فهرست بهترین لپ تاپ ها برای استفاده معلمان و اساتید

بهترین لپ تاپ برای معلمان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال خرید لپ تاپ به عنوان یک معلم هستید، در این مطلب فهرست بهترین لپ تاپ ها برای استفاده معلمان و اساتید را گردآوردی کرده ایم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اگر معلم هستید، می‌دانید که تدریس با ابزار و لوازم مناسب چه تفاوتی دارد. یک Laptop مناسب، یک ابزار ضروری برای معلمان امروزی است. شما به چیزی نیاز دارید که عملکرد پردازشی قدرتمندی را ارائه دهد. فضای ذخیره سازی کافی نیز مهم است، بنابراین نباید هیچ نگرانی در مورد ذخیره سازی اسناد و فایل‌های رسانه ای وجود داشته باشد. اگر مطمئن نیستید که جستجوی خود را از کجا شروع کنید، نگران نباشید. ما در این مطلب بهترین لپ تاپ ها برای معلمان را معرفی خواهیم کرد. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

بهترین لپ تاپ ها برای استفاده معلمان و اساتید

در ادامه فهرست منتخب ما از بهترین لپ تاپ ها برای معلمان را خواهید خواند. در نظر داشته باشید که این فهرست برای هر فردی با هر بودجه ای مناسب است و انواع لپ تاپ های گران قیمت، میان رده و ارزان قیمت را شامل شده است.

1. Samsung Galaxy Book3 Ultra : بهترین لپ تاپ برای معلمان

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: عملکرد خوب و عمر باتری عالی، صفحه نمایش OLED زیبا و قدرتمند، یک وب کم 1080p با جلوه‌های Windows Studio، تعامل خوب با اکوسیستم و برنامه‌های دستگاه Galaxy

نقاط ضعف: صفحه کلید متوسط، صدای کم

گلکسی بوک 3 اولترا با عمر باتری فوق العاده، وزن سبک و عملکرد قدرتمند CPU، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. وب‌کم 1080p نیز یک مورد خوب برای یادگیری از راه دور است. در مورد عمر باتری، آزمایش‌های ما نشان داد که با 13.1 ساعت استفاده مداوم، رقبا را شکست داده است.

گلکسی بوک 3 اولترا دارای پردازنده Core i7 اینتل نسل سیزدهم، پردازنده گرافیکی جدید RTX 4050 در کنار 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD است. با چنین قدرتی، این دستگاه نباید در انجام وظایف بهره وری و همچنین استفاده روزمره مشکلی داشته باشد. همچنین دارای صفحه نمایش 16 اینچی OLED با وضوح 2880×1800 و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. تصاویر نیز واضح و دقیق هستند. اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که تمام جنبه‌های قدرت و عمر باتری خوب را داشته باشد، Galaxy Book3 Ultra ارزش توجه شما را دارد.

2. Acer Aspire 3

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: صفحه کلید بزرگ، وب کم HD، عملکرد خوب پخش ویدئو، عمر باتری زیاد

نقاط ضعف: عملکرد ضعیف گرافیک، صفحه نمایش اصلی 1080p، درایو ذخیره سازی کوچک 128 گیگابایتی

Acer Aspire 3 یک گزینه عالی برای معلمان است. این لپ تاپ قیمت مناسبی دارد و عملکرد آن برای کارهای روزمره مانند نوشتن ایمیل، تحقیق آنلاین و دیدن تکالیف به اندازه کافی سریع است. صفحه کلید با اندازه بزرگ فضای زیادی را فراهم می‌کند که برای استفاده طولانی عالی است.

این لپ تاپ دارای پردازنده Ryzen 3 7320U با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه PCIe SSD است. صفحه نمایش 15.8 اینچی دارای وضوح 1080p و کیفیت رنگ مناسبی است. همچنین، در آزمایش‌هایمان متوجه شدیم که باتری تا هشت ساعت استفاده مداوم شارژ خواهد داشت و به اندازه کافی خوب است. طراحی این لپ تاپ نیز یکی از محکم‌ترین طراحی‌هایی است که در لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه دیده‌ایم. در مجموع، Acer Aspire 3 با قیمت پایین خود به شما فرصت خوبی برای خرید یک لپ تاپ عالی می‌دهد.

3. Acer Swift Edge 16

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: فوق العاده نازک و سبک، صفحه نمایش OLED زیبا، عملکرد قوی CPU، گرافیک خوب

نقاط ضعف: طراحی معمولی، صفحه کلید و تاچ پد متوسط، اسپیکر بسیار ضعیف

Acer Swift Edge 16 یک لپ تاپ 16 اینچی سبک وزن با طراحی فوق العاده باریک است. Swift Edge 16 تنها 0.51 اینچ ضخامت دارد و وزن آن 2.71 پوند است. صفحه نمایش آن نیز بزرگتر از برخی از دستگاه‌های قابل حمل است و ما کاملاً از اندازه صفحه نمایش OLED آن استقبال می‌کنیم.

