز اشاره داشت که سایز نمایشگر ۱۵.۶ اینچی آن می‌تواند شما را با محیطی دیدنی با طیف رنگی بالا مواجه کند. سیستم خنک کننده کارآمد و ارائه تنظیمات متنوع برای اجرای بهتر بازی‌های گرافیکی از دیگر مزایای این لپ تاپ بوده است.

در بخش سخت‌افزار محصول شاهد به کارگیری یک پردازنده اینتل مدل Core i7 هستیم که این تراشه به نسبت قیمت گذاری محصول در سطح بسیار خوبی قرار داشته که در کنار پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 Ti که شامل تنظیمات کلیدی برای اجرای بازی‌های گرافیکی بوده می‌تواند شما را با کیفیت بسیار خوبی در خروجی مواجه کند. رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول بوده است. بر اساس تجربیات کاربران این محصول دو ایراد اساسی داشته که اولین آن حجیم بودن لپ‌تاپ و دومین مورد آن عملکرد باتری معمولی بوده است که در مورد گزینه اول نمی‌توانید کاری انجام دهید اما برای تقویت عملکرد باتری می‌توانید شارژر لپ‌تاپ را متصل کنید و سپس به سراغ بازی بروید. در همین بین زیبایی و طراحی شیک با صفحه کلید کاملاً زیبا که با نور پس زمینه همراه بوده می‌تواند شما را با یک لپ‌تاپ کاملاً زیبا و دیدنی مواجه کند.

3. ASUS TUF Gaming F15

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی فورتنایت Fortinte

سومین لپ تاپ لیست از برند ایسوس بوده که باید بدانید این لپ تاپ مانند دیگر موارد نام برده گزینه خوبی برای اجرای بازی فورتنایت با نهایت کیفیت و گرافیک بوده است. کاربرانی که این محصول را خریده‌اند از دو ایراد آن ناراضی هستند که اولین آن حجیم بودن لپ‌تاپ و مورد دوم عملکرد باتری معمولی بوده است. در خصوص مزایای محصول باید بدانید که یک رم DDR5 نسل جدید با ظرفیت ۱۶ گیگابایت برای شما در نظر گرفته شده که در کنار این رم قدرتمند یک صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز برایتان در نظر گرفته شده است.

پردازنده Core i5 اینتل در کنار کارت گرافیک قدرتمند Nvidia RTX 4050 می‌تواند شما را با مزایای بسیار خوبی مواجه کند که در هنگام اجرای بازی‌ها می‌توانید لپ تاپ را به صورت سفارشی سازی تنظیم کنید تا عملکرد بهتری را در اختیار شما قرار دهد. این لپ تاپ گیمینگ با دریافت درجه نظامی که با استانداردهای مختلف همراه بوده مقاومت بسیار خوبی را ارائه داده است که بد نیست بدانید در آن از یک صفحه کلید با نور پس زمینه زیبا و خنک کننده عالی استفاده شده است.

4. Alienware X16

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی فورتنایت Fortinte

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های قدرتمند برای اجرای بازی فورتنایت لپ تاپ Alienware X16 بوده است که بد نیست بدانید کیفیت ساخت ممتاز این محصول سبب شده تا بسیاری از افراد برای اجرای بهترین بازی‌های گرافیکی به سراغ این محصول روی آورند. تنظیمات بسیاری برای اجرای بهتر بازی‌ها در این محصول برای شما در نظر گرفته شده است که بد نیست بدانید نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش آن روی ۲۴۴ هرتز تنظیم شده که این مورد می‌تواند شما را با کیفیت بسیار خوبی مواجه کند.

به کارگیری RGB در صفحه کلید محصول در کنار وجود شاسی‌های قدرتمند و باریک می‌تواند شما را با یک محصول مقاوم مواجه کند. در بخش سخت‌افزار باید بدانید که در این محصول از یک رم ۱۶ گیگابایت استفاده شده که در کنار این رم مناسب از پردازنده نسل ۱۳ با مشخصات  Core i7-13700H (24 MB cache, 14 cores, 20 threads, up to 5.00 GHz Turbo) استفاده شده که برای کارت گرافیک محصول مدل RTX 4060 مد نظر شرکت سازنده این محصول بوده است.

در خصوص ایرادات لپ تاپ باید بدانید که صدای فن‌ها می‌تواند کمی آزاردهنده باشد و شما را ملزم به خرید یک فن دیگر نماید زیرا فن موجود در آن قادر به خنک سازی حرفه‌ای قطعات داخل لپ تاپ نبوده است. در کنار این موضوع وجود پورت‌های محدود USB-C یکی دیگر از ایرادات این لپ‌تاپ شناخته شده است.

5. MSI Raider GE78 HX

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی فورتنایت Fortinte

برند ام اس آی از مدل MSI Raider GE78 HX آخرین لپ‌تاپ گیمینگ برای اجرای بی عیب و نقص بازی فورتنایت بوده است که بد نیست بدانید قیمت نسبتاً بالای این محصول سبب شده تا بسیاری از اشخاص از خرید آن صرف نظر کنند که باید بدانید قیمت بالای لپ‌تاپ به دلیل وجود قطعات قدرتمند بوده است. تنظیمات حرفه‌ای برای اجرای بازی‌های متنوع در کنار صفحه نمایش قدرتمند که با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز همراه بوده می‌تواند شما را با یک محصول عالی مواجه کند.

در بخش سخت‌افزاری محصول باید بدانید که یک رم ۶۴ گیگابایت نسل DDR5 برای شما در نظر گرفته شده که در کنار این رم قدرتمند از پردازنده مرکزی مدل اینتل Core i9 استفاده شده است. مهمترین قطعه برای اجرای بازی‌های قدرتمند پردازنده گرافیکی بوده است که برای این محصول از کارت Nvidia GeForce RTX 4080 استفاده شده که مشکلی بابت اجرای بازی‌های روز و قدرتمند دنیا نداشته است. نمایشگر ۱۷ اینچی محصول که از سایز بالایی برخوردار بوده می‌تواند عملکرد و زیبایی‌های بیشتری را درهنگام اجرای بازی دراختیار شما قرار دهد. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از اشخاص که سایز نمایشگر برایشان از اهمیت بالایی برخوردار بوده به سمت این محصول روی بیاورند. نظر شما نسبت به فهرست نامبرده برای اجرای بازی فورتنایت چیست؟ با ما همراه باشید.

سخن پایانی

با بررسی ۵ لپ تاپ برای اجرای بازی فورتنایت همراه شما عزیزان بودیم که دراین زمینه به نقات قوت و ضعف هر یک از محصولات اشاره شد. باتوجه به این توضیحات حال شما عزیزان می‌توانید گزینه‌های پیشنهادی خود که در این فهرست وجود نداشته است را برایمان به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید نقدهای مثبت و منفی خود نسبت به محصولات موجود در لیست بهترین لپ تاپ برای بازی فورتنایت را برایمان ارسال کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن فهرست از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402