آشنایی با ساعت هوشمند آنر بند ۹ | Honor Band 9

آنر باند 9
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شرکت چینی Honor نیز به صورت رسمی وارد جمع شرکت‌های سازنده ساعت هوشمند شده است که بدنیست بدانید ساعت آنر بند ۹ جدیدترین محصول از این برند است که در سال ۲۰۲۴ عرضه شده است. جهت بررسی این ساعت هوشمند با ما همراه باشید.

در دنیای کنونی برندهای قدرتمند و معتبر بسیاری نظیر اپل و شیائومی و سامسونگ درحال فعالیت روی ساعت‌های هوشمند هستند که موفق آنها براساس گوشی‌های هوشمندی است که در گذشته عرضه کرده بودند. اخیرا شرکت آنر توانسته ساعت هوشمند و خوبی را عرضه کند که نام آن آنر بند ۹ است. این ساعت براساس ویژگی و مزایای مناسبی توسعه یافته که اگر به دنبال آشنایی با این محصول هستید پیشنهاد می‌شود بررسی ساعت Honor Band 9 را از دست ندهید.

فهرست مطالب

آنر بند ۹

آنر باند 9

ساعت آنر بند ۹ در ابعاد 43mm×27.88mm×9.49mm عرضه شده که بدنیست بدانید سایز کوچک‌تری را نسبت به محصولات مشابه که در شکل مستطیل هستند دراختیار داشته است. این محصول چینی با وزن ۱۶ گرمی خود توانسته عنوان یکی از سبک وزن‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان را به خود اختصاص دهد که بدنیست بدانید این وزن بدون اتصال بند بوده است. برای آشنایی با دیگر اطلاعات مهم ساعت هوشمند Honor Band 9 با ما همراه باشید.

صفحه نمایش ساعت Honor Band 9

درخصوص پنل کاربری این ساعت باید بدانید که آنر برای آن از یک صفحه نمایش ۱.۵۷ اینچی استفاده کرده است که مدل آن از نوع AMOLED است و وضوح پیکسلی آن روی ۲۵۶ * ۴۰۲ پیکسل تنظیم شده است. این موضوع سبب روی کار آمدن تراکم پیکسلی 302 PPI درهر پیکسل شده که می‌توانید شاهد کیفیت مناسبی باشید. همچنین باید بدانید نرخ تازه‌سازی ساعت روی ۶۰ هرتز تنظیم شده و می‌تواند یک راندمان روان و تجربه‌ای جدید را برای شما به همراه داشته باشد.

درکنار موارد فوق باید بدانید که ساعت از سبک‌های موضوعی متنوعی بهره‌مند است. در این زمینه بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید به ۳ رنگ مختلف در هنگام خرید دسترسی داشته باشید. هریک از ساعت‌ها دارای سبکی دیدنی و خاص هستند که آنر برای ساخت آنها از نمونه‌های مشابه الهام نگرفته و به صورت اختصاصی آنها را توسعه داده است.

سیستم عامل ساعت آنر بند ۹

برای استفاده و مدیریت ساعت روی گوشی‌های هوشمند باید بدانید که این محصول با اندروید ۹.۰ و بالاتر و iOS 11.0 و بالاتر سازگار است که بعد از خرید آن می‌توانید اپلیکیشن آنر را روی گوشی خود نصب کنید و با اتصال ساعت به گوشی آنرا بدون محدودیت خاصی مدیریت، و داده‌های باب میل خود را دریافت نمایید. همچنین از طریق اپلیکیشن ساعت قادر به سفارشی سازی برنامه و حالت‌های ورزشی خواهید بود.

قابلیت‌های ساعت Honor Band 9

آنر باند 9

بافت فلزی ساعت در قالب یک کاردستی ممتاز عرضه شده که این موضوع می‌تواند شمارا با یک فرآیند فلزی NCVM عالی مواجه کند که هیچ گونه اذیت و آزاری درهنگام استفاده طولانی مدت از آن نخواهید دید. سگک ظریف با طراحی ساده و زیبا می‌تواند یکی دیگر از مزایای این ساعت باشد. همچنین باید بدانید آلیاژ آلومینیومی ساعت که از بافت ظریف برخوردار است هیچ‌گونه سنگینی روی مچ دست شما ایجاد نخواهد کرد.

