معرفی ۵ هاست ایرانی برتر + راهنمای انتخاب بهترین هاستینگ

بهترین هاست های ایرانی کدامند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در کشور ایران شرکت‌های بسیاری در حوزه‌های مربوط به هاست و سرور فعالیت دارند که همین موضوع سبب شد تا نیم‌نگاهی به شرکت‌هایی داشته باشیم که درحال حاضر بهترین هاست ایرانی را ارائه می‌دهد. با پلازا جهت آشنایی با این موارد همراه باشید.

اگر به دنبال دستیابی به یک Web Host مطمئن و پرسرعت هستید باید بدانید که در این زمینه شرکت‌های بسیاری فعالیت دارند که هر یک برای خود از قدرت و شهرت مناسبی برخوردار هستند. در چنین رقابت دشواری کوچک‌ترین جزئیات از مهم‌ترین اهمیت‌ها برخوردار هستند و سبب متمایز شدن یک شرکت نسبت به دیگری می‌شوند. این مقاله مربوط به معرفی بهترین هاست ایرانی می‌باشد که موارد نامبرده براساس دیدگاه کاربران درطول زمان و ویژگی‌های مربوط به هر هاست می‌باشد.

فهرست مطالب

بهترین هاست های ایرانی

با پایان معرفی اولیه بدنیست بدانید که شرکت‌های جدیدی که در این زمینه فعالیت دارند با برخورداری از مزایای بسیار شاید نتوانند نظرات کاربران را به خود اختصاص دهند؛ زیرا قدمت و اصول کاری در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر صاحب یک سایت هستید و یا تصمیم دارید سایت جدیدی راه‌اندازی کنید، حتما فهرست بهترین هاست ایرانی برایتان مفید خواهد بود. در ادامه می‌توانید با هاستینگ‌هایی آشنا شوید که در ایران حرف اول را می‌زنند.

1. هاست دی ال

بهترین هاست های ایرانی کدامند؟

Hostdl ارائه دهنده سرویس‌های توسعه و میزبانی وب در داخل و خارج از کشور می‌باشد که امروزه سایت‌های پربازدید بسیاری به سمت استفاده از سرویس‌های این شرکت رفته‌اند. از اصلی‌ترین مزایای این شرکت می‌توان به به کارگیری موقعیت مکانی مناسب برای نگهداری سرویس‌ها جهت افزایش سرعت و اتصال همه جانبه کاربران اشاره داشت. این موضوع سبب خواهد شد تا کاربرانی که در اقصی نقاط کشور قرار دارند با یک سرعت مناسب همراه باشند و در این زمینه شاهد افت و خیز‌های مربوط به سرعت اتصال در نقاط مختلف کشور نباشیم.

در کنار این موضوع به کارگیری پینگ تایم‌های مناسب و سرورهای با کیفیت سبب شده تا بسیاری از مجموعه‌هایی که در طول روز میزبان هزاران کاربر از داخل و خارج از کشور هستند به سمت هاست‌های Hostdl روی آورند. اگر نگاهی به سرویس‌های پشتیبانی شده از این شرکت داشته باشید متوجه خواهید شد که این برند در حال حاضر روی موارد مختلفی نظیر هاست میزبانی و سرور مجازی و هاست دانلود فعالیت داشته است که بسته به نیاز خود می‌توانید به لیست مشتریان آن بپیوندید.

ناگفته نماند یکی از ایراداتی که از سوی کاربران برای این سایت به ثبت رسیده است قیمت نسبتاً بالای سرویس‌های آن می‌باشد که این موضوع را می‌توان به دلیل نگهداری هاست‌های با کیفیت و قدرتمند دانست که امروزه در میان بهترین هاستینگ‌های داخلی، شرکت هاست دی ال رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. پاسخ دهی به مشکلات کاربران در هاست دی ال به صورت 24 ساعته نبوده بلکه به صورت دقیقه‌ای بوده است. این موضوع می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد تا درهر زمان از شبانه روز که با مشکل مواجه شدید، بتوانید سریعا پاسخ مناسب را از سوی پشتیبان دریافت کنید. این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت هاست دی ال بوده است.

