معرفی سریال چینی هزاران سال عاشقی

سریال چینی هزاران سال عاشقی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال چینی هزاران سال عاشقی را می‌توان یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی این کشور دانست که در ابتدای سال 2024 میلادی بر روی آنتن رفته است. در این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی مفصل سریال Thousands of Years of Love 2024 بپردازیم. همچنین، در طول مطلب به خلاصه داستان، بازیگران و نقد این سریال چینی تماشایی خواهیم پرداخت.

سریال چینی هزاران سال عاشقی را می‌توان یکی از سریال‌های جذاب و کوتاه چینی معرفی کرد که اخیراً از شبکه Tencent Video پخش شده است. این سریال تماشایی با داستان گیرا و رمانتیک خود موفق شده است تا نظر بسیاری از مخاطبین و منتقدان سینمایی را به سوی خود جلب کند. سریال Thousands of Years of Love 2024 با نام Qian Nian Qing Jie نیز شناخته می‌شود. در این سریال کوتاه و تماشایی چینی بازیگران مستعد و دوست‌داشتنی متعددی حضور دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

ژانر سریال Thousands of Years of Love 2024، عاشقانه، فانتزی و ووشیا است. ووشیا را می‌توان ژانر مخصوصی دانست که در سینمای چین کاربرد بسیاری دارد. در این ژانر تمرکز بر روی قهرمانی در حوزه‌ی هنرهای رزمی است و بدین ترتیب می‌توان ووشیا را ژانری در زمینه هنرهای رزمی دانست. در مورد زمان پخش سریال چینی هزاران سال عاشقی نیز باید گفت که اولین قسمت این سریال عاشقانه در تاریخ 24 ژانویه 2024 معادل 4 بهمن 1402 پخش شد. تعداد قسمت های سریال هزاران سال عاشقی چینی نیز 22 اپیزود است که به صورت روزانه پخش شد و سرانجام در 8 فوریه 2024 معادل 19 بهمن 1402 به کار خود پایان داد. مدت زمان پخش هر ایپزود این سریال چینی نیز چیزی در حدود 10 دقیقه است. در ادامه با ما همراه باشید تا به خلاصه سریال چینی هزاران سال عاشقی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال هزاران سال عاشقی چینی

سریال Thousands of Years of Love 2024

داستان سریال چینی هزاران سال عاشقی در مورد بانویی به نام فنگ رو یائو و لردی به نام مو چن یوان است. فنگ رو یائو که فرمانروای قلمرو شیطان است، علاقه بسیاری به لرد جاویدان مو چن یوان دارد. همین علاقه باعث می‌شود تا مو چن یوان را مجبور به بازگشت به قلمرو خود بکند تا سرانجام با او ازدواج کند. از سویی دیگر مو چن یوان نیز همیشه علاقه بسیاری به فنگ رو یائو داشته اما این موضوع را از او پنهان نگه داشته است.

داستان از آنجایی جالب می‌شود که مو چن یوان توسط برادر ناتنی خودش به شدت مجروح می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود تا مو چن یوان بهانه‌ای برای حضور در قلمرو شیطان داشته باشد و از نقشه فنگ رو یائو علیه خود او استفاده کند. بدین ترتیب مو چن یوان اجازه می‌دهد تا به وسیله نیروهای فنگ رو یائو دستگیر شده و به قلمرو او منتقل شود. آنچه در ظاهر شاهد آن هستیم، دشمنی میان این دو شخصیت است اما مو چن یوان و فنگ رو یائو هر دو عاشق یکدیگر بوده و به دنبال راهی برای ابراز آن هستند.

مهم نیست که چه اتفاقاتی رخ دهد و این دو شخصیت در چه شرایطی قرار بگیرند، آن دو همیشه به گونه‌ای صمیمانه با یکدیگر رفتار می‌کنند. در طول این سریال کوتاه شاهد چالش‌هایی خواهیم بود که بر سر راه این عشق ممنوعه قرار دارد. مو چن یوان و فنگ رو یائو سرانجام موفق می‌شوند تا موانع میان عشق خود را از بین برده و به یکدیگر برسند اما….

