۱۲ بازی جنگی برتر برای گوشی های اندروید

بهترین بازی جنگی اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در میان تمام ژانرهای موجود برای بازی‌های اندرویدی، سبک جنگی سرگرم کننده‌تر از دیگر موارد بوده است که اکنون در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم به لیستی از بهترین بازی جنگی اندروید اشاره داشته باشیم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

همانطور که کم و بیش می‌دانید در بازی‌های جنگی Android شاهد درگیری‌های بسیاری هستیم که همین موضوع سبب شده تا گیم‌پلی جذاب و سرگرم کننده‌ای در میان عناوین این سبک به وجود بیاید. در طول این مقاله سعی نمودیم به مواردی اشاره داشته باشیم که ارزش تست کردن را داشته باشند زیرا امروزه دستیابی به یک عنوان جذاب که قادر به ارایه جذابیت‌های متنوعی برای سرگرمی باشد کار دشواری شده است. در ادامه به 12 مورد از بهترین بازی جنگی اندروید اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بهترین بازی جنگی اندروید

تقریبا تمام گیمرهایی که در بازی‌های اندرویدی فعالیت دارند خود را یک گیمر حرفه‌ای می‌دانند که درطول بازی‌های جنگی قادر به ارائه توانایی‌های خود نیستند. این موضوع به دلیل گیم‌پلی دشوار بازی‌های این ژانر است که می‌تواند شخصیت‌های بسیاری را به چالش بکشد. اگر تصمیم دارید به یک بازی جنگی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید پیشنهاد ما به شما فهرست بهترین بازی جنگی اندروید است.

1. بازی Supremacy 1914

بهترین بازی جنگی اندروید

Supremacy 1914 یک بازی استراتژیک بی‌درنگ در طول جنگ جهانی اول می‌باشد که شما در آن نقش رهبر یک کشور را بر عهده خواهید داشت که باید برای فتح جهان و افزایش امنیت مرزهای خود تلاش کنید. این بازی جنگی ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی و دیپلماسی می‌باشد که در طول نبردهای آن باید حواستان به مدیریت منابع نیز باشد زیرا از این طریق است که می‌توانید نیروهای خود را مدیریت کنید.

این بازی عظیم دارای نقشه‌های چالش برانگیز بوده است که در آن می‌توانید به انجام کارهای مختلفی نظیر تولید مواد و مدیریت نیروها و خرید و فروش تسلیحات دسترسی داشته باشید که برای افزایش تعادل در بازی تمامی موارد موجود برای گیمرها یکسان بوده است و فقط نحوه استفاده کاربران است که آن را متمایز می‌کند. این بازی از طراحی خوبی برخوردار است که در طول نبردهای آن می‌توانید به جناح‌های مختلفی دسترسی داشته باشید.

2. بازی Warpath

بهترین بازی جنگی اندروید

بازی Warpath که به مسیر جنگی نیز معروف است یک عنوان اندرویدی rts می‌باشد که ترکیبی منحصر به فرد از عناصر استراتژی در زمان واقعی است. این بازی شبیه سازی با پس زمینه جنگ جهانی دوم توانسته رویدادهای درگیر کننده بسیاری را در گیم پلی خود جای دهد که در این میان می‌توانید به آیتم‌های بسیاری برای حضور در یک بازی جنگی دسترسی داشته باشید. گیم پلی روان و رضایت بخش بازی شما را در برابر یک سیستم مبارزه‌ای رایگان و کلاسیک قرار می‌دهد که در این بین می‌توانید به صورت آزادانه به دنبال جذب نیروهای بیشتر برای مبارزه با دشمنان باشید.

از دیگر عناصر مهم بازی می‌توان به طراحی واقع‌گرایانه و گرافیک دیدنی آن اشاره داشت که بد نیست بدانید در این زمینه از جزئیات بسیار خوبی استفاده شده است. بیش از صد واحد نظامی برای راه‌اندازی یک ارتش برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانید حول محور جنگ جهانی دوم به دنبال تشکیل دادن خواسته‌های خود در نبردها و گیم پلی بازی باشید.