2. نگار هاست

بهترین هاست های ایرانی کدامند؟

در رتبه دوم این فهرست شاهد قرارگیری شرکت هاست نگار هستیم که این شرکت در زمینه‌های مختلفی نظیر میزبانی وب و سرور مجازی و اختصاصی و … فعالیت داشته است. بر اساس اطلاعاتی که از هاست نگار به دست آمده باید بدانید که سرعت بالا و امنیت بسیار عالی در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته از اصلی‌ترین مزایای این شرکت به شمار رفته است که این موضوع به شما این اطمینان را می‌دهد تا با خیالی آسوده بتوانید سایت خود را در محیطی ایمن نگهداری کنید.

از دیگر مواردی که نسبت به هاست نگار می‌توان به آن اشاره داشت، وجود قیمت‌های مناسب بوده است که در این زمینه با یک بررسی ساده می‌توانید شاهد قیمت‌های مناسبی از این شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر باشید. ناگفته نماند امروزه سایت‌های خبری و پربازدید بسیاری از سرویس‌های این شرکت استفاده می‌کنند که همین موضوع سبب شده تا در فهرست بهترین هاستینگ‌های ایران رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

3. لیمو هاست

بهترین هاست های ایرانی کدامند؟

لیموهاست رتبه سوم این فهرست را به خود اختصاص داده است. لیموهاست با عنوان راه‌اندازی سریع و آسان در کنار گواهی اس‌اس‌ال رایگان و پشتیبانی همیشه آنلاین وارد رقابت با شرکت‌های دیگر شده است. در خصوص این شرکت باید بدانید که تنوع سرویس‌های میزبانی وب به شما این امکان را می‌دهد تا بسته به نیاز و شرایط فعلی سایت خود بتوانید با نمونه‌های متنوعی مواجه باشید.

شرکت لیموهاست برای وب سایت‌های نوپا که به دنبال رشد‌های ادامه‌دار هستند برنامه‌ها و سرویس‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته است. ارائه ابزارهای مناسب برای مدیریت و توسعه سایت‌های وردپرسی به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید بر اساس نیاز و شرایط خود روی بخش‌های مختلفی از هاست سایت تمرکز داشته باشید. این ویژگی به صورت اختصاصی توسط لیموهاست برای سرویس‌های میزبانی وب در نظر گرفته شده است.

موارد ذکر شده به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد تا در صورت بروز مشکل بتوانید یک فایل پشتیبان از داده‌های خود را در اختیار داشته باشید که این بکاپ به صورت روزانه دریافت و در سرورهای دیگری نگهداری می‌شود تا در مواقع مناسب بتواند کارآمد باشد. پشتیبانی از سرویس‌های ایمیل، پاسخگویی دوستانه و ساده در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌تواند به شما این امکان را بدهد که با یک شرکت قدرتمند و سریع سر و کار داشته باشید. سایت‌های بسیاری نظیر ژاکت و بازار و راست چین از سرویس‌های لیموهاست استفاده می‌کنند که این موضوع می‌تواند یک اطمینان خاطر برای کاربرانی باشد که تصمیم دارند برای اولین‌بار به سمت این شرکت روی بیاورند.

4. نت افراز

بهترین هاست های ایرانی کدامند؟

بی تردید یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی که در حوزه هاست و دامنه فعالیت داشته نت‌افراز می‌باشد که تقریباً برای تمام اشخاصی که در حوزه وب فعالیت دارند شناخته شده است. از اصلی‌ترین مزایای این شرکت می‌توان به هاست‌های اشتراکی پرسرعت اشاره داشت که در مقایسه با هاستینگ‌های دیگر با مزایا و ویژگی‌های بهتری مناسب بوده است.

