معرفی بهترین بازی های فکری دخترانه

آشنایی با بهترین بازی های فکری دخترانه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه عناوین سرگرم کننده بسیاری برای دختران وجود داشته است که اگر تصمیم دارید به لیستی از بهترین بازی دخترانه فکری (Brain Game) دسترسی داشته باشید، با ما همراه باشید که قصد داریم شما را با موارد خوبی در این زمینه آشنا کنیم.

بی‌تردید اشخاص بسیاری براین باور هستند که بازی‌های سرگرم کننده پسرانه بیشتر از دخترانه بوده است. این ذهنیت تقریبا درست است زیرا با توجه به شخصیت و سلیقه دختران نمی‌توان بازی‌های پسرانه را برای سرگرمی آنها بکار برد. همین موضوع سبب شد تا نگاهی داشته باشیم به بهترین بازی دخترانه فکری که با استفاده از آن بتوانید دختر خود را سرگرم نمایید. دقت داشته باشید که عناوین نامبرده برای سنین زیر ۱۲ سال مفید بوده است که از این طریق می‌توانید با خیالی آسوده فرزند خود را سرگرم کنید زیرا این موارد به دور از هرگونه خشونت و هیجان ناگهانی هستند.

فهرست مطالب

بازی دخترانه فکری

در فهرست زیر سعی نمودیم به دو بازی موبایلی دخترانه برای تقویت ذهن نیز اشاره داشته باشیم. امروزه بسیاری از دختران به بازی‌های موبایلی عادت کرده‌اند که اگر نمی‌توانید فرزند خود را از گوشی جدا کنید، می‌توانید از طریق دو بازی دخترانه فکری اندرویدی که در ادامه قرار گرفته است، دختر خود را به چالش بکشید. ناگفته نماند که عناوین دیگر را می‌توانید در لحظات مختلف شبانه روز و در جمع‌های گروهی استفاده کنید.

۱. بازی شطرنج

آشنایی با بهترین بازی های فکری دخترانه

شطرنج عنوان یک بازی سرگرم کننده و تقویت کننده ذهن برای تمامی اشخاص در هر سنینی می‌باشد که بد نیست بدانید امروزه این عنوان به یک ورزش جذاب تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید در طول بازی شطرنج تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مناسبی برای پیروزی وجود داشته است که تقریباً می‌توان گفت هر شخصی می‌تواند یک روش دلخواه برای رسیدن به مقصد را در اختیار داشته باشد.

بازی شطرنج امروزه به عنوان گزینه خوبی برای سرگرمی و تقویت ذهن دختران در نظر گرفته شده است که بد نیست بدانید مهره‌های مختلف آن می‌تواند به فرزند شما این اجازه را بدهد تا از طریق سلول‌های موجود در روی تخته بازی به دنبال پیاده‌سازی ایده‌های خود باشد. از دیگر مزایای بازی شطرنج می‌توان به حریف روبه‌رو اشاره داشت که اگر بتوانید به عنوان یک رقیب مناسب برای فرزند خود حضور پیدا کنید می‌توانید او را از زوایای مختلفی به چالش بکشید. به چالش کشیدن دختر خود می‌تواند به او این فرصت را بدهد تا از طریق تاکتیک‌های متنوع بتواند پاسخ مناسبی به حرکت شما بدهد.

۲. بازی معلم شدن

امروزه بازی معلم شدن از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد اما موضوعی که می‌تواند سبب تقویت ذهن دختر شما شود قرار دادن او به عنوان یک معلم می‌باشد. در طول این بازی از فرزند خود بخواهید که یک موضوعی که روی آن تمرکز و اطلاعات خوبی داشته است را از طریق مسیرهای ساده به شما آموزش دهد. در طول آموزش سوال‌های چالش برانگیزی را از او بپرسید تا بتوانید سبب تقویت ذهن او در حوزه‌ای که قصد دارد به شما اطلاعاتی را منتقل نماید شوید. این بازی را به آسانی می‌توانید در محیط خانواده انجام دهید که در کنار تقویت ذهن دختر خود می‌توانید این بازی را در جمع‌های گروهی انجام دهید و روی کاهش استرس و خجالت او نیز فعالیت‌های خوبی را انجام دهید.