ایسر همچنین عملکرد پردازشی خوبی را با پردازنده AMD Ryzen 7 7840U ارائه کرده است، اما عدم وجود گرافیک مجزا به این معنی است که شما احتمالاً هیچ بازی را روی این دستگاه نمی‌توانید بازی کنید. با این حال، برای رسیدگی به وظایف یا برنامه‌های مختلف بسیار مناسب است. Swift Edge 16 قیمت مناسبی نیز دارد و به جذابیت آن می‌افزاید.

4. بهترین لپ تاپ برای معلمان: Asus Zenbook 14 Flip OLED

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: عملکرد CPU برای طیف وسیعی از وظایف مناسب است، عمر باتری بالا، دو پورت Thunderbolt 4

نقاط ضعف: صفحه نمایش معمولی، کلیدهای عملکرد بسیار کوچک، گرافیک Intel Iris Xe

جدیدترین Asus Zenbook 14 Flip OLED نسخه‌های قبلی را با پردازنده جدید نسل سیزدهم اینتل و صفحه نمایش OLED زیبا ارتقا می‌دهد. به لطف پردازنده Core i7، گرافیک Intel Iris Xe با 16 گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت SSD، عملکرد مناسبی برای کارهای روزمره وجود دارد. این همچنین یک لپ‌تاپ شیک است که ضخامت آن کمی بیش از نیم اینچ و وزن آن تنها 3.31 پوند است. این لپ تاپ برای معلمان نیز امکانات فوق العاده ای دارد که شامل وب‌کم 1080p است که به شما برای درس‌ها و جلسات آنلاین کمک می‌کند. یک صفحه نمایش لمسی OLED، و یک قلم برای زمانی که می‌خواهید صفحه را به عقب برگردانید و از دستگاه در حالت تبلت استفاده کنید، نیز وجود دارد.

مسلماً، با این قیمت انتظار داریم که گزینه‌ای قوی تر برای گرافیک مانند کارت گرافیک مجزا ببینیم، اما Intel Iris Xe هنوز برای اکثر کارهای روزانه قابل استفاده است. به طور کلی لپ تاپ های 2 در 1 ابزارهای عالی برای معلمان هستند زیرا به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا در هر محیطی قرار بگیرند و می‌توانند نقش های متعددی را ایفا کنند. برای هر کسی که به دنبال خرید بهترین لپ تاپ برای معلمان است، Zenbook 14 Flip OLED باید در بالای لیست باشد.

5. Lenovo ThinkPad X1 Nano

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: طراحی نازک و سبک، کیبورد عالی، عملکرد خوب پردازنده، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و 4G LTE

نقاط ضعف: تاچ پد کوچک، اتصال فیزیکی محدود، عمر باتری کوتاه

لپ‌تاپ‌های لنوو همیشه گزینه‌های عالی برای حرفه‌ای‌ها هستند و جدیدترین ThinkPad X1 Nano نیز از این قاعده مستثنی نیست. هدف X1 Nano این است که یک لپ‌تاپ لذت‌بخش با عملکرد عالی را در کوچک‌ترین طراحی ممکن قرار دهد. این دستگاه با آخرین پردازنده نسل سیزدهم Core i7-1360P با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD عرضه می‌شود. اما عامل اصلی موفقیت این لپ تاپ، کیبورد عالی آن است. چیدمان آن به طرز شگفت‌آوری جادار است و کلیدها به راحتی پیدا می‌شوند و دارای حرکت خوب و عملکرد رضایت‌بخش هستند.

همه اینها به نوعی در یک طراحی به اندازه 11.54×8.19 اینچ با ضخامت فقط 0.58 اینچ قرار می‌گیرند. به علاوه وزن آن تنها 2.18 پوند است. این یک لپ‌تاپ قابل حمل است که می‌توان آن را بین کلاس‌ها حمل کرد یا در کیف خود برای سفر قرار داد. تنها مشکلی که با آن مواجه شدیم عمر باتری بود که نیاز به شارژ مجدد در وسط یک روز کاری با استفاده زیاد داشت. صرف نظر از این، اگر لپ‌تاپ جمع‌وجوری می‌خواهید که تجربه تایپ رضایت‌بخشی را فراهم کند، Lenovo ThinkPad X1 Nano را تهیه کنید.

6. Asus Zenbook 14 OLED

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: کیفیت ساخت محکم، صفحه نمایش لمسی OLED عالی و با وضوح بالا، عمر باتری عالی

نقاط ضعف: طراحی خسته کننده، تاچ پد کوچک، عملکرد متوسط

شما به لپ‌تاپی نیاز دارید که بتواند بدون در تمام روز شارژ داشته باشد. Asus Zenbook 14 OLED طول عمر طولانی را برای شما فراهم می‌کند. آزمایش‌های ما نشان داد که می‌تواند تا 15 ساعت و 20 دقیقه شارژ خود را نگه دارد. باتری این لپ تاپ به راحتی از اکثر رقبا پیشی گرفت و باتری آن هیچ مشکلی برای کارآمد نگه داشتن شما در طول روز کاری نخواهد داشت.