3. بازی Call of War: World War II

بهترین بازی جنگی اندروید

بازی Call of War: World War II یکی دیگر از گزینه‌های جذاب می‌باشد که در جنگ جهانی دوم جریان داشته و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از طریق دیپلماسی یا جنگ به اهدافی که مد نظر دارید برسید. امکان بهره‌برداری و نابودسازی موانع در بازی وجود داشته که بسته به نیاز خود می‌توانید از طریق روش‌ها و استراتژی‌های مختلفی به آنچه که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

گیم پلی پویا در کنار وجود خط داستانی عالی و گرافیک بصری و دیدنی بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در یک عنوان جنگی جذاب حضور پیدا کنید که امروزه گیمرهای بسیاری برای سرگرمی به سمت این بازی روی آورده‌اند. لازم به ذکر است بدانید که در طول مراحل بازی با جناح‌ها و نیروهای مختلفی مواجه خواهید شد که برخی از آنها به عنوان نیروهای متخاصم و برخی به عنوان نیروهای قلمرو شما شناخته شده‌اند. با تشکیل دادن ارتش خود می‌توانید به دنبال نابودسازی دشمنان در مراحل بازی باشید.

4. بازی Panzer War

بهترین بازی جنگی اندروید

بازی Panzer War تجربه هیجان انگیز و آنلاین در خصوص نبردهای مربوط به جنگ جهانی می‌باشد که در طول این بازی با مجموعه عظیمی از تانک‌ها و هواپیماها مواجه خواهید بود. با نصب و راه‌اندازی بازی فلان به بیش از ۶۰ تانک و هواپیمای منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت که هر یک از آنها با طیف گسترده‌ای از ابزارها و تجهیزات مواجه هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا در چشم اندازی تاریخی به دنبال نابودسازی دشمنان باشید. گرافیک دیدنی بازی سبب ین موضوع خواهد شد تا بتوانید شاهد تصاویر خیره کننده بسیاری در طول گیم پلی بازی باشید که تمامی آنها بر اساس فیزیک واقع گرایانه توسعه یافته‌اند. نبردهای آنلاین و آفلاین بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به صورت آنلاین وارد قابت‌های ۷ به ۷ شوید و یا در حالت آفلاین وارد بخش کمپین و داستانی شوید و مراحلی که برای شما در نظر گرفته شده است را پشت سر بگذارید.

5. بازی Call of Duty: Mobile

بهترین بازی جنگی اندروید

شاید در نگاه اول بازی کالاف دیوتی موبایل یک عنوان جنگی به نظر نیاید ولی باید بدانید که شرکت اکتیویژن در این بازی از عناصر جنگی بسیار خوبی استفاده نموده که در طول مراحل آنلاین آن می‌توانید با رقبایی از سراسر جهان مواجه شوید. اصلی‌ترین مزیت این بازی گیم پلی پویا و سرگرم کننده آن است که در این زمینه می‌توانید به سلاح‌های مختلفی برای مبارزه با دشمنان دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است بدانید که در این بازی امکان رشد و پیشرفت برای شما وجود داشته که بسته به مهارت و ویژگی‌های شخصی خودتان می‌توانید در چالش‌هایی که از سوی سازنده برای شما در نظر گرفته شده حضور پیدا کنید. طراحی گرافیکی بازی در کنار صداگذاری بی‌عیب و نقص توسعه یافته که می‌تواند شما را با یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایلی آشنا کند. جهت آشنایی با دیگر بازی‌های جنگی این فهرست می‌توانید با ما در ادامه همراه باشید که به گزینه‌های خوبی اشاره شده است.

