معرفی سریال برادران سان (The Brothers Sun)

سریال برادران سان سریال The Brothers Sun
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال برادران سان (The Brothers Sun) اثر جدیدی از شبکه نتفلیکس در ژانر کمدی و اکشن است که اوایل سال 2024 در 8 قسمت منتشر شد.

شبکه نتفلیکس (Netflix) فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری برای سال جدید دارد. سریال برادران سان (The Brothers Sun)، ساخته برد فالچوک (Brad Falchuk) و بایرون وو (Byron Wu) یکی از این آثار است. خبر ساخت این سریال در سال 2022 منتشر و اوایل سال 2024 برای پخش از شبکه آماده شد. ژانر سریال برادران سان اکشن، کمدی و درام است و داستان یک خانواده گانگستر تایپه‌ای را روایت می‌کند. گرچه این سریال با استقبال خوبی از سوی بینندگان و منتقدین روبرو گشت، اما پس از انتشار فصل اول، در مارس 2024 خبر رسید که ساخت ادامه سریال لغو شده است.

در این مقاله از پلازا قصد داریم به معرفی سریال The Brothers Sun پرداخته و با جزئیات آن نظیر تاریخ پخش، تعداد قسمت‌‌ها، داستان و بازیگران آشنا شویم و درنهایت نگاهی به نظرات منتقدین داشته باشیم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین سریال‌های نتفلیکس را از دست ندهید.

فهرست مطالب

زمان پخش سریال برادران سان

معرفی سریال The Brothers Sun زمان پخش سریال برادران سان

تعداد قسمت های سریال برادران سان 8 قسمت در یک فصل است که همه آنها در 4 ژانویه 2024 (14 دی 1402) از شبکه نتفلیکس منتشر شدند. کارگردانی این قسمت‌ها برعهده کوین تانچارون (Kevin Tancharoen) و ویت نگوین (Viet Nguyen) بوده است. مدت زمان هر قسمت حدود 47 تا 69 دقیقه است. در جدول زیر اطلاعات مربوط به هر قسمت را مشاهده می‌کنید.

شماره قسمتنام قسمتنمره IMDb
1Pilot7.4
2Favor for a Favor7.6
3Whatever You Want7.5
4Square7.7
5The Rolodex7.7
6Country Boy7.6
7Gymkata8
8Protect the Family7.7

خلاصه سریال The Brothers Sun

داستان سریال برادران سان با نقل مکان چارلز سان از تایوان به آمریکا آغاز می‌شود. بروس سان یک پسر جوان معمولی است که در کالیفرنیا زندگی می‌کند. با ورود برادر بزرگترش، چارلز، زندگی بروس دگرگون می‌شود. بروس هیچ خاطره‌ای از گذشته خود در تایوان ندارد و ناگهان درمی‌یابد خانواده‌اش یکی از مشهورترین گنگسترهای تایپه هستند و برادرش یک قاتل حرفه‌ای است که توسط پدر جنایتکارش بزرگ شده است. پس از سوءقصد به جان پدر خانواده، اکنون چارلز به کالیفرنیا آمده تا از مادر و برادر کوچکترش مراقبت کند و آنها را در امان نگه دارد.

بازیگران سریال برادران سان

در ژوئن 2022 خبر رسید که میشل یوئه و جاستین چین به عنوان بازیگران اصلی سریال انتخاب شده‌اند. سریال The Brothers Sun در مجموع 5 بازیگر اصلی و 8 بازیگر فرعی دارد که در ادامه این مطلب با آنها آشنا می‌شویم.

میشل یوئه در نقش الین سان/ مادر

بازیگران سریال برادران سان هنرپیشه های سریال The Brothers Sun

میشل یوئه چو کنگ (Michelle Yeoh Choo Kheng)، که با نام یوئه چو کنگ (Yeoh Choo Kheng) متولد شد، در 6 آگوست 1962 (15 مرداد 1341) در مالزی چشم به جهان گشود. این بازیگر مالزیایی فعالیت خود را از سال 1983 آغاز کرد و در اولین کارهایش با نام میشل خان معرفی می‌شد. او در اواسط دهه 1990 برای بازی در فیلم‌های اکشن هنگ‌کنگی به شهرت رسید که از میان آنها می‌توانیم فیلم Holly Weapon (1993) و فیلم Tai Chai Master (1993) را نام ببریم. پس از نقل مکان به آمریکا به حضور در فیلم Tomorrow Never Dies (1997) و فیلم  Crouching Tiger, Hidden Dragon (2000) به شهرت بین‌المللی دست یافت. او اخیرا برای بازی در فیلم Everything Everywhere All at Once (2022) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. هم اکنون میشل اولین زن آسیایی برنده اسکار در این رشته و اولین زن مالزیایی برنده اسکار است.