بازیگران سریال هزاران سال عاشقی چینی

در بخش ابتدایی این مطلب به معرفی سریال Thousands of Years of Love 2024 پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم، بازیگران مشهور و مستعد متعددی در این مجموعه تلویزیونی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال چینی هزاران سال عاشقی خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام، در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

یو ژوان چن؛ بازیگر نقش مو چن یوان در سریال Thousands of Years of Love 2024

معرفی سریال چینی هزاران سال عاشقی

هنرپیشه جوان و مستعد سینما و تلویزیون چین، یو ژوان چن (Yu Xuan Chen)، در تاریخ 17 فوریه 1997 معادل 29 بهمن 1375 در این کشور چشم به جهان گشود. یو ژوان چن را می‌توان از جمله بازیگران نسل جدید سینمای چین دانست که بسیار مستعد و دارای مهارت است. این بازیگر 27 ساله پیش از سریال چینی هزاران سال عاشقی، در آثار تلویزیونی و سینمایی متعددی حضور داشته و در کنار بازیگران قدیمی و پیشکسوت سینمای چین، به کسب تجربه پرداخته است. اکنون یو ژوان چن در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سریال Thousands of Years of Love 2024 حاضر شده و اجرای خوبی از خود به نمایش گذاشته است. از میان مهم‌ترین آثار یو ژوان چن می‌توان به My Beauty Snake Fairy Wife ،My Uncanny Destiny و My Lucky Princess اشاره کرد.

تو ژی ینگ؛ بازیگر نقش فنگ رو یائو در سریال چینی هزاران سال عاشقی

بازیگران سریال هزاران سال عاشقی چینی

هنرپیشه جوان و 24 ساله سینمای چین، تو ژی ینگ (Tu Zhi Ying)، در تاریخ 16 اکتبر 1999 معادل 24 مهر 1378 در شهر آن‌هوئی چین چشم به جهان گشود. تو ژی ینگ را می‌توان یکی از جوان‌ترین بازیگران سریال هزاران سال عاشقی دانست. وی علاوه بر بازیگری، به عنوان خواننده نیز فعالیت دارد و در این زمینه نیز، طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده است. وی در حال حاضر در Central Academy of Drama مشغول به تحصیل در رشته بازیگری است. در کارنامه هنری تو ژی ینگ آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آثار تو ژی ینگ می‌توان به Devil Falls in Love with Fairy و Gong Zhu De Jiao Huan Ren Sheng اشاره کرد.

هان بائو؛ بازیگر نقش مو هائو لی در سریال Thousands of Years of Love 2024

هنرپیشه های سریال چینی هزاران سال عاشقی

چهره جدید و بااستعداد سینمای و تلویزیون چین، هان بائو (Han Bao)، در تاریخ 28 اکتبر 2002 معادل 6 آبان 1381 در این کشور متولد شده است. هان بائو را می‌توان یکی از استعدادهای سینمای چین دانست که با 21 سال سن، تاکنون بسیار خوش درخشیده است و اهالی سینمای چین را بسیار ذوق‌زده کرده است. این بازیگر جوان در حال حاضر در آکادمی HAOHAN Entertainment مشغول یادگیری هنرهای بازیگری است. امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک بیشتر از این بازیگر جوان و دوست‌داشتنی بشنویم. هان بائو تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی چندی حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار هان بائو می‌توان به Fated to Love You ،Large Queen و The Furthest Distance اشاره کرد.

سان یان ان؛ بازیگر نقش نانگونگ ژین لان در سریال هزاران سال عاشقی

داستان سریال هزاران سال عاشقی چینی

هنرپیشه جوان و دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون چین، سان یان ان (Sun Yan En)، در تاریخ 30 سپتامبر 2002 معادل 8 مهر 1381 در این کشور چشم به جهان گشود. ستاره جوان و 21 ساله سینمای چین که تحصیلات خود را در رشته بازیگری و در کشور سنگاپور سپری کرد و سپس برای شروع دوران حرفه‌ای خود به عنوان هنرپیشه، راهی چین شد. سان یان ان را می‌توان یکی دیگر از هنرپیشه‌های جوان سریال هزاران سال عاشقی دانست که بسیار خوش درخشیده است. این بازیگر مستعد و توانا، نوید آینده درخشانی را به دوست‌داران سینمای این کشور می‌دهد. آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی در کارنامه هنری سان یان ان به چشم می‌خورد. از جمله مهم‌ترین آثار سان یان ان می‌توان به The Origin of Eternity ،Practice Love و Miraculous Detective in Jianghu اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال چینی هزاران سال عاشقی