با وارد شدن به این سایت می‌توانید شاهد سرویس‌های مختلفی در ظرفیت‌های متنوع و پهنای باند گوناگون باشید که بسته به نیاز و شرایط فعلی سایت خود می‌توانید از این سرویس‌ها استفاده کنید. در نظرگیری SSL رایگان و بکاپ هفتگی در کنار بهینه‌سازی سرویس‌ها برای سایت‌های وردپرسی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با یک شرکت کاملاً مناسب مواجه باشید. انتقال رایگان هاست به نت‌افراز یکی دیگر از مزایای این شرکت به شمار می‌رود که بد نیست بدانید نصب رایگان سایت سازهای فارسی در کنار افزونه‌های مختلف از طریق پشتیبانان شرکت به صورت رایگان انجام می‌گیرد که تضمین بازگشت وجه بدون شرایط در هفته اول یکی دیگر از مزایای نت‌افراز می‌باشد.

با توجه به توضیحات نام برده بد نیست بدانید که امنیت بالای سرویس‌های نت‌افراز می‌تواند به شما این اطمینان خاطر را بدهد تا در شرایطی که سایت شما مورد حمله هکرها و افراد سودجو قرار گرفت بتوانید از دانش پشتیبانان سایت بهره ببرید که در این زمینه هاست سایت شما به صورت خودکار غیر فعال خواهد شد تا در زمانی که حملات مربوطه پایان یابد.

5. برتینا

بهترین هاست های ایرانی کدامند؟

برتینا یکی دیگر از شرکت‌های موجود در این فهرست می‌باشد که با ارائه سرویس‌های هاستینگ و سرورهای ابری در کنار تبلیغات گوگل می‌تواند میزبان خوبی برای صاحبان سایت باشد. با روی آوردن به سمت برتینا می‌توانید بسیاری از نیازهای خود را تحت پوشش قرار دهید که در این زمینه امکان ثبت دامین و تبلیغات گوگل ادز در کنار سرور مجازی و سرور اختصاصی را نیز در پیش خواهید داشت.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت برتینا به ثبت رسیده پشتیبانی این هاستینگ به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد که در طول شبانه روز می‌توانید مشکلات به وجود آمده هاست خود را به آسانی برطرف نمایید. در کنار این موضوع گواهی اس اس ال رایگان با بخش‌های امنیتی مناسب می‌تواند به رتبه سایت شما کمک نماید و سبب بهبود سایت شما در نتایج گوگل شود. امنیت بالای سرویس‌ها در کنار مانیتورینگ ۲۴ ساعته و وجود دیتا سنتر اختصاصی با آپ تایم ۹۹ درصد می‌تواند تمام نگرانی‌های شما از یک هاستینگ خوب را برطرف نماید که با خیالی آسوده می‌توانید هاست خود را در سرویس‌های برتینا مدیریت کنید. از دیگر خدمات برتینا می‌توان به ارائه سرویس‌های ایمیل و هاست‌های لینوکس در کنار کلوکیشن اشاره داشت. این هاستینگ از سال ۱۳۸۵ تا به امروز توانسته میزبان بیش از ۷۵ هزار مشتری باشد.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی بهترین هاست ایرانی و شرکت‌های فعال در این زمینه به پایان رسید. در این فهرست سعی نمودیم به مواردی اشاره داشته باشیم که درطول زمان کمترین خاموشی سرور و بهترین سرعت را ارائه دهند که این موضوع سبب خواهد شد تا در ساختار تکنیکال سایت با مشکلی مواجه نشوید. نظر شما نسبت به فهرست بهترین هاست ایرانی چیست؟ باما همراه باشید و دیدگاه خود نسبت به این نوشته را برایمان به اشتراک بگذارید. همچنین شما عزیزان می‌توانید هاستینگ‌های مدنظر خود را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن این فهرست کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402