6. بازی Company of Heroes

بهترین بازی جنگی اندروید

بازی Company of Heroes که به کمپانی قهرمانان معروف است یک عنوان استراتژیک آنلاین بوده که در جنگ جهانی دوم جریان داشته و مورد تحسین منتقدین و کاربران بسیاری قرار گرفته است. در طول این بازی شاهد نبردهای بسیار جذاب با استراتژی‌های پیچیده مواجه خواهید بود که برای پیروزی در آنها باید مدیریت نیروهای بسیاری را به عهده بگیرید. آیتم‌های تکمیلی و کمکی مناسبی برای شما در نظر گرفته شده که با دستیابی به موارد مربوطه می‌توانید در طول نبردها جوخه‌های بیشتری را استخدام کنید و یا یک فرصت برای بازسازی تجهیزات خود در اختیار داشته باشید. از دیگر مزایای بازی می‌توان به وجود تجهیزات و سلاح‌های متنوع اشاره داشت که در این زمینه با دستیابی به آنها و پیاده سازی تاکتیک‌های پیشرفته می‌توانید درصد پیروزی خود در نبردهای آنلاین بازی را افزایش دهید.

7. بازی Conflict of Nations: World War 3

بهترین بازی جنگی اندروید

اگر به دنبال یک بازی جنگی برای حضور در جنگ جهانی سوم هستید باید بدانید که بازی Conflict of Nations: World War 3 یک محصول یکپارچه و واقع‌گرایانه بوده که می‌تواند گیم پلی عمیقی را با سناریو عالی در اختیار شما قرار دهد. این بازی آنلاین در هر بار اجرا میزبان ۱۰۰ بازیکن به صورت همزمان بوده که شما در نقش یک مبارز باید در گیم پلی دشوار حضور پیدا کنید و از طریق عملیات‌های نظامی در دنیای واقعی بازی به دنبال سرمایه‌گذاری روی بخش نظامی و نابودسازی دشمنان باشید.

در طول گیم پلی بازی می‌توانید به انجام کارهای مختلفی نظیر تسخیر شهرهای دشمن یا ساختن پادگان برای استخدام سربازان بپردازید که در این زمینه هر چقدر بتوانید ارتش خود را تقویت کنید شاهد ویژگی‌های بیشتری خواهید بود و در پایان می‌توانید برای مدت زمان طولانی‌تری در بازی حضور داشته باشید. نبردهای این بازی سبب روی کار آمدن تمامی کشورها در قالب جنگ جهانی سوم شده است که پیشنهاد می‌شود این بازی آنلاین و جنگی را از دست ندهید.

8. بازی Brothers In Arms 3

بهترین بازی جنگی اندروید

تجربه فراگیر و همه جانبه از بازی جنگی Brothers In Arms 3 می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. بد نیست بدانید این بازی محصول رسمی از شرکت نام آشنای گیم لافت می‌باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ در قالب یک بازی سوم شخص عرضه شد و توانست نظرات جهانی بسیاری را نسبت به خود کسب کند. حالت آنلاین و چند نفره بازی به شما این امکان را می‌دهد تا در نبردهای رقابتی با حریفانی از سراسر جهان حضور پیدا کنید که در این زمینه با پایان دادن به مراحل بازی می‌توانید پاداش‌ها و جوایز خوبی را دریافت کنید. گرافیک ستودنی بازی در کنار خط داستانی عالی می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که اگر از دوست داران بازی‌های جنگی هستید پیشنهاد می‌شود که این بازی را از دست ندهید.

