تبلت نوبیا پد 3D II و مشخصات فنی آن

تبلت نوبیا پد 3D II
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تبلت نوبیا پد 3D II یکی از محصولات جدید شرکت نوبیا است که به تازگی معرفی و وارد بازار شده است. با پلازا همراه باشید تا با مشخصات و ویژگی‌های این محصول، آشنا شویم.

با توجه به برگزاری کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۴ گوشی‌‌ها و تبلت‌های جدیدی به بازار معرفی شدند که شاید برخی از آن‌ها هوش از سر شما عزیزان بپراند. یکی از تبلت‌هایی که جدید معرفی شد، تبلت نوبیا پد 3D II است که انقلاب جدیدی در بخش تبلت‌ها به‌وجود آورده است. اگر شما نیز می‌خواهید درباره ZTE nubia Pad 3D II اطلاعاتی به دست بیاورید، بهتر است که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

مشخصات فنی تبلت نوبیا پد 3D II

ویژگی‌هاتبلت نوبیا پد 3D II
نمایشگر۱۲.۱ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز و رزولوشن ۱۶۰۰x۲۵۶۰
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۲
پردازنده گرافیکیAdreno 740
سیستم عاملاندروید ۱۴
حافظه داخلی۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت
دوربین‌۱۳ + ۱۳ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ + ۸ مگاپیکسل
باتری۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۶۶ واتی

معرفی کامل تبلت نوبیا پد 3D II

شاید تبلت‌ها از جمله دستگاه‌هایی باشند که خیلی توجهی به آن‌ها نشده است، اما کمپانی ZTE اینجا است تا بازار تبلت‌ها را با یک تحول اساسی روبه رو کند و تبلتی را به بازار عرضه نماید که شاید هوش از سر شما عزیزان بپراند و دوست داشته باشید آن را خریداری نمایید.

به همین دلیل ما نیز قصد داریم تا در ادامه به‌صورت کامل درباره مشخصات فنی این تبلت صحبت کنیم. هرچند که این تبلت تنها در مرحله معرفی قرار دارد و هنوز اطلاعات کاملی درباره آن در دستان ما نیست، اما ما سعی می‌کنیم تا هرچه درباره این تبلت می‌دانیم با شما به اشتراک بگذاریم.

طراحی تبلت نوبیا پد 3D II

طراحی تبلت نوبیا پد 3D II

بهتر است که ابتدا کمی درباره طراحی تبلت نوبیا پد 3D II صحبت کنیم؛ زیرا که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و خیلی از افراد به آن توجه می‌کنند. باید اشاره کرد که این تبلت به‌خوبی طراحی شده است و خوش‌دست است و به‌راحتی می‌توانید حتی شاید با یک دست نیز از آن استفاده نمایید. کمپانی سازنده این تبلت برای ساخت فریم این محصول از فریم‌های فلزی استفاده کرده است. فلز به کار رفته برای ساخت این فریم آلمینیوم است که موجب شده تا وزن این تبلت افزایش پیدا نکند و در کنار مقاومت بالا وزن پایینی نیز داشته باشد.

قسمت پشتی این تبلت نیز با استفاده از فلز آلومینیوم ساخته شده است و مقاومت بالایی دارد. دوربین این تبلت نیز در قسمت بالایی و گوشه تبلت طراحی شده است که بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. باید اشاره کرد که در حال حاضر این تبلت تنها در رنگ خاکستری موجود است. کمپانی ZTE برای ساخت قسمت جلویی این تبلت نیز کاملا از شیشه استفاده کرده است. علاوه بر آن روی این شیشه‌ها با استفاده از گوریلاگلس پوشیده شده است تا در برابر ضربه مقاوم باشد و ضربه‌های متعدد موجب آسیب‌رسانی به قسمت جلویی تبلت نشود.

صفحه ‌نمایش

تبلت نوبیا پد 3D II از یک صفحه ‌نمایش ۱۲.۱ اینچی برخوردار است که این صفحه‌ نمایش از نوع IPS LCD است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا برای شما به‌ارمغان بیاورد. این صفحه ‌نمایش دارای رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ بوده و با گوریلا گلس محافظت می‌شود. باید اشاره کرد که صفحه‌ نمایش این تبلت از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار است که برای یک تبلت عالی به‌نظر می‌رسد. این رفرش ریت بالا موجب شده است تا شما همه تصاویر را به‌صورت نرم و بدون هیچ لگی مشاهده نمایید و لذت ببرید.

گوشی نوبیا پد 3D II

همچنین تراکم پیکسلی این محصول نیز ۲۴۹ به‌ازای هر اینچ بوده و قابل ‌قبول است. بر اساس صحبت‌های سازنده نسبت تصویر این تبلت نیز ۱۶:۱۰ است. به طور کلی این محصول جدید عملکرد بسیار قابل قبولی در بخش صفحه ‌نمایش داشته است. تبلت نوبیا پد 3D II نسل جدید تبلت‌های موجود در بازار است. باید اشاره کرد که شگفتی صفحه ‌نمایش این محصول این است که بدون هیچ عینک مخصوصی پخش سه‌بعدی را برای شما مهیا کرده است. این پخش سه‌بعدی با استفاده از قدرت هوش مصنوعی ممکن شده است.

پردازنده

معمولا تبلت‌ها به علت صفحه نمایش بزرگی که دارند بسیار برای بازی مناسب هستند و بسیار مورد استقبال قرار میگیرند. به همین دلیل است که توجه به پردازنده تبلت از واجبات بوده و حتما باید به آن‌ها اشاره گردد و درباره آن صحبت کرد.