۳. بازی لگو

بازی لگو یکی از قدیمی‌ترین عناوین سرگرم کننده برای دختران و پسران در طول دهه‌های مختلف بوده است. امروزه بازی لگو از طریق اشکال و اجسام مختلفی پیاده سازی شده است که بد نیست بدانید با صرف مقداری هزینه می‌توانید یک لگو مناسب را برای فرزند خود خریداری کنید. هر مقدار که تعداد لگوهای موجود در تخته بیشتر باشد تکمیل نمودن آن سخت‌تر خواهد شد و این موضوع می‌تواند یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز برای دختر شما باشد. اگر به دنبال این هستید تا از طریق بازی لگو بخش فکری فرزند خود را تقویت کنید پیشنهاد می‌شود که یک محدودیت زمانی را برای او در نظر بگیرید و از او بخواهید که در طول مدت زمان مشخص و کوتاهی به دنبال حل نمودن پازل‌ها و موانع بازی باشد.

آشنایی با بهترین بازی های فکری دخترانه

۴. بازی آشپزی و مجری‌گری

بازی آشپزی و مجری‌گری از قدیم الایام به عنوان یک بازی سرگرم کننده برای دختران و مادران شناخته شده است که بد نیست بدانید از طریق این سرگرمی می‌توانید سبب تقویت حافظه فرزند خود شوید. در بخش آشپزی حتماً از دختر خود کمک بخواهید و از او بخواهید کارهایی که انجام می‌دهد را به عنوان یک مجری برای یک نقطه از خانه بازگو نماید.

شاید این اقدام در مواقع مختلفی فقط یک بازی سرگرم کننده به نظر بیاید اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که روی فن بیان و کاهش استرس فرزند خود برنامه‌ریزی خوبی کرده‌اید و این موضوع می‌تواند برای آینده او بسیار مفید واقع شود. درکنار این مورد می‌توانید نحوه درست کردن غذاهای مختلف را به فرزند خود آموزش دهید که این مورد سبب خواهد شد تا او در سنین کمتر بتواند حافظه خود را تقویت کند و از این طریق اطلاعات خوبی را از بخش‌های مختلف و مهم دیگری کسب نماید.

۵. بازی فندق

آشنایی با بهترین بازی های فکری دخترانه

بازی فندق یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های موبایلی دخترانه می‌باشد که از طریق آن می‌توانید فرزند خود را برای مدت زمان مناسبی سرگرم نمایید. در طول بازی فندق با هزاران مرحله سرگرم کننده مواجه خواهید بود که هدف فرزند شما ساخت کلمات مختلفی از طریق تعداد محدودی حروف می‌باشد. در حقیقت این بازی برای دخترانی مفید بوده که وارد مدرسه شده‌اند و می‌توانند که حروف‌ها و کلمات را بخوانند. از طریق بازی فندق می‌توانید این فرصت را به فرزند خود بدهید که نه تنها در مدرسه بلکه در محیط خانواده نیز بتواند روی بخش‌های درسی و لغاتی خود فعالیت داشته باشد. با پشت سر گذاشتن مراحل اولیه بازی فندق شاهد سخت‌تر شدن کلمات و مراحل خواهید بود که این موضوع می‌تواند در طول مدت زمان بسیار فرزند شما را به چالش بکشد و سبب تقویت ذهن او نسبت به کلمات و لغات سخت‌تر شود.

۶. بازی فکری کلمات بی نهایت

بازی فکری کلمات بی‌نهایت یکی دیگر از بازی‌های دخترانه می‌باشد که در گذشته شاهد آن بودیم که از بازی به عنوان یک بازی جدول کلمات استفاده می‌شد. در طول بازی شاهد حروف‌های مختلفی به صورت سطری و ستونی خواهید بود که باید از قلب حروف‌ها کلمات معناداری را استخراج کنید.

این بازی می‌تواند برای فرزند شما ویژگی‌ها و بخش‌های آموزشی بسیاری را به همراه داشته باشد که در پایان می‌تواند روی قدرت دیداری او نقش مهمی داشته باشد. بازی در سطوح مختلف و موضوعات متنوع جریان خواهد داشت که با پشت سر گذاشتن مراحل اولیه بازی می‌توانید به سطوح سخت‌تری دسترسی پیدا کنید و این موضوع اصلی‌ترین عامل برای تقویت ذهن فرزند شما و سرگرمی او در محیط‌های مختلف خواهد بود.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی دخترانه فکری به پایان رسید که درطول این لیست به ۶ بازی برتر اشاره شد. اگر احساس می‌کنید که بازی خوب دیگری نیز وجود داشته که می‌تواند به فرزند شما کمک نماید، لطفا باما همراه باشید و دیدگاه خود نسبت به این نوشته را برایمان ارسال کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن فهرست بازی دخترانه فکری کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402