9. بازی PUBG Mobile

بهترین بازی جنگی اندروید

بازی پابجی موبایل یک عنوان بتل رویال تحسین شده و برجسته بوده که برای پلتفرم‌های مختلفی به ویژه موبایل منتشر شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا در جزیره‌های مختلفی به دنبال اثبات مهارت‌های انفرادی خود باشید. در طول این بازی جذاب می‌توانید با گیمرهایی از سراسر جهان مواجه شوید که در این زمینه با جمع آوری سلاح‌ها و منابع می‌توانید دشمنان خود را با قدرت بالاتری شکست دهید. موضوعی که نباید در خصوص این بازی فراموش کنید این است که گیمرهای دیگری نیز در انتظار رویت شما هستند که اگر نتوانید خود را از دید آنها پنهان کنید شاهد کشته شدن خودتان در کسری از ثانیه خواهید بود. در این زمینه استراتژی اصولی و پیشروی با برنامه‌ریزی می‌تواند به شما در موفقیت آمیز بودن نبردها کمک کند.

10. بازی World of Tank Blitz

بهترین بازی جنگی اندروید

بسیاری از گیمرها که به دنبال بازی‌های جنگی هستند علاقمند به رانندگی تانک می‌باشند در این زمینه باید بدانید که بازی World of Tank Blitz یک محصول مرتبط با همین موضوع بوده که برای شما تانک‌ها و تجهیزات مختلفی را در نظر گرفته است. در طول نبردهای بازی این فرصت را دارید تا بتوانید با کمک توپ‌ها و تجهیزات نظامی مختلف دشمنان خود را شکست دهید. امکان ارتقا تانک‌ها در کنار طراحی دیدنی بازی از دیگر عناصر تکمیلی این بازی به شمار می‌رود که بد نیست بدانید با نصب و راه‌اندازی این بازی می‌توانید برای مدت زمان طولانی در آن حضور داشته باشید و سرگرم مراحل شوید که برای شما در نظر گرفته شده است.

11. بازی Stick War: Legacy

بهترین بازی جنگی اندروید

اگر از دوست داران شخصیت‌های استیکمن می‌باشید باید بدانید که بازی جنگی Stick War: Legacy یکی از بهترین عناوین مرتبط با استیکمن است. این بازی با برخورداری از نبردهای جنگی کلاسیک به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق نیروهای نظامی مختلفی به سراغ نابودسازی دشمنان بروید. در طول مراحل بازی با دشمنان مختلفی مواجه خواهید شد که در برخی از چالش‌ها قدرت آنها چندین برابر شما خواهد بود. برای ایجاد تعادل در مراحل بازی عناصر تکمیلی خوبی برای شما در نظر گرفته شده که در یک محیط دوبعدی می‌توانید به استخدام نیروهای مختلف بپردازید و از طریق دستورات خود آنها را به حمله و یا دفاع در برابر حملات دشمنان وادار کنید.

12. بازی Noblemen: 1896

بهترین بازی جنگی اندروید

بازی Noblemen: 1896 در حال حاضر آخرین محصول معرفی شده در این فهرست است که بد نیست بدانید این عنوان تلفیقی متمایز از استراتژی نوبتی و استراتژی بلادرنگ است که در قالب یک بازی تیراندازی سوم شخص ارائه شده و می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. داستان بازی روایتگر نابودی و طاعون بوده که این موضوع سبب جنگ داخلی در آمریکا شده است. گیم پلی پیچیده و دشوار بازی بر اساس سناریوهای مختلف شکل گرفته که این موضوع می‌تواند شما را با موارد مختلفی نظیر پایگاه، واحدها، ارتش ها، انبارهای تدارکات مواجه کند که در آن با مدیریت منابع می‌توانید درصد پیروزی بالاتری را در بازی داشته باشید. سیستم منحصر به فرد این عنوان در زمینه‌های مختلفی به کمک شما خواهد آمد که در این زمینه می‌توانید به گیم پلی بسیار خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به فهرست بهترین بازی جنگی اندروید اشاره شد که برای شروع به 12 مورد از جذاب‌ترین آنها پرداختیم. باتوجه به موارد نامبرده، دیدگاه شما نسبت به موارد معرفی شده چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود را نسبت به این موارد برایمان ارسال کنید و اگر گزینه بهتری سراغ دارید آنرا برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402