تبلت نوبیا پد 3D II از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است. این پردازنده با تکنولوژی ۴ نانومتری ساخته شده‌ است. باید اشاره کرد که این پردازنده هشت هسته‌ای بوده و قدرت خوبی دارد. بهتر است اشاره‌ای به پردازنده گرافیکی این تبلت نیز داشته باشیم. در حال حاضر این تبلت از پردازنده گرافیکی Adreno 740 استفاده می‌کند و شما می‌توانید بازی‌های مختلف روز دنیا را با استفاده از این تبلت تجربه کنید و اوقات ‌فراغت خود را پر کنید.

رم و کارت حافظه

خوشبختانه تبلت نوبیا پد 3D II از حافظه رم خوب و پر‌سرعتی برخوردار است و می‌تواند سرعت خوبی به این تبلت دهد.  در حال حاضر این محصول از رم ۸ گیگابایتی برخوردار بوده و رم آن نیز از نوع LPDDR5X برخوردار است. بدون شک این مقدار حافظه رم کافی است تا شما بتوانید هر برنامه‌ای که دوست دارید را اجرا کنید و مشکلی برای نصب بازی‌ها و برنامه‌های مختلف نداشته باشید، به همین دلیل این محصول می‌تواند یک گزینه عالی برای بازی کردن نیز باشد.

گوشی نوبیا پد 3D II

در حال حاضر تبلت نوبیا پد 3D II با دو مدل حافظه داخلی مختلف عرضه می‌گردد. شما می‌توانید این محصول را در دو مدل ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خریداری کنید و این به خود شما بستگی دارد که دوست دارید از چه مقدار حافظه استفاده نمایید. در حال حاضر سازنده اطلاعات مختلفی در زمینه حافظه داخلی و رم در اختیار علاقمندان قرار داده است. بر اساس صحبت‌های سازنده حافظه داخلی این محصول از نوع UFS 4.0 خواهد بود که سرعت خوب و قابل قبولی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

دوربین تبلت نوبیا پد 3D II

البته که تبلت نوبیا پد 3D II در بخش دوربین عملکرد مناسبی نداشته و دوربین آن‌ها برای عکس‌برداری مناسب نیست و بهتر است که خیلی روی این موضوع حساب نکنید. اگر به‌دنبال تبلت با مشخصات دوربین خوب هستید، این محصول مناسب شما نیست.

این تبلت دارای دو دوربین پشتی است. دوربین اصلی این تبلت دارای لنز ۱۳ مگاپیکسلی است و عکس‌های با کیفیت خوبی ثبت نمی‌کند. در کنار این دوربین یک دوربین واید نیز هست که قابلیت‌ فوکوس خودکار دارد، البته که هنوز اطلاعات کاملی از لنز واید در دسترس نیست.

دوربین تبلت نوبیا پد 3D II

همچنین این تبلت از یک دوربین سلفی نیز برخوردار است. لنز این دوربین ۸ مگاپیکسلی بوده و عملکرد قابل توجهی ندارد. باید اشاره کرد که لنز دوربین سلفی این تبلت از نوع اولترا واید بوده و قابلیت پوشش ۱۰۵ درجه‌ای را نیز دارد. همانطور که در عکس‌برداری عملکرد خوبی ندارد در فیلم‌برداری نیز نمی‌توان خیلی روی آن حساب کرد. دوربین‌های این تبلت قابلیت این را دارند تا فیلم‌هایی با کیفیت 1200p ضبط نمایند که به نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه همراه است.

باتری

بهتر است درباره باتری تبلت نوبیا پد 3D II نیز صحبت کنیم. معمولا تبلت‌ها باید از باتری قدرتمندی برخوردار باشند تا بتوان برای مدت زمان طولانی از آن ها استفاده نمود، بازی کرد و فیلم دید. بر اساس اطلاعات به دست آمده این تبلت از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

باید اشاره کرد که این باتری با یک کابل شارژ با قدرت شارژ ۶۶ واتی شارژ می‌شود و شما می‌توانید به لطف این باتری قدرتمند برای ساعت‌ها از تبلت خود استفاده کرده و بازی‌های مختلف روز دنیا را تجربه نمایید و فیلم تماشا کنید.

قیمت و تاریخ عرضه

بر اساس سیاست‌های قیمت‌گذاری کمپانی ZTE تبلت نوبیا پد 3D II حدودا ۱۳۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است و احتمال می‌رود که در زمان عرضه نیز با همین قیمت به فروش برسد و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرد تا بتوانید بخرید و استفاده کنید. در حال حاضر اطلاعات کاملی در رابطه با زمان عرضه این محصول به دست نیامده و تنها شاهد معرفی اولیه محصول بودیم، اما بر اساس صحبت‌های سازنده پیش‌بینی می‌شود تا در بازه ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۴ این تبلت به بازار جهانی عرضه گردد.

سخن نهایی

در نهایت با مقاله معرفی تبلت نوبیا پد 3D II همراه شما عزیزان بودیم، جدیدترین تبلتی که توسط کمپانی ZTE ساخته و معرفی شده است و قرار است که نسل تبلت‌های جدید را به بازار وارد کند، تبلت‌هایی که می‌توانند تصاویر سه‌بعدی را به خانه شما بیاورند. نظر شما چیست؟ آیا این محصول می‌تواند نسل تبلت‌ها را تغییر دهد؟ یا اصلا ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402