نقد سریال Thousands of Years of Love 2024

در بخش‌های قبلی این مطلب به معرفی سریال چینی هزاران سال عاشقی پرداختیم. در این بخش از مقاله به سراغ نقد سریال Thousands of Years of Love 2024 خواهیم رفت و نقاط قوت و ضعف این سریال تلویزیونی کوتاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بسیاری از مخاطبین سریال Thousands of Years of Love 2024 فیلم‌نامه و داستان این سریال عاشقانه را جذاب و گیرا نامیده‌اند. داستانی که به خوبی عشق و نفرت را به تصویر کشیده است. عشقی ممنوعه که برای بسیاری از تماشاگران و منتقدان سینمایی جذاب بوده است. بدون تردید همه بینندگان سریال به دنبال این بوده‌اند که سرانجام این عشق ممنوعه چه خواهد شد. از سویی دیگر، هنرپیشه‌های سریال با ایفای نقشی ماندگار، باعث شده‌اند تا داستان سریال چینی هزاران سال عاشقی عمق بیشتری پیدا کرده و تأثیر بیشتری بر مخاطبین خود داشته باشد. به عقیده بینندگان، بازیگران سریال و به خصوص نقش اول زن سریال، اجرای بسیار خوبی از سوی خود برجای گذاشته‌اند.

از دیگر نقاط قوت این سریال چینی می‌توان به موسیقی آن اشاره کرد. موسیقی سریال Thousands of Years of Love 2024 به خوبی با روند سریال هماهنگ بوده است و به هیچ وجه آزاردهنده نیست. جلوه‌های ویژه و صحنه‌ای اکشن سریال نیز به خوبی تولید و مدیریت شده‌اند و به گونه‌ای نیست که حوصله مخاطب را سر ببرند.

البته، برخی از بینندگان سریال بر این باور هستند که بعد از اپیزود 11 سریال، فیلم‌نامه کمی افت پیدا کرده است و گروه نویسندگی به جای موضوع اصلی، سعی بر این داشته تا به حواشی بپردازد و به نوعی داستان را طولانی کند. این مورد را می‌توان یکی از نقاط ضعف سریال Thousands of Years of Love 2024 دانست که نقدهای بسیاری بر آن وارد شده است.

نمرات سریال چینی هزاران سال عاشقی

همانطور که در طول مقاله اشاره کردیم، سریال هزاران سال عاشقی یک اثر کوتاه از سینمای چین است که در قالب 22 اپیزود از ابتدای سال 2024 بر روی آنتن رفت. این سریال تماشایی و جذاب در همین فرصت کوتاه موفق شد تا تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین آثار سینمای چین شود و توجه مخاطبین بسیاری را به سوی خود جلب کند. به صورت کلی می‌توان سریال Thousands of Years of Love 2024 را یک اثر موفق دانست که با نقدهای مثبت بسیاری روبه‌رو شد و توانست از سوی منتقدان سینمایی مورد تحسین قرار بگیرد. سریال چینی هزاران سال عاشقی با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و توانست نمرات قابل قبولی را دریافت کند. کاربران وب‌سایت MyDramaList نمره 8.1 از 10 را به این سریال کوتاه فانتزی اختصاص داده‌اند. نمره‌ای قابل قبول که با گذشت زمان، دستخوش تغییراتی خواهد شد.

سخن پایانی

نمرات سریال چینی هزاران سال عاشقی

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال Thousands of Years of Love 2024 پرداختیم. در طول مطلب، به خلاصه سریال چینی هزاران سال عاشقی، بازیگران، نقد و نمرات این اثر اشاره کردیم. همچنین، اطلاعات مفیدی از تولید و پخش این سریال در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

سریال Thousands of Years of Love 2024 با داستان عاشقانه و جذاب خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای دوست‌داران ژانر عاشقانه و فانتزی باشد. داستان عشق ممنوعه، خیانت، نبرد سریال چینی هزاران سال عاشقی شما را مجذوب خود خواهد کرد. اگر به دنبال تماشای یک اثر کوتاه و جذاب چینی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این سریال تماشایی را انتخاب کنید.

آیا شما سریال Thousands of Years of Love 2024 را تماشا کرده‌اید؟! به نظر شما سرانجام عشق ممنوعه مو چن یوان و فنگ رو یائو چه خواهد شد؟! توجه داشته باشید که سریال هزاران سال عاشقی به دلیل برخورداری از اپیزودهای کوتاه ده دقیقه‌ای، می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد پرمشغله باشد. ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402