Asus Zenbook 14 OLED همچنین دارای صفحه نمایش OLED لمسی 14 اینچی 2880x1800p و شاسی فلزی محکمی است که می‌تواند در برابر انواع سختی و ضربه مقاومت کند. و اگرچه ارزان‌ترین مدل در این لیست نیست، اما همچنان به عنوان یک لپ‌تاپ زیر 1000 دلار مقرون به صرفه است.

7. Acer Aspire Vero

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: صفحه نمایش خوب 1080P، مواد سازگار با محیط زیست، با کیفیت، عمر باتری عالی، اثرانگشت خوان راحت و سریع

نقاط ضعف: نرم افزار آن کمی باگ دارد

آخرین Acer Aspire Vero، ساخته شده از 30 درصد پلاستیک‎‌های بازیافتی، یک گزینه عالی است. ایسر را باید به خاطر طراحی این لپ تاپ منحصر به فرد ستود که نه تنها سازگار با محیط زیست است، بلکه جذاب است و شامل چند ویژگی خوب است که به برجسته شدن آن کمک می‌کند.

در بخش عملکرد نیز، پردازنده Core i7، گرافیک یکپارچه Iris Xe با 16 گیگابایت رم و SSD سریع 512 گیگابایتی M.2 NVMe قدرت زیادی به این لپ تاپ می‌دهد. به طور کلی، Vero یک انتخاب قابل حمل جذاب برای معلمان آگاه به محیط زیست است.

8. HP Dragonfly Pro

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: مواد درجه یک، تراشه قدرتمند AMD Ryzen، اسپیکر شگفت انگیز، عمر باتری خوب

نقاط ضعف: هیچ مؤلفه قابل ارتقا توسط کاربر وجود ندارد، بدون جک هدفون، فقط 2 پورت پرسرعت USB-C

سری لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو اپل به دلیل طراحی جذاب، کارایی باورنکردنی و عملکرد فوق‌العاده‌شان شناخته می‌شوند. اما آنها همچنین بسیار گران هستند. حالا اچ پی رقیبی شایسته یعنی Dragonfly Pro ایجاد کرده است. آن‌ها با AMD همکاری کردند تا یک لپ تاپ شیک بسازند که آخرین پردازنده Ryzen 7 را با 8 هسته با کارایی بالا و یک کارت گرافیک قدرتمند Radeon 680M در خود جای داده است.

طراحی لپ‌تاپ نازک و جذاب است و کیفیت بالایی دارد که از آلومینیوم و پلی کربنات ساخته شده است. اشکال اصلی این است که، درست مانند مدل‌های مک‌بوک پرو، این لپ‌تاپ رویکردی مینیمالیستی برای پورت‌ها دارد، به این معنی که برای کسانی که به لوازم جانبی متکی هستند، این لپ تاپ عالی نیست. همچنین، در حالی که صفحه نمایش به اندازه کافی خوب است، اما کاملاً مطابق با بهترین‌های اپل نیست. با این حال، برای لپ تاپی که به طور قابل توجهی ارزان تر از هر یک از مدل‌های مک بوک پرو است، یک گزینه عالی است.

9. بهترین لپ تاپ برای معلمان: Lenovo Flex 5i

بهترین لپ تاپ برای معلمان

نقاط قوت: کیفیت ساخت عالی، صفحه نمایش لمسی روشن، عملکرد سریع، تجربه تایپ خوب

نقاط ضعف: بدون قلم، عمر باتری کم، وزن سنگین تر از حد انتظار

اگر به دنبال یک کروم بوک عالی هستید، Lenovo Flex 5i یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید. ما تحت تاثیر صفحه نمایش لمسی پر جنب و جوش، عملکرد قدرتمند و تجربه تایپ عالی آن قرار گرفتیم. نمای بیرونی براق با روکش آلومینیومی به Flex 5i کمک می‌کند تا گران به نظر برسد و طراحی کلی، از جمله لولای 360 درجه، به‌طور چشمگیری محکم است.

به‌علاوه، Flex 5i دارای صفحه‌کلید فوق‌العاده‌ای است که تایپ کردن با آن لذت‌بخش است و صفحه‌نمایش لمسی 1200p دارد که هم واضح و هم روشن است. این لپ تاپ در حال حاضر با قیمت کمتر از 500 دلار به فروش می‌رسد و شما یک کروم بوک همه کاره عالی را با قیمت واقعا مقرون به صرفه دریافت می‌کنید.

جمع بندی

وقتی صحبت از کارهای سبکی مانند دیدن تکالیف، تحقیق در مورد موضوعات، پاسخ دادن به ایمیل‌های دانش آموز و غیره می‌شود، به قدرت پردازش زیادی نیاز نخواهید داشت. به همین دلیل است که توصیه می کنیم به دنبال پردازنده Core i5 اینتل باشید. این پردازنده به اندازه کافی برای استفاده روزمره جذاب است، در حالی که قیمت مناسبی دارد. اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید، به دنبال پردازنده Core i7 اینتل باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402