از دیگر عناصر تکمیلی این ساعت می‌توان به اپ اختصاصی و کاملا کارآمد آن اشاره داشت که دراین زمینه با اصطلاحات پیچیده باید خداحافظی کنید زیرا شرایط جدیدی که آنر برای ساعت درنظر گرفته است سبب سهولت و وضوح کاربری بهتر برای شما خواهد شد. این موضوع می‌تواند درک ساده‌تری از ابزارها و ویژگی‌ها را برای شما درپی داشته باشد.

سنسورهای عالی ساعت سبب پایش مداوم ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، استرس، خواب، چرخه قاعدگی و سایر شاخص های فیزیکی و… خواهد شد که از آن می‌توان به عنوان یک همراه همیشگی نام برد تا وضعیت جسمانی شما را زیر نظر داشته باشد. در این زمینه حدود ۹۶ حالت ورزشی برای شما درنظر گرفته شده است که بدنیست بدانید ۸۵ حالت آن قابل سفارشی سازی هستند و ۱۱ مورد دیگر مربوط به الگوریتم‌های دقیق داده‌ای برای کسب اطلاعات حرفه‌ای و دقیق‌تر از بدن و وضعیت جسمانی خودتان است.

طراحی منحنی و بکارگیری بندهای پلاستیک مانند که از مقاومت بالایی برخوردار است می‌تواند درحالت‌های مختلف ورزشی به شما کمک نماید و در این زمینه محدودیتی را در مقابل شما قرار ندهد که سبب اذیت و آزار شما شود.

این ساعت هوشمند می‌تواند تا ۱۴ روز در سناریوهای استفاده زیر دوام بیاورد: فعال کردن اندازه‌گیری ضربان قلب مداوم (حالت هوشمند)، خواب سالم در شب خاموش باشد، ۳۰ دقیقه ورزش در هفته، اعلان‌ها (۵۰ پیام، ۶ تماس ورودی و ۳ زنگ هشدار) در روز و درنهایت صفحه نمایش ۲۰۰ بار در روز روشن شود.

همچنین باید بدانید برای استفاده از دیگر ابزارهای موجود تا ۱۰ روز در سناریوهای زیر می‌توانید از ساعت استفاده کنید: فعال کردن اندازه‌گیری ضربان قلب مداوم (حالت هوشمند)، خواب سالم در شب، ورزش ۶۰ دقیقه در هفته، اعلان‌ها (۵۰ پیام، ۶ تماس ورودی و ۳ زنگ هشدار) در روز و صفحه نمایش ۵۰۰ بار در روز روشن می شود. باتوجه به این تفاسیر می‌توان گفت که باتری و استفاده ناچیز ابزارها از باتری می‌تواند این محصول را به عنوان یک ساعت رقابتی معرفی کند که در مقایسه با بهترین محصولات از برندهای دیگر، عملکرد بهتری داشته است.

باتری ساعت آنر بند ۹

شرکت آنر از یک باتری مناسب در این ساعت استفاده کرده است که عملکرد چند کاناله آن می‌تواند فراتر از انتظارات عمل کند. عملکرد ورزشی ثبت شده در ساعت با شاخص‌های زمانی و سلامتی درطول شبانه روز قادر به فعالیت است. در این زمینه حداکثر زمان استفاده از ساعت با یکبار شارژ کامل تا ۱۴ روز است که اگر به صورت منظم از ساعت استفاده کنید، این زمان بین ۶ تا ۱۰ روز خواهد بود که می‌تواند گزینه مناسبی برای ورزشکاران باشد.

قیمت ساعت Honor Band 9

درحال حاضر اطلاعاتی درخصوص قیمت گذاری این محصول در دسترس نیست که اگر در این زمینه اطلاعات موثقی دارید می‌توانید آنها را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی ساعت آنر بند ۹ به پایان رسید که در این زمینه به اطلاعات مهم و خوبی از ساعت اشاره شد. باتوجه به این نکات دیدگاه شما نسبت به ساعت آنر بند ۹ چیست؟ ایا مزیت یا ضعفی وجود داشته که بتواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند و ما به آن اشاره نکرده باشیم؟ درچنین شرایطی می‌توانید نظر خود را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402