 جاستین چین در نقش چارلز سان

نقد سریال The Brothers Sun داستان سریال برادران سان

جاستین چین (Justin Chien) بازیگری است که با حضور در سریال برادران سان نامش بر سر زبان‌ها افتاد. در حال حاضر اطلاعات اندکی درباره این بازیگر در دسترس ما است. این بازیگر چینی-آمریکایی 26 ساله، بورسیه دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. جاستین سابقه ساخت یک فیلم کوتاه به نام Continuum را در پرونده دارد، اثری که در آن به عنوان یکی از کارگردانان، نویسنده و تهیه‌کننده حضور داشت. این فیلم کوتاه در سال 2018 در جشنواره گلدن انجل نامزد عنوان بهترین فیلم کوتاه شد. جاستین خارج از بازیگری، یک استاد هنرهای رزمی نیز هست. او 10 سال گذشته را صرف تمرین موی تای کرده و یک کمربند آبی نیز در جوجیتسو دارد. این امر سبب شد فیلمبرداری برخی صحنه‌های اکشن سریال کمی آسان شود.

سم سونگ لی در نقش بروس سان

خلاصه سریال The Brothers Sun تعداد قسمت های سریال برادران سان

سم سونگ لی (Sam Song Li) بازیگر متولد 6 اکتبر 1996، برابر با 15 مهر 1375، در چین است. او در کالیفرنیای جنوبی در کنار مادرش بزرگ شد، در حالی که به طور دوره‌ای اوقات خود را در مناطق مختلف چین و هنگ‌کنگ می‌گذراند. سم فارغ‌التحصیل دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است و اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. وی به عنوان بازیگر اولین بار با حضور در فیلم Women Is Losers، که در سال 2021 در جشنواره فیلم SXSW به نمایش درآمد، توجهات را به خود جلب کرد. یکی دیگر از نقش‌آفرینی‌های به یاد ماندنی سم مربوط به سریال Better Call Saul در سال 2021 است که نقش مقابل پاتریک فابیان را برعهده داشت.

هایدی کوان در نقش الکسیس کونگ

ژانر سریال برادران سان نمرات سریال The Brothers Sun

هایدی کوان (Highdee Kuan) بازیگری متولد سانفرانسیسکو است که در یک روستای کوچک در هلند بزرگ شده است. تحصیل در کنسرواتور سلطنتی هلند در زمینه باله کلاسیک سبب شد هایدی علاقه خود به هنر، به خصوص بازیگری را کشف کند. پس به کالیفرنیا بازگشت تا در دانشگاه کالیفرنیا در سن‌دیه‌گو به تحصیل در رشته تئاتر و هنرهای تجسمی مشغول شود. او بازیگری را با فیلم کوتاه Run for the Truth در سال 2016 آغاز کرد. او تاکنون در 3 فیلم سینمایی شامل فیلم Proximity (2020)، فیلم Fear the Night (2023) و فیلم Welcome to Redville (2023) بازی کرده است. همچنین هایدی پیش از اینکه نقش اصلی سریال برادران سان را داشته باشد، در 5 سریال دیگر به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است. او به زبان‌های انگلیسی، هلندی و ماندرین مسلط است.

در فهرست زیر نام و نقش دیگر هنرپیشه های سریال The Brothers Sun را برای شما آماده کرده‌ایم.

  • جون لی (Joon Lee) در نقش تی‌کی لی
  • آلیس هیوکین (Alice Hewkin) در نقش خواهران دوقلو جون و می سانگ
  • جنی یانگ (Jenny Yang) در نقش شینگ
  • جانی کو (Johnny Kou) در نقش بیگ سان
  • جون شو ژانگ (Jon Xue Zhang) در نقش بلود بوست
  • ژان وانگ (Zhan Wang) در نقش یوان
  • مدیسون هو (Madison Hu) در نقش گریس
  • رودنی تو (Rodney To) در نقش کارآگاه مارک ریزال
  • ران یوان (Ron Yuan) در نقش فرانک ما

نقد سریال The Brothers Sun

فیلمبرداری سریال برادران سان حدود مدت 3 ماه در لس‌آنجلس و شهر تایپه در تایوان به طول انجامید. این سریال پس از انتشار در شبکه نتفلیکس با استقبال خوبی روبرو گشت. نمرات سریال The Brothers Sun از سوی بینندگان 7.6 از 10 است و در میان 41 نقد در وبسایت راتن تومیتوز 85% آنها نقد مثبت ارزیابی شده است. در بخش اجماع نظر منتقدین اینگونه آمده است: “درحالی که ترکیبی از وحشیگری و شیرینی سریال برادران سان گاهی آن را تبدیل به ضربات شلاقی می‌کند، هنر الهام‌گرفته از مبارزات و بازیگران فوق‌العاده، آن را تبدیل به یک ماجراجویی خانوادگی سرگرم‌کننده کرده است.”

در ادامه مروری بر نظرات منتقدین درباره سریال برادران سان داریم.

بررسی سریال برادران سان سریال The Brothers Sun

Variety/ آرامید تینوبو: 90

سریال برادران سان ترکیبی عالی از درام و کمدی دارد. ….گرچه سریال ویترینی به یوئه می‌دهد که بیش از درآمد اوست، اما در عین حال لی و چین را نیز به عنوان دو استعداد بزرگ معرفی می‌کند که بدون شک به حضور خود بر صفحه نمایشگر ادامه خواهند داد.

The A.V. Club/ مکس گائو: 75

با وجود چند نارسایی در اجرا، سریال The Brothers Sun به خاطر تنوع شخصیت‌های آسیایی‌اش که طیف وسیعی از (ضد) قهرمان تا شرور را در برمی‌گیرد، قابل توجه است. همچنین این مجموعه درام سرشار از اکشن صحنه مناسبی برای یک ستاره شایسته نظیر میشل یوئه است.

TV Guide/ گاویا بیکر-وایتلو: 67

این سریال که بدون هیچ انتظار خاصی وارد می‌شود، یک شگفتی خوشایند است. با سرعت خوب و تعداد زیادی داستان‌های فرعی سرگرم‌کننده، جوهره کافی را دارد و ویژگی‌های کافی آن در محیط سبب می‌‌شود به جنبه احمقانه آن فکر نکنید. این سریال یک انتخاب خنک برای تماشای سریال در سال 2024 است.

The Guardian/ جک سیل: 60

اینکه شما سریال برادران سان را یک سریال پرخاشگرانه بدانید یا خسته‌کننده، بستگی به این دارد که تا چه حد پذیرای معنای نهفته در مورد تعهدات خانوادگی باشید و این حقیقت که بچه‌ها و والدین هیچگاه تا آن اندازه که فکر می‌کنند، یکدیگر را نمی‌شناسند. … اگر یک نفر بتواند چنین نمایشی را با هم اجرا کند، او قطعا میشل یوئه است.

سریال برادران سان سریال The Brothers Sun

IGN/ استیون نگوین اسکیف: 50

سریال در ابتدا تمایل خود به کمدی زوج‌های عجیب غریب را نشان می‌دهد، اما در ادامه از بیشتر پرداختن به این موضوع غفلت می‌کند و سبب می‌شود که تغییر نادرست به سوی داستان‌سرایی دراماتیک‌تر ایجاد شود.

New York Magazine (Vulture)/ رکسانا حدادی: 40

در حالی که یوئه و حریفش یکدیگر را در یک اتاق کوچک متل به اطراف پرتاب می‌کنند، او به ندرت عرق می‌ریزد. با این حال سریال نمی‌تواند راهی برای خروج از مبارزه و ورود به چیزی منسجم‌تر پیدا کند.

San Francisco Chronicle/ میک لاسال:

جدای از حضور میشل یوئه، سریال برادران سان سریال افتضاحی است که تقریبا از هر نظر بد است.

سخن پایانی

سریال برادران سان سریال The Brothers Sun

این مقاله از مجموعه مقالات پلازا به بررسی سریال برادران سان اختصاص یافت. در اینجا با تاریخ پخش و داستان سریال آشنا شدیم، بازیگران آن را شناختیم و نظرات منتقدین را با هم خواندیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا دوست دارید فصل دوم آن ساخته شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402